Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
Курсовая

Тема: «Життєвий цикл товару» (ID:51511)

| Размер: 1471 кб. | Объем: 42 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Содержание Вступ 3
Розділ 1. Життєвий цикл товару і його значення 5
1.1.Поняття Життєвого Циклу товару. 5
1.2. Стадії життєвого циклу товару. 5
1.3. Види кривих життєвого циклу товару. 9
1.4. Реклама і життєвий цикл товару 10
Розділ 2. Аналітичний огляд 16
2.1.Характеристика товару 16
2.2.Разработка товара 17
2.3. Життєвий цикл товару 23
2.4. Визначення попиту 26
Розділ 3. Шляхи удосконалювання організації виробництва 28
3.1.Рекламна діяльність на різних етапах життєвого циклу товару 28
3.2.Методи стимулювання продажів 29
3.3. Канали збуту 30
3.4. Рішення про структуру каналу 32
3.5. Ефективність розробок і пропозицій 33
Висновки і пропозиції 39
Список літератури 42
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература 1.Багиев Г.Л., Соловьев Ю.Н. Маркетинг взаимодействия – перспективная концепция сервисного предпринимательства, ученые записки «Маркетинг и предпринимательство». Издательство СпбУЭиФ,2004, стр.114-121.
2.Багиев Г.Л. Основы организации маркетинговой деятельности на предприятии Л.:Обл. правл. ВНТОЭ, 2001
1. Герчикова И.Н. Маркетинг: Организация. Технология М.: Шк. Менедж.бизнеса МГИМО, 1991
2. Голубкова Е.П. Маркетинг: выбор лучшего решения К.:Экономика, 2001
3. Завьялов П.С. Демидов В.Е. Формула успеха: маркетинг (сто вопросов - сто ответов). 2-е изд. К.: Международные отношения, 2002
4. Искандарян А.К. Переработка крупного рогатого скота, телят и овец.- К.: Знання-прес, 2003
5. Кармас Э. Технология колбасных изделий. К.: Знання-прес -., 2004
6. Котлер. Основы маркетинга, Киев «Бизнес-книга»,М., 2000.
7. Ноздрева Р.Б. Цигичко Л.И. Маркетинг: как побеждать на рынке. К.: Финансы и статистика. 2003
8. Никитенко А.А. Организация производства в сельскохозяйственных предприятиях.- К.., Агропромиздат, 1985
9. Пешкова Е.П. Маркетинговый анализ в деятельности фирмы. К.: Знання-прес , 2000
10. Рогов И.А. Технология и оборудование колбасного производства.- К., Агропромиздат, 1990
11. Савруков Т.Н. и др. Основы маркетинга . К.: Знання-прес, 2000
12. Синюков М.И. Организация производства на сельскохозяйственных предприятиях.- К., Агропромиздат, 1995
Дополнительная информация Год написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Життєвий цикл товару»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Концепція життєвого циклу товару фірми

  • Нижній цикл товару

  • К/р маркетинг

  • Класифікація товарів і асортиментна політика

  • Маркетингова політика розподілу товарів

  • Маркетингові заходи для етапів життєвого циклу товарів

  • Товар і його властивості

  • Концепції життєвого циклу товару

  • Життєвий цикл інвестиційного проекту. Основні етапи проектного циклу

  • Розробка та створення послуги. Життєвий цикл послуги


Cгенерировано за 0.008239 секунд

загрузка...