|
-
Облік і аудит витрат вантажного автотранспорту
ЗМІСТ
стр.
ВСТУП
1. Теоретичні основи обліку витрат вантажного автотранспорту
2. Облік і аудит витрат вантажного автотранспорту.
2.1 Організаційно-економічна характеристика підприємства
2.2 Організація первинного обліку
2.3 Організація синтетичного і аналітичного обліку
2.4 Аудит операцій з обліку витрат вантажного автотранспорту
3. Шляхи удосконалення обліку витрат вантажного автотранспорту
3.1 Шляхи удосконалення синтетичного і аналітичного обліку витрат вантажного автотранспорту
3.2 Шляхи удосконалення синтетичного і аналітичного облікуя
3.3 Автоматизація обліку вантажного автотранспорту
4. Охорона праці
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
-
Аналіз інформації по операції пов’язаних з реалізацією товарів виконаних робіт послуг
Вступ 3
1. Можливості програми «1С:Підприємство 8.0» для організації обліку і аналізу інформації по операціях пов’язаних з реалізацією товарів виконаних робіт послуг 5
2. Організація аналізу інформації по операціях пов’язаних з реалізацією товарів виконаних робіт послуг за допомогою програми «1С:Підприємство8.0» 10
3. Схема планування продажів на основі проведеного аналізу інформації по операціях пов’язаних з реалізацією товарів виконаних робіт послуг 13
Висновки 19
Список літератури 21
-
Правові інформаційні системи
1. Ліга:Закон 3
2. "Парус-Консультант" 9
3. Професійна комп’ютерна інформаційно-пошукова система по законодавству України - “ПРАВО” Версія ПРОФ 12
4. Комп'ютерна правова система «Нормативні акти України» (кпс “НАУ”) 17
Список використаних джерел 22
-
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ КЕРІВНИКА СЛУЖБИ ОБЛІКУ, КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ В УМОВАХ АВТОМАТИЗОВАНОЇ ІС ОБЛІКУ
ВСТУП 3 1. ОСОБЛИВОСТІ ОБРОБКИ ДАНИХ В ІС ОБЛІКУ 4 1.1. Автоматизація облікових робіт 4 1.2. Комп’ютерна обробка даних – необхідна складова ефективної діяльності керівників 6 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ КЕРІВНИКІВ СЛУЖБИ ОБЛІКУ, КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ 8 2.1. Організація управління в умовах функціонування ІС обліку 8 2.2. Значення інформування керівників служби обліку, контролю та аналізу 9 2.3. Принципи організації роботи керівника служби обліку, контролю та аналізу 11 ВИСНОВКИ 12 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 13
-
Вантажні перевезення
Вступ
1 АНАЛІЗ СТРУКТУРИ ВАНТАЖОПОТОКУ І ОБҐРУНТУВАННЯ СТРУКТУРИ ВАНТАЖНОГО КОМПЛЕКСУ АЕРОПОРТУ, КІЛЬКОСТІ СКЛАДІВ, СПОСОБІВ СКЛАДУВАННЯ
2 РОЗРАХУНКИ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПАРАМЕТРІВ МЕХАНІЗІРОВАНИХ ВАНТАЖНИХ СКЛАДІВ
2.1 Розрахунки технологічних площ складів
2.2 Розрахунок робочої площі вантажного складу
2.3 Розрахунок додаткової площі вантажного складу
2.4 Розрахунок додаткової площі вантажного складу
2.5 Розрахунок службової площі вантажного складу
2.6 Визначення габаритів вантажного складу
3 РОЗРАХУНОК ДОВЖИНИ ФРОНТУ НАВАНТАЖУВАЛЬНО-РОЗВАНТАЖУВАЛЬНИХ РОБІТ
3.1 Розрахунок оптимального числа місць приймання вантажів
3.2 Розрахунок необхідної довжини фронту вантажно-розвантажувальних робіт
4 РОЗРАХУНОК ЧИСЛА ЗАСОБІВ МЕХАНІЗАЦІЇ
4.1 Розрахунок кількості електронавантажувачів
4.2 Розрахунок числа автомобілів з піднімальним кузовом (АПК)
Висновок
Список літератури
-
Вантажні перевезення
Вступ 1 АНАЛІЗ СТРУКТУРИ ВАНТАЖОПОТОКУ І ОБҐРУНТУВАННЯ СТРУКТУРИ ВАНТАЖНОГО КОМПЛЕКСУ АЕРОПОРТУ, КІЛЬКОСТІ СКЛАДІВ, СПОСОБІВ СКЛАДУВАННЯ 2 РОЗРАХУНКИ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПАРАМЕТРІВ МЕХАНІЗІРОВАНИХ ВАНТАЖНИХ СКЛАДІВ 2.1 Розрахунки технологічних площ складів 2.2 Розрахунок робочої площі вантажного складу 2.3 Розрахунок додаткової площі вантажного складу 2.4 Розрахунок додаткової площі вантажного складу 2.5 Розрахунок службової площі вантажного складу 2.6 Визначення габаритів вантажного складу 3 РОЗРАХУНОК ДОВЖИНИ ФРОНТУ НАВАНТАЖУВАЛЬНО-РОЗВАНТАЖУВАЛЬНИХ РОБІТ 3.1 Розрахунок оптимального числа місць приймання вантажів 3.2 Розрахунок необхідної довжини фронту вантажно-розвантажувальних робіт 4 РОЗРАХУНОК ЧИСЛА ЗАСОБІВ МЕХАНІЗАЦІЇ 4.1 Розрахунок кількості електронавантажувачів 4.2 Розрахунок числа автомобілів з піднімальним кузовом (АПК) Висновок Список літератури
-
Організація і методика обліку та аналізу реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)
ВСТУП 3 РОЗДІЛ I 7 Теоретичні основи обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг на підприємстві 7 1.1 Поняття, класифікація та завдання обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг 7 1.2 Організація і методика обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 11 1.3 Теоретичні основи аналізу реалізації готової продукції, товарів робіт, послуг 22 РОЗДІЛ II 30 Організація та методика обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг на підприємстві 30 2.1 Документування господарських операцій, пов’язаних з реалізацією готової продукції, товарів робіт, послуг 30 2.2 Організація аналітичного та синтетичного обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 35 2.3 Методика відображення операцій пов’язаних з реалізацією готової продукції, товарів, робіт, послуг 40 2.4 Автоматизація обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 50 РОЗДІЛ ІІІ 61 Організація та методика аналізу реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг в Асоціації «Укрліссервіс» 61 3.1 Завдання, напрямки аналізу, джерела інформації реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 61 3.2 Методика аналізу операцій пов язаних з реалізацією готової продукції, товарів, виконаних робіт (послуг) 70 3.3 Особливості аналізу та контролю за відображенням результатів в обліку і фінансовій звітності реалізації готової продукції 81 ВИСНОВОК 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 102 ДОДАТКИ 107
-
Правові аспекти розпорядження правами на комп'ютерні програми
Вступ 3 1. Комп’ютерні програми – об’єкт інтелектуальної власності 9 1.1. Комп’ютерна програма – результат творчої діяльності. Огляд сучасного стану ринку програмного забезпечення 9 1.2. Історія виникнення та розвитку інституту правового регулювання створення та використання комп‘ютерної програми як об‘єкту інтелектуальної власності 14 1.3. Правовий режим комп’ютерної програми як об‘єкту інтелектуальної власності 20 2. Виникнення та розпорядження правами на комп‘ютерні програми 24 2.1. Види прав на комп‘ютерні програми 24 2.2. Підстави виникнення прав на комп‘ютерні програми 31 2.3. Способи розпорядження комп’ютерними програмами 35 2.4. Договір про передачу виключних прав на комп’ютерну програму, ліцензійний договір – укладення, виконання розірвання 42 2.5. Правові аспекти оподаткування результатів господарської діяльності від операцій з правами на комп‘ютерні програми 47 2.6. Комп’ютерна програма – об’єкт бухгалтерського обліку - деякі актуальні методологічні питання та нормативне регулювання 50 3. Відповідальність та захист прав на комп‘ютерні програми 57 3.1. Класифікація порушень законних прав та інтересів суб’єктів авторського права у частині виникнення та здійснення прав на комп‘ютерні програми. Види юридичної відповідальності та практика застосування 57 3.2. Способи захисту прав і охоронюваних законом інтересів суб’єктів авторського права 69 3.3. Міжнародні договори щодо захисту авторських прав на комп’ютерні програми. Співвідношення норм міжнародних договорів і національного законодавства 77 Висновки 81 Рекомендації 83 Перелік посилань 85 Додатки 91
-
Інноваційні технології навчання
Предмет: методи викладання у вищій школі
Вступ 4
Педагогічні інновації та інноваційні педагогічні технології: сутність і структура 5
Комп’ютерна технологія навчання, як приклад інноваційних технологій навчання. 10
Висновок 14
Список літератури 15
-
Портрет комп’ютерного злочинця.
Вступ 3
1. Комп’ютерна злочинність 4
2. Форми та способи попередження кібертероризму 5
3. Портрет комп’ютерного злочинця 8
Висновки 16
Список використаних джерел 17
-
Портрет комп’ютерного злочинця. Криміналістика Реферат
Зміст
Вступ 3
1. Комп’ютерна злочинність 4
2. Форми та способи попередження кібертероризму 5
3. Портрет комп’ютерного злочинця 8
Висновки 16
Список використаних джерел 17
Cгенерировано за 0.144075 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|