-
Психологічна маніпуляція та її вплив на масову свідомість суспільства
Вступ 2
Розділ І. Маніпуляція як суспільний феномен 6
1. Дослідження маніпуляції у працях західних і вітчизняних вчених 6
Резюме до глави 1 8
2. Політична маніпуляція, її суть та форми 9
3. Маніпуляція свідомістю людей через ЗМІ 23
Резюме до глави 3 31
Висновок 34
Література: 36
-
Суспільна свідомість та її структура
Вступ 3
Поняття і сутність суспільної свідомості 4
Рівні суспільної свідомості 5
Форми суспільної свідомості 7
Ідеологія у системі суспільної свідомості 10
Духовний світ особистості і його структура 15
Висновки 19
Список використаної літератури 20
-
Система маркетингового планування на підприємстві
Вступ. 4
І розділ. Сутність планування. 9
1.1. Характеристика планування діяльності підприємства. 8
1.2. Планування ділових відносин та управлінське розуміння планування. 13
1.3. Необхідність та вигода від планування в мікроекономіці. 15
1.4. Особливості планування в економіці України. 18
1.5. Принципи та типи планування в організації. 19
1.6. С истема планів організації. 26
ІІ розділ. Рекламна стратегія у плануванні виробництва. 31
2.1. Цілі та види реклами. 31
2.2. Критерії оцінки реклами при плануванні. 40
2.3. Методи формування бюджету. 42
2.4. Стратегія реклами. 46
2.5. Фактори рекламного планування. 53
ІІІ розділ. План роботи маркетингового відділу фірми Seagram’s. 61
3.1. Маркетингові дослідження. 61
3.2. Реклама. 61
3.3. mass media. TV. 62
3.4. Press advertorials. 63
3.5. Аналіз ринку. 63
3.6. Аналіз товару. 64
3.7. Марчендайзінг. 65
3.8. Внутрішня реклама. 66
3.9. Зовнішня реклама. 67
3.10. Promotion. 67
Висновки та пропозиції 69
Список використаної літератури 72
Додатки 74
-
Система маркетингового планування на підприємстві
Вступ. 4
І розділ. Сутність планування. 9
1.1. Характеристика планування діяльності підприємства. 8
1.2. Планування ділових відносин та управлінське розуміння планування. 13
1.3. Необхідність та вигода від планування в мікроекономіці. 15
1.4. Особливості планування в економіці України. 18
1.5. Принципи та типи планування в організації. 19
1.6. С истема планів організації. 26
ІІ розділ. Рекламна стратегія у плануванні виробництва. 31
2.1. Цілі та види реклами. 31
2.2. Критерії оцінки реклами при плануванні. 40
2.3. Методи формування бюджету. 42
2.4. Стратегія реклами. 46
2.5. Фактори рекламного планування. 53
ІІІ розділ. План роботи маркетингового відділу фірми Seagram’s. 61
3.1. Маркетингові дослідження. 61
3.2. Реклама. 61
3.3. mass media. TV. 62
3.4. Press advertorials. 63
3.5. Аналіз ринку. 63
3.6. Аналіз товару. 64
3.7. Марчендайзінг. 65
3.8. Внутрішня реклама. 66
3.9. Зовнішня реклама. 67
3.10. Promotion. 67
Висновки та пропозиції 69
Список використаної літератури 72
Додатки 74
-
Система маркетингового планування на підприємстві
ЗМІСТ
Вступ. 4
І розділ. Сутність планування. 9
1.1. Характеристика планування діяльності підприємства. 8
1.2. Планування ділових відносин та управлінське розуміння планування. 13
1.3. Необхідність та вигода від планування в мікроекономіці. 15
1.4. Особливості планування в економіці України. 18
1.5. Принципи та типи планування в організації. 19
1.6. С истема планів організації. 26
ІІ розділ. Рекламна стратегія у плануванні виробництва. 31
2.1. Цілі та види реклами. 31
2.2. Критерії оцінки реклами при плануванні. 40
2.3. Методи формування бюджету. 42
2.4. Стратегія реклами. 46
2.5. Фактори рекламного планування. 53
ІІІ розділ. План роботи маркетингового відділу фірми Seagram’s. 61
3.1. Маркетингові дослідження. 61
3.2. Реклама. 61
3.3. mass media. TV. 62
3.4. Press advertorials. 63
3.5. Аналіз ринку. 63
3.6. Аналіз товару. 64
3.7. Марчендайзінг. 65
3.8. Внутрішня реклама. 66
3.9. Зовнішня реклама. 67
3.10. Promotion. 67
Висновки та пропозиції 69
Список використаної літератури 72
Додатки 74
-
Поняття суспільної свідомості. Взаємозв'язок індивідуальної і суспільної свідомості
Вступ 3
Поняття суспільної свідомості. 4
Взаємозв'язок індивідуальної і суспільної свідомості. 4
Висновок 12
Перелік використаної літератури 14
-
Роль держави і права в забезпечені суспільної безпеки
ВСТУП 3
1. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУСПІЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ — ОСНОВА ЗМІЦНЕННЯ ТА РОЗВИТКУ УКРАЇНИ ЯК СУВЕРЕННОЇ, ДЕМОКРАТИЧНОЇ ДЕРЖАВИ 4
2. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ І ФУНКЦІЇ ДЕРЖАВИ В ГАЛУЗІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУСПІЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ 10
3. ПРИЗНАЧЕННЯ І РОЛЬ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ ТА ІНШИХ СПЕЦІАЛЬНИХ ОРГАНІВ ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНИХ ІНТЕРЕСІВ 18
4. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУСПІЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ — ГОЛОВНА ПЕРЕДУМОВА ПЛІДНОГО МІЖНАРОДНОГО СПІВРОБІТНИЦТВА 28
ВИСНОВКИ 30
ЛІТЕРАТУРА 32
-
Роль держави і права в забезпеченні суспільної безпеки
Вступ 3
1. Функції держави і права щодо забезпечення суспільної безпеки. Правове регулювання 4
1.1. Функції держави щодо забезпечення суспільної безпеки 4
1.2. Функції права щодо забезпечення суспільної безпеки 5
1.3. Правове регулювання 6
2. Забезпечення правопорядку як необхідна умова забезпечення суспільної безпеки 10
2.1. Поняття правопорядку та суспільного порядку. Принципи правопорядку та вимоги до нього 10
2.2. Юридична відповідальність як необхідна умова встановлення правопорядку 15
2.3. Тероризм як особливо небезпечний спосіб порушення правопорядку 19
3. Гарантія прав та свобод людини як складова забезпечення суспільної безпеки 22
3.1. Поняття прав та свобод людини 22
3.2. Гарантії прав та свобод людини 23
3.3. Права та свободи біженців та вимушених переселенців 27
Висновки 32
Перелік використаної літератури 33
-
Влада та суспільна думка як чинники соціальних змін
ВСТУП 3 Розділ 1. Генезис уявлень про взаємодію влади та суспільної думки 7 1.1. Основні концепції влади 7 1.2. Влада як один із найважливіших засобів стабільності в суспільстві, її функції 20 1.3. Історичний розвиток уявлень про суспільну думку та її вплив на владні процеси 29 Розділ 2. Соціальні зміни в контексті впливу суспільної думки на владні рішення 37 2.1. Теорії соціальних змін 37 2.2. Принципи взаємодії суспільної думки та владних чинників 53 2.3. Специфіка соціальних змін у сучасному українському суспільстві 68 Розділ 3. Взаємовплив влади та суспільної думки на прикладі здійснення соціальних змін у столиці України 76 3.1. Обґрунтування ефективності управління соціальними змінами на рівні муніципальної влади м. Києва 76 3.2. Реалізація взаємозв’язку влади муніципального управління та суспільної думки громадськості міста 84 3.3. Міра ефективності соціальних змін у столиці України 98 ВИСНОВКИ 108 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 112 ДОДАТКИ 118
-
К/Р основи інформатики
1. Файлова система. Поняття файла, ім’я та розширення файлу, шаблони імен файлу. 3
2. Windows. Структура типового вікна, маніпуляція з вікнами 8
Література 12
-
Роль держави в забезпеченні суспільної безпеки
ВСТУП ……………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1. ДЕРЖАВА - ПОЛІТИЧНА ОРГАНІЗАЦІЯ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА 1.1.Поняття та ознаки держави……………………………………………………4 1.2.Сутність та функції держави ………………………………………………….7 1.3. Функція оборони країни та її взаємозв’язок з функціями держави………..9 РОЗДІЛ 2. РОЛЬ ДЕРЖАВИ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ СУСПІЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ 2.1. Державне управління в адміністративно-політичному середовищі України 2.1.1. Державне управління в оборонній області ………………………..………10 2.1.2. Система органів та організація державного управління в забезпеченні безпеки……………………………………………………………………………..14 2.2. Правоохоронна діяльність суб'єктів адміністративного права....................15 2.3. Адміністративна діяльність міліції по забезпеченню суспільної безпеки 2.3.1. Сутність міліції суспільної безпеки.………………………………………19 2.3.2. Правове регулювання адміністративної діяльності міліції……………..21 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………27 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………………………28