-
Мотиви соціальної поведінки особистості
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичний аналіз проблеми мотивації соціальної поведінки особистості в соціальній психології 6
1.1 Поняття «мотив»: структура та особливості 6
1.2. Історичні аспекти становлення уявлень про мотивацію соціальної поведінки 10
1.3. Мотиви соціальної поведінки особистості 19
Висновок до розділу 1 24
Розділ 2. Емпіричне дослідження мотивів соціальної поведінки особистості на прикладі студентської молоді 26
2.1. Підготовка та проведення дослідження 26
2.2. Результати дослідження та їх інтерпретація 32
Висновок до розділу 2 34
Загальний висновок 35
Список використаної літератури 38
-
ДОСЛІДЖЕННЯ ВЗАЄМОВПЛИВУ ПОВЕДІНКИ ТА СОЦІАЛЬНОЇ УСТАНОВКИ.
ВСТУП 3
Розділ 1. Поняття соціальної установки 7
1.1. Історіографія проблеми 7
1.2. Порівняльні характеристики загальної установки і соціальної 24
Розділ 2. Поведінкові установки, що формуються на базі стереотипів та соціальної ідентифікації 36
2.1. Поняття та вплив соціальних стереотипів на поведінку 36
2.2. Вплив на поведінку соціальної ідентифікації 44
Висновки 57
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 60
-
Досвід соціальної роботи на прикладі окремих країнах
Зміст
Вступ 3
Розділ I Виникнення соціальної роботи 4
Розділ 2 Установки та методи соціальної роботи за кордоном 9
2.1. Установки сучасної соціальної за кордоном 9
2.2. Методи соціальної роботи 11
Розділ 3. Досвід соціальної роботи на прикладі окремих країнах 13
3.1. Особливості соціальної роботи в різних країнах 13
3.2. Британська модель соціальної допомоги дітям 18
3.3. Догляд за літніми людьми у Швеції 24
3.4. Соціальна робота в Норвегії 31
Висновок 35
Використана література 36
-
Установки та методи соціальної роботи за кордоном
Зміст
Вступ 3
Розділ I Виникнення соціальної роботи 4
Розділ 2 Установки та методи соціальної роботи за кордоном 9
2.1. Установки сучасної соціальної за кордоном 9
2.2. Методи соціальної роботи 11
Розділ 3. Досвід соціальної роботи на прикладі окремих країнах 13
3.1. Особливості соціальної роботи в різних країнах 13
3.2. Британська модель соціальної допомоги дітям 17
3.3. Догляд за літніми людьми у Швеції 24
3.4. Соціальна робота в Норвегії 30
Висновок 35
Використана література 36
-
Досвід соціальної роботи на прикладі окремих країнах
Зміст
Вступ 3
Розділ I Виникнення соціальної роботи 4
Розділ 2 Установки та методи соціальної роботи за кордоном 9
2.1. Установки сучасної соціальної за кордоном 9
2.2. Методи соціальної роботи 11
Розділ 3. Досвід соціальної роботи на прикладі окремих країнах 13
3.1. Особливості соціальної роботи в різних країнах 13
3.2. Британська модель соціальної допомоги дітям 18
3.3. Догляд за літніми людьми у Швеції 24
3.4. Соціальна робота в Норвегії 31
Висновок 35
Використана література 36
-
Установки та методи соціальної роботи за кордоном
Зміст
Вступ 3
Розділ I Виникнення соціальної роботи 4
Розділ 2 Установки та методи соціальної роботи за кордоном 9
2.1. Установки сучасної соціальної за кордоном 9
2.2. Методи соціальної роботи 11
Розділ 3. Досвід соціальної роботи на прикладі окремих країнах 13
3.1. Особливості соціальної роботи в різних країнах 13
3.2. Британська модель соціальної допомоги дітям 17
3.3. Догляд за літніми людьми у Швеції 24
3.4. Соціальна робота в Норвегії 30
Висновок 35
Використана література 36
-
Стратегії соціальної поведінки
Вступ 3 1. Сутність соціальної діяльності та поведінки 4 2. Структура соціальної діяльності 5 3. Мотиви соціальної діяльності 6 4. Ролі соціальної поведінки 8 Висновки 10 Список використаної літератури 12
-
Механізми регуляції соціальної поведінки особистості
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ МЕХАНІЗМІВ РЕГУЛЯЦІЇ СОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ ОСОБИСТОСТІ 6
1.1. Досвід вивчення теми роботи у вітчизняній та зарубіжній соціальній психології 6
1.2. Орієнтири сучасних наукових підходів щодо структурних компонентів регуляції соціальної поведінки особистості 12
1.3. Особливості соціально-психологічного клімату досліджуваної організації 17
ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ І 22
РОЗДІЛ ІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЗМІВ РЕГУЛЯЦІЇ СОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ ОСОБИСТОСТІ ДОСЛІДЖУВАНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ 24
2.1. Процедура та методика дослідження 24
2.2. Аналіз та обгрунтування результатів дослідження 31
2.3. Шляхи оптимізації соціально-психологічного клімату досліджуваної організації 47
ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ ІІ 58
ВИСНОВКИ 61
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 63
ДОДАТКИ 66
-
Правила поведінки дітей дошкільного віку та їх роль в організації життя і становленні особистості
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРАВИЛ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5
1.1. Правила поведінки дітей дошкільного віку та їх роль в організації життя і становленні особистості 5
1.2. Формування соціальної поведінки та культури д ітей дошкільного віку 13
РОЗДІЛ 2. ЕМРІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРАВИЛ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 22
2.1. База проведення експерименту 22
2.2. Проведення експерименту 22
2.3. Результати експерименту 33
ВИСНОВКИ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39
В експерименті брало більше 40 дітей
-
Висхідна та нисхідна мобільність. Загальна характеристика стану соціальної мобільності в Україні
Вступ 3
1. Поняття та структура соціальної мобільності 5
1.1 Термінологічний огляд 5
1.2 Об’єктивні та суб’єктивні чинники соціальної мобільності 7
1.3 Категорії та групи соціальної мобільності 9
2. Процеси соціальної мобільності в українському суспільстві 12
2.1 Проблема соціальної мобільності на Україні 12
2.2 Економіко-соціологічні погляди на мобільність 13
3. Дослідження положення соціальної мобільності в українському
суспільстві 16
3.1 Механізм соціальної мобільності 16
3.2 Дослідження регіонального аспекту мобільності 19
Висновок 25
Список літератури 27