-
Види цін. Джерела інформації про ціни.
Зміст
Вступ 3
1. Види цін. Джерела інформації про ціни. 4
2. Етапи і методи встановлення цін на продукцію фірми. 7
3. Встановлення цін на експортну і імпортну продукцію. 9
4.Методи корекції ціни 12
Висновки 16
Список використаної літератури 17
-
Види цін. Джерела інформації про ціни.
Зміст
Вступ 3
1. Види цін. Джерела інформації про ціни. 4
2. Етапи і методи встановлення цін на продукцію фірми. 7
3. Встановлення цін на експортну і імпортну продукцію. 9
4.Методи корекції ціни 12
Висновки 16
Список використаної літератури 17
-
Поняття рівня цін, індексу цін
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Суть інфляції та її причини 5
1.1.Види інфляції 5
1.2.Соціально-економічні наслідки інфляції 12
2.Аналіз динаміки цін 14
2.1. Поняття і суть цін 14
2.2.Класифікація цін 15
2.3.Методи розрахунку і аналізу індексу цін 20
2.4.Особливості встановлення цін на нові товари 22
2.5.Нормативно-параметричні методи 27
3.Ефективність впливу держави на ціни та інфляцію 33
3.1. Методи антиінфляційного оподаткування 33
3.2.Регулювання цін в умовах інфляційної нестабільності 35
Висновки 39
Список використаної літератури 41
-
Методи ціноутворення в умовах перехідної економіки
План
Вступ
1. Підприємства в період реформ
Типи перехідних економік
Типи перетворень планової економіки.
Економічне середовище і основні цілі підприємств
2. Поняття і суть цін і інфляції.
Класифікація цін
Методи розрахунку і аналізу індексів цін.
Особливості встановлення цін на нові товари
Нормативно-параметричні методи
Висновок
Література
Додатки
-
ВНУТРІШНЬО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ ПІДПРИЄМСТВА МЕТОДИКИ РОЗРОБКИ ТА УМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ ВНУТРІШНІХ ЦІН
Вступ 3
1. Формування ціни у внутрішньоекономічному механізмі підприємства 6
1.1. Сутність внутрішньогосподарського ринку 6
1.2. Принципи формування внутрішньогосподарських цін 10
1.3. Методи встановлення внутрішньогосподарських цін 17
2. Аналіз формування внутрішніх цін на ВАТ «Назва» 26
2.1. Загальні відомості про підприємство 26
2.2. Торгівельна марка «Назва» на ринку морозива в Україні 28
2.3. Процес ціноутворення на підприємстві 32
3. Вдосконалення методики встановлення внутрішніх цін на підприємствах молочної промисловості 36
Висновки 43
Література 46
Додаток. Фінансова звітність ВАТ «Назва» за 2007 р. 49
-
Ціни, їх сутність та види. Порядок формування цін
Зміст
Вступ 3
Розділ 1 Теоретичні основи визначення цінової політики 4
1.1 Загальні відомості про цінову політику 4
1.2 Маркетингова цінова політика 10
1.3 Цілі цінової політики 11
Розділ 2 Ціни, їх сутність та види. Порядок формування цін 14
2.1 Система цін 14
2.2 Чинники, що впливають на встановлення цін 16
2.3 Процес встановлення цін 20
Розділ 3 Взаємодія цін та зовнішнього середовища 25
3.1 Державне регулювання цін 25
3.2 Вплив конкурентної структури ринку на ціни 27
3.3 Формування цінової стратегії. Цінові ризики 32
Висновок 39
Використана література 40
-
Управління цінами і витратами
1. Мета і завдання сфери державного регулювання цін. 3
2. Фактори, що формують рівень собівартості продукції підприємства. 5
3. Аналіз витрат виробництва при встановленні ціни реалізації. 6
4. Принципи формування цінової політики підприємства. 8
5. Суть і методи встановлення ціни. 10
6. Методи встановлення ціни на основі споживчої цінності товару. 11
7. Поняття життєвого циклу товару та особливості ціноутворення на кожній стадії ЖЦТ. 12
8. Види цін за різними принципами класифікації. 15
Список використаних літературних джерел. 18
-
Сутність та роль цінової політики в реалізації товарів і послуг
Зміст
Вступ 3
1 Сутність та роль цінової політики в реалізації товарів і послуг 4
2. Організаційно-правові засади розробки цінової політики 5
3. Основні завдання цінової політики 7
4. Проблеми ціноутворення у перехідній економіці 11
5. Встановлення цін на експортну і імпортну продукцію. 12
6. Етапи і методи встановлення цін на продукцію фірми. 15
7. Врахування якості в ціні товару 18
8. Вплив термінів реалізації продукції(сезонності) на ціну товару 25
9.Методи корекції ціни 27
Висновки 32
Список використаної літератури 33
-
К/р ціноутворення
1. Особливості встановлення цін на основі рівня поточних цін та закритих торгів 3
2. Завдання державного контролю за цінами. Декларування цін. 4
Список використаної літератури 7
-
"Ціни на продукцію (послуги):види, методи встановлення та регулювання (на прикладі Державного комбінату ""Металхолдинг"")"
Вступ 3 Розділ 1. Теоретичнометодологічні аспекти ціноутворення на підприємстві 4 1.1. Сутність цін, їх види та функції 4 1.2. Державний вплив на ціноутворення 8 Розділ 2. Вибір стратегії ціноутворення на підприємстві 13 2.1. Оцінка процесу ціноутворення на підприємстві 13 2.2. Розрахунки створення цін на підприємстві 18 2.3. Визначення економічної ефективності ціноутворення на підприємстві 23 Розділ 3. Напрямки удосконалення ціноутворення на підприємстві 29 3.1. Ціноутворення в межах товарної політики 29 3.2. Встановлення цін за географічними ознаками 30 3.3. Встановлення цін за знижками 31 Висновки 35 Список використаної літератури 37 Додатки 38
-
Координуюча роль цін в ринковій економіці
ЗМІСТ
ВСТУП..........................................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. ВСТАНОВЛЕННЯ ЦІН НА РІЗНИХ ТИПАХ РИНКІВ.......................5
РОЗДІЛ 2. ПОСТАНОВКА ЗАДАЧ ТА МЕТОДИ ЦІНОУТВОРЕННЯ.............10
РОЗДІЛ 3. КОЛИВАННЯ ЦІН ТА ЦІНА РІВНОВАГИ........................................21
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ...............................................................................26
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.................................................................29