Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
2

Тема: «mass media і маніпуляція суспільної думкою» (ID:30605)

| Размер: 36 кб. | Объем: 30 стр. | Стоимость: 50 грн. | Добавлена: 16.02.2010 | Код продавца: 3 |
Содержание Вступ 3

Розділ 1. Вплив засобів масової комунікації 6
1.1. Маніпуляція свідомістю людини як об єкт впливу засобів масової комунікації 6
1.2. Маніпулятивні можливості мас - медіа 8
1.3. Громадська думка як об’єкт впливу засобів масової комунікації 12

Розділ ІІ. Методи дослідження впливу засобів масової комунікації 15
2.1. Контент - аналіз (формалізований аналіз) документальної інформації 15
2.2. Спостереження і проблеми його використання в дослідженнях 17
2.3. Моніторинг громадської думки 19

Розділ ІІІ. Дослідження впливу засобів масової комунікації методом фокус-груп 21

Висновки 27

Список використаних джерел 29

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература Список використаних джерел
1. Балакирева О.Н. Комарова Н.Н. Исследовательские возможности и методология подготовки и проведения фокус - групп // Маркетинговые исследования / Под общ. ред. Е.В. Ромата. – Харьков: НВФ Студцентр 2004. – С. 92 - 100.
2. Белановский С.А. Метод фокус - групп. – М.: Магистр 2005. – 272 с.
3. Войчак А.В. Маркетингові дослідження: Навч. - метод. посібник для самост. вивч. дисц. – К.: КНЕУ 2005. – 119 с.
4. Воронов Ю.П. Методы сбора информации социологических исследованиях / Под ред. В.Э. Шлянентох. – М.: Статистика 2004. – 158 с.
5. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория методология и практика. – 2-е издание переработанное и дополненное. – М.: Издательство Финпресс 2004. – 464 с.
6. Городянко В.Г. Социологический практикум: Учеб. - метод. пособ. – К.: Академія 2004. – 160 с.
7. Гречихин В.Г. Лекции по методике и технике социологических исследований: Учеб. пособ. – М.: Изд-во МГУ 2005. – 230 с.
8. Корольков. Г. Паблик рілейшнз. Наукові основи методика практика. Підручник 2-е вид. доп. – К.: Видавничий дім Скарби 2004. – 400 с.
9. Лекции по методике конкретных социологических исследований. Под ред. Г.М. Андреевой. – М.: Изд - во МГУ 2004. – 202 с.
10. Матвієнко В.Я. Соціальні технології. – К.: Українські пропілеї 2005. – С. 446.
11. Математические методы в социологических исследованиях. Сб. ст. / Под ред. Г.В. Рябушкина и др. – М.: Наука 2003. – 334 с.
12. Методы сбора информации в социологических исследованиях. Кн. 1. / Отв. ред. В.Г. Андреенков О.М. Маслова. – М.: Наука 2006. – 232 с.
13. Методы сбора информации в социологических исследованиях. Кн. 2. / Отв. ред. В.Г. Андреенков О.М. Маслова. – М.: Наука 2006. – 254 с.
14. Овсянников В.Г. Методология и методика в прикладных социологических исследованиях. – Л.: Изд-во ЛГУ 2003. – 134 с.
15. Полторак В.А. Маркетингові дослідження: Навчальний посібник. – Київ: Центр навчальної літератури 2003. – 387 с.
16. Почепцов Г.Г. Психологические войны. М.: Рефл - бук К.: Ваклер – 2004. – 528 с.
17. Саганенко Г.И. Надежность результатов социологических исследований / Под ред. В.А.Ядова. – Л.: Наука 2005. – 170 с.
18. Соціологія: короткий енциклопедичний словник / За заг. ред. B.I. Воловича. – К.: Укр. центр духовн. культури 2006. – 736 с.
19. Чуринов Н.Н. Проект выборочного социологического исследования: Некоторые методологические и методические проблемы. – К.: Наукова думка 2006. – 183 с.
20. Шашин П.Б. Метод экспертных оценок. – М. 2006. -120 с.

Дополнительная информация 4153
Рік написання: 2009
Заказ Заказать Купить «mass media і маніпуляція суспільної думкою»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Психологічна маніпуляція та її вплив на масову свідомість суспільства

  • Суспільна свідомість та її структура

  • Система маркетингового планування на підприємстві

  • Система маркетингового планування на підприємстві

  • Система маркетингового планування на підприємстві

  • Поняття суспільної свідомості. Взаємозв'язок індивідуальної і суспільної свідомості

  • Роль держави і права в забезпечені суспільної безпеки

  • Роль держави і права в забезпеченні суспільної безпеки

  • Влада та суспільна думка як чинники соціальних змін

  • К/Р основи інформатики

  • Роль держави в забезпеченні суспільної безпеки


Cгенерировано за 0.012728 секунд

загрузка...