-
ПРАКТИЧНЕ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНІЧНОГО ТА ФУНДАМЕНТАЛЬНОГО АНАЛІЗУ НА Ф’ЮЧЕРСНИХ РИНКАХ
ЗМІСТ
ВСТУП………………………………………………………………………………..4
РОЗДІЛ 1. ОСНОВИ ТЕХНІЧНОГО ТА ФУНДАМЕНТАЛЬНОГО АНАЛІЗУ
Ф’ЮЧЕРСНИХ РИНКІВ
1.1. Поняття технічного та фундаментального аналізу…………………………...7
1.2. Фундаментальні фактори, що впливають на ф’ючерсний ринок…………..10
1.3. Зарубіжний досвід впровадження технічного та фундаментального аналізу
ф’ючерсних ринків…………………………………………………………………14
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНІЧНОГО ТА
ФУНДАМЕНТАЛЬНОГО АНАЛІЗУ НА Ф’ЮЧЕРСНИХ РИНКАХ
2.1. Загальні принципи технічного аналізу та основні види графіків…………..16
2.2. Практичне застосування фундаментального аналізу………………………..22
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ……………………………………………………...26
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………………………...28
-
Методи аналізу фондового ринку
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні підходи до аналізу та прогнозування фондового ринку 5 1.1. Сутність фондового ринку 5 1.2. Основні підходи до аналізу фондового ринку 9 1.3. Методики аналізу та прогнозування стану фондового ринку 11 Розділ 2. Загальна схема підготовки і прийняття інвестиційних рішень на основі фундаментального аналізу та прогнозування 17 2.1. Інформаційна база аналізу та прогнозування фондового ринку на наднаціональному рівні 17 2.2. Національний рівень аналізу фондового ринку 22 РОЗДІЛ 3. Аналіз та прогнозування стану фондового ринку України та міжнародного фондового ринку та їх окремих сегментів 28 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34 Додаток 36
-
Оцінка фінансових активів
Зміст
ВСТУП.................................................................................................................... 3
1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФІНАНСОВИХ АКТИВІВ................................... 4
1.1 Визначення і види фінансових активів.......................................................... 4
1.2 Властивості фінансових активів.................................................................... 8
2 МЕТОДИКА ОЦІНКИ ФІНАНСОВИХ АКТИВІВ........................................ 13
2.1 Загальні поняття оцінки фінансових активів................................................ 13
2.2 Оцінка фінансових активів ВАТ «Банк Демарк»......................................... 17
ВИСНОВКИ........................................................................................................... 37
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ....................................................... 39
ДОДАТОК.............................................................................................................. 41
-
Удосконалення контролю і аналізу фінансових активів підприємства
Вступ 3
1. Система управління фінансовими активами підприємства 4
1.1. Економічна сутність фінансових активів та їх значення для діяльності підприємства 4
1.2. Економіко-правовий аналіз нормативної бази та спеціальної літератури 10
2. Організаційно-економічна характеристика ВАТ "..." 14
2.1. Мета, завдання та основні показники фінансово-господарської діяльності ВАТ "..." 14
2.2. Облікова політика 15
3. Удосконалення системи контролю і аналізу фінансових активів 20
3.1. Система аналітичних показників основних фінансових активів підприємства 20
3.2. Розробка та удосконалення методики аналізу фінансових активів 32
3.3. Основні концепції зовнішнього аудиту фінансових активів. 37
Висновки і пропозиції 46
Список використаної літератури 51
Додатки 54
Додаток А. Фінансова звітність підприємства за 2002-2004 рр. 54
Додаток Б. Основні критерії аналізу та аудиту фінансових інвестицій 55
-
Оцінка вартості фірми
ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 8 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ ФІРМИ 8 1.1 Сутність категорії «вартість фірми» 8 1.2 Методи оцінки вартості підприємства 12 1.3 Проблеми які виникають при визначенні вартості фірми 20 РОЗДІЛ 2 26 ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ ФІРМИ НА ПРИКЛАДІ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ГОТЕЛЬ «МОСКВА» 26 2.1 Загальна характеристика підприємства: майновий та фінансовий стан, положення на ринку 26 2.2 Оцінка вартості підприємства по методології NOPLAT 34 РОЗДІЛ 3 45 ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОЦІНКИ ВАРТОСТІ ФІРМИ У ВІДДАЛЕНИХ ЧАСОВИХ ПЕРІОДАХ 45 3.1 Передумови та методика проведення фундаментального аналізу 45 3.2 Оцінка тенденцій у вартості фірми в майбутньому 65 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 87 СПИСОК ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ 91 ДОДАТКИ 92
-
Оцінка вартості фірми
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1 8
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ ФІРМИ 8
1.1 Сутність категорії «вартість фірми» 8
1.2 Методи оцінки вартості підприємства 12
1.3 Проблеми які виникають при визначенні вартості фірми 20
РОЗДІЛ 2 26
ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ ФІРМИ НА ПРИКЛАДІ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ГОТЕЛЬ «МОСКВА» 26
2.1 Загальна характеристика підприємства: майновий та фінансовий стан, положення на ринку 26
2.2 Оцінка вартості підприємства по методології NOPLAT 34
2.3 Оцінка вартості фірми за моделлю Гордона 45
РОЗДІЛ 3 52
ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОЦІНКИ ВАРТОСТІ ФІРМИ У ВІДДАЛЕНИХ ЧАСОВИХ ПЕРІОДАХ 52
3.1 Передумови та методика проведення фундаментального аналізу 52
3.2 Оцінка тенденцій у вартості фірми в майбутньому 72
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 94
СПИСОК ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ 98
ДОДАТКИ 101-117
-
Фінансові інструменти поняття, види. Класифікація фінансових інструментів, їх відмінність
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Загальна характеристика фінансових інструментів 4
1.1. Сутність та класифікація фінансових інструментів 4
1.2. Властивості фінансових активів 7
1.3. Оцінювання фінансових активів 11
1.4. Інновації на ринку фінансових інструментів 14
2. Основні фінансові інструменти 16
2.1. Загальна характеристика цінних паперів 16
2.2. Поняття облігацій та їх класифікація 18
2.3. Сутність та види акцій, механізм їх функціонування 19
3. Похідні фінансові інструменти 23
3.1. Визначення і суть строкових угод 23
3.2. Характеристика ф'ючерсних угод 25
3.3. Форвардні угод, їх класифікація 26
3.4. Визначення та види опціонів 29
3.5. Суть і види свопів 32
Висновок 34
Список використаної літератури 35
Мета курсової роботи – розкрити сутність фінансових інструментів, описати їх класифікацію.
Предметом курсової роботи є фінансовий ринок та фінансові інструменти, якими користуються його учасники.
Об’єктом курсової роботи є фінансові інструменти, їх види.
-
Відмінності стратегічного і традиційного прогнозування
Вступ 3
1. ТЕОРЕТИЧНИЙ РОЗДІЛ 5
1.1. Відмінності стратегічного і традиційного прогнозування і планування фінансових потреб підприємства 5
1.2. Зміст, принципи і методи фінансового прогнозування 8
1.3. Види прогнозних фінансових документів 12
1.4. Практика прогнозування в закордонних фірмах 14
2. Аналітичний розділ. 18
2.1. Необхідність і способи прогнозування фінансових потреб підприємства 18
2.2. Зміст фінансових прогнозних документів та порядок їх складання 20
2.3. Розробка документів щодо прогнозування фінансових потреб підприємства 30
3. Проектний розділ 37
3.1 Розробка заходів спрямованих на поліпшення прогнозування фінансових потреб підприємства. 37
Висновки 41
Список використаної літератури. 43
-
Відмінності стратегічного і традиційного прогнозування
Вступ 3
1. ТЕОРЕТИЧНИЙ РОЗДІЛ 5
1.1. Відмінності стратегічного і традиційного прогнозування і планування фінансових потреб підприємства 5
1.2. Зміст, принципи і методи фінансового прогнозування 8
1.3. Види прогнозних фінансових документів 12
1.4. Практика прогнозування в закордонних фірмах 14
2. Аналітичний розділ. 18
2.1. Необхідність і способи прогнозування фінансових потреб підприємства 18
2.2. Зміст фінансових прогнозних документів та порядок їх складання 20
2.3. Розробка документів щодо прогнозування фінансових потреб підприємства 30
3. Проектний розділ 37
3.1 Розробка заходів спрямованих на поліпшення прогнозування фінансових потреб підприємства. 37
Висновки 41
Список використаної літератури. 43
-
Грошові активи підприємства та аналіз ефективності їх використання
ПЛАН
Вступ 3
1. Характеристика сутності грошових активів підприємства 5
2. Показники що характеризують ефективність використання грошових активів підприємства 8
3. Фактори що визначають ефективність грошових активів підприємства 13
4. Характеристика основних етапів аналізу грошових активів підприємства 19
5. Характеристика етапів планування грошових активів підприємства 27
6. Напрямки підвищення ефективності використання грошових активів підприємства 34
Висновки 40
Список використаної літератури 42
Додатки. Звітність 45
Мета курсової роботи полягає у тому, щоб, по-перше, розкрити сутність грошових активів; по-друге, визначити показники та фактори ефективності використання грошових активів; встановити основні етапи аналізу використання грошових активів; по-третє, визначити напрямки підвищення використання грошових активів на підприємстві.
Об’єктом дослідження є грошові активи та аналіз їх використання на підприємстві ВАТ „Концерн Галнафтогаз”
Предметом дослідження є нормативи, методи щодо аналізу використання грошових активів