|
-
Автоматизація процесів бухгалтерського обліку в дорожньому підприємстві
Зміст
РЕФЕРАТ 4
ВСТУП 5
1. ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 7
1.1. СУТНІСТЬ ТА ЗАДАЧІ ОБЛІКУ 7
1.2. ХАРАКТЕРИСТИКА ТЕРМІНУ "БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК” 9
1.3. ВІДМІННОСТІ ФІНАНСОВОГО ТА УПРАВЛІНСЬКОГО ОБЛІКУ 11
1.4. ПРЕДМЕТ ТА МЕТОД БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ 14
1.5. ДОКУМЕНТАЦІЯ ОБЛІКУ 15
1.6. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ФОРМИ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ 17
1.7. ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ 22
2. АВТОМАТИЗАЦІЯ 28
2.1. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКУ, КОНТРОЛЮ Й АНАЛІЗУ В УМОВАХ ФУНКЦІОНУВАННЯ АВТОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ З ВИКОРИСТАННЯМ АВТОМАТИЗОВАНИХ РОБОЧИХ МІСЦЬ 28
2.2. ЕЛЕМЕНТИ ОРГАНІЗАЦІЇ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ В УМОВАХ ЗАСТОСУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ ТЕХНІКИ 32
ВИСНОВКИ 39
ДОДАТКИ 42
БІБЛІОГРАФІЯ 48
-
Організація внутрішньо - виробничого обліку, аналізу та контролю на прикладі ЗАТ “Автомобільні перевезення”
ВСТУП 3
1. Сутність внутрішньовиробничого обліку, його об'єкти та завдання 7
1.1. Характеристика внутрішньовиробничого обліку 7
1.2. Об'єкти внутрішньовиробничого обліку та аналізу 21
1.3. Завдання та функції внутрішньовиробничого обліку та аналізу 26
2.Організація внутрішньовиробничого обліку, аналізу та контролю автотранспортного підприємства 32
2.1. Особливості організації внутрішньовиробничого обліку та аналізу транспортних витрат 32
2.2. Методи контролю витрат 40
2.3. Інформаційне забезпечення автоматизації та вихідні форми автоматизованого обліку в умовах АРМ бухгалтера 48
3. Методика внутрішньовиробничого обліку, аналізу та контролю транспортних послуг 52
3.1. Аналіз основних техніко – економічних показників діяльності ЗАТ “Автомобільні перевезення”, його галузеві особливості та оцінка фінансового стану. 52
3.2. Облік операцій на внутрішньовиробничому рівні та калькулювання собівартості транспортних послуг 63
3.3. Аналіз витрат за центрами відповідальності та центрами формування витрат 69
3.4. Методика аудиту внутрішньовиробничого обліку 78
3.5. Автоматизація обліку, аналізу та контролю на автотранспортному підприємстві 84
ВИСНОВКИ 86
Список використаних джерел 90
Додатки 93
-
Організація обліку
ЗМІСТ
РОЗДІЛ І. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКОВОГО КОНТРОЛЬНОГО ТА АНАЛІТИЧНОГО ПРОЦЕСІВ 4
ТЕМА 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКОВОГО ПРОЦЕСУ. 4
КНИГА (ЖУРНАЛ) РЕЄСТРАЦІЇ ПЕРВИННИХ ДОКУМЕНТІВ З ОБЛІКУ АМОРТИЗАЦІЙНИХ ВІДРАХУВАНЬ ДП «ТОРГОВИЙ ДІМ «КРОНА» 8
ТЕМА 3. ОРГАНІЗАЦІЯ КОНТРОЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. 14
ТЕМА 4 ОРГАНІЗАЦІЯ АНАЛІТИЧНОГО ПРОЦЕСУ. 17
РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБЛІКОВОГО КОНТРОЛЬНОГО ТА АНАЛІТИЧНОГО ПРОЦЕСІВ НА ОКРЕМИХ ДІЛЯНКАХ 18
ТЕМА 5. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСІВ ОБЛІКУ КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ ПРОЦЕСУ КАПІТАЛУ (ВЛАСНОСТІ). 18
ТЕМА 6. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСІВ ОБЛІКУ КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ РЕСУРСІВ ПІДПРИЄМСТВА (АКТИВІВ) 25
ТЕМА 7. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСІВ ОБЛІКУ КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ ВИТРАТ ДОХОДІВ І РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ. 39
ТЕМА 8. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСІВ ОБЛІКУ КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ ВНУТРІШНЬОГОСПОДАРСЬКОЇ (ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОЇ) ДІЯЛЬНОСТІ. 45
ТЕМА 9: ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ УЗАГАЛЬНЕННЯ ДАНИХ ОБЛІКОВОГО КОНТРОЛЬНОГО ТА АНАЛІТИЧНОГО ПРОЦЕСІВ ЗА СКЛАДАННЯ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ. 48
РОЗДІЛ ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯ ОБЛІКОВОЇ КОНТРОЛЬНОЇ ТА АНАЛІТИЧНОЇ СЛУЖБ 59
ТЕМА 10 ОРГАНІЗАЦІЯ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ ЗАЙНЯТОГО БУХГАЛТЕРСЬКИМ ОБЛІКОМ КОНТРОЛЕМ ТА АНАЛІЗОМ. 59
ТЕМА 11. ОРГАНІЗАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ТЕХНІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОБЛІКУ КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ. 62
ТЕМА 13. ОРГАНІЗАЦІЯ РОЗВИТКУ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ. 64
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 66
-
Організаційні основи побудови автоматизованих систем обліку
Вступ 3
1. Сутність автоматизованої обробки інформації 5
1.1.Бухгалтерський облік в умовах автоматизованої обробки інформації 5
1.2. Форми автоматизованого бухгалтерського обліку 6
2. Методологія й організаційні основи побудови автоматизованих систем обліку 14
2.1. Організаційні основи побудови автоматизованих систем обліку 14
2.2. Методологічні основи й організація бухгалтерського обліку. Контролю й аудита в умовах автоматизованої обробки інформації 16
3. Сучасні проблеми керування і їхнє рішення за допомогою інформаційних технологій (IT) і автоматизованих систем 21
Висновки 29
Література 31
-
Теоретичні основи організації обліку, аналізу і внутрішнього контролю касових операцій та розрахунків з підзвітними особами
ЗМІСТ
стор.
Вступ
Розділ 1 Теоретичні основи організації обліку, аналізу і внутрішнього контролю касових операцій та розрахунків з підзвітними особами
1.1 Загальні принципи та завдання організації обліку, аналізу і внутрішнього контролю касових операцій та розрахунків з підзвітними особами
1.2 Нормативно-правове регулювання організації обліку, аналізу і внутрішнього контролю касових операцій та розрахунків з підзвітними особами та огляд літературних джерел
1.3 Характеристика ВАТ «ПівдГЗК», особливості ведення фінансово-господарської діяльності в сучасних умовах господарювання
Розділ 2 Організація обліку, внутрішнього контролю і аналізу касових операцій та розрахунків з підзвітними особами на базовому підприємстві
2.1 Організація бухгалтерського обліку на ВАТ «ПівдГЗК»: принципи, завдання та особливості
2.2 Порядок організації обліку, аналізу і внутрішнього контролю касових операцій та розрахунків з підзвітними особами відповідно до визначеної облікової політики
2.3 Характеристика та порядок відображення в звітності інформації щодо касових операцій та розрахунків з підзвітними особами
Розділ 3 Використання ЕОМ в організації обліку та складанні управлінської і фінансової звітності. Критична оцінка порядку організації обліку на базовому підприємстві та пропозиції щодо її покращення
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
-
Теоретичні основи організації обліку, модернізації та реконструкції основних засобів
ЗМІСТ
стор.
Вступ
Розділ 1 Теоретичні основи організації обліку, аналізу і внутрішнього контролю ремонту, модернізації та реконструкції основних засобів
1.1 Загальні принципи та завдання організації обліку, аналізу і внутрішнього контролю ремонту, модернізації та реконструкції основних засобів
1.2 Нормативно-правове регулювання організації обліку, аналізу і внутрішнього контролю ремонту, модернізації та реконструкції основних засобів та огляд літературних джерел (проблемні питання)
1.3 Характеристика ВАТ «ІнГЗК», особливості ведення фінансово-господарської діяльності в сучасних умовах господарювання
Розділ 2 Організація обліку, внутрішнього контролю і аналізу ремонту, модернізації та реконструкції основних засобів на базовому підприємстві
2.1 Організація бухгалтерського обліку на базовому підприємстві: принципи, завдання та особливості
2.2 Порядок організації обліку, аналізу і внутрішнього контролю ремонту, модернізації та реконструкції основних засобів відповідно до визначеної облікової політики
2.3 Характеристика та порядок відображення в звітності інформації щодо ремонту, модернізації та реконструкції основних засобів
Розділ 3 Використання ЕОМ в організації обліку та складанні управлінської і фінансової звітності. Критична оцінка порядку організації обліку на базовому підприємстві та пропозиції щодо її покращення
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
-
Білети з предмету «Бухгалтерський облік»
1. Роль бухгалтерського обліку у системі управління господарством 4
2. Системний підхід до організації бухгалтерського обліку, контролю та аналізу. Організація як система методів. 5
3. Предмет і об'єкти організації бухгалтерського обліку та економічного контролю і аналізу. 6
3. Принципи організації бухгалтерського обліку. Характеристика окремих принципів. 7
4. Метод організації бухгалтерського обліку. 8
5. Сутність нормативно-правового забезпечення функціонування бухгалтерського обліку. 9
6. Сутність та зміст технічного оформлення забезпечення функціонування бухгалтерського обліку. Наказ про облікову політику, його структура 10
7. Основні етапи робіт з підготовки наказу про облікову політику 11
8. Особливості організації технічного оформлення забезпечення функціонування бухгалтерського обліку в умовах застосування ЕОМ 12
9. Обліковий процес як сукупність та об'єкт організації 13
10. Загальна побудова та етапи облікового процесу 14
11. Об'єкти організації облікового процесу: номенклатура, носії облікової інформації, рух (циркуляція) носіїв 15
12.Сутність та організація облікових номенклатур. Структура облікової > інформації 16
13.Облікова номенклатура первинного обліку 17
14. Облікова номенклатура поточного обліку 18
15.Облікова номенклатура підсумкового (узагальнюючого) обліку 19
16. Організаційне забезпечення паперових носіїв облікової інформації 20
17. Методика і техніка розробки носіїв облікової інформації 21
18.Організація технології облікового процесу. Стадії документообігу 22
19.Організація руху матеріальних носіїв облікової інформації. Види графіків 23
20. Особливості організації документообороту та документопотоків облікового процесу на різних етапах: первинного, поточного та підсумкового обліку 24
21. Особливості організації облікового процесу під час річного узагальнення даних обліку 25
22. Основні завдання організації обліку власного капіталу. 26
23. Організація обліку формування статутного капіталу 27
24. Поняття, класифікація, оцінка та нормативне закріплення обліку зобов'язань 28
25. Організація обліку розрахунків з постачальниками та підрядниками 29
26. Організація обліку розрахунків за податками, платежами та по страхуванню 30
27. Організація обліку розрахунків з праці та її оплати 31
28. Організація первинного обліку основних засобів 32
29. Організація обліку капітальних інвестицій 33
30. Організація бухгалтерського контролю за використанням основних засобів 34
31. Організація обліку інших необоротних матеріальних активів 35
32. Організація обліку нематеріальних активів 36
33. Основні завдання і організація обліку запасів 37
34. Організація обліку грошових коштів в касі підприємства та на рахунках в банку 38
35. Організація обліку дебіторської заборгованості 39
36. Організація обліку фінансових інвестицій 40
37. Особливості організації обліку витрат виробництва 41
З8. Особливості організації обліку витрат діяльності 42
39. Особливості організації обліку доходів діяльності 43
40. Особливості організації обліку фінансових результатів 44
41. Організаційна побудова бухгалтерії. Форми організації. Типи організаційних структур 45
42. Принципи організації праці виконавців, зайнятих бухгалтерським обліком, контролем та аналізом. 46
43. Нормування праці облікових, контрольних та аналітичних служб. Види норм. Типові норми. 47
44. Особливості організації роботи керівника облікової, контрольної та аналітичної служби. 48
45. Організація діловодства в бухгалтерії 49
46. Основні завдання та функції апарату управління, зайнятого бухгалтерським обліком, оперативним контролем та аналізом 50
47. Методика розробки організаційно-правових регламентів для бухгалтерського обліку, контролю й аналізу: графіків, посадових інструкцій, положень різного характеру, інструктивно-методичних матеріалів тощо 51
48. Організація інформаційного забезпечення обліку, контролю та аналізу 52
49. Організація технічного забезпечення обліку, контролю та аналізу 53
50. Організація ергономічного забезпечення обліку, контролю та аналізу 54
51. Організація соціального забезпечення обліку, контролю та аналізу 55
52. Організація інформаційного забезпечення обліку, контролю та аналізу 56
53.Організація планування розвитку бухгалтерського обліку та економічного контролю і аналізу 57
Список використаної літератури 58
-
Інформаційні системи і технології обліку
1. Організація обліку з використанням автоматизованої форми обліку 2
2. Формування вхідної інформації в умовах автоматизованої обробки даних 4
2. Наскрізна задача по автоматизованій обробці господарських операцій і складанню фінансової звітності 5
Література 52
-
Організація обліку (на прикладі нематеріальних активів підприємства)
ТЕМА 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКОВОГО ПРОЦЕСУ. 3
Тема 3. Організація контрольного процесу. 16
ТЕМА 4 Організація аналітичного процесу. 19
ТЕМА 6. Особливості організації процесів обліку контролю та аналізу ресурсів підприємства (активів) 20
Тема 10 Організація праці персоналу зайнятого бухгалтерським обліком контролем та аналізом. 23
ТЕМА 12. Організація нормативно-правового забезпечення функціонування бухгалтерського обліку контролю та аналізу в управлінні підприємством. 29
Тема 13. Організація розвитку бухгалтерського обліку контролю та аналізу. 42
Список використаних джерел: 44
-
Організація бухгалтерського обліку контролю і аналізу в бюджетних установах України
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І 5
ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА КОНТРОЛЮ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ БЮДЖЕТНИМИ УСТАНОВАМИ 5
1.1 Зміст і умови організації бухгалтерського обліку контролю та аналізу 5
1.2.Нормативно-правове забезпечення організації бухгалтерського обліку в бюджетній сфері України 11
РОЗДІЛ ІІ 23
ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКОВО-АНАЛІТИЧНОГО І КОНТРОЛЬНОГО ПРОЦЕСІВ В КИЇВСЬКОМУ ТЕХНІКУМІ МЕНЕДЖМЕНТУ ТРАНСПОРТНОГО БУДУВАННЯ 23
2.1 Організаційно-економічна харакетиристика базової установи 23
2.2 Загальна організаційна побудова обліково-аналітичного процесу 29
2.3 Організація технології обліково-аналітичного і контрольного процесів 45
2.4 Організація роботи працівників зайнятих обліком і контролем 50
РОЗДІЛ 3 68
НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБЛІКУ І КОНТРОЛЮ В БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВАХ 68
3.1 Формування положень облікової політики бюджетної установи 68
3.2 Удосконалення технології облікового та контрольного процесів в умовах сучасних інформаційних технологій 82
ВИСНОВКИ 91
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 94
ДОДАТКИ 99
Cгенерировано за 0.764534 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|