|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Управління конкурентними перевагами підприємства
ДОПОВІДЬ 7 сторінок
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи управління конкурентними перевагами підприємства 6
1.1. Основні поняття категоріального апарату управління конкурентними перевагами підприємства, їх взаємозв’язок 6
1.2. Методологічні підходи до управління конкурентними перевагами підприємства 20
1.3. Принципові основи управління конкурентними перевагами підприємства 33
Розділ 2. Дослідження процесів формування і розвитку конкурентних переваг підприємства 48
2.1. Детермінуючі фактори формування і розвитку конкурентних переваг підприємства 48
2.2. Вплив державного регулювання на конкурентоспроможність вітчизняного виробника 65
2.3. Аналіз тенденцій розвитку промислових підприємств Харківського регіону 81
Розділ 3. Основні напрями вдосконалення управління конкурентними перевагами підприємства 94
3.1 Вибір і розробка інструментарію управління конкурентними перевагами підприємства 94
3.2. Оцінка процесів формування і розвитку конкурентних переваг підприємства 111
3.3. Стратегії формування і розвитку конкурентних переваг підприємства 119
Висновки 140
Список використаної літератури 142
Мета і завдання дослідження. Метою дипломної роботи є теоретичне обґрунтування та методичне забезпечення управління конкурентними перевагами підприємства.
Відповідно до мети поставлені і вирішені такі основні завдання:
- дослідження і узагальнення категоріального базису управління конкурентними перевагами підприємства;
- обґрунтування класифікації видів конкурентних переваг підприємства та принципів управління ними;
- дослідження факторів, які впливають на формування і розвиток конкурентних переваг підприємства;
- розробка методичних рекомендацій щодо дослідження та оцінки конкурентних переваг підприємства;
- формування моделі управління конкурентними перевагами підприємства.
Об’єктом дослідження обрано процеси формування і розвитку конкурентних переваг підприємства в сучасних умовах господарювання.
Предметом дослідження є управління конкурентними перевагами підприємства.
Методи дослідження. Теоретичною й методологічною основами роботи є фундаментальні положення економічної теорії, наукові праці вітчизняних і закордонних вчених-економістів, які стосуються проблем формування та розвитку конкурентних переваг підприємства.
Інформаційну базу дослідження склали державні нормативні документи, законодавчі акти з регулювання та розвитку конкуренції, офіційні статистичні матеріали, дані статистичної та бухгалтерської звітності машинобудівних підприємств Харківського регіону, матеріали засобів масової інформації, дані соціологічних обстежень.
Структура та обсяг роботи. Дипломна робота складається з вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних літературних джерел, додатків. Повний обсяг дипломної роботи – 150 сторінок. Робота містить 11 таблиць, 18 рисунок, список використаних літературних джерел з 112 найменувань
-
Інфраструктура сучасного промислового підприємства: принцип формування та шляхи удосконалення
Вступ 3
Розділ 1. Особливості формування та використання інфраструктури сучасних промислових підприємств 5
1.1 Поняття та види інфраструктури промислового підприємства 5
1.2 Складові виробничої інфраструктури промислового підприємства: сутність та значення 8
1.3 Принципи формування інфраструктури підприємства 13
Розділ 2. Шляхи удосконалення інфраструктури промислового підприємства 15
2.1 Управління соціальною діяльністю підприємства 15
2.2 Капітальне будівництво, як засіб формування ефективної виробничої і соціальної інфраструктури 17
Висновок 23
Список використаної літератури 25-26
-
Управління формуванням та використанням прибутку на підприємств
ВСТУП............................:......................................................................................
1. Теоретичні основи оперативного управління
прибутком підприємства..............................................
1.1. Сутність та види прибутку підприємства........................................
1.2. Загальні принципи управління формуванням та розподілом
Прибутку підприємства……………………………………………
1.3. Нормативно-правове регулювання управління
прибутком підприємства....................................................................
1.4 Методика управління прибутком підприємства……………………
2. Сучасні напрямки управління прибутком підприємства
на прикладі TOB «Гортехмаш.»………………………………………...
2.1. Характеристика фінансового стану підприємства………………...
2.2. Оцінка розподілу і використання прибутку
TOB «Гортехмаш»........................................................................….
2.3. Контроль за управлінням прибутком . досліджуємого підприємства............................................................................................
3. Шляхи удосконалювання управління прибутком підприємства
на прикладі TOB «Гортехмаш»............................................................. .
3.1. Напрямки збільшення прибутку на підприємства…………………
3.2. Впровадження моделі прогнозування прибутку………………….
Висновки ………………………………………………………………………... Список використаної літератури ……………………………………………… Додатки
-
Управління формуванням та використанням прибутку на підприємств
ВСТУП............................:......................................................................................
1. Теоретичні основи оперативного управління
прибутком підприємства..............................................
1.1. Сутність та види прибутку підприємства........................................
1.2. Загальні принципи управління формуванням та розподілом
Прибутку підприємства……………………………………………
1.3. Нормативно-правове регулювання управління
прибутком підприємства....................................................................
1.4 Методика управління прибутком підприємства……………………
2. Сучасні напрямки управління прибутком підприємства
на прикладі TOB «Гортехмаш.»………………………………………...
2.1. Характеристика фінансового стану підприємства………………...
2.2. Оцінка розподілу і використання прибутку
TOB «Гортехмаш»........................................................................….
2.3. Контроль за управлінням прибутком . досліджуємого підприємства............................................................................................
3. Шляхи удосконалювання управління прибутком підприємства
на прикладі TOB «Гортехмаш»............................................................. .
3.1. Напрямки збільшення прибутку на підприємства…………………
3.2. Впровадження моделі прогнозування прибутку………………….
Висновки ………………………………………………………………………... Список використаної літератури ……………………………………………… Додатки
-
Економічний зміст оборотних (обігових) активів та розробка заходів, спрямованих на підвищення їх використання
Зміст
Вступ. 3
1. Оборотні (обігові) активи промислового підприємства : склад, структура, та покращення їх кругообороту.
1.1 Сутність, склад та структура оборотних активів. 4-7
1.2 Місце оборотних активів у складі активів промислового
підприємства. 8 1.3 Кругооборот оборотних активів та фактори, що впливають на його швидкість. 8-10
1.4 Показники, що характеризують ефективність використання оборотних активів промислового підприємства. 10-13
1.5 Чинники прискорення оборотності оборотних активів. 13-17
1.6 Планування потреби підприємства в формуванні
обігових активів. 17-24
2. Оцінка використання оборотних активів промислового підприємства (на прикладі ВАТ "Суха Балка").
2.1 Загальна характеристика ВАТ "Суха Балка" та його
техніко-економічні показники. 25-27
2.2 Економічна оцінка використання оборотних активів
підприємства. 28-31
2.2.1 Динаміка та структура оборотних активів. 28-32
2.2.2 Показники використання оборотних активів. 32-35
2.2.3 Ефективність використання оборотних активів. 35-38
3. Шляхи удосконалення, формування та використання оборотних активів ВАТ "Суха Балка". 39-41
Висновки. 42-45
Список посилань. 46
-
Промисловий вузол як форма теріторіальноїорганізації виробництва
Вступ 3
1. Формування промислового вузла на прикладі Запоріжжя 5
2. Сучасний стан Запорізького промислового вузля 10
3. Шляхи вдосконалення діяльності Запорізького промислового вузла 21
Висновки 29
Література 33
-
Управління поведінкою персоналу (конфлікти і стреси)
Вступ 3
1. Поняття управління персоналом 5
1.1. Мета, функції, задачі управління персоналом на турпідприємстві 5
1.2. Нормативна база, що регулює трудові відносини на турпідприємстві 9
1.3. Конфлікт та стрес 13
2. Управління поведінкою персоналу на прикладі туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” (м. Одеса) 18
2.1. Коротка характеристика туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” 18
2.2. Аналіз господарської діяльності туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” 20
3. Шляхи удосконалення управління поведінкою персонала на прикладі туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” 30
Висновки та пропозиції 38
Список використаної літератури 40
-
Звіт з практики по «__»
Вступ 3
1. Загальна системна характеристика підприємства 4
2. Управління організаційною підсистемою підприємства 5
3. Управління матеріально-технічною підсистемою підприємства 8
4. Управління виробничо-технологічною підсистемою підприємства 18
5. Управління соціально-психологічною підсистемою підприємства 21
6. Управління фінансово-економічною підсистемою підприємства 23
7. Управління ЗЕД 30
8. Управління стратегічним розвитком та конкурентоспроможністю підприємства 31
9. Управління інноваційною діяльністю підприємства 35
Висновки і пропозиції 41
Використані джерела 44
Додаток. Фінансова звітність ТОВ «МегаМакс» за 2007 р. 47
-
Управління формуванням прибутку, шляхи підвищення прибутковості підприємства
Вступ 2
1. Зміст, сутність та значення прибутку підприємства 4
1.1 Інформаційна база дослідження питання управління прибутком підприємства 4
1.2. Сутність прибутку підприємства 10
1.3. Фінансові звіти та управлінський облік 15
1.4. Формування валового прибутку підприємства 17
2. Методи управління прибутком підприємства 22
2.1. Методика розрахунку прибутку від реалізації продукції (робіт, послуг). 22
2.2. Управління затратами підприємства. 27
2.3. Цінова політика підприємства та її вплив на формування доходів 35
2.4. Стратегії і моделі управління прибутком підприємства 45
2.5. Сутність і методи обчислення показників прибутковості підприємства 50
3. Управління прибутком підприємства на прикладі ТОВ «__» 56
3.1. Характеристика підприємства ТОВ «__» 56
3.2. Аналіз прибутковості діяльності ТОВ «__» 59
3.4 Розрахунок показників рентабельності 76
4. Резерви підвищення рівня прибутковості фірми 79
Висновок 92
Список використаних джерел 97
-
Управління потенціалом підприємства (на прикладі підприємства)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЗДІЙСНЕННЯ АНАЛІЗУ ТРУДОВИХ ТА МАТЕРІАЛЬНИХ РЕСУРСІВ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1. Економічний зміст ресурсів підприємства, їх класифікація 4
1.2. Методика аналізу економічного потенціалу підприємства 13
2. АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ ПОТЕНЦІАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА (на прикладі ВАТ „ДНІПРОВАЖМАШ”) 19
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 19
2.2. Аналіз матеріальних ресурсів підприємства 25
2.3. Оцінка трудового потенціалу підприємства 30
3. НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПОТЕНЦІАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА 40
3.1. Аналіз пошуку резервів на підприємстві 40
3.2. Напрями підвищення продуктивності праці 44
ВИСНОВКИ 48
ЛІТЕРАТУРА 49
ДОДАТКИ 51-52
Метою курсової роботи є визначення механізму управління потенціалом підприємства.
Cгенерировано за 0.593526 секунд
|