|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Оцінка вартості фірми
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1 8
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ ФІРМИ 8
1.1 Сутність категорії «вартість фірми» 8
1.2 Методи оцінки вартості підприємства 12
1.3 Проблеми які виникають при визначенні вартості фірми 20
РОЗДІЛ 2 26
ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ ФІРМИ НА ПРИКЛАДІ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ГОТЕЛЬ «МОСКВА» 26
2.1 Загальна характеристика підприємства: майновий та фінансовий стан, положення на ринку 26
2.2 Оцінка вартості підприємства по методології NOPLAT 34
2.3 Оцінка вартості фірми за моделлю Гордона 45
РОЗДІЛ 3 52
ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОЦІНКИ ВАРТОСТІ ФІРМИ У ВІДДАЛЕНИХ ЧАСОВИХ ПЕРІОДАХ 52
3.1 Передумови та методика проведення фундаментального аналізу 52
3.2 Оцінка тенденцій у вартості фірми в майбутньому 72
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 94
СПИСОК ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ 98
ДОДАТКИ 101-117
-
Оцінка вартості підприємства
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ОЦІНКА ВАРТОСТІ ФІРМИ ЯК НЕОБХІДНА СКЛАДОВА УПРАВЛІННЯ ЦИМ ПІДПРИЄМСТВОМ 6
1.1. Поняття, сутність та фактори оцінки вартості фірми 6
1.2. Методи оцінки вартості фірми 27
1.3. Основні показники вартості підприємства 36
РОЗДІЛ 2. ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ ОЦІНКИ ВАРТОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ ВАТ “КРИСТАЛ” 39
2.1. Загальна характеристика підприємства 39
2.2. Аналіз фінансового стану підприємства ВАТ “Кристал” 53
2.3. Використання методу оцінки активів в практиці діяльності ВАТ “Кристал” 63
2.4. Діагностика ризику банкрутства підприємства 70
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ МЕТОДІВ ОЦІНКИ ВАРТОСТІ ФІРМИ 75
3.1. Зарубіжний досвід у використанні методів оцінки вартості фірми 75
3.2. Пропозиції щодо підвищення вартості фірми 85
ВИСНОВКИ 93
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 100
-
Методика розрахунку вартості фірми
ВСТУП 4
1 КЛАСИФІКАЦІЯ МЕТОДІВ ОЦІНКИ ВАРТОСТІ ФІРМИ 5
1.1 Підходи до оцінки вартості підприємства 5
1.2 Існуючі методи оцінки вартості підприємства в рамках визначених підходів 7
2 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДОСЛІДЖУВАНОГО ОБЄКТУ 11
2.1 Майновий та фінансовий стан 11
2.2 Поточні зобов’язання підприємства 14
3 ОЦІНКА ВАРТОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЗА МЕТОДОЛОГІЄЮ NOPLAT ТА ЗА МОДЕЛЛЛЮ ГОРДОНА 16
3.1 Використання методології NOPLAT при визначення вартості підприємства «Готель Москва» 16
3.2 Оцінка вартості фірми за формулою Гордона 25
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 28
СПИСОК ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ 30
ДОДАТКИ 31-34
-
Методика розрахунку вартості фірми
ВСТУП 2 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ ФІРМИ 3 1.1 Підходи до оцінки вартості підприємства 3 1.2 Існуючі методи оцінки вартості підприємства в рамках визначених підходів 5 2 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДОСЛІДЖУВАНОГО ОБЄКТУ 9 2.1 Майновий та фінансовий стан 9 2.2 Поточні зобов’язання підприємства 12 3 ОЦІНКА ВАРТОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ПО МЕТОДОЛОГІЇ NOPLAT 14 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 24 СПИСОК ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ 26 ДОДАТКИ 27
-
Прогнозування курсової вартості фінансових активів методами фундаментального аналізу
1. Основні методи оцінки фінансових активів (на прикладі акцій підприємства ВАТ «Азовсталь»).
Оцінка по майбутніх грошових надходженнях
Оцінка за схемою Гордона
Оцінка по інтегральних параметрах діяльності підприємства
Методика асоціації (МАПСР)
Оцінка по балансовій вартості активів
Оцінка по ліквідаційній вартості
Оцінка по вартості заміщення
Оцінка по співвідношенню “ціна - доход”
Методика Британського інвестиційного банку S. G. Warburg
Методика факторного аналізу фірми “Дюпон де Немур”
Розділ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКУ ВЛАСНОГО КАПІТАЛУ НА ВАТ “АНАЛІТПРИЛАД”
2.1 Організаційно-економічна характеристика підприємства
2.2 Синтетичний і аналітичний облік власного капіталу на підприємстві
2.3 Шляхи вдосконалення організації обліку власного капіталу на ВАТ “Аналітприлад”
3. Використання багатофакторних моделей в фундаментальному аналізі для прогнозування.
4. Загальна схема підготовки і прийняття інвестиційних рішень на основі фундаментального аналізу
(Вступ, висновок відсутні)
-
Оцінка вартості підприємства (практична)
1. Характеристика підприємства та вихідні дані для розрахунку 3
Для аналізу обираємо підприємство ТОВ, яке спеціалізується на виробництві продукції з деревини та металу - меблів штучного замовлення та різного спеціального устаткування…
2. Оцінка вартості підприємства методом дисконтування грошових потоків (DCF). 6
2. Оцінка вартості бізнесу за методом прямої капіталізації 9
3 Оцінка вартості бізнесу за методом економічної доданої вартості 11
Література 15
-
Оцінка вартості підприємства, практичне завдання
1. Характеристика підприємства та вихідні дані для розрахунку 3
Для аналізу обираємо підприємство ОП, яке спеціалізується на ремонті та сервісному обслуговуванні вантажних автомобілів марок КАМАЗ та КРАЗ.
Для оцінки вартості підприємства ми маємо такі документи:
a. Баланс підприємства за 2006 рік;
b. Звіт про фінансові результати;
c. Розрахунок фінансових показників на три роки при втіленні проекту установи нового обладнання.
2. Оцінка вартості підприємства методом дисконтування грошових потоків (DCF). 6
2. Оцінка вартості бізнесу за методом прямої капіталізації 9
3 Оцінка вартості бізнесу за методом економічної доданої вартості 12
Література 16
-
Оцінка вартості капіталу підприємства
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи поняття та оцінки вартості капіталу підприємства 5
1.1. Економічна сутність та класифікація капіталу підприємства 5
1.2. Вартість капіталу та принципи його оцінки 9
Розділ 2. Оцінка вартості капіталу підприємства та її практичне використання 15
2.1. Вартість капіталу та міра прибутковості 15
2.2. Ризик та вартість капіталу 17
2.3. Оцінка вартості довгострокових боргів. Вартість капіталу від облігації 19
2.4. Оцінка вартості капіталу від привілейованих акцій 23
2.5. Вартість капіталу від звичайних акцій 24
Розділ 3. Застосування оптимальних методів оцінки для підрахунку вартості капіталу підприємства 26
3.1.Застосування МОКА для підрахунку вартості капіталу від випуску звичайних акцій 26
3.2. Визначення вартості капіталу за рахунок нерозподілених прибутків 27
3.3. Визначення зваженої граничної вартості капіталу 27
Висновки 31
Використана література: 33
-
Сутність функції та механізм дії закону вартості
ВСТУП. 3 1. ЕКОНОМІЧНОЮ ЗМІСТ ВАРТОСТІ. 5 1.1. Еволюція теорії вартості. 5 1.2. Теорія вартості: попит або пропозиція. 10 2. ЗАКОН ВАРТОСТІ. 14 2.1. Механізм дії закону вартості. 14 2.2. Закон вартості: суть, функції і обмеженість. 16 3. РОЛЬ ЗАКОНУ ВАРТОСТІ У ТОВАРНОМУ ВИРОБНИЦТВІ. 20 ВИСНОВОК. 23 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 25
-
Контрольна робота з маркетингу туризму
1. Загальна характеристика туристичної фірми ”Паспорт-плюс” 2
2. Оцінка конкурентноздатності основного турпродукту. 3
3. Оцінка контактного конкурентного середовища. 5
4. Оцінка ринкового середовища. 7
5. Маркетингова політика фірми на цільовому ринку туристичних послуг. 8
Список використаної літератури. 14
Cгенерировано за 0.009942 секунд
|