-
Підвищення доходів від іноземного туризму на прикладі готельного комплексу “Дніпро”
Вступ 3
1. Економічний вплив туризму 5
1.1. Готельне господарство 8
1.2. Роль маркетингу для підприємств готельного бізнесу у формуванні доходів від іноземного туризму 11
Сегментація 14
1.3. Роль і значення реклами у формуванні доходів від іноземного туризму 15
2. Стан і перспективи ринку гостинно - туристських послуг 19
2.1. Прогнози 21
2.2. Науково-технічний прогрес у готельному господарстві 21
3. Аналіз доходів на прикладі готельного комплексу “Дніпро” 22
4. Напрямки підвищення доходів готельного комплексу “Дніпро” - зміна структури надання послуг 28
4.1. Доходи від додаткових послуг 28
4.2. Впровадження нових технологій 35
Бронування 35
Обслуговування 39
Програма “Привілейований гість”. 43
Управління якістю обслуговування. 44
4.3. Особисті якості керівництва й оперативних працівників готелів 47
4.4. Інтер’єр. 50
Висновки та пропозиції 52
Використана література: 53
-
Особливості організації обслуговування іноземних туристів в підприємстві готельного господарства
ВСТУП 1
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ІНОЗЕМНИХ ТУРИСТІВ У ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 4
1.1. Готельний сервіс: поняття та різновиди організації 4
1.2. Методи оцінювання якості та інновативності організації обслуговування іноземних туристів у готелях 6
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ІНОЗЕМНИХ ТУРИСТІВ У ГОТЕЛІ «ДНІПРО» (М. КИЇВ) 8
2.1. Оцінка розвитку готельної справи України 8
2.2. Аналіз основних показників діяльності та контингенту туристів готелю 10
2.3. Аналіз організації та оцінювання якості надання основних та додаткових послуг у готелі 13
РОЗДІЛ 3. НОВІ ПІДХОДИ ДО УДОСКОНАЛЕННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ У ГОТЕЛІ «ДНІПРО» 16
3.1. Рекомендації щодо удосконалення маркетингової політики в готелі та підвищення якості обслуговування іноземних туристів 16
3.2. Етапи реалізації нових підходів щодо удосконалення організації обслуговування у готелі «Дніпро» та обґрунтування соціально-економічної ефективності їх впровадження 20
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 24
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26
-
Організація обслуговування туристів різних типів в підприємствах готельного господарства
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ У ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 4 1.1. Готельний сервіс: поняття та різновиди організації 4 1.2. Методи оцінювання якості та інновативності організації обслуговування туристів у готелях 7 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ У ГОТЕЛІ «ДНІПРО» (М. КИЇВ) 12 2.1. Оцінка розвитку готельної справи України 12 2.2. Аналіз основних показників діяльності та контингенту туристів готелю 15 2.3. Аналіз організації та оцінювання якості надання основних та додаткових послуг у готелі 18 РОЗДІЛ 3. НОВІ ПІДХОДИ ДО УДОСКОНАЛЕННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ У ГОТЕЛІ «ДНІПРО» 23 3.1. Рекомендації щодо удосконалення маркетингової політики в готелі та підвищення якості обслуговування туристів 23 3.2. Урізноманітнення форм і методів організації дозвілля у готелі 29 3.3. Етапи реалізації нових підходів щодо удосконалення організації обслуговування у готелі «Дніпро» та обґрунтування соціально-економічної ефективності їх впровадження 34 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42 ДОДАТКИ 45
-
Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Лад-Тур», готелю «Дніпро», ресторану «Дніпро»
Вступ 3
І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Лад-Тур» 5
1.1. Загальна характеристика туристського підприємства «Лад-Тур» 5
1.2. Основні напрямки діяльності туристського підприємства: 7
1.3. Аналіз технологічних процесів діяльності туристського підприємства при організації нового тур маршруту 8
II. Аналіз технологій надання готельних послуг на прикладі готелю «Дніпро» 21
2.1. Загальна характеристика підприємства «Дніпро» 21
2.2. Аналіз технології надання готельних послуг 27
2.3. Визначення рівня готельних послуг 31
III. Аналіз технологій надання ресторанних послуг на прикладі ресторану «Дніпро» 35
3.1. Загальна характеристика підприємства «Дніпро» 35
3.2. Аналіз технологій надання ресторанних послуг 37
3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 46
Висновки 51
Перелік використаної літератури 53
Предметом дослідження виступають туристичне підприємство «Лад-Тур», готель «Дніпро», ресторан «Дніпро».
Мета роботи полягає в аналізі технології надання туристичних послуг.
При написанні роботи були використані статистичні матеріали, статті з періодичних видань, підручники, збірники.
Структурно робота складається зі вступу, трьох основних розділів, висновку, списку використаних джерел та додатків.
-
Організація обслуговування в готелях
Зміст
Вступ 3
1. Загальна характеристика готельних підприємств 7
2. Сутність організації обслуговування в готельних комплексах 13
2.1. Управління та організаційна структура сучасного готельного комплексу 13
2.2. Основні служби та відділи готельного комплексу 17
3. Організація обслуговування в готелі „Київ” 21
4. Шляхи удосконалення організації обслуговування в готелях 26
Висновки 36
Список використаних джерел 41
-
Служба маркетингу як фактор підвищення ефективності діяльності підприємства
Вступ 3
І. Теоретичні аспекти маркетингу як фактору
підвищення ефективності діяльності підприємства
1.1. Сутність та визначення, види маркетингу. 5
1.2. Маркетингові дослідження. 9
1.3. Основні характеристики і класифікація товарів. Планування просування товарів. 19
1.4. Мета, типи, методи маркетингового контролю. 35
ІІ. Аналіз господарської діяльності готельного
комплексу «Дніпро».
2.1. Основна характеристика готельного комплексу
«Дніпро». Організаційна структура, склад та головні
цілі відділу маркетингу. 41
2.2. Аналіз прибутку та рентабельності готельного
комплексу «Дніпро». 52
2.3. Маркетингові дослідження механізму формування
доходів ГК “Дніпро” за окремими сегментами
туристичного ринку. 59
ІІІ. Вдосконалення роботи служби маркетингу для підвищення ефективності діяльності підприємства.
3.1. Рекламна діяльність служби маркетингу на
підприємстві та її ефективність. 66
3.2. Економічне зростання за допомогою розвитку маркетингу. 90
Висновки та пропозиції 95
Список літератури 99
-
Інфраструктура готельного господарства
1. Загальна характеристика служби обслуговування підприємства готельного господарства 3
2. На які групи поділяються інженерно-технічне устаткування на підприємствах готельного господарства 6
3. Призначення служби прийому та обслуговування на підприємствах готельного господарства, та її основні функції 11
Практичне завдання 14
На прикладі діючого підприємства готельного господарства описати його інфраструктуру
Список використаної літератури 17
-
Цільові програми готельного обслуговування
ВСТУП 3-4
I. ОРГАНІЗАЦІЯ ЦІЛЬОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В ГОТЕЛІ
1.1. Комплексність готельного обслуговування 5-8
1.2. Види туризму та спеціалізація готельної бази 8-18
ІІ. РОЗРОБКА ЦІЛЬОВИХ ПРОГРАМ ГОТЕЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
2.1. Програми готельного обслуговування 19-26
2.2. Цільові програми готелів Києва 26-31
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 32-35
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 36-37
ДОДАТКИ 38
-
“Організація діяльності з обслуговування туристів” (на прикладі готелю „Дніпро”)
Зміст:
Вступ 3
Розділ І. Теоретичні аспекти досліджуваної теми 5
1.1 Готельні ланцюги 5
1.2 Служби готелю великої потужності та особливості надання ними послуг 8
1.3 Господарська служба 14
1.4 Агентство по туризму 15
1.5 Служба громадського харчування 17
Розділ ІІ. Стандарти, що визначають якість обслуговування в готелях великої потужності 20
Розділ ІІІ. Організація обслуговування туристів в готелі Дніпро 33
3.1. Організаційно-управлінська і економічна характеристика готелю „Дніпро” 33
3.2. Аналіз стану особливостей організації обслуговування в готелях великої потужності (на прикладі готелю „Дніпро”) 35
3.2.1. Служба прийому та розміщення 37
Висновки і пропозиції 43
Перелік використаної літератури: 45
-
УДОСКОНАЛЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ
Вступ 3
Розділ 1. Вплив методів управління на дисципліну персоналу готельного господарства 6
1.1. Характеристика соціально-психологічних методів управління готельним комплексом 6
1.2. Мотивація трудової діяльності персоналу готельного комплексу 9
1.3. Дисциплінарна відповідальність працівників готельного господарства 16
Розділ 2. Управління дисципліною працівників готельного господарства 19
2.1. Загальна характеристика Славутич-Закарпаття 19
2.2. Організація вимог до роботи служб обслуговування та персоналу готелю 26
Розділ 3. Удосконалення дисципліни праці на підприємстві готельного господарства 29
3.1. Удосконалення психологічних аспектів діяльності керівника готельного господарства 29
3.2. Розробка системи стимулювання праці персоналу готельного підприємства 32
3.3. Контроль дисципліни діяльності служб обслуговування в готелі 34
Висновки 37
Список використаної літератури 39
-
“Організація обслуговування туристів в готелі”
Зміст:
Вступ
Розділ І. Теоретичні аспекти контролю якості обслуговування туристів в підприємствах готельного господарства
1.1. Класифікація та типізація підприємств готельного господарства
1.2. Сучасні тенденції розвитку готельного господарства світу
1.3. Загальні вимоги до підприємств готельного господарства
Розділ ІІ. Аналіз організації обслуговування туристів (на прикладі готелю Братислава)
2.1. Організаційно-управлінська характеристика досліджуваного підприємства
2.2. Аналіз організації контролю якості обслуговування туристів
Розділ IІІ. Розробка рекомендацій щодо вдосконалення організації контролю на досліджуваному підприємстві
Висновок
Список використаних джерел
Додатки