-
УДОСКОНАЛЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ
Вступ 3
Розділ 1. Вплив методів управління на дисципліну персоналу готельного господарства 6
1.1. Характеристика соціально-психологічних методів управління готельним комплексом 6
1.2. Мотивація трудової діяльності персоналу готельного комплексу 9
1.3. Дисциплінарна відповідальність працівників готельного господарства 16
Розділ 2. Управління дисципліною працівників готельного господарства 19
2.1. Загальна характеристика Славутич-Закарпаття 19
2.2. Організація вимог до роботи служб обслуговування та персоналу готелю 26
Розділ 3. Удосконалення дисципліни праці на підприємстві готельного господарства 29
3.1. Удосконалення психологічних аспектів діяльності керівника готельного господарства 29
3.2. Розробка системи стимулювання праці персоналу готельного підприємства 32
3.3. Контроль дисципліни діяльності служб обслуговування в готелі 34
Висновки 37
Список використаної літератури 39
-
Сутність. Поняття та особливості управління виробничою інфраструктурою підприємств готельного господарства
Зміст
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти управління виробничою інфраструктурою 5
1.1Сутність. Поняття та особливості управління виробничою інфраструктурою підприємств готельного господарства 5
1.2 Характеристика складових елементів виробничої інфраструктури підприємства готельного господарства 7
2. Аналіз управління виробничою інфраструктурою на прикладі готелю “Турист” 15
2.1.Хагальна характеристика готелю 15
2.2 Аналіз виробничої інфраструктури готельного господарства та методів управління нею 17
3. Шляхи підвищення ефективності управління виробничою інфраструктурою готелю “Турист” 26
Висновки та пропозиції 33
Список використаної літератури 36
Додатки 37
-
“Організація обслуговування туристів в готелі”
Зміст:
Вступ
Розділ І. Теоретичні аспекти контролю якості обслуговування туристів в підприємствах готельного господарства
1.1. Класифікація та типізація підприємств готельного господарства
1.2. Сучасні тенденції розвитку готельного господарства світу
1.3. Загальні вимоги до підприємств готельного господарства
Розділ ІІ. Аналіз організації обслуговування туристів (на прикладі готелю Братислава)
2.1. Організаційно-управлінська характеристика досліджуваного підприємства
2.2. Аналіз організації контролю якості обслуговування туристів
Розділ IІІ. Розробка рекомендацій щодо вдосконалення організації контролю на досліджуваному підприємстві
Висновок
Список використаних джерел
Додатки
-
Інфраструктура готельного господарства
1. Загальна характеристика служби обслуговування підприємства готельного господарства 3
2. На які групи поділяються інженерно-технічне устаткування на підприємствах готельного господарства 6
3. Призначення служби прийому та обслуговування на підприємствах готельного господарства, та її основні функції 11
Практичне завдання 14
На прикладі діючого підприємства готельного господарства описати його інфраструктуру
Список використаної літератури 17
-
Розробка програми удосконалення організації праці в готельному підприємстві
Вступ 3
Розділ І Теоретичні засади побудови ефективної організаційної структури підприємствам готельного господарства 6
1.1 Види організаційних структур, що застосовуються в підприємствах готельного господарства 6
1.2 Основні аспекти формування організаційної структури готельного комплексу 16
1.3. Особливості організації праці у підприємствах готельного господарства 21
Розділ 2 Аналіз господарської діяльності готелю "___" 38
2.1 Загальна характеристика готельного комплексу "___" 38
2.2. Оцінка кадрового забезпечення господарської діяльності готельного комплексу "___" 46
2.3. Система основних економічних показників діяльності готельного комплексу "___" 54
Розділ 3. Удосконалення організації праці в готельному комплексі "___" 62
3.1. Основні напрями раціональної організації праці та її ефективність 62
3.2. Удосконалення кадрового забезпечення готельного комплексу "___" 75
3.3. Пропозиції щодо удосконалення організації праці в готельному комплексі "___" 84
Висновок 96
Список використаних джерел 99
Додатки 104-107
-
Підвищення доходів підприємств готельного господарства (на прикладі готельного комплексу “Братислава”)
План
Вступ 3
Розділ 1. Економічна необхідність одержання доходів підприємствами 4
1.1. Економічна ефективність діяльності підприємств 4
1.2. Валові доходи та їх характеристика 7
Розділ 2. Аналіз доходів готельного комплексу “Братислава” 12
2.1. Загальна характеристика діяльності готельного комплексу 12
2.2. Структура доходів готельного комплексу та їх аналіз 15
2.3. Аналіз витрат 19
Розділ 3. Напрямки підвищення доходів готельного комплексу “Братислава” 21
3.1. Зміна структури надання послуг 21
3.2. Підвищення продуктивності праці 22
3.3. Інвестиційні вкладення 26
Висновки та пропозиції 33
Список використаної літератури 35
-
Підвищення доходів підприємств готельного господарства (на прикладі готельного комплексу “Братислава
План
Вступ 3
Розділ 1. Економічна необхідність одержання доходів підприємствами 4
1.1. Економічна ефективність діяльності готельних підприємств України 4
1.2. Валові доходи та їх характеристика 6
Розділ 2. Аналіз доходів готельного комплексу “Братислава” 11
2.1. Загальна характеристика діяльності готельного комплексу 11
2.2. Структура доходів готельного комплексу та їх аналіз 13
2.3. Аналіз витрат 17
Розділ 3. Напрямки підвищення доходів готельного комплексу “Братислава” 24
3.1. Зміна структури надання послуг 24
3.2. Підвищення продуктивності праці 26
3.3. Інвестиційні вкладення 28
Висновки та пропозиції 35
Список використаної літератури 37
-
Управління кадровою роботою
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти управління персоналом підприємств готельного господарства 5
1.1 Поняття, сутність та роль персоналу в досягненні
конкурентоспроможності підприємств готельного господарства 5
1.2 Характеристика системи управління персоналом 9
1.3 Особливості формування системи кадрової роботи підприємства
готельного господарства 12
2. Дослідження системи управління персоналом в готелі «Імпресса» 17
2.1 Структура, функції та повноваження кадрової служби готелю «Імпресса» 17
2.2 Характеристика процесу управління персоналом готелю «Імпресса» 23
3. Пропозиції щодо удосконалення кадрової роботи готелю «Імпресса» 39
3.1 Удосконалення системи мотивації праці у готелі «Імпресса» 39
3.2 Підвищення кваліфікаційного рівня персоналу готелю «Імпресса» 41
Висновки 45
Список літератури 47
Додаток А 49
-
Теоретичні аспекти управління виробничою інфраструктурою.
Зміст
Зміст 2
Вступ 3
1.Теоретичні аспекти управління виробничою інфраструктурою. 5
1.1.Сутність, поняття та особливості управління виробничою інфраструктурою підприємств готельного типу. 5
1.2 Характеристика складових елементів виробничої інфраструктури підприємств готельного типу 10
2.Аналіз управління виробничою інфраструктурою на прикладі готелю “Турист” 17
2.1. Загальна характеристика готелю 17
2.2 Аналіз виробничої інфраструктури гостинного господарства та методи управління нею 19
3 Шляхи підвищення ефективності управління виробничою інфраструктурою 32
Висновки та пропозиції 35
Список використаної літератури 37
Додатки 38
-
Контрольна робота Інфраструктура готельного підприємства
1. Функції соціальної інфраструктури 3
2. Енергетичне господарство готельного підприємства та основні вимоги до нього 9
3. На прикладі діючого підприємства готельного господарства охарактеризувати підрозділи, що відносяться до інфраструктури готельного господарства 11
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 21