Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Аналіз конкурентоспроможності» (ID:54070)

| Размер: 223 кб. | Объем: 32 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗміст

Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні засади конкурентоспроможності 4
1.1. Конкурентоспроможність товару та її значення в ринкових умовах 4
1.2. Способи та методи визначення конкурентоспроможності товару 11
Розділ 2. Аналіз конкурентоспроможності морозива від ТОВ "Сніжинка" 16
2.1. Опис товару 16
2.2. Порівняння товарів з конкурентами 20
Розділ 3. Рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності товару 24
3.1. Заходи з підвищення конкурентоспроможності товару 24
Висновки 30
Список використаної літератури 32
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаної літератури

1. Абрамишвили Г.Г., Война В.А., Трусов Ю.Ф. Операция "Маркетинг". Стратегия и тактика конкурентной борьбы монополий. - М.: Международные отношения, 1976.
2. Абрамова Г.П. Маркетинг. Вопросы и ответы. - М.: Агропромиздат, 1991.
3. Баззел Р., Кокс Д., Браун Р. Информация и риск в маркетинге: Пер. с англ. - М.: Финстатинформ, 1993.
4. Баркан Д.И. Практический маркетинг. Вып. 1: Управляем фирмой в условиях рынка: маркетинг - ключ к успеху. - Л.: Аквилон, 1991.
5. Баркан Д.И. Практический маркетинг. Вып. 2: Поймем наш бизнес: как сегментировать рынок и изучить потребителя. - Л.: Аквилон, 1991.
6. Баркаа Д.И. Практический маркетинг. Вып. 3. Как создаются коммерчески успешные товары и услуги: маркетинг и нововведение. - Л.: Аквилон, 1991.
7. Болт Г.Дж. Практическое руководство по управлению сбытом: Пер. с англ. - М.: Экономика, 1991.
8. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика: Навч. посібник. - К.: Вища школа, 1994.
9. Герчикова И.Н. Маркетинг в управлении капиталистическими фирмами. - М.: МГИМО, 1991. - 256 с.
10. Голубков Е.П. и др. Маркетинг: выбор наилучшего решения. - М.: Экономика, 1993.
11. Долинская М.Г. Маркетинг и конкурентоспособность промышленной продукции. - М.: Изд-во стандартов, 1991.
12. Дракер П.Ф. Управление, нацеленное на результаты: Пер. с англ. - М.: Технол. шк. бизнеса, 1993.
13. Квас А.В. Наставления по внутрифирменному маркетингу. - К.: Будівельник, 1992.
14. Комплект методических рекомендаций по маркетинговой деятельности предприятий на внутреннем и внешнем рынках в условиях хозрасчета. Часть 1. - К.: Киевская городская школа менеджеров, 1990.
15. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. - Прогресс, 1990.
16. Маштабей В.Я. и др. Пути повышения конкурентоспособности экспортной продукции. - К.: Наукова думка, 1988.
17. Никсон Ф. Роль руководства предприятия в обеспечении качества и надежности: Пер. с англ. - М.: Изд-во стандартов, 1990.
18. Новиков Д.Т. Теория и практика маркетинга: теоретич. источники. Экон. сущность. - Ташкент: Мехнат, 1990.
19. Ноздрева Р.Б., Цыгичко Л.И. Маркетинг: как побеждать на рынке. -М.: Финансы и статистика, 1991.
20. Основы маркетинга /Савруков Н.Т. и др. - Л.: Политехника, 1991.
21. Пилдич Дж. Путь к покупателю: о том, как преуспевающие компании делают товары, которые мы с удовольствием покупаем: Пер. с англ. -М.: Прогресс, 1991.
22. Прауде В.Р., Білий О.Б. Маркетинг: Нав. посібник. - К.: Вища шк., 1994.
23. Современный маркетинг (Под ред. В.Е.Хруцкого). - М.: Финансы и статистика, 1991.
24. Уотермен Р. Фактор обновления: как сохраняют конкурентоспособность лучшие компании: Пер. с англ. - М.: Прогресс, 1983.
25. Цзе К.К. Методы эффективной торговли: опыт "лучшей торговой фирмы года". Пер. с англ. - М.: Экономика, 1988.
26. Эванс Дне. Р., Берман Б. Маркетинг: Сокр. пер. с англ. - М.: Экономика, 1993.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Аналіз конкурентоспроможності»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Аналіз рентабельності та конкурентоспроможності продукції підприємства (на прикладі)
  • Аналіз та вдосконалення конкурентоспроможності фірми.
  • Конкурентноспроможність
  • Організаційно-економічний механізм управління конкурентоспроможністю підприємства
  • Організаційно-економічний механізм управління конкурентоспроможністю підприємства
  • Шляхи підвищення конкурентоспроможності суб’єкта ЗЕД (частина курсової)
  • Цінова конкурентоспроможність продукції (надання послуг) та шляхи її зростання
  • Шляхи розвитку конкуренції в роздрібній торгівлі (на прикладі підприємства)
  • Конкурентоспроможність продукції та шляхи підвищення її рівня
  • Оцінка конкурентоспроможності підприємства (Банк
Cгенерировано за 0.122813 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...