|
-
Стереотипи і масова культура
Вступ 3
1. Соціальний стереотип як психологічне явище 4
1.1. Сутність поняття стереотип 4
1.2. Властивості та функції стереотипів 9
1.3. Види стереотипів 11
1.4. Формування соціальних стереотипів 14
2. Врахування стереотипів в між культурних комунікаціях 17
2.1. Етнічні стереотипи 18
2.2. Проблема зміни моральних гендерних стереотипів в масовій культурі 23
2.3. Вікові соціальні стереотипи 27
3. Масова культура 30
3.1. Поняття масової культури 30
3.2. Моделі поведінки в масовій культурі 32
3.3. Масова культура в Україні 38
Висновок 47
Список використаної літератури 49
-
Аналіз стереотипів на підставі повідомлення ЗМІ
Вступ 2
1. Поняття про стереотип. Види стереотипів їх функції. 3
1.1. Природа і сутність стереотипу. 3
1.2. Функції стереотипів. 6
2. Роль ЗМІ у формуванні стереотипів. 8
2.1. Гендерні стереотипи. 8
2.2. Стереотип НАТО. 12
Висновки 14
Список використаної літератури 15
-
СОЦІАЛЬНІ ДЖЕРЕЛА СТЕРЕОТИПІВ
ВСТУП 3
Розділ 1. Поняття та соціальне значення стереотипів 8
1.1. Стереотипи: поняття, види, рівні, класи 8
1.2. Проблеми визначення соціального стереотипу 10
Розділ 2. Вплив стереотипів на соціокультурну взаємодію 16
2.1. Українці в етнокультурних стереотипах 16
2.2. Стереотипи у соціокультурній взаємодії 23
Розділ 3. Стереотипи у соціальному середовищі 33
3.1. Формування стереотипів в соціальних системах 33
3.2. Формування стереотипів в процесі масової комунікації 41
3.3. Кар'єра і соціальні стереотипи 51
Висновки 60
Список використаної літератури 64
-
Аналіз стереотипів на підставі повідомлень засобів масової інформації 3
Вступ 2
1. Стереотипізація як метод впливу на аудиторію 4
2. Приклади стереотипів у пресі 5
2.1. «Україна очима американців: руйнуючи стереотипи» (американська газета “Daily Mirrow” 27.07.2006 року) 5
2.2. Аналіз стереотипів регіональної преси України 8
Висновки 11
Література 13
-
Роль етнічних стереотипів в міжособистісному сприйнятті
Вступ 2 І. Роль етнічних стереотипів в міжособовому сприйнятті. 4 1.1 Етнічні стереотипи в міжособовому сприйнятті 4 1.2 Основні властивості етнічних стереотипів в міжособовому сприйнятті. 14 ІІ. Дослідження етнічних стереотипів за методикою проективного малюнку і вільних характеристик. 25 Висновок 29 Список використаної літератури 31
-
Вплив телевізійних ЗМІ на формування соціальних стереотипів масової культури
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ТА ФОРМУВАННЯ СТЕРЕОТИПІВ В МАСОВІЙ КУЛЬТУРІ 6
1.1. Сутність поняття стереотип та його види 6
1.2. Поняття масової культури 19
1.3. Моделі поведінки в масовій культурі 25
РОЗДІЛ 2. ВПЛИВ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ НА ФОРМУВАННЯ МАСОВОЇ КУЛЬТУРИ 33
2.1. Сутність та характеристика впливу ЗМІ на масову культуру 33
2.2. Загальна характеристика розважальних програм на прикладі телеканалу 38
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ВПЛИВУ ЗМІ НА ФОРМУВАННЯ СТЕРЕОТИПІВ В МАСОВІЙ КУЛЬТУРІ 47
3.1. Вплив ЗМІ України на формування способу життя особистості 47
3.2. Аналіз впливу програм телеканалу на формування стереотипів в масовій культурі 64
ВИСНОВОК 73
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 78
Мета дипломної роботи. Характеристика впливу засобів масової інформації на формування стереотипів масової культури, дослідження позитивних та негативних наслідках цього впливу.
Об’єктом дипломної роботи являються телевізійні ЗМІ в цілому та телеканал зокрема.
Предмет дипломної роботи. Характеристика впливу ЗМІ на формування масової свідомості.
Завдання:
1. З’ясування сутності та формування соціальних стереотипів в масовій культурі;
2. Розгляд головних проявів масової культури та моделей поведінки в ній;
3. З’ясувати особливості взаємопроникнення та взаємопоширення телевізійних ЗМІ та масової культури;
4. Визначити характерні ознаки змін соціальних стереотипів, як результату впливу телевізійних ЗМІ;
5. Проаналізувати вплив телебачення (розважальних передач телеканалу ) на формування стереотипів масової культури
-
Гендерні стереотипи (фемінність і маскулінність) їх розуміння і взаємозв’язок з соціальним інтелектом
Зміст
ВСТУП 3
Розділ 1 Розуміння гендерних стереотипів 5
1.1 Поняття гендер. 5
1.2 Гедерні стереотипи. 8
Розділ 2. Зв'язок гендерних стереотипів із соціальним інтелектом. 13
2.1 Поняття соціального інтелекту 13
2.2 Зв'язок гендерних стереотипів із соціальним інтелектом. 18
Розділ 3. Вплив гендерних стереотипів на масову свідомість. 23
ВИСНОВКИ 27
Список використаної літератури 29
Об'єктом дослідження є вплив гендерних стереотипів на формування психологічних аспектів діяльності суспільства, на взаємини чоловіків і жінок у суспільстві.
Предмет дослідження – взаємозв'язок гендерних стереотипів з масовими групами, масовою свідомістю, соціальним інтелектом.
Ціль даної роботи полягає в аналізі ролі гендерних стереотипів у суспільних процесах, ефективності життєдіяльності суспільства, а також у визначенні впливу тендерних стереотипів на соціальний інтелект і масову свідомість.
Досягнення зазначеної мети потребує рішення наступних конкретних задач:
1. проаналізувати сучасні дослідження гендерних стереотипів;
2. визначити особливості гендерних стереотипів;
3 охарактеризувати гендерні відносини в суспільстві;
4 проаналізувати зв'язок гендерних стереотипів з великими групами і масовою свідомістю;
5 розглянути взаємозв'язок гендерних стереотипів із соціальним інтелектом.
Для рішення поставлених задач були використані наступні методи дослідження: теоретичний аналіз наукової літератури, що розглядає поняття гендерних стереотипів, їхній взаємозв'язок із психологічними і соціальними аспектами суспільства, спостереження, аналіз громадського життя, аналіз життєдіяльності суспільства.
Концептуальні основи вивчення гендерних стереотипів (основні дефініції, аналіз змісту стереотипів і механізмів стереотипізації) пропонуються в декількох десятках досліджень. [9, с.57]
У вітчизняній науці вивчення гендерних стереотипів почалося порівняно недавно. Незважаючи на чималу кількість досить важливих робіт, де аналізується ця тема, серйозних праць, у яких би розглядалися як універсальні механізми гендерної стереотипізації, так і специфіка функціонування гендерних стереотипів у пострадянському суспільстві, поки не з'явилося.
Теоретична значимість дослідження полягає в розширенні та поглибленні знань про психологічні особливості впливу гендерних стереотипів та таких їх основних ознак, як фемінність і маскулінність, на соціально-психологічні аспекти великих груп, масову свідомість, взаємозв'язок гендерних стереотипів із соціальним інтелектом.
Практична цінність роботи обумовлена можливістю подальшого наукового пошуку з метою написання дипломної роботи; використання результатів на практичних заняттях та в реальному житті, у спілкуванні.
Базові поняття: гендерні стереотипи, фемінність, маскулінність, великі групи, масова свідомість, соціальний інтелект.
-
АВТОМАТИЗАЦІЯ ОБЛІКУ ФІНАНСОВИХ ІНВЕСТИЦІЙ
ВСТУП 2 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ЗАДАЧІ 3 2. Вихідна інформація 6 2.1. Перелік та опис вихідних повідомлень 6 2.2. Перелік та опис структурних одиниць інформації 7 3. Вхідна інформація 8 3.1. Перелік та опис вхідних повідомлень 8 3.2. Перелік та опис структурних одиниць вхідних інформаційних повідомлень 9 4. Алгоритм розв'язування задачі 10 5. Алгоритм розв'язування 11 ВИСНОВКИ 14 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 15
-
Порушення міліцією як органом дізнання кримінальної справи
Порушення міліцією як органом дізнання кримінальної справи 1
1. Порушення кримінальної справи 3
2. Прийняття і реєстрація міліцією заяв, повідомлень та іншої інформації про злочини. 7
3. Реєстрація заяв і повідомлень про злочини, що вчинені або готуються 10
Задача № 1 13
Задача № 2 14
Список літератури 17
-
ДОСЛІДЖЕННЯ ВЗАЄМОВПЛИВУ ПОВЕДІНКИ ТА СОЦІАЛЬНОЇ УСТАНОВКИ.
ВСТУП 3
Розділ 1. Поняття соціальної установки 7
1.1. Історіографія проблеми 7
1.2. Порівняльні характеристики загальної установки і соціальної 24
Розділ 2. Поведінкові установки, що формуються на базі стереотипів та соціальної ідентифікації 36
2.1. Поняття та вплив соціальних стереотипів на поведінку 36
2.2. Вплив на поведінку соціальної ідентифікації 44
Висновки 57
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 60
-
ДОСЛІДЖЕННЯ ВЗАЄМОВПЛИВУ ПОВЕДІНКИ ТА СОЦІАЛЬНОЇ УСТАНОВКИ
ВСТУП 3
Розділ 1. Поняття соціальної установки 7
1.1. Історіографія проблеми 7
1.2. Порівняльні характеристики загальної установки і соціальної 24
Розділ 2. Поведінкові установки, що формуються на базі стереотипів та соціальної ідентифікації 36
2.1. Поняття та вплив соціальних стереотипів на поведінку 36
2.2. Вплив на поведінку соціальної ідентифікації 44
Висновки 57
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 60
Cгенерировано за 0.117865 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|