|
-
Особливості соціальної роботи з клієнтами підліткового віку в період емоційної кризи
ВСТУП 3
Розділ 1. Теоретична суть підліткового віку 6
1.1. Біологічні умови розвитку 6
1.2. Соціальна ситуація розвитку 9
Розділ 2. Характеристика підліткового віку в період "емоційної кризи" 15
2.1. Розвиток самосвідомості у підлітковому віці 15
2.2. Формування особистості підлітка 21
2.3. Криза 13 років 26
ВИСНОВКИ 29
Список використаної літератури 31
-
Самооцінка підлітків.
Зміст
Вступ
1. Поняття самооцінки в зарубіжній психології, в вітчизняній психології
А) Властивості самооцінки
Б) Фактори, що визначають самооцінку
В) Її роль в становленні особистості
2. Особливості розвитку самооцінки дітей молодшого підліткового віку.
3. Особливості розвитку самооцінки дітей старшого підліткового віку
Висновки
Список використаних джерел
-
Психологічні причини виникнення та прояву агресивності в підлітковому та юнацькому віці
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І 5
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ АГРЕСІЇ 5
1. 1. Поняття, сутність та особливості агресії 5
1.2. Теорії агресивної поведінки в психологічній науці 8
1.3. Ситуаційні чинники агресивної поведінки 12
РОЗДІЛ ІІ 17
ДІАГНОСТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ АГРЕСИВНОСТІ ДІТЕЙ ПІДЛІТКОВОГО ТА ЮНАЦЬКОГО ВІКУ 17
2.1. Обґрунтування емпіричного дослідження 17
2.2. Проведення діагностичного дослідження агресивності особистості дітей підліткового та юнацького віку 18
2.3. Аналіз результатів психологічного дослідження 24
РОЗДІЛ ІІІ 29
РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО ПРОВЕДЕННЮ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОРЕКЦІЇ 29
ВИСНОВОК 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35
ДОДАТКИ 37-40
Метою роботи є особливості діагностики і корекції агресивної поведінки дітей підліткового віку.
Базою експериментального дослідження була ЗОШ.
-
Вікова психологія
Зміст
1. Сенситивність підліткового і раннього юнацького віку для розвитку загальних і спеціальних здібностей. 3
1.1. Поняття загальних і спеціальних здібностей 3
1.2. Проблема розвитку загальних здібностей в підлітковому і юнацькому віці 4
1.3. Формування творчих здібностей 6
2. Порівняйте причини, перебіг та симптоматику криз дорослості і дитинства 9
2.1. Загальні риси криз 9
2.2. Криза новонародженості 10
2.3. Криза 3-х років 11
2.4. Криза 13 років 12
2.5.Криза дорослого віку 14
Список використаних джерел 18
-
Розвиток самосвідомості у підлітків
Вступ 3
Розділ І. Теоретичний аналіз розвитку самосвідомості в дітей підліткового віку 6
1.1. Особливості підліткового віку 6
1.2. Розвиток самосвідомості в підлітковому віці 14
1.3. Розвиток «Я-концепції» у підлітковому віці 18
Розділ ІІ. Емпіричне дослідження розвитку самосвідомості у підлітків 24
2.1. Організація та проведення дослідження 24
Виходячи із завдань, які поставлено у цій роботі, за допомогою відповідних методик було досліджено ...
2.2. Характеристика результатів дослідження 27
Висновки 30
Список використаної літератури 32
Додатки 34
-
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ
Вступ......................................................................................................................3
Розділ І. Підлітковий вік: характерні особливості розвитку підлітка.............8
1.1. Загальна характеристика підліткового віку...........................................8
1.1.1. Біологічні умови розвитку. Криза 13 років................................8
1.1.2. Соціальна ситуація розвитку......................................................16
1.1.3. Провідна діяльність підлітка.......................................................27
1.1.4. Психологічні новоутворення підліткового віку........................30
1.2. Розвиток пізнавальної та особистісної сфери підлітка........................36
1.2.1. Пізнавальний розвиток у підлітковому віці...............................36
1.2.2. Розвиток самосвідомості у підлітковому віці............................51
1.2.3. Формування особистості підлітка...............................................69
Розділ ІІ. Діагностико-корекційна програма розвитку
особистості в підлітковому віці........................................................77
2.1. Діагностика акцентуацій характеру за методикою Г.Смішека..........77
2.1.1. Проведення психодіагностичної процедури.............................77
2.1.2. Результати тестування за методикою Г. Смішка......................77
2.2. Корекційна робота з акцентуйованими підлітками............................80
2.2.1. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження
за методикою Г.Смішека............................................................80
2.2.2 Корекційна програма допомоги акцентуйованим
особистостям.................................................................................83
Висновки..............................................................................................................88
Список використаної літератури.......................................................................91
Додатки.................................................................................................................93
-
Психологічні особливості підліткового віку
Вступ......................................................................................................................3
Розділ І. Підлітковий вік: характерні особливості розвитку підлітка.............8
1.1. Загальна характеристика підліткового віку...........................................8
1.1.1. Біологічні умови розвитку. Криза 13 років................................8
1.1.2. Соціальна ситуація розвитку......................................................16
1.1.3. Провідна діяльність підлітка.......................................................27
1.1.4. Психологічні новоутворення підліткового віку........................30
1.2. Розвиток пізнавальної та особистісної сфери підлітка........................36
1.2.1. Пізнавальний розвиток у підлітковому віці...............................36
1.2.2. Розвиток самосвідомості у підлітковому віці............................51
1.2.3. Формування особистості підлітка...............................................69
Розділ ІІ. Діагностико-корекційна програма розвитку
особистості в підлітковому віці........................................................77
2.1. Діагностика акцентуацій характеру за методикою Г.Смішека..........77
2.1.1. Проведення психодіагностичної процедури.............................77
2.1.2. Результати тестування за методикою Г. Смішка......................77
2.2. Корекційна робота з акцентуйованими підлітками............................80
2.2.1. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження
за методикою Г.Смішека............................................................80
2.2.2 Корекційна програма допомоги акцентуйованим
особистостям.................................................................................83
Висновки..............................................................................................................88
Список використаної літератури.......................................................................91
Додатки.................................................................................................................93
-
Агресивна поведінка дітей підліткового віку та її подолання
Вступ 3
Розділ І. Проблеми агресивності та її генези у психологічній теорії та практиці 6
1.1. Поняття та мотивація агресивної поведінки 6
1.2. Теорії причин агресії 7
Розділ 2. Агресивна поведінка підлітків 14
2.1. Типологія агресивної поведінки підлітка 14
2.2. Причини і специфіка прояву агресивності дітей на різних стадіях підліткового віку 16
2.3. Статеві особливості прояву агресивності в поведінці дітей підліткового віку 20
Розділ 3. Емпіричне дослідження агресивної поведінки підлітків 23
3.1. Методики дослідження 23
3.2. Характеристика вибірки 30
3.3. Аналіз результатів 34
3.4. Методичні рекомендації 35
Висновки 40
Література 42
ДОДАТКИ 44
-
Становлення особистості індивіда
1. Соціальна колективність. Відносини між індивідом і групою
2. Структура міжособистісних відносин у групах дітей і підлітків
3. Психологічна характеристика й особливості міжособистісних взаємин дітей підліткового віку.
4. Поняття "самооцінка".
5. Особливості розвитку самооцінки дітей молодшого підросткового віку.
6. Соціометричний експеримент. Метод соціометрії.
7. Методика вивчення самооцінки (Т. Дембо-С. Рубинштейн)
8. Список використовуваної літератури
-
Патопсихологія
ВСТУП 3
Критерії визначення психологічного здоров’я та відхилення від нього 4
Розлади, характерні для дитячого та підліткового віку 11
Література 24
-
Діагностика емоційно-особистісної сфери дитини
Вступ 3
Розділ І. Теоретичне обґрунтування досліджуваної теми 6
1. Емоції. Природа емоцій 6
Розділ ІІ. Емпіричне дослідження емоційно особистісної сфери дітей 7
2.1. Дослідження емоційної сфери дітей за методикою «Неіснуюча тварина» 7
2.1. Аналіз отриманих результатів на основі діагностичного дослідження емоційної сфери дітей шкільного віку 10
(На основі даних діагностування порівняли відмінності психологічних особливостей дітей молодшого шкільного віку (6 – 10 років) та шкільного віку (11 – 16 років))
Висновки 14
Список використаної літератури: 15
Cгенерировано за 0.079369 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|