|
-
Планування, контроль і облік в процесі занять фізичними вправами
Вступ. 3
1. Планування занять фізичними вправами. 4
2. Контроль в процесі занять фізичними вправами. 6
3. Зміни в організмі під впливом фізичного навантаження 10
Висновок 12
Список використаної літератури 13
-
Психологічна структура юридичної діяльності: пізнавальна, конструктивна, комунікативна, організаторська
План
1. Психологічна структура юридичної діяльності: пізнавальна, конструктивна, комунікативна, організаторська 3
2. Психологія очної ставки 9
3. Психологічна характеристика потерпілого 12
Література 17
-
Психологічна структура юридичної діяльності: пізнавальна, конструктивна, комунікативна, організаторська
План
1. Психологічна структура юридичної діяльності: пізнавальна, конструктивна, комунікативна, організаторська 3
2. Психологія очної ставки 9
3. Психологічна характеристика потерпілого 12
Література 17
-
Особливості семінарського (практичного) заняття як форми організації навчальних занять з правознавства
Зміст
Вступ
Розділ І. Особливості лекційного заняття як форми організації навчальних занять з правознавства
1.1. Лекційно-семінарська система навчання
Розділ ІІ. Особливості семінарського (практичного) заняття як форми організації навчальних занять з правознавства
Розділ ІІІ. Інші форми організації навчальних занять у процесі вивчення правознавства в школі
Висновки
Використана література
-
Фізична культура і система фізичного виховання
1. Фізична культура і система фізичного виховання у вищих навчальних закладах 3
2. Організація та зміст навчального процесу у навчальних відділеннях 6
3. Залікові вимоги та обов`язки студента 8
4. Позанавчальні форми занять фізичною культурою і спортом 10
5. Мета та завдання спортивних клубів у вищих навчальних закладах 15
Список використаної літератури 18
-
Фізична культура і система фізичного виховання
1. Фізична культура і система фізичного виховання у вищих навчальних закладах 3
2. Організація та зміст навчального процесу у навчальних відділеннях 6
3. Залікові вимоги та обов`язки студента 8
4. Позанавчальні форми занять фізичною культурою і спортом 10
5. Мета та завдання спортивних клубів у вищих навчальних закладах 15
Список використаної літератури 18
-
Основні види навчальних занять з теоретичної підготовки та їх характеристика
Зміст
1. Основні види навчальних занять з теоретичної підготовки та їх характеристика. Види самостійної роботи студента 3
2. Психологічна культура юриста-сангвініка, юриста-холерика, юриста-флегматика, юриста - меланхоліка 8
Список використаної літератури 21
-
Основні види навчальних занять з теоретичної підготовки та їх характеристика
Зміст
1. Основні види навчальних занять з теоретичної підготовки та їх характеристика. Види самостійної роботи студента 3
2. Психологічна культура юриста-сангвініка, юриста-холерика, юриста-флегматика, юриста - меланхоліка 8
Список використаної літератури 21
-
Щоденник проходження психокорекційної практики студента-практиканта
Щоденник проходження психокорекційної практики
студента-практиканта ______ курсу _____ групи
__________________________________________
місце проведення практики
ДНЗ № 112 м. Києва
Термін проходження практики:
з 10. 12. 2009 по 1 лютого 2010
Керівник практики від кафедри:
___________________________
Керівник від бази практики:
Дата Термін Заходи Відмітка про виконання
10.12. 2009 9.00 – 9.50 Прибуття до місця проведення практики. Відрекомендування керівникові ДНЗ.
Представлення плану та завдання практики. Виконано
10.00 – 10.50 Знайомство з керівником практики від навчального закладу – психологом ДНЗ. Виконано
11.00 – 12.50 Узгодження власного плану практики з робочими планами психолога. Виконано
13.00 – 13.50 Ознайомлення з розташуванням ДНЗ, матеріально-технічною базою для психологічної роботи. Виконано
15.00 – 17.50 Ознайомлення з звітною документацією, методичними розробками штатного психолога. Коректування власного робочого плану на період практики. Підготовка до психодіагностичного обстеження дошкільників Виконано
11.12. 2009 9.30 – 12.30 Проведення індивідуальних ознайомлювальних бесід Виконано
13.00. – 14.00
15.00 – 17.00 Проведення психодіагностичного обстеження дітей за методикою "Графічний диктант" Виконано
14.12. 2009 9.00 – 13.30 Обробка результатів психодіагностичного обстеження. Складання психологічних характеристик на дітей Виконано
15.00 – 15.30 Підготовка психокорекційної програми Виконано
15.12. 2009 9.00 – 13.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано
15.00 – 15.30 Проведення спільно з вихователем групової гри з дошкільниками "Я знаю десять назв казкових персонажів" Виконано
16.12. 2009 9.00 – 13.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано
15.00 – 16.30 Проведення спільно з вихователем групової гри з дошкільниками "Відшукай колір" Виконано
17.12. 2009 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 2: "Розфарбування малюнків квітів. Розпізнавання предметів на дотик" Виконано
15.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано
18.12. 2009 9.00 – 13.00 Підготовка стимульного матеріалу для проведення індивідуальних психокорекційних занять з дошкільниками Виконано
15.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано
21.12. 2009 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 3: "Копіювання малюнків транспортних засобів. Ліплення з пластиліну фігур за зразком"
Виконано
15.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано
22.12. 2009 8.00 – 15.30 Підготовка до проведення індивідуальних психокорекційних занять з дошкільниками Виконано
23.12. 2009 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 4: "Розвиток рухливості пальців. Виготовлення аплікацій за зразком" Виконано
15.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять
24.12. 2009 9.00 – 13.00 Підготовка до індивідуальних бесід з батьками Виконано
15.00 – 15.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано
25.12. 2009 8.00 – 9.00 Проведення індивідуальних бесід батьками дошкільників, що потребують психокорекції Виконано
9.00 – 13.00 Підготовка до проведення індивідуальних психокорекційних занять з дошкільниками Виконано
15.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано
28.12. 2009 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 5: "Розвиток рухливості пальців. Виготовлення аплікацій за власним уявленням"
Виконано
15.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять
11.01. 2010 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 6: "Розвивальна бесіда про рослини. Малювання геометричних фігур. Ігри-шнурування за методом М. Монтессорі" Виконано
9.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять. Обробка отриманої психологічної інформації Виконано
12.01. 2010 9.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять. Бесіди з батьками, що проводять з дітьми заняття відповідно до програми психокорекції Виконано
13.01. 2010 9.00 – 13.00 Підготовка до проведення індивідуальних психокорекційних занять з дошкільниками Виконано
14.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано
14.01. 2010 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 7: "Розвивальна бесіда про тварини. Малювання геометричних фігур. Ігри за методом Монтессорі" Виконано
14.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано
15.01. 2010 15.00 – 15.30 Групова гра "Пори року" Виконано
18.01. 2010 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 8: "Розвивальна бесіда про професії людей. Малювання геометричних фігур. Ігри за методом М. Монтессорі" Виконано
14.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано
19.01. 2010 9.00 – 16.30 Підготовка до проведення індивідуальних психокорекційних занять з дошкільниками Виконано
20.01. 2010 9.00 – 13.00 Обробка психологічної інформації. Підготовка до проведення групових ігор Виконано
15.00 – 15.40 Проведення спільно з вихователем групової гри „Ярмарок” Виконано
21.01. 2010 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 9: "Розвивальна бесіда про явища оточуючого світу. Малювання геометричних фігур методом обведення. Виготовлення намиста" Виконано
14.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано
22.01. 2010 9.00 – 16.30 Підготовка до проведення індивідуальних психокорекційних занять з дошкільниками Виконано
25.01. 2010 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 10: "Бесіда по малюнку. Виготовлення та розфарбування сніжинок. Малювання геометричних фігур методом обведення" (індивідуальне заняття) Виконано
14.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано
26.01. 2010 9.00 – 16.30 Підготовка до психодіагностичного обстеження за методикою "Графічний диктант". Консультація з психологом ДНЗ Виконано
27.01. 2010 9.00 – 13.00 Психодіагностичне обстеження за методикою "Графічний диктант" Виконано
14.00 – 16.30 Обробка результатів психологічного обстеження "Графічний диктант" Виконано
28.01. 2010 9.00 – 17.00 Аналіз і інтерпретація результатів психодіагностичного обстеження. Підготовка методичних рекомендацій Виконано
29.01. 2010 9.00 – 13.00 Обробка і оформлення результатів психокорекційної практики Виконано
14.00 – 16.00 Представлення результатів психокорекційної практики на перевірку керівникові від бази практики Виконано
01.02. 2010 9.00 – 12.00 Доповідь завідуючої ДНЗ про проведену роботу. Отримання характеристики Виконано
-
Особливості формування фонетико-фонематичного виникнення вад мови та методи корекції
ПЛАН
Вступ 3
Розділ 1. Особливості формування фонетико-фонематичного виникнення вад мови та методи корекції 4
1.1. Виникнення вад мови та методи корекції 4
1.1.1. Особливості розвитку фонематичного слуху 4
1.1. 2. Патології розвитку захворювань (дизартрії, ринололії, афазії та інші, коротка характеристика хвороб мови), що сприяють виникненню фонетико-фонематичних дефектів мови 6
1.2. Особливості занять з дітьми дошкільного віку, що мають фонетико-фонематичні вади мови 14
1.2.1. Особливості корекційних занять з дітьми дошкільного віку, що мають фонетико-фонематичні вади мови 14
1.2.2. Можливості впровадження корекційних вправ в навчально-виховному процесі фізичного виховання дітей дошкільного віку 20
Розділ 2. Задачі, методи та організація дослідження 27
2.1. Задачі дослідження 27
2.2. Характеристика методів дослідження 27
2.3. Організація дослідження 27
Розділ 3. Розробка методичних рекомендацій по проведенню логопедичних занять з дітьми дошкільного віку, що мають фонетико-фонематичні вади мови 28
3.1. Можливість впровадження корекційних вправ в процесі фізичного виховання дітей дошкільного віку 28
3.2. Розробка рекомендацій по впровадженню логоритмічних занять для дітей дошкільного виховання з урахуванням віку дітей 32
Висновки 41
Список використаної літератури 42
Cгенерировано за 0.242028 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|