|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Основні види навчальних занять з теоретичної підготовки та їх характеристика
Зміст
1. Основні види навчальних занять з теоретичної підготовки та їх характеристика. Види самостійної роботи студента 3
2. Психологічна культура юриста-сангвініка, юриста-холерика, юриста-флегматика, юриста - меланхоліка 8
Список використаної літератури 21
-
Особливості семінарського (практичного) заняття як форми організації навчальних занять з правознавства
Зміст
Вступ
Розділ І. Особливості лекційного заняття як форми організації навчальних занять з правознавства
1.1. Лекційно-семінарська система навчання
Розділ ІІ. Особливості семінарського (практичного) заняття як форми організації навчальних занять з правознавства
Розділ ІІІ. Інші форми організації навчальних занять у процесі вивчення правознавства в школі
Висновки
Використана література
-
Фізична культура і система фізичного виховання
1. Фізична культура і система фізичного виховання у вищих навчальних закладах 3
2. Організація та зміст навчального процесу у навчальних відділеннях 6
3. Залікові вимоги та обов`язки студента 8
4. Позанавчальні форми занять фізичною культурою і спортом 10
5. Мета та завдання спортивних клубів у вищих навчальних закладах 15
Список використаної літератури 18
-
Фізична культура і система фізичного виховання
1. Фізична культура і система фізичного виховання у вищих навчальних закладах 3
2. Організація та зміст навчального процесу у навчальних відділеннях 6
3. Залікові вимоги та обов`язки студента 8
4. Позанавчальні форми занять фізичною культурою і спортом 10
5. Мета та завдання спортивних клубів у вищих навчальних закладах 15
Список використаної літератури 18
-
Оцінка ефективності семінарських занять
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Види семінарських занять та методика їх проведення 4
1.1. Поняття та основні завдання семінарського заняття 4
1.2. Види семінарських занять 6
1.3. Методика проведення семінарських занять 10
2. Критерії та показники ефективності семінарських занять 14
2.1 Оцінювання учбових досягнень студентів як фактор підвищення якості освіти 14
2.2. Діагностика якості навчання в сучасних інформаційно-педагогічних системах 20
Висновки 29
Використана література 31
-
Звіт з педагогічної практики
Вступ 3
1. Структура закладу освіти 4
2. Організація підготовки фахівців різних рівнів закладів освіти 6
3. Державні освітні стандарти з підготовки фахівців. Навчальні плани, навчальні і робочі програми 8
4. Розклад навчальних занять 12
5. Поточний та підсумковий контроль 13
6. Організація навчально-методичної та науково-дослідної роботи кафедри, її навчально-методичне забезпечення 16
7. Засвоєння методики викладання обліку, економічного аналізу та аудиту 19
Висновки і пропозиції 23
Список використаної літератури при виконанні практики 25
-
Становлення і розвиток теорії філософії
ЗМІСТ
1. Виникнення теоретичної філософії 3
2. Основні етапи розвитку теоретичної філософії 6
3. Відношення “мислення до буття” як один із історично можливих принципів теоретичної філософії 8
ЛІТЕРАТУРА 16
-
Диференціювання навчальних завдань на різних етапах уроку рідної мови
Вступ 3
1. Вимоги до застосування диференційованих завдань 5
2. Диференціювання навчальних завдань на різних етапах уроку рідної мови 11
3. Способи диференціювання навчальних занять 17
Висновки 24
Список використаних джерел 25
-
. ПОНЯТТЯ ПРО СПОРТИВНУ ПІДГОТОВКУ,ЇЇ СКЛАДОВІ
ЗМІСТ
Стор.
ВСТУП 3
ОСНОВНІ ТЕРМІНИ 5
РОЗДІЛ 1. Поняття про спортивну підготовку,її складові 7
1.1 Види підготовки: технічна, фізична, тактична, морально-вольова 7
1.2 Спортивні змагання, як засіб і метод підготовки спортсмена 9
1.3 Фізична підготовка (ФП): загальна і спеціальна 10
1.4 Засоби загальної фізичної підготовки 11
1.5 Фізичні якості спортсмена-силовика: сила, швидкість, витривалість, гнучкість 12
1.6 Основні принципи спортивного тренування: доступність, систематичність, поступовість 15
РОЗДІЛ 2. Особливості побудови тренувального процесу на етапі передзмагальної підготовки з пауерліфтингу 19
РОЗДІЛ 3. Методика проведення занять з пауерліфтінгу 26
3.1 Правила виконання вправ пауерліфтінгу 27
3.2. Структура основної частини уроку (заняття) 28
3.3. Використання різних вправ в тренувальному процесі з пауерліфтінгу 29
ВИСНОВКИ 38
ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 40
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41
-
. ПОНЯТТЯ ПРО СПОРТИВНУ ПІДГОТОВКУ,ЇЇ СКЛАДОВІ
ЗМІСТ
Стор.
ВСТУП 3
ОСНОВНІ ТЕРМІНИ 5
РОЗДІЛ 1. Поняття про спортивну підготовку,її складові 7
1.1 Види підготовки: технічна, фізична, тактична, морально-вольова 7
1.2 Спортивні змагання, як засіб і метод підготовки спортсмена 9
1.3 Фізична підготовка (ФП): загальна і спеціальна 10
1.4 Засоби загальної фізичної підготовки 11
1.5 Фізичні якості спортсмена-силовика: сила, швидкість, витривалість, гнучкість 12
1.6 Основні принципи спортивного тренування: доступність, систематичність, поступовість 15
РОЗДІЛ 2. Особливості побудови тренувального процесу на етапі передзмагальної підготовки з пауерліфтингу 19
РОЗДІЛ 3. Методика проведення занять з пауерліфтінгу 26
3.1 Правила виконання вправ пауерліфтінгу 27
3.2. Структура основної частини уроку (заняття) 28
3.3. Використання різних вправ в тренувальному процесі з пауерліфтінгу 29
ВИСНОВКИ 38
ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 40
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41
Cгенерировано за 0.021654 секунд
|