-
Оцінка вартості капіталу підприємства
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи поняття та оцінки вартості капіталу підприємства 5
1.1. Економічна сутність та класифікація капіталу підприємства 5
1.2. Вартість капіталу та принципи його оцінки 9
Розділ 2. Оцінка вартості капіталу підприємства та її практичне використання 15
2.1. Вартість капіталу та міра прибутковості 15
2.2. Ризик та вартість капіталу 17
2.3. Оцінка вартості довгострокових боргів. Вартість капіталу від облігації 19
2.4. Оцінка вартості капіталу від привілейованих акцій 23
2.5. Вартість капіталу від звичайних акцій 24
Розділ 3. Застосування оптимальних методів оцінки для підрахунку вартості капіталу підприємства 26
3.1.Застосування МОКА для підрахунку вартості капіталу від випуску звичайних акцій 26
3.2. Визначення вартості капіталу за рахунок нерозподілених прибутків 27
3.3. Визначення зваженої граничної вартості капіталу 27
Висновки 31
Використана література: 33
-
Методика розрахунку вартості фірми
ВСТУП 4
1 КЛАСИФІКАЦІЯ МЕТОДІВ ОЦІНКИ ВАРТОСТІ ФІРМИ 5
1.1 Підходи до оцінки вартості підприємства 5
1.2 Існуючі методи оцінки вартості підприємства в рамках визначених підходів 7
2 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДОСЛІДЖУВАНОГО ОБЄКТУ 11
2.1 Майновий та фінансовий стан 11
2.2 Поточні зобов’язання підприємства 14
3 ОЦІНКА ВАРТОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЗА МЕТОДОЛОГІЄЮ NOPLAT ТА ЗА МОДЕЛЛЛЮ ГОРДОНА 16
3.1 Використання методології NOPLAT при визначення вартості підприємства «Готель Москва» 16
3.2 Оцінка вартості фірми за формулою Гордона 25
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 28
СПИСОК ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ 30
ДОДАТКИ 31-34
-
Оцінка вартості фірми
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1 8
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ ФІРМИ 8
1.1 Сутність категорії «вартість фірми» 8
1.2 Методи оцінки вартості підприємства 12
1.3 Проблеми які виникають при визначенні вартості фірми 20
РОЗДІЛ 2 26
ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ ФІРМИ НА ПРИКЛАДІ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ГОТЕЛЬ «МОСКВА» 26
2.1 Загальна характеристика підприємства: майновий та фінансовий стан, положення на ринку 26
2.2 Оцінка вартості підприємства по методології NOPLAT 34
2.3 Оцінка вартості фірми за моделлю Гордона 45
РОЗДІЛ 3 52
ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОЦІНКИ ВАРТОСТІ ФІРМИ У ВІДДАЛЕНИХ ЧАСОВИХ ПЕРІОДАХ 52
3.1 Передумови та методика проведення фундаментального аналізу 52
3.2 Оцінка тенденцій у вартості фірми в майбутньому 72
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 94
СПИСОК ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ 98
ДОДАТКИ 101-117
-
Оцінка майна підприємства
Вступ 3
1. Необхідність, завдання і принципи експертної оцінки вартості підприємства 5
2. Методичні підходи до оцінки вартості підприємства 8
2.1. Дохідний підхід в оцінці вартості підприємства 9
2.2. Майновий (витратний) підхід 17
2.3. Оцінка вартості підприємства на основі ринкового підходу 19
3. Оцінка активів підприємства як цілісного майнового комплексу 21
3.1. Метод балансової оцінки сукупної вартості активів 23
3.2. Метод оцінки вартості заміщення ("затратний метод") 26
3.3. Метод оцінки ринкової вартості цілісного майнового комплексу оснований на ринкових індикаторах цін купівлі-продажу аналогічної сукупності активів. 32
3.4. Метод оцінки майбутнього чистого грошового потоку 35
3.5. Метод оцінки на основі регресивного моделювання оснований на використанні багатофакторних математичних моделей. 40
3.6. Експертний метод оцінки 41
Висновки. 45
Література. 48
-
Оцінка вартості фірми
ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 8 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ ФІРМИ 8 1.1 Сутність категорії «вартість фірми» 8 1.2 Методи оцінки вартості підприємства 12 1.3 Проблеми які виникають при визначенні вартості фірми 20 РОЗДІЛ 2 26 ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ ФІРМИ НА ПРИКЛАДІ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ГОТЕЛЬ «МОСКВА» 26 2.1 Загальна характеристика підприємства: майновий та фінансовий стан, положення на ринку 26 2.2 Оцінка вартості підприємства по методології NOPLAT 34 РОЗДІЛ 3 45 ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОЦІНКИ ВАРТОСТІ ФІРМИ У ВІДДАЛЕНИХ ЧАСОВИХ ПЕРІОДАХ 45 3.1 Передумови та методика проведення фундаментального аналізу 45 3.2 Оцінка тенденцій у вартості фірми в майбутньому 65 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 87 СПИСОК ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ 91 ДОДАТКИ 92
-
Оцінка вартості підприємства (практична)
1. Характеристика підприємства та вихідні дані для розрахунку 3
Для аналізу обираємо підприємство ТОВ, яке спеціалізується на виробництві продукції з деревини та металу - меблів штучного замовлення та різного спеціального устаткування…
2. Оцінка вартості підприємства методом дисконтування грошових потоків (DCF). 6
2. Оцінка вартості бізнесу за методом прямої капіталізації 9
3 Оцінка вартості бізнесу за методом економічної доданої вартості 11
Література 15
-
Оцінка інвестиційного розвитку галузі
Завдання:
Практичне завдання №1
1. Економічний аналіз деревообробної і целюлозно-паперової галузі
2. Оцінка інвестиційного розвитку галузі
Практичне завдання №2
Оцінка інвестиційної привабливості ВАТ „Малинська паперова фабрика”
-
Економічний аналіз скляної та фарфоро-фаянсової галузі
ЗАВДАННЯ:
Практичне завдання №1
1. Економічний аналіз скляної та фарфоро-фаянсової галузі
2. Оцінка інвестиційного розвитку галузі
Практичне завдання №2
Оцінка інвестиційної привабливості АТЗТ „Коростенський фарфор”
-
Економічний аналіз скляної та фарфоро-фаянсової галуз
ЗАВДАННЯ:
Практичне завдання №1
1. Економічний аналіз скляної та фарфоро-фаянсової галузі
2. Оцінка інвестиційного розвитку галузі
Практичне завдання №2
Оцінка інвестиційної привабливості АТЗТ „Коростенський фарфор”
-
Методика розрахунку вартості фірми
ВСТУП 2 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ ФІРМИ 3 1.1 Підходи до оцінки вартості підприємства 3 1.2 Існуючі методи оцінки вартості підприємства в рамках визначених підходів 5 2 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДОСЛІДЖУВАНОГО ОБЄКТУ 9 2.1 Майновий та фінансовий стан 9 2.2 Поточні зобов’язання підприємства 12 3 ОЦІНКА ВАРТОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ПО МЕТОДОЛОГІЇ NOPLAT 14 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 24 СПИСОК ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ 26 ДОДАТКИ 27