|
-
Вплив телевізійних ЗМІ на формування соціальних стереотипів масової культури
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ТА ФОРМУВАННЯ СТЕРЕОТИПІВ В МАСОВІЙ КУЛЬТУРІ 6
1.1. Сутність поняття стереотип та його види 6
1.2. Поняття масової культури 19
1.3. Моделі поведінки в масовій культурі 25
РОЗДІЛ 2. ВПЛИВ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ НА ФОРМУВАННЯ МАСОВОЇ КУЛЬТУРИ 33
2.1. Сутність та характеристика впливу ЗМІ на масову культуру 33
2.2. Загальна характеристика розважальних програм на прикладі телеканалу 38
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ВПЛИВУ ЗМІ НА ФОРМУВАННЯ СТЕРЕОТИПІВ В МАСОВІЙ КУЛЬТУРІ 47
3.1. Вплив ЗМІ України на формування способу життя особистості 47
3.2. Аналіз впливу програм телеканалу на формування стереотипів в масовій культурі 64
ВИСНОВОК 73
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 78
Мета дипломної роботи. Характеристика впливу засобів масової інформації на формування стереотипів масової культури, дослідження позитивних та негативних наслідках цього впливу.
Об’єктом дипломної роботи являються телевізійні ЗМІ в цілому та телеканал зокрема.
Предмет дипломної роботи. Характеристика впливу ЗМІ на формування масової свідомості.
Завдання:
1. З’ясування сутності та формування соціальних стереотипів в масовій культурі;
2. Розгляд головних проявів масової культури та моделей поведінки в ній;
3. З’ясувати особливості взаємопроникнення та взаємопоширення телевізійних ЗМІ та масової культури;
4. Визначити характерні ознаки змін соціальних стереотипів, як результату впливу телевізійних ЗМІ;
5. Проаналізувати вплив телебачення (розважальних передач телеканалу ) на формування стереотипів масової культури
-
mass media і маніпуляція суспільної думкою
Вступ 3
Розділ 1. Вплив засобів масової комунікації 6
1.1. Маніпуляція свідомістю людини як об єкт впливу засобів масової комунікації 6
1.2. Маніпулятивні можливості мас - медіа 8
1.3. Громадська думка як об’єкт впливу засобів масової комунікації 12
Розділ ІІ. Методи дослідження впливу засобів масової комунікації 15
2.1. Контент - аналіз (формалізований аналіз) документальної інформації 15
2.2. Спостереження і проблеми його використання в дослідженнях 17
2.3. Моніторинг громадської думки 19
Розділ ІІІ. Дослідження впливу засобів масової комунікації методом фокус-груп 21
Висновки 27
Список використаних джерел 29
-
Конституційно-правовий статус засобів масової інформації
Вступ ………………………………………………………………………………3
1. Поняття інформації основні принципи інформаційних відносин в Україні 5
1.1. Роль засобів масової інформації ……………………………………………5
1.2. Конституційні норми та чинне законодавство України про інформацію ………………………………………………………………………..7
2. Види інформації та конституційно-правове регулювання 12
2.1. Основні галузі види та джерела інформації ……………………………...12
3. Правовий статус друкованих та аудіовізуальних засобів масової інформації ………………………………………………………………………..21
4. Взаємовідносин держави і друкованих ЗМІ в Україні ……………………..25
Висновок …………………………………………………………………………32
Список використаної літератури 35
-
Світовий ринок ЗМІ
ЗМІСТ:
Вступ ……………………………………………………………………….3
Розділ І. Загальні аспекти функціонування засобів масової комунікації
1.1. Сутність, характерні риси та функції засобів масової інформації …………………………………………………………………………4
1.2. Умови функціонування засобів масової інформації в Україні та світі ……………………………………………………………………………….6
Розділ ІІ. Аналіз функціонування вітчизняних ЗМІ
2.1. Державна інформаційна політика України ……………………..19
2.2. Сучасний стан та тенденції розвитку ЗМІ в Україні ………………………………………………………………………………….…23
Розділ ІІІ. Особливості світового ринку ЗМІ та перспективи інтеграції України до світової мережі ЗМІ
3.1. Особливості функціонування окремих ЗМІ в закордонних країнах ……………………………………………………………………..……29
3.2. Аналіз можливостей інтеграції українських ЗМІ до світової мережі ЗМІ ………………………………………………………………..........34
Висновок ………………………………………………………………..37
Список використаних джерел…………………………………...……38
-
Складання плану, використання засобів масової інформації
Вступ 3
1. Поняття засоби масової інформації (ЗМІ) 4
2. План використання засобів масової інформації 6
Висновок 13
Список використаної літератури 14
Рекламний менеджмент
-
Стереотипи і масова культура
Вступ 3
1. Соціальний стереотип як психологічне явище 4
1.1. Сутність поняття стереотип 4
1.2. Властивості та функції стереотипів 9
1.3. Види стереотипів 11
1.4. Формування соціальних стереотипів 14
2. Врахування стереотипів в між культурних комунікаціях 17
2.1. Етнічні стереотипи 18
2.2. Проблема зміни моральних гендерних стереотипів в масовій культурі 23
2.3. Вікові соціальні стереотипи 27
3. Масова культура 30
3.1. Поняття масової культури 30
3.2. Моделі поведінки в масовій культурі 32
3.3. Масова культура в Україні 38
Висновок 47
Список використаної літератури 49
-
СОЦІАЛЬНІ ДЖЕРЕЛА СТЕРЕОТИПІВ
ВСТУП 3
Розділ 1. Поняття та соціальне значення стереотипів 8
1.1. Стереотипи: поняття, види, рівні, класи 8
1.2. Проблеми визначення соціального стереотипу 10
Розділ 2. Вплив стереотипів на соціокультурну взаємодію 16
2.1. Українці в етнокультурних стереотипах 16
2.2. Стереотипи у соціокультурній взаємодії 23
Розділ 3. Стереотипи у соціальному середовищі 33
3.1. Формування стереотипів в соціальних системах 33
3.2. Формування стереотипів в процесі масової комунікації 41
3.3. Кар'єра і соціальні стереотипи 51
Висновки 60
Список використаної літератури 64
-
Проблеми та перспективи висвітлення тероризму в засобах масової інформації
Вступ 4
Розділ І. Тероризм як соціально-політичне явище. 9
1.1. Генеза дефініції «тероризм». 9
1.2. Поняття та сутність тероризму причини його виникнення. 13
1.3. Типологізація сучасного тероризму. 20
Розділ ІІ. Проблеми та перспективи висвітлення тероризму в засобах масової інформації. 26
2.1. Місце і роль засобів масової інформації у попередженні тероризму. 26
2.2. Тероризм очима журналістів видання «Дзеркало тижня». 43
Висновки 50
Список використаної літератури 53
-
Політичний плюралізм та діяльність засобів масової інформації
Політичний плюралізм та діяльність засобів масової інформації
-
Засоби масової інформації та культура ХХ століття”
І. Вступ.
ІІ. 1. Загальна характеристика засобів масової інформації.
2. Взаємовпливи аудиторії і ЗМІ.
3. Вибір аудиторією джерел інформації.
4. Інтереси аудиторії та мотиви звернення її до ЗМІ.
ІІІ. Висновки.
-
Телекомунікаційні та інформаційні мережі
ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ МЕРЕЖІ
Варіант 8
Ціль роботи: вивчення алгоритмів обміну інформацією в мережах з комутацією каналів, повідомлень та пакетів, придбання навичків розробки та аналізу часових діаграм, а також розрахунку часових параметрів таких мереж.
Дані наступні параметри:
F = 2*106 біт – швидкість передачі інформації
Nд=9*104 біт – об’єм даних користувача
Ncc=2*103 біт – об’єм службового повідомлення
T4ис=2 мс – час обробки інформаційного повідомлення
T4сс=2 мс – час обробки службового повідомлення
ТАВ3=10мс – час розповсюдження інформації по каналах, які пов’язують вузли А та В
ТВС3=3мс – час розповсюдження інформації по каналах, які пов’язують вузли В та С
ТСD3=4мс – час розповсюдження інформації по каналах, які пов’язують вузли С та D.
Завдання:
Розробити часові діаграми передачі повідомлень методом комутації каналів, комутації повідомлень та комутації пакетів. Розрахувати та провести порівняльну характеристику між розглянутими методами комутації по параметрам:
- час сеансу обміну
- час затримки інформації в мережі
- загальний час зайняття кожного каналу
- час непродуктивного зайняття кожного каналу.
Cгенерировано за 0.171165 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|