|
-
Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Інтурс-Київ», готелю «Кооператор», ресторану «Хата Карася»
Вступ 3
І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Інтурс-Київ» 5
1.1. Загальна характеристика туристського підприємства «Інтурс-Київ» 5
1.2. Основні напрямки діяльності туристського підприємства: 7
1.3.Аналіз технологічних процесів діяльності туристського підприємства при організації нового тур маршруту 7
II. Аналіз технологій надання готельних послуг на прикладі готелю «Кооператор» 19
2.1. Загальна характеристика підприємства «Кооператор» 19
2.2. Аналіз технології надання готельних послуг 22
2.3.Визначення рівня готельних послуг 25
III. Аналіз технологій надання ресторанних послуг на прикладі ресторану «Хата Карася» 29
3.1. Загальна характеристика підприємства «Хата Карася» 29
3.2.Аналіз технологій надання ресторанних послуг 30
3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 40
Висновки 45
Перелік використаної літератури 48
-
Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Лад-Тур», готелю «Дніпро», ресторану «Дніпро»
Вступ 3
І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Лад-Тур» 5
1.1. Загальна характеристика туристського підприємства «Лад-Тур» 5
1.2. Основні напрямки діяльності туристського підприємства: 7
1.3. Аналіз технологічних процесів діяльності туристського підприємства при організації нового тур маршруту 8
II. Аналіз технологій надання готельних послуг на прикладі готелю «Дніпро» 21
2.1. Загальна характеристика підприємства «Дніпро» 21
2.2. Аналіз технології надання готельних послуг 27
2.3. Визначення рівня готельних послуг 31
III. Аналіз технологій надання ресторанних послуг на прикладі ресторану «Дніпро» 35
3.1. Загальна характеристика підприємства «Дніпро» 35
3.2. Аналіз технологій надання ресторанних послуг 37
3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 46
Висновки 51
Перелік використаної літератури 53
Предметом дослідження виступають туристичне підприємство «Лад-Тур», готель «Дніпро», ресторан «Дніпро».
Мета роботи полягає в аналізі технології надання туристичних послуг.
При написанні роботи були використані статистичні матеріали, статті з періодичних видань, підручники, збірники.
Структурно робота складається зі вступу, трьох основних розділів, висновку, списку використаних джерел та додатків.
-
Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «...», готелю «...», ресторану «...»
Вступ 3
І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «...» 5
1.1. Загальна характеристика туристського підприємства 5
1.2. Основні напрямки діяльності туристичного підприємства 8
1.3. Аналіз технологічних процесів в діяльності туристичного підприємства при організації нового туру 11
II. Аналіз технології гостинності на прикладі готелю «...» 23
2.1. Загальна характеристика підприємства 23
2.2.Аналіз технології готельних послуг 28
2.3.Визначення ріння готельних послуг 31
III. Аналіз технології ресторанних послуг на прикладі ресторану «...» 36
3.1. Загальна характеристика підприємства 36
3.2. Аналіз технології надання ресторанних послуг 37
3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 52
Висновки 55
Перелік використаної літератури 57
Додатки 59
-
Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Арт-тур», готелю «Мир», ресторану «Мир-шоу»
Вступ 3
І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Акр-тур» 5
1.1.Базова характеристика туристського підприємства 5
1.2. Структура управління туристським підприємством 6
1.3. Основні напрямки діяльності туристичного підприємства 7
1.4. Аналіз технологічних процесів в діяльності туристичного підприємства 10
1.5. Технологія формування нового туристського маршруту 14
II. Аналіз технології гостинності на прикладі готелю «Мир» 21
2.1. Загальна характеристика підприємства 21
2.2.Аналіз технології готельних послуг 24
2.3.Визначення ріння готельних послуг 30
III. Аналіз технології ресторанних послуг на прикладі ресторану «Мир-шоу» 35
3.1. Загальна характеристика підприємства 35
3.2. Технологія надання ресторанних послуг 36
3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 53
Висновки 56
Перелік використаної літератури 58
Додатки 60
-
Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Еліта-тур», готелю «Феофанія», ресторану «Феофанія»
Вступ 3
І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Еліта-тур» 5
1.1.Базова характеристика туристського підприємства «Еліта-тур» 5
1.2. Структура управління туристичним підприємством 5
1.3. основні напрямки туристичного підприємства 8
1.4. Аналіз технологічних процесів в діяльності туристичного підприємства 11
1.5. Технологія формування нового туристського маршруту 20
II. Аналіз технології гостинності на прикладі готелю «Феофанія» 28
2.1. Загальна характеристика підприємства 28
2.2.Аналіз технології готельних послуг 31
2.3.Визначення ріння готельних послуг 36
III. Аналіз технологи ресторанних послуг на прикладі ресторану «Феофанія» 39
3.1. Загальна характеристика підприємства 39
3.2. Технологія надання ресторанних послуг 41
3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 53
Висновки 56
Перелік використаної літератури 58
Додатки 60
-
Формування собівартості туристичних послуг
курсова - бакалавр
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1. Сутність та основні характеристики собівартості туристичних послуг 7
1.2. Основні складові формування собівартості туристичних послуг 11
1.3. Методи розрахунку собівартості туристичних послуг 15
РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 21
2.1. Організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства 21
2.2. Динаміка витрат туристичного підприємства ТОВ «Назва» 36
2.3. Аналіз формування собівартості туристичних послуг на прикладі деяких турпродуктів 40
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 49
3.1. Оцінка факторів, що вплинули на калькуляцію собівартості туристичних послуг 49
3.2. Шляхи зниження собівартості туристичних послуг ТОВ «Назва» 54
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 61
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 65
ДОДАТКИ 68-73
-
Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Авіаль-тур», готелю «Олександрія», кафе «У Ольги»
Вступ 3
І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Авіаль-тур» 5
1.1. Загальна характеристика туристського підприємства «Авіаль-тур» 5
1.2. Основні напрямки діяльності туристського підприємства: 7
1.3. Аналіз технологічних процесів діяльності туристського підприємства при організації нового тур маршруту 8
II. Аналіз технологій надання готельних послуг на прикладі готелю «Олександрія» 19
2.1. Загальна характеристика підприємства «Олександрія» 19
2.2. Аналіз технології надання готельних послуг 22
2.3. Визначення рівня готельних послуг 26
III. Аналіз технологій надання ресторанних послуг на прикладі кафе «У Ольги» 29
3.1. Загальна характеристика підприємства кафе «У Ольги» 29
3.2. Аналіз технологій надання ресторанних послуг 30
3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 38
Висновки 43
Перелік використаної літератури 46
-
Вдосконалення технології надання послуг на підприємстві розміщення
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕХНОЛОГІЯ НАДАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ 6
1.1. Порядок надання готельних послуг та сертифікація їх якості в Україні 6
1.2. Основні поняття та визначення якості в сфері готельних послуг 20
1.3. Cтан розвитку туризму та готельного господартсва м. Києва та управління якістю готельних послуг 26
1.4. Використання інноваційних технологій в готельній сфері. 37
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИМИ ПРОЦЕСАМИ НАДАННЯ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ НА ПРИКЛАДІ ЗАТ «Назва» 43
2.1. Організаційна характеристика та фінансовий аналіз діяльності ЗАТ «Назва» 43
2.2. Характеристика основних і додаткових послуг готелю 61
2.3. Аналіз технології надання послуг в готелі 76
РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ У ЗАТ «Назва» 89
3.1. Удосконалення технологічної структури управління якістю послуг в готелі ЗАТ «Назва» 89
3.2. Використання новітніх технологій надання готельних послуг у роботі готелю «Назва» 99
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 114
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 118
ДОДАТКИ 125
-
Удосконалення управління собівартістю послуг туристичного підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Сутність та основні ознаки собівартості туристичних послуг 5
1.2. Основні складові собівартості туристичних послуг 9
1.3. Методи розрахунку собівартості туристичних послуг 11
РОЗДІЛ 2. УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 16
2.1. Динаміка витрат туристичного підприємства ТОВ «Транссервіс» 16
2.2. Оцінка факторів, що вплинули на калькуляцію собівартості туристичних послуг 19
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 24
3.1. Економічний аналіз підприємства 24
3.2. Соціологічний аналіз підприємства 35
ВИСНОВКИ 38
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 42
ДОДАТКИ 45-52
звітність
-
АНАЛІЗ ОБСЯГУ, ЯКОСТІ І СТРУКТУРИ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ ВАТ «...»
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ ОБСЯГУ, ЯКОСТІ ТА СТРУКТУРИ РОБІТ АБО ПОСЛУГ 5
1.1 Показники якості та структури послуг гостиничного бізнесу 5
1.2 Форми і методи оцінки та аналізу обсягу, якості та структури послуг 11
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ОБСЯГУ, ЯКОСТІ І СТРУКТУРИ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ ВАТ «КИЇВ» 30
2.1 Основні техніко-економічні показники ВАТ «Київ» 30
2.2 Аналіз обсягу, якості і структури послуг на ВАТ «Київ» 40
РОЗДІЛ 3 ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВОЇ СИСТЕМИ ЯКОСТІ, ТА ЗМІНИ СТРУКТУРИ ПОСЛУГ 51
ВИСНОВКИ 56
СПИСОК ВИКОРИСТАННОЇ ЛІТЕРАТУРИ 58
Cгенерировано за 0.168665 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|