-
Контрольна робота, питання з економіки
1. Що таке потреби. Класифікація потреб 3
2. Що таке блага? Їх види 4
3. Які ресурси важливі для виробництва благ? 5
4.Головні питання економіки. 6
5. Які існують типи економічних систем 7
6. В чому полягає право власності 9
7. Які функції виконують гроші. 9
8. Попит, пропозиція, взаємодія попиту та пропозиції 11
9. Що таке громадські товари 13
10. Що таке Державний бюджет? З яких частин він складається? 14
11. Що таке цінні папери. 16
Література: 23
-
Маркетингові заходи для етапів життєвого циклу товарів
ЗМІСТ
Вступ
1. Життєвий цикл товару.
1.1. Поняття Життєвого Циклу товару
1.2. Стадії життєвого циклу товару.
2. Маркетингові заходи на етапах життєвого циклу товару
2.1. Політика комунікацій
2.2. Вплив реклами на криву життєвого циклу товару.
3. Практичне застосування моделі життєвого циклу товару при плануванні маркетингової концепції.
Висновки
Перелік використаної літератури
-
Аналіз конкурентоспроможності
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні засади конкурентоспроможності 4
1.1. Конкурентоспроможність товару та її значення в ринкових умовах 4
1.2. Способи та методи визначення конкурентоспроможності товару 11
Розділ 2. Аналіз конкурентоспроможності морозива від ТОВ "Сніжинка" 16
2.1. Опис товару 16
2.2. Порівняння товарів з конкурентами 20
Розділ 3. Рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності товару 24
3.1. Заходи з підвищення конкурентоспроможності товару 24
Висновки 30
Список використаної літератури 32
-
Розробка нового товару
Вступ
Розділ І. Теоретичні основи розробки нового товару 1.1 Поняття нового товару 5
1.2 Розробка нового товару, пошук ідей. 6
1.3 Задум товару 9
Розділ ІІ. Етапи розробки нового товару 11
2.1. Аналіз підприємства і напрямків його діяльності 11
2.2. Розробка проекту дослідження ідей по введенню нового товару 16
Висновки
Література 37
-
Життєвий цикл товару
Вступ 3
Розділ 1. Життєвий цикл товару і його значення 5
1.1.Поняття Життєвого Циклу товару. 5
1.2. Стадії життєвого циклу товару. 5
1.3. Види кривих життєвого циклу товару. 9
1.4. Реклама і життєвий цикл товару 10
Розділ 2. Аналітичний огляд 16
2.1.Характеристика товару 16
2.2.Разработка товара 17
2.3. Життєвий цикл товару 23
2.4. Визначення попиту 26
Розділ 3. Шляхи удосконалювання організації виробництва 28
3.1.Рекламна діяльність на різних етапах життєвого циклу товару 28
3.2.Методи стимулювання продажів 29
3.3. Канали збуту 30
3.4. Рішення про структуру каналу 32
3.5. Ефективність розробок і пропозицій 33
Висновки і пропозиції 39
Список літератури 42
-
Концепція ведення бізнесу
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Описання бізнесу та товару 5
2. Концепція ведення бізнесу 7
3. Місія Трипільської ТЕС 8
4. Визначення маркетингових можливостей згідно з підходом Вільсона 9
5. Вибір цільових ринків та позиціювання товару 11
6. Розробка комплексу маркетингу 12
6.1 Розробка товару 12
6.2 Вибір методу ціноутворення 16
6.3 Схема розповсюдження товару 16
6.4 Методи просування товару 18
Висновки 24
Список використаної літератури 29
-
Визначення життєвого циклу товару та його різновиди
1. Сутність товару в маркетингу 3 2. Створення нового товару 6 3. Концепція життєвого циклу товару 8 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 10
-
Товар і його властивості
Вступ 3 Розділ І. Товар та його властивості 5 1.1 Сутність товару 5 1.2 Класифікація товарів 7 1.3 Життєвий цикл товару 10 1.3.1 Поняття життєвого циклу товару 10 1.3.2 Стадії життєвого циклу товару 11 Розділ ІІ. Властивості товару 14 2.2 Споживча вартість 14 2.3 Вартість та мінова вартість 15 Розділ ІІІ. Теорії товару 20 3.1 Трудова теорія вартості 20 3.2 Теорія граничної корисності і суб'єктивна цінність блага 21 Висновки 24 Література 25
-
"Розробка комплексу маркетингової діяльності підприємства (Відкрите акціонерне товариство ""Хорольский молококонсервний комбінат дитячих продуктів"")"
І. Дослідження відповідності товару, що виробляється вимогам споживачів 3 1. Опис товару 3 1.1 Основний товар 3 1.2 Упаковка товару 4 1.3 Стадії життєвого циклу, на якому знаходиться товар 6 1.4 Асортимент товару та доцільність його розширення 6 1.5 Чинники, що визначають покупку нашого товару 6 2. Визначення конкурентоспроможності товару 9 ІІ. Дослідження споживачів 10 ІІІ. Дослідження ринку 11 IV. Дослідження конкурентів 15 V. Конкурентоспроможність підприємства 17 VI. Прогнозування 19 VII. Планування 20 VIII. Організація маркетингу 22 IX. Збутова політика 23 XI. Цінова політика 24 XII. Комунікаційна політика 25
-
Валеологія
Зміст
1. Що таке природні ресурси. Вчення Вернадського про
біогеохімічний цикл……………………………………………………3
2. Що таке вичерпані та не вичерпані природні ресурси……………….8
3. Що таке валеологія…………………………………………………….12
4. Використана література……………………………………………….16
-
Розробка нового товару
Вступ 3
Розділ І. Теоретичні основи розробки нового товару 5
1.1 Поняття нового товару 5
1.2 Розробка нового товару, пошук ідей. 6
1.3 Задум товару 9
Розділ ІІ. Етапи розробки нового товару 11
2.1. Аналіз підприємства і напрямків його діяльності 11
2.2. Розробка проекту дослідження ідей по введенню нового товару 15
Розділ ІІІ. Результати дослідження 29
Висновки 33
Література 36