Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Організація та проведення маркетингових досліджень» (ID:29979)

| Размер: 112 кб. | Объем: 14 стр. | Стоимость: 60 грн. | Добавлена: 17.02.2010 | Код продавца: 3 |
Содержание
Вступ 2
1. Послідовність маркетингових досліджень у туризмі 4
2. Методика вивчення ринку туристичних послуг 6
3. Дослідження конкурентного середовища туристичного підприємства 9
Висновки 12
Список літератури 14

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок літератури

1. Азарян О.М. Жукова Н.Л. Іщенко О.А. Ворошилова Г.О. Аналіз комплексу маркетингу на міжнародному ринку туристичних послуг / Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. – Донецьк: ДонДУЕТ 2005. – 134 с.
2. Богалдин-Малых В.В. Маркетинг и управление в сфере туризма и социально-культурного сервиса: туристические гостинично-ресторанные и развлекательные комплексы: Учеб.-метод. пособие / РАО Московский психолого-социальный ин-т. – М.: Издательство МПСИ 2004. – 559 с.
3. Бриггс Сьюзен. Маркетинг в туризме. – Пер. со 2-го англ. изд. – К.: Знання-Прес 2005. – 358 с.
4. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория методология и практика: Учебник. – М.: Финпресс 2003. – 493 с.
5. Дурович А.П. Маркетинговые исследования в туризме: [Учеб. пособие]. – СПб. М. Нижний Новгород Воронеж: Питер 2008. – 384 с.
6. Коміренко В.І. Міжнародний маркетинг у туризмі: підруч. для студ. вищ. навч. закл. / Київський міжнародний ун-т Tempus Joint European Project EU Standards in Teaching International Tourism Economics . – К.: КиМУ 2007. – 352с.
7. Любіцева О.О. Методика розробки турів: Навчальний посібник. – К.: Альтерпрес 2003. – 377 с.
8. Мунін Г.Б Тимошенко З.І. Самарцев Є.В. Змійов А.О. Маркетинг туризму: Навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів:У 2 ч. / Європейський ун-т. – К.: Видавництво Європейського університету 2006. – 324 с.
9. Хамідова О.М. Маркетингові дослідження ринку туристичних послуг (на прикладі підприємств рекреаційно-туристичного комплексу АР Крим): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Київський національний економічний ун-т. – К. 2004. – 20 с.

Дополнительная информация3808
Рік написання: 2008
Заказ Заказать Купить «Організація та проведення маркетингових досліджень»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Маркетингові дослідження цінової стратегії підприємства
  • Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів
  • Організація та проведення маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства
  • Організація та проведення дослідження споживачів туристичних послуг
  • Специфіка маркетингових досліджень на споживчому та промислових ринках
  • Маркетинговий аналіз ринку нерухомості в м. Івано-Франківську
  • Маркетингові дослідження ринку фінансових послуг країни
  • Організація та проведення маркетингових досліджень підприємством
  • Маркетинг
  • Маркетингові дослідження при розробці нових товарів
  • Маркетингове дослідження споживачів
Cгенерировано за 0.127888 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів