Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Аналіз конкурентоспроможності» (ID:54070)

| Размер: 223 кб. | Объем: 32 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗміст

Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні засади конкурентоспроможності 4
1.1. Конкурентоспроможність товару та її значення в ринкових умовах 4
1.2. Способи та методи визначення конкурентоспроможності товару 11
Розділ 2. Аналіз конкурентоспроможності морозива від ТОВ "Сніжинка" 16
2.1. Опис товару 16
2.2. Порівняння товарів з конкурентами 20
Розділ 3. Рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності товару 24
3.1. Заходи з підвищення конкурентоспроможності товару 24
Висновки 30
Список використаної літератури 32
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаної літератури

1. Абрамишвили Г.Г., Война В.А., Трусов Ю.Ф. Операция "Маркетинг". Стратегия и тактика конкурентной борьбы монополий. - М.: Международные отношения, 1976.
2. Абрамова Г.П. Маркетинг. Вопросы и ответы. - М.: Агропромиздат, 1991.
3. Баззел Р., Кокс Д., Браун Р. Информация и риск в маркетинге: Пер. с англ. - М.: Финстатинформ, 1993.
4. Баркан Д.И. Практический маркетинг. Вып. 1: Управляем фирмой в условиях рынка: маркетинг - ключ к успеху. - Л.: Аквилон, 1991.
5. Баркан Д.И. Практический маркетинг. Вып. 2: Поймем наш бизнес: как сегментировать рынок и изучить потребителя. - Л.: Аквилон, 1991.
6. Баркаа Д.И. Практический маркетинг. Вып. 3. Как создаются коммерчески успешные товары и услуги: маркетинг и нововведение. - Л.: Аквилон, 1991.
7. Болт Г.Дж. Практическое руководство по управлению сбытом: Пер. с англ. - М.: Экономика, 1991.
8. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика: Навч. посібник. - К.: Вища школа, 1994.
9. Герчикова И.Н. Маркетинг в управлении капиталистическими фирмами. - М.: МГИМО, 1991. - 256 с.
10. Голубков Е.П. и др. Маркетинг: выбор наилучшего решения. - М.: Экономика, 1993.
11. Долинская М.Г. Маркетинг и конкурентоспособность промышленной продукции. - М.: Изд-во стандартов, 1991.
12. Дракер П.Ф. Управление, нацеленное на результаты: Пер. с англ. - М.: Технол. шк. бизнеса, 1993.
13. Квас А.В. Наставления по внутрифирменному маркетингу. - К.: Будівельник, 1992.
14. Комплект методических рекомендаций по маркетинговой деятельности предприятий на внутреннем и внешнем рынках в условиях хозрасчета. Часть 1. - К.: Киевская городская школа менеджеров, 1990.
15. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. - Прогресс, 1990.
16. Маштабей В.Я. и др. Пути повышения конкурентоспособности экспортной продукции. - К.: Наукова думка, 1988.
17. Никсон Ф. Роль руководства предприятия в обеспечении качества и надежности: Пер. с англ. - М.: Изд-во стандартов, 1990.
18. Новиков Д.Т. Теория и практика маркетинга: теоретич. источники. Экон. сущность. - Ташкент: Мехнат, 1990.
19. Ноздрева Р.Б., Цыгичко Л.И. Маркетинг: как побеждать на рынке. -М.: Финансы и статистика, 1991.
20. Основы маркетинга /Савруков Н.Т. и др. - Л.: Политехника, 1991.
21. Пилдич Дж. Путь к покупателю: о том, как преуспевающие компании делают товары, которые мы с удовольствием покупаем: Пер. с англ. -М.: Прогресс, 1991.
22. Прауде В.Р., Білий О.Б. Маркетинг: Нав. посібник. - К.: Вища шк., 1994.
23. Современный маркетинг (Под ред. В.Е.Хруцкого). - М.: Финансы и статистика, 1991.
24. Уотермен Р. Фактор обновления: как сохраняют конкурентоспособность лучшие компании: Пер. с англ. - М.: Прогресс, 1983.
25. Цзе К.К. Методы эффективной торговли: опыт "лучшей торговой фирмы года". Пер. с англ. - М.: Экономика, 1988.
26. Эванс Дне. Р., Берман Б. Маркетинг: Сокр. пер. с англ. - М.: Экономика, 1993.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Аналіз конкурентоспроможності»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Аналіз рентабельності та конкурентоспроможності продукції підприємства (на прикладі)
  • Аналіз та вдосконалення конкурентоспроможності фірми.
  • Конкурентноспроможність
  • Організаційно-економічний механізм управління конкурентоспроможністю підприємства
  • Організаційно-економічний механізм управління конкурентоспроможністю підприємства
  • Шляхи підвищення конкурентоспроможності суб’єкта ЗЕД (частина курсової)
  • Цінова конкурентоспроможність продукції (надання послуг) та шляхи її зростання
  • Шляхи розвитку конкуренції в роздрібній торгівлі (на прикладі підприємства)
  • Конкурентоспроможність продукції та шляхи підвищення її рівня
  • Оцінка конкурентоспроможності підприємства (Банк
Cгенерировано за 0.122610 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів