-
Визначення конкурентоспроможності фірми
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. УМОВИ ВИНИКНЕННЯ ТА РОЛЬ КОНКУРЕНЦІЇ В РИНКОВІЙ ЕКОНОМІЦІ 5
1.2. ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7
1.3. ФАКТОРИ ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 11
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ФІРМИ 14
2.1. ШЛЯХИ І ЗАСОБИ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ 14
2.2. ВИБІР НОМЕНКЛАТУРИ ПАРАМЕТРІВ ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ ПРИ ОЦІНЦІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ 18
2.3. ВИБІР БАЗИ ПОРІВНЯННЯ ТА ЗАСОБИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ 22
РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖ-НОСТІ ФІРМОЮ 28
3.1. ФАКТОРИ ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ВИБІР КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ 28
3.2. ОСОБЛИВОСТІ ВИБОРУ СТРАТЕГІЇ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ФІРМОЮ 34
ВИСНОВКИ 38
Перелік використаної літератури 39
-
Основні фактори виробництва. Виробничі ресурси і виробничий потенціал суспільства
ЗМІСТ
ВСТУП. 4
РОЗДІЛ 1. ОСНОВНІ ФАКТОРИ ВИРОБНИЦТВА 6
1.1. РОБОЧА СИЛА ТА ЇЇ ВЛАСТИВОСТІ. 7
1.2. ЗАСОБИ І ПРЕДМЕТИ ПРАЦІ 10
1.3. ЗЕМЛЯ ЯК ФАКТОР ВИРОБНИЦТВА. 11
1.4. ПОЄДНАННЯ І ВЗАЄМОДІЯ ФАКТОРІВ ВИРОБНИЦТВА 12
1.5. РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ ВИРОБНИЦТВА 15
РОЗДІЛ ІІ. ВИРОБНИЧІ РЕСУРСИ І ВИРОБНИЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ
СУСПІЛЬСТВА 18
2.1. ЕКОЛОГІЧНІ ОБМЕЖЕННЯ СУСПІЛЬНОГО ВИРОБНИЦТВА. 18
2.2. СУТЬ ЗАКОНУ РІДКОСТІ. 21
2.3. ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ СУПЕРЕЧНОСТІ МІЖ БЕЗМЕЖНИМИ
ПОТРЕБАМИ І ОБМЕЖЕНІСТЮ РЕСУРСІВ 28
ВИСНОВКИ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33
-
Соціальна політика в Україні
ЗМІСТ
Вступ 3
1.Соціальна політика сучасної держави 4
1.1.Державна політика зайнятості і її ефективність 4
1.2.Забезпечення зайнятості на початковому етапі становлення ринку 10
2.Соціальний захист населення - суть і шляхи досягнення 15
2.1.Суть і шляхи досягнення 15
2.2.Виплати по соціальному захисту 22
3.Стратегія і методи функціонування соціально орієнтованої економіки в сучасному суспільстві 27
Висновки 34
Список використаної літератури 36
-
Управління конкурентними перевагами підприємства (на прикладі промислового підприємства)
ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТНИМИ ПЕРЕВАГАМИ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Шляхи і засоби досягнення конкурентних переваг 5 1.2. Вибір номенклатури параметрів, що використовуються при оцінці конкурентних переваг 9 1.3. Вибір бази порівняння та засоби оцінки конкурентоспроможності 14 2. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ДП ЧЕКСІЛ-ІМПЕКС 18 2.1. Загальні відомості про ДП Чексіл-Імпекс 18 2.2. Основні техніко-економічні показники підприємства ДП “Чексіл-Імпекс 20 2.3. Оцінка конкурентних позицій 22 3. ЗАХОДИ ПО ПІДВИЩЕННЮ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ДП “ЧЕКСІЛ-ІМПЕКС” 33 3.1. Маркетингові заходи по підвищенню конкурентоспроможності 33 3.2. Розробка продукції покращеної якості 36 3.3. Зміна цін на продукцію в інтересах споживачів 41 ВИСНОВКИ 43 Перелік використаної літератури 44
-
Сутність і структура господарського механізму
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Сутність і структура господарського механізму 5
1.1. Господарський механізм та його зміст 5
1.2. Місце господарського механізму в економічній системі 11
Розділ 2. Процес суспільного виробництва, його фактори, зміст і результативність 16
2.1. Виробництво як процес суспільної праці 16
2.2. Фактори виробництва: види, типи, функції 17
2.3. Поєднання факторів виробництва 20
2.4. Результативність виробництва 21
2.5. Науково-технічна революція зміни у змісті й характері праці 23
2.6. Ефективність суспільної праці та розширення джерел багатства суспільства 30
Розділ 3. Шляхи удосконалення господарського механізму 37
Висновки 40
Список використаної літератури 43
-
ОСОБЛИВОСТІ ІНФЛЯЦІЇ В УКРАЇНІ
Вступ 3
1.СУТЬ, ВИДИ ТА СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ НАСЛІДКИ ІНФЛЯЦІЇ 5
1.1.Суть і види інфляції 5
1.2.Соціально-економічні наслідки інфляції 9
2.ОСОБЛИВОСТІ ІНФЛЯЦІЇ В УКРАЇНІ 14
2.1.Стан України в період інфляції 14
2.2 Особливості кризи в Україні 17
2.3.Причини розвитку гіперінфляції в Україні та шляхи її подолання 18
3. АНТИІНФЛЯЦІЙНА ПОЛІТИКА, ОСНОВНІ ЗАСОБИ БОРОТЬБИ З ІНФЛЯЦІЄЮ ТА ПРОБЛЕМИ ЇЇ РЕГУЛЮВАННЯ 22
3.1.Методи регулювання інфляції 22
3.2.Непрямі засоби 27
3.3.Прямі засоби. 28
3.4. Першочергові антиінфляційні засоби 29
Висновки 31
Список використаних джерел і літератури: 34
-
Керівництво, лідерство та влада
План
1. Керівництво, влада, лідерство
2. Поняття стилю керівницітва
2.1. Описи стилів
2.2. Шляхи досягнення ефективного керування
-
Шляхи збагачення лексики української мови через ЗМК
Зміст
Вступ 3
1. Історичні шляхи збагачення української мови: запозичення з російської, білоруської, інших слов’янських мов та неслов’янські елементи в складі української лексики 5
2.Мовленнєві особливості періодичних видань 11
3. Шляхи збагачення мови ЗМК через газетну лексику 14
Висновки 20
Список використаної літератури 21
Метою курсової роботи є вивчення шляхів поповнення лексичного складу української мови через засоби комунікації.
Завдання дослідження полягають у наступному:
1. Дослідити історичні передумови та шляхи збагачення української мови.
2. Вивчити особливості мови засобів масової комунікації.
3. Зробити дослідження шляхів збагачення мови через українську пресу.
Предметом курсової роботи є шляхи збагачення української мови.
Об’єкт дослідження - засоби масової комунікації та їх вплив на розвиток мови.
-
Визначення мети життя і основ задуму для її досягнення
ЗМІСТ
Вступ
1. Поняття мети (цілі) у менеджменті.
2. Постановки мети людського життя
3. Засоби досягнення мети життя
4. Цінність людського життя
Висновки
Перелік використаної літератури
-
Суть і значення комерційного успіху
Зміст
Вступ................................................................................................................... 2
Глава 1. Суть і значення комерційного успіху............................................... 4
Глава 2. Характеристика елементів комерційного успіху та методи
досягнення комерційного успіху...................................................... 9
Глава 3. Функції комерційних служб торгівельного підприємства для
досягнення комерційного спіху........................................................ 21
Глава 4. Вплив комерційного успіху на досягнення
конкурентоспроможності підприємства.......................................... 26
Література.......................................................................................................... 30
-
Особливості редагування текстів інформаційної аналітичної та художньої публіцистики
Зміст
Вступ 2
Знання про текст 3
Методика правки тексту. 9
Робота редактора над текстом 11
Лексична комунікабельність тексту. Засоби досягнення. 18
Робота редактора над ілюстративним матеріалом 21
Висновок 23
Перелік використаних джерел та література 25