-
Маркетинг Контрольна робота
ВСТУП 3
1. ТОВАРНА ПОЛІТИКА 6
1.1. Визначення цільової аудиторії підприємства 6
1.2. Опис життєвого циклу товару на ринку України 12
2. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ. 13
3. ЦІНОВА ПОЛІТИКА 16
3.1. Аналіз існуючих цінових стратегій 16
3.2. Визначення цінової стратегії фірми «__» 18
4. КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА 19
4.1. Реклама фірми «__» 19
4.2. Розробка заходу «паблік рілейшнз» фірми «__» 22
4.3. Заходи стимулювання збуту фірми «__» 24
ВИСНОВОК 26
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 27
-
Маркетинг Контрольна робота
ВСТУП 2
1. ТОВАРНА ПОЛІТИКА 5
1.1. Визначення цільової аудиторії підприємства 5
1.2. Опис життєвого циклу товару на ринку України 8
2. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ 11
3. ЦІНОВА ПОЛІТИКА 15
3.1. Аналіз існуючих цінових стратегій 15
3.2. Визначення цінової стратегії фірми «__» 17
4. КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА 18
4.1. Реклама фірми «__» 18
4.2. Розробка заходу «паблік рілейшнз» фірми «__» 22
4.3. Заходи стимулювання збуту фірми «__» 23
ВИСНОВОК 25
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 26
-
Оцінка вартості фірми
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1 8
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ ФІРМИ 8
1.1 Сутність категорії «вартість фірми» 8
1.2 Методи оцінки вартості підприємства 12
1.3 Проблеми які виникають при визначенні вартості фірми 20
РОЗДІЛ 2 26
ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ ФІРМИ НА ПРИКЛАДІ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ГОТЕЛЬ «МОСКВА» 26
2.1 Загальна характеристика підприємства: майновий та фінансовий стан, положення на ринку 26
2.2 Оцінка вартості підприємства по методології NOPLAT 34
2.3 Оцінка вартості фірми за моделлю Гордона 45
РОЗДІЛ 3 52
ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОЦІНКИ ВАРТОСТІ ФІРМИ У ВІДДАЛЕНИХ ЧАСОВИХ ПЕРІОДАХ 52
3.1 Передумови та методика проведення фундаментального аналізу 52
3.2 Оцінка тенденцій у вартості фірми в майбутньому 72
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 94
СПИСОК ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ 98
ДОДАТКИ 101-117
-
Оцінка вартості фірми
ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 8 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ ФІРМИ 8 1.1 Сутність категорії «вартість фірми» 8 1.2 Методи оцінки вартості підприємства 12 1.3 Проблеми які виникають при визначенні вартості фірми 20 РОЗДІЛ 2 26 ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ ФІРМИ НА ПРИКЛАДІ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ГОТЕЛЬ «МОСКВА» 26 2.1 Загальна характеристика підприємства: майновий та фінансовий стан, положення на ринку 26 2.2 Оцінка вартості підприємства по методології NOPLAT 34 РОЗДІЛ 3 45 ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОЦІНКИ ВАРТОСТІ ФІРМИ У ВІДДАЛЕНИХ ЧАСОВИХ ПЕРІОДАХ 45 3.1 Передумови та методика проведення фундаментального аналізу 45 3.2 Оцінка тенденцій у вартості фірми в майбутньому 65 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 87 СПИСОК ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ 91 ДОДАТКИ 92
-
Стратегічний менеджмент
1. Принципи визначення стратегічної доцільності дострокових управлінських рішень 3
2. Оцінка стратегії, контроль виконання стратегії розвитку підприємства, фірми 6
3. Визначення цінової стратегії фірми 16
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 22
-
Визначення обсягу виробництва фірми за умов досконалої конкуренції у короткостроковому періоді
16 в. Визначення обсягу виробництва фірми за умов досконалої конкуренції у короткостроковому періоді (застосування Р=МС для визначення точки закриття фірми, точки беззбитковості, можливості максимізувати прибуток чи тип збитків) 3
ЗАДАЧА 1. 10
ЗАДАЧА 3. 11
ЗАДАЧА 4. 11
Список літератури 12
-
Логіко-когнітивний аналіз управлінської стратегії
План
Сутність стратегічного аналізу 3
Аналіз зовнішнього середовища. 4
Загальні стратегії розвитку фірми. 6
Лідерство по витратах. 6
Диференціація 7
Фокусування 7
Визначення і розвиток потенціалу фірми. 8
Список використаної літератури. 12
-
Конкурентний статус фірми в стратегічних зонах господарювання
ВСТУП 2
1. ПОНЯТТЯ КОНКУРЕНТНОГО СТАТУСУ ФІРМИ 3
2. ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТНОГО СТАТУСУ ФІРМИ В СТРАТЕГІЧНИХ ЗОНАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ 4
ВИСНОВКИ 7
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 8
ДОДАТОК 9
-
Розробка конкурентної стратегії ресторану
Вступ ………………………………………………………………………………..3
Розділ 1. Теоретико-методичні основи розробки конкурентної стратегії фірми………………………………………………………………………………...6
1.1 Стратегія фірми: поняття, класифікація і особливості ………………………6
1.2 Поняття та значення конкурентоспроможності фірми ……………………19
1.3 Методика розробки конкурентної стратегії фірми …………………………28
1.4 Формування механізмів управління конкурентоспроможністю та визначення управлінських складових, що впливають на процес розробки стратегії фірми …………………………………………………………………….36
Розділ 2. Дослідження розробки конкурентної стратегії ресторану „ ” …………………………………………………………………………...50
2.1 Характеристика ресторану та аналіз основних показників діяльності ……50
2.2 Аналіз конкурентоспроможності фірми …………………………………….61
2.3 Оцінка стратегічного управління фірмою …………………………………..68
Розділ 3. Шляхи вдосконалення розробки конкурентної стратегії фірми ……74
3.1 Проект заходів з підвищення конкурентної стратегії ресторану ………….74
3.2 Розрахунок заходів ……………………………………………………………77
3.2.1 Доставка рестораном страв додому чи в офіс …………………………….77
3.2.2 Організація заходів для дітей ……………………………………………...77
3.2.3 Оренда літнього майданчику ………………………………………………78
3.3 Вплив заходів на конкурентну стратегію ресторану………………………..79
Висновки і пропозиції ……………………………………………………………83
Список використаної літератури ………………………………………………...89
Додатки ……………………………………………………………………………94
-
Розробка процедури реєстрації фірми
Вступ 3
1. Процедура створення фірми: значення та розробка 4
2. Характеристика створюваної фірми 6
3. Алгоритм дій засновників при реєстрації фірми 8
4. Сітьовий графік проходження процедури реєстрації фірми 11
Висновки 12
Список використаної літератури 14
Додатки 15
-
ТРЕНІНГОВЕ ЗАВДАННЯ на тему: «Розробка процедури реєстрації фірми»
Вступ 3
1. Процедура створення фірми: значення та розробка 4
2. Характеристика створюваної фірми 6
3. Алгоритм дій засновників при реєстрації фірми 8
4. Сітьовий графік проходження процедури реєстрації фірми 11
Висновки 12
Список використаної літератури 14
Додатки 15