Вступ 3
1. Економічна сутність реалізаціїготовоїпродукції 5
2. Економічно-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури 6
3. Коротка організаційно-економічна характеристика базового підприємства 8
4. Первинна документація з обліку реалізації 15
5. Облік доходів від реалізаціїготовоїпродукції 22
6. Облік собівартості реалізованої готовоїпродукції 27
7. Обліквитрат на збут 28
8. Порядок визначення фінансового результату від реалізаціїготовоїпродукції 30
Висновки і пропозиції 37
Список використаних джерел 40
Додатки 42
Вступ
Розділ 1. Економічна сутність аудиту витрат на збутготовоїпродукції та характеристика джерел його проведення
1.1 Актуальність та економічна доцільність проведення аудиту витрат на збутготовоїпродукції
1.2 Економічна сутність процесу формування витрат на збутготовоїпродукції
1.3 Огляд нормативних документів, що регламентують організацію обліку і аудиту витрат на збутготовоїпродукції
1.4 Характеристика КП „Криворізька друкарня”, оцінка основних техніко-економічних показників діяльності та аналіз його фінансового стану
Розділ 2. Організація і методика проведення аудиту на підприємстві КП „Криворізька друкарня”
2.1. Організаційні принципи проведення аудиту на підприємстві
2.2. Аналітичні дослідження в процесі аудиту витрат на збутготовоїпродукції
2.3. Аудит операцій з формування та відображення витрат на збутготовоїпродукції
2.4. Перевірка відображення витрат на збутготовоїпродукції в фінансовій звітності підприємства
Розділ 3. Оформлення результатів аудиту та рекомендації аудитора
Висновки
Список використаної літератури
Додатки
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи поняття готова продукція 5
1.1. Зміст поняття „готова продукція”, її класифікація та порядок 5
оцінки в бухгалтерському обліку 5
1.2. Договірні відносини з приводу реалізаціїготовоїпродукції 6
Розділ 2. Облікготовоїпродукції та її реалізації 9
2.1. Нормативно-правова база, що регулює питання обліку готовоїпродукції та її реалізації 9
2.2. Документальне оформлення наявності та руху готовоїпродукції 13
2.3.Формування первинної вартості готовоїпродукції та її ціни 17
2.4. Облікготовоїпродукції та її реалізації 21
Розділ 3. Аналіз готовоїпродукції та її реалізації 36
Висновки 52
Список використаних джерел 55
ЗМІСТ
стор.
Вступ.............................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні основи поняття готова продукція..........................................6
1.1. Зміст поняття „готова продукція”, її класифікація та порядок оцінки в бухгалтерському обліку..............................................................................................6
1.2. Договірні відносини з приводу реалізаціїготовоїпродукції...........................9
1.3. Техніко-економічна характеристика діяльності ВАТ ЧКФ ”Стріла”............12
Розділ 2. Облікготовоїпродукції та її реалізації...................................................21
2.1. Нормативно-правова база, що регулює питання обліку готовоїпродукції та її реалізації.................................................................................................................21
2.2. Документальне оформлення наявності та руху готовоїпродукції .....................................................................................................................................26
2.3. Формування первинної вартості готовоїпродукції та її ціни........................30
2.4. Облікготовоїпродукції та її реалізації.........................................................34
Розділ 3. Аналіз готовоїпродукції та її реалізації..................................................49
3.1. Організація та методика аналізу.......................................................................49
3.2. Аналіз структури продукції...............................................................................
3.3. Аналіз обсягу і асортименту............................................................................
3.4. Аналіз рівня якості продукції..........................................................................
3.5. Аналіз реалізаціїготовоїпродукції..............................................................
3.6. Шляхи і резерви збільшення випуску продукції та обсягів реалізації......
Вступ
Розділ 1. Поняття готовоїпродукції, витрат і собівартості як економічних показників
1.1. Характеристика готовоїпродукції її оцінка та класифікація
1.2. Склад витрат і класифікація витрат
1.3. Сутність і методи калькулювання
1.4. Методика обчислення основних статей калькуляції
Розділ 2. Обліквитрат на виробництво готовоїпродукції
2.1. Облік прямих і накладних витрат
2.2. Система рахунків для обліку витрат на виробництво
2.3. Облік матеріальних витрат
2.4. Обліквитрат з оплати праці
2.5. Облік втрат у виробництві
2.6. Загальновиробничі витрати
Розділ 3. Методи обліку витрат і калькулювання собівартості продукції
Розділ 4. Аналітичний і синтетичний облік вират виробництва. Зведений облік витрат на виробництво
Висновки
Список використаної літератури
Вступ.....................................................................................................................3 Розділ 1. Поняття готовоїпродукції, витрат і собівартості як економічних показників.......................................................................5 1.1. Характеристика готовоїпродукції її оцінка та класифікація.........5 1.2. Склад витрат і класифікація витрат...................................................7 1.3. Сутність і методи калькулювання....................................................10 1.4. Методика обчислення основних статей калькуляції......................12 Розділ 2. Обліквитрат на виробництво готовоїпродукції..............................15 2.1. Облік прямих і накладних витрат.....................................................15 2.2. Система рахунків для обліку витрат на виробництво....................20 2.3. Облік матеріальних витрат................................................................23 2.4. Обліквитрат з оплати праці..............................................................24 2.5. Облік втрат у виробництві.................................................................25 2.6. Загальновиробничі витрати...............................................................26 Розділ 3. Методи обліку витрат і калькулювання собівартості продукції.........................................................................28 Розділ 4. Аналітичний і синтетичний облік витрат виробництва....................31 Висновки................................................................................................................34 Список використаної літератури.........................................................................36 Додатки...................................................................................................................37
ВСТУП 3 Розділ I. Теоретичні основи обліку реалізаціїготовоїпродукції, робіт, послуг. 5 1.1. Поняття, класифікація та завдання обліку реалізаціїготовоїпродукції, робіт, послуг 5 1.2. Характеристика рахунків, призначених для обліку реалізаціїготовоїпродукції, робіт, послуг 8 Розділ II. Облікреалізаціїготовоїпродукції, робіт, послуг 11 2.1. Порядок формування первісної вартості готовоїпродукції, робіт, послуг 11 2.2. Документування господарських операцій, пов’язаних з рухом готовоїпродукції 14 2.3. Організація аналітичного обліку реалізаціїготовоїпродукції, робіт, послуг 17 2.4. Бухгалтерське відображення операцій, пов’язаних з реалізацією готовоїпродукції, робіт, послуг 19 Розділ III. Автоматизація обліку реалізаціїготовоїпродукції, робіт, послуг. 30 ВИСНОВКИ 35 Список використаних джерел 38 Додатки 40
Вступ 2
1. Економічна сутність та значення готовоїпродукції та її реалізації 4
2. Економіко-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури 11
3. Формування первісної і фактичної собівартості продукції 15
4. Облікреалізаціїготовоїпродукції 17
5. Шляхи вдосконалення обліку готовоїпродукції та її реалізації 26
Висновки і пропозиції 31
Література 35
Додаток А. Модель факторної системи обсягу реалізаціїпродукції 38
Вступ.................................................................................................................3 1. Поняття готовоїпродукції, витрат і собівартості як економічних показників.....................................................................................................5 2. Обліквитрат на виробництво готовоїпродукції.....................................14 3. Аналітичний і синтетичний облік витрат виробництва..........................26 4. Методи обліку витрат і калькулювання собівартості продукції............29 Висновки..........................................................................................................32 Список використаної літератури....................................................................34 Додатки.............................................................................................................35
Вступ 3
Розділ 1. Економічна сутність витрат на збут 7
1.1. Поняття, сутність витрат на збут 7
1.2. Класифікація витрат 12
1.3. Аналіз літературних джерел з теми дослідження 17
Розділ 2. Обліквитрат на збут на прикладі ТОВ „...” 32
2.1. Нормативна база витрат на збут 32
2.2. Техніко-економічна характеристика ТОВ „...”. Аналіз виробничо-господарської діяльності та фінансового стану ТОВ „...” 34
2.3. Методичні аспекти організації обліку витрат на збут 52
2.4. Документування операцій з обліку витрат на збут на прикладі ТОВ ”...” 54
2.5. Синтетичний і аналітичний облік витрат на збут і відображення операцій у звітності 58
2.6. Огляд існуючих технологій з обліку витрат на збут 59
Розділ 3. Організація економічного аналізу витрат на збут на прикладі ТОВ „...” 62
3.1. Методичні аспекти економічного аналізу витрат на збут 62
3.2. Організація економічного аналізу витрат на збут 90
Розділ 4. Організація аудиту обліку витрат на збут на прикладі ТОВ „...” 95
4.1. Методичні аспекти аудиту витрат на збут 95
4.2. Практичний внутрішній та зовнішній аудит витрат на збут 98
4.3. Аудит фінансової звітності 106
Висновок 109
Перелік використаної літератури 114
Додатки 118
Cгенерировано за 0.148194 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.