|
-
Обґрунтування виробничої програми виробничою потужністю
Вступ 3
1. Теоретико-методологічні основи управління потенціалом підприємства. 4
2. Аналітична оцінка управління потенціалом підприємств цементної промисловості України. 9
3. Концептуальні основи управління корпоративним потенціалом. 13
Висновки 15
Література 17
-
Управління матеріально-технічним потенціалом підприємства. Управління ризиками підприємства
1. Управління матеріально-технічним потенціалом підприємства 3
2. Життєвий цикл проекту (управління проектами) 6
3. Управління ризиками підприємства 10
Література 17
-
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ КАДРОВИМ ПОТЕНЦІАЛОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ
ЗМІСТ
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ КАДРОВИМ ПОТЕНЦІАЛОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ 7
1.1 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ФУНКЦІЙ МЕНЕДЖМЕНТУ ЩОДО УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ 7
1.2 СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА 18
1.3 ОСНОВНІ АСПЕКТИ ПЛАНУВАННЯ РОБІТ З ПЕРСОНАЛОМ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА 28
РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ КАДРОВИМ ПОТЕНЦІАЛОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ 40
2.1 ОРГАНІЗАЦІЙНО – ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА „КИЇВСЬКА МАКАРОННА ФАБРИКА” 40
2.2.АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ФІНАНСОВО - ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 49
2.3 АНАЛІЗ ЗАБЕЗПЕЧЕНОСТІ ВАТ „КИЇВСЬКА МАКАРОННА ФАБРИКА”ТРУДОВИМИ РЕСУРСАМИ 56
РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЕФЕКТИВНІСТЮ РОЗВИТКУ КАДРОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ВАТ „КИЇВСЬКА МАКАРОННА ФАБРИКА” 86
3.1 ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ ВАТ “КИЇВСЬКА МАКАРОННА ФАБРИКА” 86
3.2 РОЗРОБКА СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ, ДОБОРУ ТА РОЗСТАНОВКИ ПЕРСОНАЛУ ТОВАРИСТВА, ЯК ЗАСОБУ ВДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 91
3.3 ЗАХОДИ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПЕРСОНАЛУ 94
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 104
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 107
ДОДАТКИ 112
-
Управління потенціалом підприємства (на прикладі підприємства)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЗДІЙСНЕННЯ АНАЛІЗУ ТРУДОВИХ ТА МАТЕРІАЛЬНИХ РЕСУРСІВ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1. Економічний зміст ресурсів підприємства, їх класифікація 4
1.2. Методика аналізу економічного потенціалу підприємства 13
2. АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ ПОТЕНЦІАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА (на прикладі ВАТ „ДНІПРОВАЖМАШ”) 19
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 19
2.2. Аналіз матеріальних ресурсів підприємства 25
2.3. Оцінка трудового потенціалу підприємства 30
3. НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПОТЕНЦІАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА 40
3.1. Аналіз пошуку резервів на підприємстві 40
3.2. Напрями підвищення продуктивності праці 44
ВИСНОВКИ 48
ЛІТЕРАТУРА 49
ДОДАТКИ 51-52
Метою курсової роботи є визначення механізму управління потенціалом підприємства.
-
Проектування систем управління потенціалом на підприємствах
1. Необхідність і основні етапи управління потенціалом підприємства 3
2. Проектування систем управління потенціалом на підприємствах 8
Список використаної літератури 14
-
Складові потенціалу підприємства та напрями ефективного їх використання (бакалавр)
ВСТУП 4
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЕКОНОМІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1. Економічна сутність потенціалу підприємства, його структура 7
1.2. Методика оцінки трудового потенціалу підприємства 19
1.3. Методика оцінки виробничого потенціалу підприємства 25
2. АНАЛІЗ ЕКОНОМІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА (на прикладі ДП "КРАСИЛІВСЬКИЙ АГРЕГАТНИЙ ЗАВОД") 30
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 30
2.2. Аналіз матеріально-технічних ресурсів підприємства 42
2.3. Оцінка трудового потенціалу підприємства 47
3. НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 55
3.1. Вдосконалення механізму управління виробничим потенціалом підприємства 55
3.2. Шляхи підвищення управління трудовим потенціалом підприємства 68
ВИСНОВКИ 72
ЛІТЕРАТУРА 77
ДОДАТКИ 82
-
Управління трудовими ресурсами туристичного підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ТРУДОВИМИ РЕСУРСАМИ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Науково-теоретичні основи процесу управління трудовими ресурсами в діяльності туристичного підприємства 6
1.2. Характеристика та методи процесу управління трудовими ресурсами в діяльності туристичного підприємства 20
1.3. Нормативно-правова база, що регулює трудові відносини в діяльності туристичного підприємства 36
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ТРУДОВИМИ РЕСУРСАМИ НА ПРИКЛАДІ ТОВ «Назва» 42
2.1. Загальна характеристика діяльності ТОВ «Назва» 42
2.2. Характеристика кадрового потенціалу ТОВ «Назва» 51
2.3. Управління кадровим потенціалом ТОВ «Назва» 61
РОЗДІЛ 3. ЗАХОДИ РЕФОРМУВАННЯ ТА НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ТРУДОВИМИ РЕСУРСАМИ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 72
3.1. Роль автоматизованої інформаційної системи «Управління персоналом» в підвищенні ефективності кадрової політики ТОВ «Назва» 72
3.2. Підвищення системи мотивації в діяльності ТОВ «Назва» 82
3.3. Напрями вдосконалення процесу управління трудовими ресурсами в діяльності ТОВ «Назва» 91
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 102
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 106
ДОДАТКИ 111
-
Проект Удосконалення маркетингової діяльності ЗАТ ”Маріупольська взуттєва фабрика “Попелюшка”
ЗМІСТ
Вступ 5
Розділ 1. Теоретичні основи управління проектами в підприємництві. 8
1.1. Роль системи управління проектами в господарській діяльності підприємства. 8
1.2 Методологія управління проектами маркетингового напрямку. 18
1.3 Проблематика проектного управління на виробничих підприємствах 27
Розділ 2. Аналіз і дослідження виробничої системи підприємства ЗАТ ”Маріупольська взуттєва фабрика “Попелюшка”. 32
2.1. Загальна характеристика підприємства 32
2.2 Аналіз інвестиційних можливостей підприємства 33
Розділ 3. Розробка проекту удосконалення маркетингової діяльності підприємства 65
3.1 Обґрунтування техніко-економічних характеристик проекту 65
3.2 Розробка системи маркетингового моніторингу реалізації інвестиційних програм 88
3.3 Оцінка рівня ризику, пов’язаного з реалізацією проекту 89
Розділ 4. Економічне обгрунтування проектних рішень 92
Висновки 100
-
Проект Удосконалення маркетингової діяльності ЗАТ ”Маріупольська взуттєва фабрика “Попелюшка”
ЗМІСТ
Вступ 5
Розділ 1. Теоретичні основи управління проектами в підприємництві. 8
1.1. Роль системи управління проектами в господарській діяльності підприємства. 8
1.2 Методологія управління проектами маркетингового напрямку. 18
1.3 Проблематика проектного управління на виробничих підприємствах 27
Розділ 2. Аналіз і дослідження виробничої системи підприємства ЗАТ ”Маріупольська взуттєва фабрика “Попелюшка”. 32
2.1. Загальна характеристика підприємства 32
2.2 Аналіз інвестиційних можливостей підприємства 33
Розділ 3. Розробка проекту удосконалення маркетингової діяльності підприємства 64
3.1 Обґрунтування техніко-економічних характеристик проекту 64
3.2 Розробка системи маркетингового моніторингу реалізації інвестиційних програм 87
3.3 Оцінка рівня ризику, пов’язаного з реалізацією проекту 89
Розділ 4. Економічне обгрунтування проектних рішень 92
Висновки 100
-
Створення виробництва високоякісних пельменів
ЗМІСТ
1.Тема проекту 3
2. Цілі і задачі проекту 4
3. Розбивка проекту на фази життєвого циклу 5
4. Формування команди проекту 7
5. Управління і планування проекту 12
5.1. Планування проекту 12
5.2. Стратегічні цілі підприємства: 15
5.3. Критерії відбору проекту: 15
5.4. Процес виконання проекту. 15
6. Економічна доцільність проекту 18
Висновки 21
Література 22
Cгенерировано за 0.819242 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|