Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
4

Тема: «Обґрунтування проекту підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства (з розділ дипломної роботи)» (ID:18548)

| Размер: 69 кб. | Объем: 36 стр. | Стоимость: 75 грн. | Добавлена: 27.07.2007 | Код продавца: 3 |
Содержание РОЗДІЛ 3 3 Обґрунтування проекту підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства 3 3.1 Стратегічні напрямки підвищення маркетингової діяльності 3 3.2 Проект підвищення ефективності маркетингової діяльності (зробити розрахунки для песимістичного, реалістичного і оптимістичного проекту) 11 3.3 Економічне обґрунтування доцільності впровадження запропонованих заходів 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34 Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература 1. Багиев Г.Л. Основи організації маркетингової діяльності на підприємстві. - Л.: Обл. правл. ВНТОЭ, 1990. 2. Бурів В.П., Морошкин В.А., Новиков О.К. Бізнес-план. Методика складання. Реальний приклад. - М.: Із ЦИПКК АП, 1995. 3. Гаркавенко С.С Маркетинг. Підручник.- Київ: Лібра, 2002.-712с. 4. Герасимчук В.Г. Маркетинг: графічне моделювання. - К.: У КНЕУ, 1997. 5. Голубків Е.П. й ін. Маркетинг: вибір кращого рішення. - М.: Економіка, 1993. 6. Голубків Е.П. Основи маркетингу. - М.: Финпресс, 1999. 7. Голубков Е.П. Основы маркетинга: Учебник.-2-е изд, перераб. и доп. .-М.: Издательство «Финпресс», 2003.-688с. 8. Економіка підприємтсва: Підручн. (В 2 т.) / За ред. С.Ф. Покропивного.-К.: Хвиля-Прес, 1995. 9. Исаенко Е.В., Васильєв А.Г. Организация и планирование рекламной деятельности: Учеб. Пособие для вузов.- М.:ЮНИТИ-ДАНА, 2004.-252с. 10. Кацадзе Н. Здоровий формалізм //Компаньйон. 2002 - № 1-2. 11. Коробів М.Я. Фінанси промисловості підприємтсва. - К.: Либідь, 1995. 12. Котлер Ф. й ін. Основи маркетингу. - М.: Вільямс, 2001. 13. Котлер Ф. Основи маркетингу. - М.: Росинтер, 1996. 14. Котлер Ф. Основы маркетинга.-М.: Прогресс, 1991 15. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг. - К.: У КНЕУ, 1998. 16. Макдональд М. Стратегічне планування маркетингу. - Спб.: Питер, 2000. 17. Ноздрева Р.Б., Цыгичко Л.И. Маркетинг: як перемагати на ринку. - М.: Фінанси й статистика, 1991. 18. Пєшкова Е.П. Маркетинговий аналіз у діяльності фірми. - М.: Вісь-89, 1997. 19. Постанова Кабінету Міністрів України “Про затвердження “Основних положень про склад витрат виробництва (обігу) і формування фінансових результатів на підприємтсвах і ворганах України”, 1993. 20. Ромат Е.В. До питання про оцінку ефективності реклами // Маркетинг і реклама. - 2001. - № 53.
Дополнительная информация 2076
Заказ Заказать Купить «Обґрунтування проекту підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства (з розділ дипломної роботи)»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Обґрунтування проекту підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства (з розділ дипломної роботи)

  • Планування маркетингової діяльності на підприємстві та визначення її ефективності

  • Організація маркетингової діяльності підприємства

  • Маркетингова діяльність підприємства, як основа зростання його доходів

  • Система мотивації роботи маркетингового персоналу підприємства

  • Система мотивації роботи маркетингового персоналу підприємства

  • АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

  • Маркетинг торговельного підприємства

  • Обґрунтування проекту підвищення ефективності використання матеріальних ресурсів підприємства

  • Розробка маркетингової стратегії підприємства


Cгенерировано за 0.389064 секунд

загрузка...