|
-
Режисерський задум показу мод, сутність і характерні особливості
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І ОСОБЛИВОСТІ РЕЖИСЕРСЬКОГО ЗАДУМУ 5
1.1 Загальна характеристика режисерського задуму і режисерського сценарію. 5
1.2 Закономірності реалізації режисерського задуму у творчому процесі 9
1.3 Особливості режисерської роботи в організації масових заходів. 12
РОЗДІЛ ІІ ХАРАКТЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ РЕЖИСЕРА-ПОСТАНОВНИКА МОДНОГО ПОКАЗУ 16
2.1 Особливості підготовки сценарію показу мод 16
2.2 Історичні аспекти режисерування модного показу після радянського простору на конкретному прикладі. 20
2.3 Особливості роботи режисера-постановника у сучасній індустрії моди 26
ВИСНОВОК 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35
-
Картини українського побуту “Пан Халявський” Г. Квітки-Основ’яненко
Література
1. Возняк М. Історія української літератури. – Львів, 1994.
2. Зубков С. Григорій Квітка-Основ’яненко. Життя і творчість. – К., 1978.
3. Квітка-Основ’яненко Г. Твори. У 8 т. – К., 1968-1970.
-
Кримінальна відповідальність за дії, спрямовані на насильницьку зміну чи повалення конституційного ладу або на захоплення державної влади
Вступ 3
Розділ 1. Правове регулювання злочинів проти основ національної безпеки України 6
1.1. Основні поняття, сутність та види злочинів проти основ національної безпеки України 6
1.2. Дії, спрямовані на насильницьку зміну чи повалення конституційного ладу або на захоплення державної влади 9
1.3. Посягання на територіальну цілісність і недоторканність України 15
Розділ 2. Державна зрада та посягання на життя державного чи громадського діяча 19
2.1. Поняття державної зради та склад злочину 19
2.2. Кримінальна відповідальність за посягання на життя державного чи громадського діяча 30
Розділ 3. Диверсія та шпигунство як особливі види злочину проти основ національної безпеки України 37
3.1. Диверсія як небезпечне явище для суспільства 37
3.2. Особливості шпигунства, склад злочину та юридичний аналіз 41
Висновки 50
Список використаних джерел 53
-
Соціофілософські проблеми культури
1. Відрізнити одне від іншого: рівень життя, інша якість життя. Дати визначення понять і чим вони відрізняються і співвідносяться 3
2. Визначення понять: - Мінімальна заробітна плата - Споживчий кошик - поріг бідності Аналіз цих понять 8
Література 13
-
Заходи грошового обігу
Зміст
Вступ 2
1. Методологічні аспекти дослідження грошового обігу 4
1.1. Сутність та економічна основа грошового обігу 4
1.2. Регулювання грошового обігу 8
2. Закон грошового обігу та фактори, що його порушують 12
2.1. Закон грошового обігу 12
2.2. Маса грошей в обороті. Грошові агрегати 16
3. Особливості реалізації монетарної політики в сучасних умовах 27
Висновок 36
Список використаної літератури 38
Мета і завдання дослідження. Метою курсової роботи є системно-концептуальне дослідження теоретичних та методологічних основ грошового обігу.
Відповідно до поставленої мети визначені основні завдання дослідження, спрямовані на її досягнення:
– дослідити методологічні підходи до визначення сутності та функцій грошей, кількісних та якісних характеристик грошового обігу;
– дослідити методологічні аспекти визначення вартості грошей, на цій основі проаналізувати теоретичні концепції порушення рівноваги у грошовій сфері;
– розкрити сутність законів грошового обігу;
– визначити концептуальну основу монетарної політики, адекватної цілям та умовам соціально-економічного розвитку України на сучасному етапі.
Об’єкт і предмет дослідження. Об’єктом дослідження є грошовий обіг України у його взаємозв’язку з розвитком виробництва та системою державного регулювання економіки. Предмет дослідження – закони грошового обігу
-
Етика
1. Проблема сенсу життя людини. 2
2. Досягнення української естетики 18-19 ст. 4
Література. 6
-
Сутність соціального захисту і шляхи його досягнення
Зміст
Вступ......................................................................................................................3
Розділ 1. Сутність соціального захисту і шляхи його досягнення...................5
Розділ 2. Стан рівня життя населення України..................................................11
2.1. Сутність рівня життя населення.........................................................11
2.2. Рівень життя населення в Україні......................................................15
Розділ 3. Шляхи підвищення соціального захисту населення та його роль
у стабілізації економіки країни............................................................................21
Висновки................................................................................................................33
Список використаної літератури.........................................................................36
-
Функції комічного в повісті Квітки-Основ яненка Конотопська відьма
Вступ 2 1. Проза Григорія Квітки - Основ’яненка............................................4 2. Риси стилю Григорія Квітки – Основ’яненка. 7 3. Функції комічного в повісті Квітки-Основ яненка „Конотопська відьма”. 14 Висновки 18 Список використаної літератури 20
-
Функції комічного в повісті Квітки-Основ яненка Конотопська відьма
Вступ 2
1. Проза Григорія Квітки - Основ’яненка............................................4
2. Риси стилю Григорія Квітки – Основ’яненка. 7
3. Функції комічного в повісті Квітки-Основ яненка „Конотопська відьма”. 14
Висновки 18
Список використаної літератури 20
-
ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ПРАЦЮВАТИ З ОРНАМЕНТОМ В ТЕХНІЦІ БАТІК (без додатків)
ВСТУП................................................................................................................ РОЗДІЛ 1 ІСТОРИЧНИЙ ОГЛЯД РОЗВИТКУ ОРНАМЕНТУ ТА БАТІКУ. СПОСОБИ ЙОГО ВИКОНАННЯ.................................................. 1.1 Орнаментація тканини в стародавні часи.................................................. 1.2 Орнамент. Поняття, види, мова орнаменту............................................... 1.3 Історія розвитку батіку. Види, способи, виконання................................. Висновки до 1 розділу....................................................................................... РОЗДІЛ 2 ПРАКТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВ У ТЕХНІЦІ БАТІКУ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА............................ 2.1 Ознайомлення учнів з мистецтвом оздоблення тканин........................... 2.2 Розробка орієнтовних планів-конспектів уроків і гуртових занять........ Висновки до 2 розділу....................................................................................... РОЗДІЛ 3 ОБГРУНТОВАННЯ ТВОРЧОГО ЗАДУМУ ТА ХУДОЖНЄ ВИРИШЕННЯ ТВОРЧОЇ РОБОТИ............................................... 3.1 Творчій задум та вибір матеріалу............................................................... 3.2 Вирішення творчого задуму........................................................................ Висновок до 3 розділу........................................................................................ ВИСНОВКИ........................................................................................................ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...........................................................
Cгенерировано за 0.157422 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|