|
-
Банкет-Кава
Особливості бенкет-кави як виду бенкету 3 Час тривалості бенкет-кави 4 Характеристика приміщень, де має відбутися бенкет, виробничі та організаційні процеси, які потрібно здійснити для підготування цих приміщень до обслуговування 4 Форма і варіант розстановки столів 5 Меню. Вибір напоїв до страв 6 Розрахунки для бенкет-кави 9 Приміщення, банкетні столи 9 Додаткові меблі, елементи інтер’єру 10 Офіціанти 10 Скатертини 12 Способи подавання страв і напоїв до столу, характерні для бенкет-кави 12 Графічне зображення графічно із зазначенням черговості сервірування приклад сервірування одного десертного куверту чи двох 15 Графічне зображення приміщення, де влаштовано бенкет 16 Графічне зображення розсадки та зони обслуговування офіціантів 18 Список використаної літератури 21
-
Розроблення анкети для проведення опитування
Вступ - 3 -
2. Зразок анкети для виявлення вимог споживачів кави. - 4 -
3. Результати взаємного опитування - 7 -
4. Реклама кави Назва- 8 -
Висновки - 9 -
Список використаної літератури - 10 -
-
Імпорт кави
ВСТУП..................................................................................................................... 2
1. АНАЛІТИЧНА МАРКЕТИНГОВА ОЦІНКА РИНКА КАВИ....................... 3
1.1. Аналіз світового ринка кави........................................................................... 3
1.2. Аналіз українського ринка кави..................................................................... 8
2. ПРАВОВЕ ОБГРУНТУВАННЯ МОЖЛИВОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ ДАНОЇ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ УГОДИ............................................................. 22
2.1. Законодавча база............................................................................................ 22
2.2. Нормативно-правові умови здійснення даного проекту........................... 24
3. ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНИЙ КОНТРАКТ............................................. 26
4. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАПРОПОНОВАНОГО ПРОЕКТУ............... 31
ВИСНОВКИ.......................................................................................................... 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ..................................................... 34
-
Маркетинг варіант 7
ТОВАРОРУХ ТА ЗБУТ 2
ПРОГРАМА ДОСЛІДЖЕННЯ 16
Метою дослідження є визначення потреб споживачів кави та кавових виробів на вітчизняному ринку кави з метою просування на ринок нового виду кави. 16
Об’єктом дослідження виступає поведінка і вимоги споживача відносно якості, ціни та асортименту кави та кавових виробів. 16
Методологія дослідження – опитування методом проведення інтерв’ю населення віком від 18 до 65 років під час робочого дня та в години проведення виставок і презентацій. 16
НАПРЯМКИ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ НА РИНОК (кава) 18
1. Провести детальний опис товару (кава) 18
2. Класифікувати товар по основним видам призначення 19
3. Обгрунтувати можливість переходу товару у розряд марочних 20
4. Запропонувати вид упаковки товару та зміст його маркування 21
5. Описати тип (сегмент) цільового ринку 24
6. Обгрунтувати вибір каналів розподілу та маркетингових посередників 27
7. Описати прийнятну систему товароруху 31
8. Визначити основні підходи до ціноутворення 34
Література 36
-
Загальні технології контрольна робота
3. Основна сировина у виробництві харчо концентратів, її характеристика 3
4. Наведіть принципову схему виробництва кави та напоїв, що її заміняють 9
Література 14
-
Контрольна робота маркетинг
1. Споживання кави в Україні залишається порівняно з країнами Західної Європи та Північної Америки низьким. Ви – керуючий всесвітньо відомої марки кави. Яку стратегію розвитку ви запропонували б для українського ринку? 3
2. Проведіть морфологічний аналіз товару „крісло для офісу”. Оцініть потенційну цінність трьох основних з виявлених комбінацій як ідеї нового товару 13
3. Охарактеризуйте з точки зору використання в маркетинговій діяльності фірми матриці Мак-Кінсі 16
Література 20
-
Система технологій
1. Термічне оброблення какао бобів, виготовлення какао тертого 3
2. Технологічна схема виробництва кави та напоїв, що її замінюють 5
Література 11
-
Контрольна з маркетингу
1. Охарактеризуйте етапи проведення маркетингових досліджень 3
2. Назвіть основні методи стимулювання збуту в туризмі 6
3. Визначити сутність і структуру комплексу маркетингових комунікацій 10
Задача 17
За даними останніх місяців, підприємство, що випускає млинки для кави, відмічає значне скорочення обсягів збуту, їх продавали за ціною Ц1 = грн/один. Оскільки конкуренти за цей період ціни не змінювали, менеджер з маркетингу повинен прийняти рішення про те, чи варто змінювати ціну.
Відділ маркетингових досліджень, аналізуючи вплив ціни на динаміку попиту, визначив еластичність попиту на електричні млинки для кави від ціни на рівні F=2,7%.
Чи порадили Ви б менеджеру прийняти рішення про зниження ціни на . грн/один., якщо дотепер щомісяця продавалось N1=670 одиниць товару, змінні витрати на виробництво І продаж одного млинка для кави становлять V=17 грн/один., а постійні витрати F=1275 грн. у місяць? Треба, щоб балансовий прибуток досягав не менше, ніж 18% від обсягів продажу.
Рішення 17
Література 20
-
Процеси, які відбуваються при зберіганні плодів та овочів, їх вплив на якість та витрати маси
Зміст
1 Процеси, які відбуваються при зберіганні плодів та овочів, їх вплив на якість та витрати маси 3
2 Товарознавча характеристика кави та кавових напоїв 6
3 Характеристика асортименту натуральних сичужних сирів 10
4 Вплив способів заморожування на споживчі властивості риби 13
Використана література 17
-
Процеси, які відбуваються при зберіганні плодів та овочів, їх вплив на якість та витрати маси
Зміст
1 Процеси, які відбуваються при зберіганні плодів та овочів, їх вплив на якість та витрати маси 3
2 Товарознавча характеристика кави та кавових напоїв 6
3 Характеристика асортименту натуральних сичужних сирів 10
4 Вплив способів заморожування на споживчі властивості риби 13
Використана література 17
Cгенерировано за 0.421168 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|