|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Організація діяльності акціонерних товариств. Обіг акцій при організації діяльності акціонерних товариств
Список використаної літератури
1. Воротіна Л.І. Малий бізнес та підприємництво. – К., 2001. – 310с.
2. Зубовський В.М. Економіка підприємства. – К., 2001. – 164с.
3. Малий бізнес та підприємництво в ринкових умовах господарювання: Навчальний посібник / Л.А. Мартинюк. – К.: Вид-во Європейського ун-ту, 2002. – 307с.
4. Варналій З.С. Основи підприємництва: Навчальний посібник. – Київ: Знання-Прес, 2002. – 183с.
-
Малий бізнес в економіці, його характеристика
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Малий бізнес в економіці, його характеристика. 4
2 Рівень розвитку малого бізнесу, як показник економічного розвитку країни. 7
Висновок 10
Література 11
-
Малий бізнес в економіці, його характеристика
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Малий бізнес в економіці, його характеристика. 4
2 Рівень розвитку малого бізнесу, як показник економічного розвитку країни. 7
Висновок 10
Література 11
-
Підприємницьке середовище та малий бізнес в економіці ро-звинутих країн
Вступ
Розділ 1. Поняття малого бізнесу
Розділ 2. Підприємницьке середовище у розвинутих країнах
Розділ 3. Малий бізнес в США
Висновки
Список використаної літератури
-
Розвиток малого бізнесу в Україні
І. Малий бізнес. 3
ІІ. Державна політика розвитку та підтримки малого підприємництва. 4
ІІІ. Тенденції розвитку МП: 6
а) причина гальмування розвитку МП 6
б) особливості розвитку МП 8
в) перспективи розвитку МП 10
Література 13
-
Бізнес-план
Вступ
Розділ 1. Суть бізнес-плану та загальна методологія його розробки
1.1. Сутнісна характеристика бізнес-плану
1.2. Цілі розробки бізнес-плану
1.3. Формування інформаційного поля бізнес-плану
1.4. Загальна методологія розробки бізнес-плану
Розділ 2. Структура, логіка розробки та оформлення бізнес-плану
2.1. Структура бізнес-плану
2.2. Логіка розробки бізнес-плану
2.3. Вимоги до стилю написання та оформлення бізнес плану
Розділ 3. Створення бізнес-плану діяльності МП “Гірський світанок”
Висновки
Список використаної літератури
-
Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-планування туристичної фірми
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 5
1.1. Сутність та інформаційне забезпечення підготовки бізнес-плану 5
1.2. Зміст і загальна методологія розробки бізнес-плану 11
1.3. Туристичний бізнес як перспективний напрямок бізнес-планування 20
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 27
2.1. Загальна характеристика об’єкта дослідження 27
2.2. Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-плану 36
2.3. Бізнес-план 40
РОЗДІЛ 3. ЕКОНОМІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ І РЕКОМЕНДОВАНІ ЕТАПИ ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЇ 54
3.1. Розрахунок показників ефективності бізнес-плану туристичної фірми 54
3.2. Характеристика бізнес-плану 60
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 63
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 66
ДОДАТКИ 69
-
Етапи розробки бізнес-плану на сучасному підприємстві
Вступ....................................................................................................................3
Розділ 1. Суть бізнес-плану та загальна методологія його розробки.............5
1.1. Сутнісна характеристика бізнес-плану ................................................5
1.2. Цілі розробки бізнес-плану....................................................................7
1.3. Формування інформаційного поля бізнес-плану................................10
1.4. Загальна методологія розробки бізнес-плану.....................................13
Розділ 2. Структура, логіка розробки та оформлення бізнес-плану..............17
2.1. Структура бізнес-плану.........................................................................17
2.2. Логіка розробки бізнес-плану................................................................20
Розділ 3. Створення бізнес-плану діяльності МП “Гірський світанок .........22
Висновки...............................................................................................................42
Список використаної літератури........................................................................44
-
Значення бізнес-плану в комерційному підприємстві
ВСТУП 3
1. СУТНІСТЬ ТА ФУНКЦІЇ БІЗНЕС-ПЛАНУ КОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА. ВИМОГИ ДО СТИЛЮ НАПИСАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ 4
2. ЦІЛІ РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ 7
3. МЕТОДОЛОГІЯ ТА СТАДІЇ РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ 10
4. ОСНОВНІ ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ 14
5. ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДГОТОВКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ КОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА 17
ВИСНОВКИ 19
ЛІТЕРАТУРА 21
-
Бізнес планування – туристичної діяльності
(Випускна робота)
Вступ 3
Розділ 1. Бізнес-план як економічний інструмент 6
1.1. Сутність, причини та завдання бізнес-планування 6
1.2. Структура і види бізнес-планів 10
1.3 Функції і завдання бізнес-плану 19
Розділ 2. Особливості аналізу діяльності підприємств на підставі бізнес-плану 22
2.1 Бізнес-план як інструмент контролю за доходами та витратами 22
2.2 Інвестиційна діяльність підприємства 33
2.3 Ефективність бізнес-плану на прикладі туристичного підприємства 39
Висновки 47
Список використаної літератури 51
Додаток 1 56
-
Бізнес планування як основа подальшого розвитку підприємства
Вступ
Розділ 1. Суть бізнес-плану та загальна методологія його розробки
1.1. Сутнісна характеристика бізнес-плану
1.2. Цілі розробки бізнес-плану
1.3. Формування інформаційного поля бізнес-плану
1.4. Загальна методологія розробки бізнес-плану
Розділ 2. Структура, логіка розробки та оформлення бізнес-плану
2.1. Структура бізнес-плану
2.2. Логіка розробки бізнес-плану
Висновки
Список використаної літератури
Cгенерировано за 0.007635 секунд
|