Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
2

Тема: «Визначення конкурентоспроможності фірми» (ID:29340)

| Размер: 61 кб. | Объем: 41 стр. | Стоимость: 125 грн. | Добавлена: 16.02.2010 | Код продавца: 3 |
Содержание ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. УМОВИ ВИНИКНЕННЯ ТА РОЛЬ КОНКУРЕНЦІЇ В РИНКОВІЙ ЕКОНОМІЦІ 5
1.2. ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7
1.3. ФАКТОРИ ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 11
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ФІРМИ 14
2.1. ШЛЯХИ І ЗАСОБИ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ 14
2.2. ВИБІР НОМЕНКЛАТУРИ ПАРАМЕТРІВ ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ ПРИ ОЦІНЦІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ 18
2.3. ВИБІР БАЗИ ПОРІВНЯННЯ ТА ЗАСОБИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ 22
РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖ-НОСТІ ФІРМОЮ 28
3.1. ФАКТОРИ ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ВИБІР КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ 28
3.2. ОСОБЛИВОСТІ ВИБОРУ СТРАТЕГІЇ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ФІРМОЮ 34
ВИСНОВКИ 38
Перелік використаної літератури 39

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература Перелік використаної літератури

1. Андрушків Б.М. Кузьмін О.Е. Основи менеджменту. - Львів: ”Світ“ 1995 –294 с.
2. Ансофф И. Стратегическое управление. –М.: Экономика 1989.
3. Антикризисное управление: от банкротства к финансовому оздоровлению./ Под. ред. Г. П. Иванова. - М.: Закон и право: ЮНИТИ 1995. - 320 с.
4. Бовыкин В. Новый менеджмент: управление предприятиями на уровне высших стандартов: теория и практика эффективного управления. - М.: Економика 1997. - 368 с.
5. Бревнов А.А. Маркетинг малого предприятия: Практическое пособие.-К.: ВИРА-Р 1998.-384 с.
6. Брэддик У. Менеджмент в организации. - М.: ИНФРА-М. 1997. - 344с.
7. Бухалков М.И. Внутрифирменное планирование: Учебник. – М.: ИНФРА–М 1999. – 392 с.
8. Веснин В. Р. Основы менеджмента: Учебник / Институт международного права и экономики - М.: “Триада ЛТД” 1996. - 384 с.
9. Виханский О. С. Стратегическое управление. –М.: Изд-во МГУ 1995.
10. Виханский О. С. Наумов А. И. Менеджмент: человек стратегия организация процесс: Учебник. - М.: Гардарика 1996. - 154 с.
11. Герасимчук В. Г. Розвиток підприємства: діагностика стратегія ефективність. – К.: Вища шк. 1995.
12. Градов А.П. Кузин Б.И. Стратегия и тактика антикризисного управления фирмой. - Киев: Вища школа 1996. - 235с.
13. Диксон Д. Е. Совершенствуйте свой бизнес: Пособие и практикум. – М.: Финансы и статистика 1994.
14. Драккер Л. Ф. Управление нацеленное на результаты / Пер. с англ. – М.: Техн. шк. бизнеса 1992
15. Елисеев В.А. Научные основы управления промышленным предприятием. – Донецк 1971
16. Карлофф Б. Деловая стратегия. – М.: Экономика 1991. – 239 с.
17. Кирюхин С.М. Доронкин Ю.В. Качество тканей.-М.: Леспромбытиздат 1986.-160 с.
18. Клейнер Г. Б. и др. Предприятие в нестабильной экономической среде: риски стратегии безопасность. - М.: Экономика 1997. - 288 с.
19. Котлер Филипп. Основы маркетинга. – М: Прогресс 1993. – 650 с.
20. Кунц Г. О’Доннел С. Управление: системный и ситуационный анализ управленческих функций. – М.:Прогресс 1992. – 360 .
21. Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива. Пер. с французского. – СПб.: Наука 1996. – 589 с.
22. Макаренко М. В. Махалина М. В. Производственный менеджмент. - М.: Приор 1998. - 383 с.
23. Мартыненко Н. М. Менеджмент фирмы: Кн. Для предпринимателя: Для студентов эконом. Спец. ВУЗов. - К.: МП “Леся” 1995. – 368 с.
24. Менеджмент организаций: Уч. пособие./ Под ред. 3. П. Румянцевой Н. А. Саламатина. - М.: ИНФРА-М 1996. - 428 с.
25. Мескон М.Х. Альберт М. Хедоури Ф. Основы менеджмента: Пер. с англ. - М.:Дело 1992. - 702 с.
26. Мильнер Б. З. Теория организаций. Курс лекций. - М.: ИНФРА-М 1998. –334 с.
27. Петров А. М. Методология выработки стратегии предприятия. – Спб.: УЭФ 1992.
28. Питер Т. Уотермен Р. В поисках эффективного управления. Опыт лучших компаний. – М.: Прогресс 1986.
29. Планирование в условиях перехода к рынку. Киев: Техника 1990. - 265 с.
30. Планкетт Л. Хейл Т. Разработка и принятие управленческих решений. - М.: Экономика 1984. - 165 с.
31. Портер Майкл Е. Стратегія конкуренції: методика аналізу галузей і діяльності конкурентів: Пер. с англ. – К.: Основи 1998. – 392 с.
32. Рапопорт В.М. Диагностика управления: Практический опыт и рекомендации. – М.: Экономика 1988.-172с.
33. Семяшкин Ф. И. Совершенствование процессов принятия решений. - М.: Экономика 1981. - 48 с.
34. Скворцов М.Н. Как избежать банкротства предприятия? От выживания к процветанию. – К.: Будівельник 1995. – 143 с.
35. Скворцов Н.Н. Омельченко Л.Н. Диагностика резервов производства. – К.: «Техника» – 1988. – 133 с.
36. Словарь иностранных слов.-М.:Русский язык 1988.
37. Соболь С. Н. Предпринимательство (начало бизнеса). – К. 1994.
38. Стефонов Н. и др. Управление моделирование прогнозирование. Пер. с болгарского. – М.: Экономика 1972. – 144 с.
39. Стратегия и тактика антикризисного управления фирмой / Под общей редакцией Градова А. П. – СПб 1996.
40. Томпсон А. Стрикленд А. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии: Учебник для ВУЗов/ Пер. с англ. под ред. Л.Г.Зайцева и др. – М.: Банки и биржи ЮНИТИ 1998. – 576 с.
41. Управление исследованиями разработками и инвестиционными проектами./ Под ред. С. В. Валдайцева. - Сб: Издательство С.-Петербургского университета 1995. - 208 с.
42. Управление организацией: Учебник/ Под. ред. А.Г. Поршнева З.П. Румянцевой Н.А. Саломатина.-2-е изд. перераб. и доп.-М.:ИНФРА-М 1999.-669 с.
43. Фалмер Р. В. Энциклопедия современного управления: В 5 т. – М.: ВИПК “Энерго” 1992.
44. Фатхутдинов Р. А. Производственный менеджмент. - М.: ЮНИТИ 1997. – 337 с.
45. Фатхутдинов Р.А. Производственный менеджмент.- М: ЮНИТИ 1997-367с.
46. Шульга Н.П. Гаманкова О.А. Ковганич И.Н. Оценка кредитоспособности клиента. – К.: Киевский институт банкиров банка «Украина» – 1995. – 58 с.
47. Энтони Дж. Рис. Учет: ситуации и примеры. - М.: Финансы и статистика 1993.
Дополнительная информация 3447
Рік написання: 2008
Заказ Заказать Купить «Визначення конкурентоспроможності фірми»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Маркетинг Контрольна робота

  • Маркетинг Контрольна робота

  • Оцінка вартості фірми

  • Оцінка вартості фірми

  • Стратегічний менеджмент

  • Визначення обсягу виробництва фірми за умов досконалої конкуренції у короткостроковому періоді

  • Логіко-когнітивний аналіз управлінської стратегії

  • Конкурентний статус фірми в стратегічних зонах господарювання

  • Розробка конкурентної стратегії ресторану

  • Розробка процедури реєстрації фірми

  • ТРЕНІНГОВЕ ЗАВДАННЯ на тему: «Розробка процедури реєстрації фірми»


Cгенерировано за 0.009377 секунд

загрузка...