Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Організація та проведення маркетингових досліджень» (ID:29979)

| Размер: 112 кб. | Объем: 14 стр. | Стоимость: 60 грн. | Добавлена: 17.02.2010 | Код продавца: 3 |
Содержание
Вступ 2
1. Послідовність маркетингових досліджень у туризмі 4
2. Методика вивчення ринку туристичних послуг 6
3. Дослідження конкурентного середовища туристичного підприємства 9
Висновки 12
Список літератури 14

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература Список літератури

1. Азарян О.М. Жукова Н.Л. Іщенко О.А. Ворошилова Г.О. Аналіз комплексу маркетингу на міжнародному ринку туристичних послуг / Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. – Донецьк: ДонДУЕТ 2005. – 134 с.
2. Богалдин-Малых В.В. Маркетинг и управление в сфере туризма и социально-культурного сервиса: туристические гостинично-ресторанные и развлекательные комплексы: Учеб.-метод. пособие / РАО Московский психолого-социальный ин-т. – М.: Издательство МПСИ 2004. – 559 с.
3. Бриггс Сьюзен. Маркетинг в туризме. – Пер. со 2-го англ. изд. – К.: Знання-Прес 2005. – 358 с.
4. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория методология и практика: Учебник. – М.: Финпресс 2003. – 493 с.
5. Дурович А.П. Маркетинговые исследования в туризме: [Учеб. пособие]. – СПб. М. Нижний Новгород Воронеж: Питер 2008. – 384 с.
6. Коміренко В.І. Міжнародний маркетинг у туризмі: підруч. для студ. вищ. навч. закл. / Київський міжнародний ун-т Tempus Joint European Project EU Standards in Teaching International Tourism Economics . – К.: КиМУ 2007. – 352с.
7. Любіцева О.О. Методика розробки турів: Навчальний посібник. – К.: Альтерпрес 2003. – 377 с.
8. Мунін Г.Б Тимошенко З.І. Самарцев Є.В. Змійов А.О. Маркетинг туризму: Навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів:У 2 ч. / Європейський ун-т. – К.: Видавництво Європейського університету 2006. – 324 с.
9. Хамідова О.М. Маркетингові дослідження ринку туристичних послуг (на прикладі підприємств рекреаційно-туристичного комплексу АР Крим): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Київський національний економічний ун-т. – К. 2004. – 20 с.

Дополнительная информация 3808
Рік написання: 2008
Заказ Заказать Купить «Організація та проведення маркетингових досліджень»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Маркетингові дослідження цінової стратегії підприємства
  • Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів
  • Організація та проведення маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства
  • Організація та проведення дослідження споживачів туристичних послуг
  • Специфіка маркетингових досліджень на споживчому та промислових ринках
  • Маркетинговий аналіз ринку нерухомості в м. Івано-Франківську
  • Маркетингові дослідження ринку фінансових послуг країни
  • Організація та проведення маркетингових досліджень підприємством
  • Маркетинг
  • Маркетингові дослідження при розробці нових товарів
  • Маркетингове дослідження споживачів
Cгенерировано за 0.178306 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів