Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Розробка нового товару» (ID:51526)

| Размер: 1222 кб. | Объем: 38 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеВступ
Розділ І. Теоретичні основи розробки нового товару 1.1 Поняття нового товару 5
1.2 Розробка нового товару, пошук ідей. 6
1.3 Задум товару 9
Розділ ІІ. Етапи розробки нового товару 11
2.1. Аналіз підприємства і напрямків його діяльності 11
2.2. Розробка проекту дослідження ідей по введенню нового товару 16
Висновки
Література 37
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература1. Аренков И. А. Маркетинговые исследования: основы теории и методики - СПб.: СПбУЭФ, 2001.
2. Аакер Д. Стратегическое рыночное управление. - СПб.: Питер, 2002.
3. Багиев Г. Л., Аренков И. А. Основы маркетинговых исследований - СПб: СПбУЭФ,2000.
4. Багиев Г. Л., Аренков И. А. Основы современного маркетинга: учебно-наглядное пособие- СПб.: СПбУЭФ, 2001.
5. Боумен К. Основы стратегического менеджмента./ Пер. с англ. под ред. Л.Г. Зайцева, М.И. Соколовой. М:Юнити; 2002.
6. Егоров А. Ю. Комплексный анализ в системе маркетинговой деятельности - М., 1999.
7. Дэй Д. Стратегический маркетинг. - М.: ЭКСМО-Пресс, 2002.
8. Дойль Питер. Мененджмент: стратегия и тактика/ Пер. с англ. А.Вихровский, В. Кузина. :Питер,1999
9. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг. - К.: КНЕУ, 1998.
10. Лунев В.Л. Тактика и стратегия управления фирмой. – М.: Финпресс, НГАЗиУ, 2001.
11. Мак-Дональд М. Стратегическое планирование маркетинга. -СПб., 2000.
12. Мищенко А.П. Стратегическое управление. – Днепропетровск, ДУЭП, 2003.
13. Томпсон А.А., Стрикленд А. Дж. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии: Учебник для вузов/ Пер. с англ. под ред. Л.Г. Зайцева, М.И. Соколовой. — М: Банки и Биржи, 2002.
14. Швальбе К. Практика маркетинга для малых и сред¬них предприятий. М.: Республика, 1999.
.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Розробка нового товару»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Розробка нового товару
  • Маркетингова товарна політика
  • Впровадження нової продукції на підприємстві
  • Маркетингові заходи для етапів життєвого циклу товарів
  • Практична контрольна з маркетингу, на основі туристичного підприємства
  • Концепція ведення бізнесу
  • Особливості маркетингової стратегії при виведені нового товару на ринок
  • Визначення життєвого циклу товару та його різновиди
  • Класифікація товарів і асортиментна політика
  • Практика з маркетингу на прикладі ТОВ „Торгкомплект”
Cгенерировано за 0.118703 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...