-
Інфраструктура готельного господарства
1. Загальна характеристика служби обслуговування підприємства готельного господарства 3
2. На які групи поділяються інженерно-технічне устаткування на підприємствах готельного господарства 6
3. Призначення служби прийому та обслуговування на підприємствах готельного господарства, та її основні функції 11
Практичне завдання 14
На прикладі діючого підприємства готельного господарства описати його інфраструктуру
Список використаної літератури 17
-
Організація спортивно-рекреаційних приміщень при готельних комплексах
Вступ
1. Загальна характеристика організаційної та господарської діяльності підприємства 6
2. Організація приміщень спортивно-рекреаційного обслуговування в підприємстві готельного господарства 10
2. 1. Організація спортивно - рекреаційних приміщень на прикладі туристичного комплексу “Ялта” 21
3. Удосконалення організації приміщень спортивно- рекреаційних приміщень при готельних комплексах 25
Висновки 32
Використана література: 33
Додатки 34
-
Контрольна робота Інфраструктура готельного підприємства
1. Функції соціальної інфраструктури 3
2. Енергетичне господарство готельного підприємства та основні вимоги до нього 9
3. На прикладі діючого підприємства готельного господарства охарактеризувати підрозділи, що відносяться до інфраструктури готельного господарства 11
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 21
-
Контрольна робота інфраструктура готельно-ресторанного сервісу
1. Загальна характеристика служби обслуговування підприємства готельного господарства 3
2. Основні функції паспортної служби 11
3. На прикладі діючого підприємства готельного господарства описати його інфраструктуру 12
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 20
-
Організація приміщень в готельному комплексі (на прикладі готельного комплексу “Братислава”)
План
Вступ 3
Стандарти запропоновані до помешкань готелів різних категорій: 4
Функціональна організація приміщень готельного комплексу «Братислава» 12
Характеристика приміщень житлової групи 14
Характеристика приміщень не житлової групи 20
Перспективи розвитку готелів України й удосконалення їхніх помешкань 24
Висновки 31
Використана література: 34
-
Резерви вдосконалення організації обслуговування туристів в готелях середньої потужності
Вступ 3
1. Обґрунтування удосконалення готельного господарства 4
2. Удосконалення організації готельного господарства в малих готелях 11
Висновки 16
Список використаних джерел 18
-
“Організація обслуговування туристів в готелі”
Зміст:
Вступ
Розділ І. Теоретичні аспекти контролю якості обслуговування туристів в підприємствах готельного господарства
1.1. Класифікація та типізація підприємств готельного господарства
1.2. Сучасні тенденції розвитку готельного господарства світу
1.3. Загальні вимоги до підприємств готельного господарства
Розділ ІІ. Аналіз організації обслуговування туристів (на прикладі готелю Братислава)
2.1. Організаційно-управлінська характеристика досліджуваного підприємства
2.2. Аналіз організації контролю якості обслуговування туристів
Розділ IІІ. Розробка рекомендацій щодо вдосконалення організації контролю на досліджуваному підприємстві
Висновок
Список використаних джерел
Додатки
-
Розробка програми удосконалення організації праці в готельному підприємстві
Вступ 3
Розділ І Теоретичні засади побудови ефективної організаційної структури підприємствам готельного господарства 6
1.1 Види організаційних структур, що застосовуються в підприємствах готельного господарства 6
1.2 Основні аспекти формування організаційної структури готельного комплексу 16
1.3. Особливості організації праці у підприємствах готельного господарства 21
Розділ 2 Аналіз господарської діяльності готелю "___" 38
2.1 Загальна характеристика готельного комплексу "___" 38
2.2. Оцінка кадрового забезпечення господарської діяльності готельного комплексу "___" 46
2.3. Система основних економічних показників діяльності готельного комплексу "___" 54
Розділ 3. Удосконалення організації праці в готельному комплексі "___" 62
3.1. Основні напрями раціональної організації праці та її ефективність 62
3.2. Удосконалення кадрового забезпечення готельного комплексу "___" 75
3.3. Пропозиції щодо удосконалення організації праці в готельному комплексі "___" 84
Висновок 96
Список використаних джерел 99
Додатки 104-107
-
УДОСКОНАЛЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ
Вступ 3
Розділ 1. Вплив методів управління на дисципліну персоналу готельного господарства 6
1.1. Характеристика соціально-психологічних методів управління готельним комплексом 6
1.2. Мотивація трудової діяльності персоналу готельного комплексу 9
1.3. Дисциплінарна відповідальність працівників готельного господарства 16
Розділ 2. Управління дисципліною працівників готельного господарства 19
2.1. Загальна характеристика Славутич-Закарпаття 19
2.2. Організація вимог до роботи служб обслуговування та персоналу готелю 26
Розділ 3. Удосконалення дисципліни праці на підприємстві готельного господарства 29
3.1. Удосконалення психологічних аспектів діяльності керівника готельного господарства 29
3.2. Розробка системи стимулювання праці персоналу готельного підприємства 32
3.3. Контроль дисципліни діяльності служб обслуговування в готелі 34
Висновки 37
Список використаної літератури 39
-
Організація енергетичного господарства в підприємствах готельного господарства
План
Вступ ..................................................................................................3
Розділ I.Теоретичні аспекти досліджуваної теми 6
Розділ II. Організаційно-економічна характеристика досліджуваного підприємства 10
Розділ III. Аналіз організації енергетичного господарства в підприємствах готельного господарства 19
Розділ IV. Резерви підвищення ефективності організації енергетичного господарства в підприємствх готельного господарства 34
Висновок 41
Список використаної літератури 43