Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Вплив телевізійних ЗМІ на формування соціальних стереотипів масової культури » (ID:6174)

| Размер: 114 кб. | Объем: 81 стр. | Стоимость: 260 грн. | Добавлена: 16.08.2006 | Код продавца: 2 |
СодержаниеЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ТА ФОРМУВАННЯ СТЕРЕОТИПІВ В МАСОВІЙ КУЛЬТУРІ 6
1.1. Сутність поняття стереотип та його види 6
1.2. Поняття масової культури 19
1.3. Моделі поведінки в масовій культурі 25
РОЗДІЛ 2. ВПЛИВ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ НА ФОРМУВАННЯ МАСОВОЇ КУЛЬТУРИ 33
2.1. Сутність та характеристика впливу ЗМІ на масову культуру 33
2.2. Загальна характеристика розважальних програм на прикладі телеканалу 38
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ВПЛИВУ ЗМІ НА ФОРМУВАННЯ СТЕРЕОТИПІВ В МАСОВІЙ КУЛЬТУРІ 47
3.1. Вплив ЗМІ України на формування способу життя особистості 47
3.2. Аналіз впливу програм телеканалу на формування стереотипів в масовій культурі 64
ВИСНОВОК 73
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 78

Мета дипломної роботи. Характеристика впливу засобів масової інформації на формування стереотипів масової культури, дослідження позитивних та негативних наслідках цього впливу.
Об’єктом дипломної роботи являються телевізійні ЗМІ в цілому та телеканал зокрема.
Предмет дипломної роботи. Характеристика впливу ЗМІ на формування масової свідомості.
Завдання:
1. З’ясування сутності та формування соціальних стереотипів в масовій культурі;
2. Розгляд головних проявів масової культури та моделей поведінки в ній;
3. З’ясувати особливості взаємопроникнення та взаємопоширення телевізійних ЗМІ та масової культури;
4. Визначити характерні ознаки змін соціальних стереотипів, як результату впливу телевізійних ЗМІ;
5. Проаналізувати вплив телебачення (розважальних передач телеканалу ) на формування стереотипів масової культури
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Вплив телевізійних ЗМІ на формування соціальних стереотипів масової культури »
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • СОЦІАЛЬНІ ДЖЕРЕЛА СТЕРЕОТИПІВ
  • Стереотипи і масова культура
  • Психологічний вплив телевізійних засобів масової інформації на жіночу аудиторію
  • ДОСЛІДЖЕННЯ ВЗАЄМОВПЛИВУ ПОВЕДІНКИ ТА СОЦІАЛЬНОЇ УСТАНОВКИ
  • ДОСЛІДЖЕННЯ ВЗАЄМОВПЛИВУ ПОВЕДІНКИ ТА СОЦІАЛЬНОЇ УСТАНОВКИ.
  • Організація спортивно-оздоровчої роботи в дошкільних закладах освіти та сім’ях
  • Формування іміджу організації як соціокультурний процес
  • Психологічний вплив засобів масової інформації на жіночу аудиторію
  • Аналіз стереотипів на підставі повідомлення ЗМІ
  • mass media і маніпуляція суспільної думкою
Cгенерировано за 0.341509 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...