|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Контрольная работа по ресторанному сервису
Вступление 3
1. Порядок составления заявки на производство, в буфет, в сервизную при подготовке к обслуживанию банкета 5
2. Расчет-заявка на производство, в буфет, в сервизную для банкета ужина с полным обслуживанием 10
3. Банкет-фуршет 14
4. Банкет-чай 17
Использованая литература: 20
-
Урочисті прийоми та бенкети
Вступ....................................................................................................................3
1. Банкет за столом з повним обслуговуванням офіціантами........................4
2. Дипломатичні прийоми..................................................................................8
3. Банкет за столом з частковим обслуговуванням офіціантами.................10
Висновок............................................................................................................12
Використана література....................................................................................14
-
Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства
Вступ 3
1. Організація обслуговування банкетів: "Фуршет", "Коктейль", "Чай" 4
2. Організація харчування іноземних туристів 9
3. Національні смаки і особливості національного харчування туристів з Ізраїлю 12
Висновок 14
Список використаних джерел: 15
-
"Изучение мировых традиций чаепития и организация банкет-чая"
СОДЕРЖАНИЕ
Введение
Традиции чаепития: Англия
Традиции чаепития: Германия
Традиции чаепития: Индия
Традиции чаепития: Китай
Традиции чаепития: Россия
Традиции чаепития: Япония
Организация Банкет-чая
Список использованной литературы
-
"Изучение мировых традиций чаепития и организация банкет-чая"
СОДЕРЖАНИЕ
Введение
Традиции чаепития: Англия
Традиции чаепития: Германия
Традиции чаепития: Индия
Традиции чаепития: Китай
Традиции чаепития: Россия
Традиции чаепития: Япония
Организация Банкет-чая
Список использованной литературы
-
Конспект по товарознавству продовольчих товарів
ЗМІСТ
1. Предмет і завдання товарознавства 3
2. Визначення поняття “якість продукції”, властивості продукції. Поняття про збалансоване і адекватне харчування 4
3. Класифікація і стандартизація харчових продуктів 5
4. Властивості харчових продуктів 7
5. Процеси, які відбуваються під час зберігання харчових продуктів 9
6. Чай. Класифікація, асортимент, вимоги до якості. Пакування та зберігання. 11
7. Напівкопчені ковбаси. Харчова цінність, особливості виробництва, вимоги до якості, умови зберігання. 13
8. М'ясні консерви. Харчова цінність. Класифікація, асортимент, вимоги до якості, умови зберігання. Які дефекти можуть виникнути в консервах під час зберігання? 15
Список використаної літератури 19
-
Маркетинг. Товар: чай МОНОМАХ
Зміст
1. Опис ринків, на яких діє Ваше підприємство. 2
1.1. Укажіть найбільш важливі ринки, на яких діє Ваше підприємство і їхня ємність; 4
1.2. Основні сегменти кожного ринку, що цікавлять Ваше підприємство і їхню ємність; 4
1.3. Прогнози найближчого (0,5року -1 рік) розвитку ринків; 4
1.6. Кон'юнктура по кожному з ринків і кожному з товарів Вашого підприємства фірми на них; 6
Збут продукції ВАТ "Мономах"здійснюється по таким каналам 6
1.7. Чи відповідають Ваші виробничий і збутовий потенціали тенденціям зміни ринку на найближчі 2-3 року; 7
1.8. Чи купують споживачі в найбільш важливих для Вас сегментах Ваші товари; 8
1.10. Можливості розширення продажів у кожнім чи якомусь із сегментів; 9
1.11. Позитивні і негативні фактори, що впливають на попит стосовно товарів нашої фірми. 9
2. Опис товару (послуги). 10
2.2 На якій стадії життєвого циклу знаходиться Ваш товар; 14
2.3. Яка конкурентноздатність Вашого товару на кожнім ринку й у кожнім сегменті; 15
Основна конкуренцiя у 2003 роцi розверталась у середнiй цiновiй нiшi. Хоча компанiї, якi пропонують в основному чай середньої цiнової групи (наприклад, ВАТ "Мономах") вводять i дешевi асортиментнi позицiї, щоб забезпечити собi певнi обсяги продажiв. Основний розмiр виручки (до 85%) чаєторговцям забезпечує насипний чай у картоннiй упаковцi. 15
2.4. Асортимент товарів, чи варто розширювати (звужувати) асортимент товарів; 15
2.5. На яких ринках і сегментах варто ввести нові товари і чому; 16
2.6. Типові і нетривіальні способи 'використання споживачами Ваших товарів; 17
2.7. Вимоги, що висувають споживачі до Ваших товарів і їхній облік при розробці нових виробів; 18
2.8. Фактори, що визначають покупку Вашого товару і яких мір починає Ваше підприємство для того, щоб Ваш товар був безумовно пізнаваним серед інших аналогічних; 19
2.9. Потенційні можливості для того, щоб Ваш товар і надалі володів високими споживчими властивостями в порівнянні з товарами конкурентів; 19
2.10. Відповідність зовнішнього вигляду Вашого товару сучасному дизайну і вимогам покупців 19
2.11. Обсяг товарів, що повертаються покупцями, і причини повернення. 19
Порівняльна характеристика Вашого і конкуруючих товарів; 20
2.14. Імідж Вашого підприємства в покупців і як він може зміниться; 20
2.15. Вплив сезонних факторів на Ваш товар; 20
3. Покупці. 21
3.3. Потреби кожного Вашого клієнта, що змушують купувати Ваш товар; 21
3.4. Перспективи зміни цих потреб; 22
3.7. Група покупців, яких можна вважати постійними і які забезпечують Вашу економічну безпеку, розвиток комерційних операцій у майбутньому ? 22
Література 24
-
Бенкет-чай
1. Вказати особливості цього виду бенкету 2 2. Визначити час тривалості бенкету й місце проведення заходу 5 3. Дати характеристику приміщень, де має відбутися бенкет, визначити виробничі та організаційні процеси, які потрібно здійснити для підготування цих приміщень до обслуговування 7 4. Вибрати форму і варіант розстановки столів 11 5. Скласти меню відповідно до особливостей подій та обґрунтувати вибір алкогольних напоїв до страв 13 6. Зробити відповідні розрахунки з урахуванням особливостей подій 17 6.1. Площа приміщень для здійснення обслуговування 17 6.2. Кількість, розряд офіціантів 17 6.3. Загальна довжина, кількість і форма розстановки бенкетних столів 17 6.4. Кількість предметів індивідуального сервірування 18 6.5. Загальна довжина та кількість скатертин 18 7. Вибрати способи подавання страв і напоїв до столу, притаманні прийому «Чай» 19 8. Графічно зобразити приміщення, де влаштовано бенкет, із зазначенням вікон і дверей та розташування бенкетних столів 23 9. Графічно зобразити зони обслуговування офіціантів (пунктирною лінією) та вказати (стрілочками з номерами) черговість обслуговування учасників бенкету 25 Список використаної літератури 28
-
Контрольна з маркетингу (ринок чаю)
1. Опис ринків, на яких діє Ваше підприємство. 2
1.1. укажіть найбільш важливі ринки, на яких діє Ваше підприємство і їхня ємність; 5
1.2. основні сегменти кожного ринку, що цікавлять Ваше підприємство і їхню ємність; 5
1.3. прогнози найближчого (0,5року -1 рік) розвитку ринків; 5
1.4. пріоритетність ринків, по рангах комерційної ефективності; 7
1.6. кон'юнктура по кожному з ринків і кожному з товарів Вашого підприємства фірми на них; 7
1.7. чи відповідають Ваші виробничий і збутовий потенціали тенденціям зміни ринку на найближчі 2-3 року; 9
1.8. чи купують споживачі в найбільш важливих для Вас сегментах Ваші товари; 12
1.10. можливості розширення продажів у кожнім чи якомусь із сегментів; 20
1.11. позитивні і негативні фактори, що впливають на попит стосовно товарів нашої фірми. 21
2. Опис товару (послуги). 2.1. основний товар (послуга), що випускається Вашим підприємством; 22
2.2 на якій стадії життєвого циклу знаходиться Ваш товар; 26
2.3. яка конкурентноздатність Вашого товару на кожнім ринку й у кожнім сегменті; 26
Основна конкуренцiя у 2005 роцi розверталась у середнiй та високій цiнових нiшах. Хоча компанiї, якi пропонують в основному чай середньої цiнової групи зберігають i дешевi асортиментнi позицiї, щоб забезпечити собi певнi обсяги продажiв. Основний розмiр виручки (до 85%) чаєторговцям забезпечує насипний чай у картоннiй упаковцi. 26
2.4. асортимент товарів, чи варто розширювати (звужувати) асортимент товарів; 26
2.5. на яких ринках і сегментах варто ввести нові товари і чому; 27
2.6. типові і нетривіальні способи 'використання споживачами Ваших товарів; 27
2.7. вимоги, що висувають споживачі до Ваших товарів і їхній облік при розробці нових виробів; 28
2.8. фактори, що визначають покупку Вашого товару і яких мір починає Ваше підприємство для того, щоб Ваш товар був безумовно пізнаваним серед інших аналогічних; 29
2.9. потенційні можливості для того, щоб Ваш товар і надалі володів високими споживчими властивостями в порівнянні з товарами конкурентів; 29
2.10. відповідність зовнішнього вигляду Вашого товару сучасному дизайну і вимогам покупців 29
2.11. обсяг товарів, що повертаються покупцями, і причини повернення. 30
2.12. порівняльна характеристика Вашого і конкуруючих товарів; 30
2.14. імідж Вашого підприємства в покупців і як він може зміниться; 30
2.15. вплив сезонних факторів на Ваш товар; 30
3. Покупці. 30
3.3. потреби кожного Вашого клієнта, що змушують купувати Ваш товар; 31
3.4. перспективи зміни цих потреб; 32
3.5. перспективи зміни способів задоволення цих потреб, що змушують сьогодні купувати наш товар;
3.6. Ваші потенційні покупці;
3.7. група покупців, яких можна вважати постійними і які забезпечують Вашу економічну безпеку, розвиток комерційних операцій у майбутньому ? 32
Література 34
-
ВАРІАНТ 23 тести туризм
1. Як досягають єдності економічних інтересів у суспільстві?
2. Що таке споживча вартість товару:
3. Досконала конкуренція в економіці:
4. Аналіз беззбитковості – це:
5. Кількісний склад служби контролінгу залежить від:
6. Яке з наступних рівнянь характеризує формування доходу?
7. За теорією Дж. Кейнса обсяг споживчих витрат у країні залежить, перш за все від:
8. Яка тенденція не є характерною для сучасного світового ринку праці:
9. Найвідомішим у світі технопарком є:
10. Мінімальна сума грошей, що необхідна для проведення господарських операцій туристичному підприємству визначається за формулою:
11. З названих показників майновий стан туристичного підприємства характеризує:
12. В університетському містечку Степан відкриває кондитерську «Ласунчик». Він щойно випік перший пиріг. Що із перерахованого нижче не повинне входити в економічну вартість?
13. Фінанси виконують такі функції:
14. У яких аспектах виступає державний бюджет:
15. Історично термін «логістика» трактувався як:
16. Який показник може характеризувати кількість днів, необхідних для погашення боргів?
17. Основними принципами кредитування є:
18. Консорціумний кредит - це:
19. Якщо підприємство спрямує свою діяльність на підвищення швидкості обертання обігових коштів, то які зміни в структурі обігових коштів сприяють цьому?
20. Який вид активів підприємства відповідає наступній характеристиці: важколіквідні, слаботрасформовані, але практично не підвладні інфляційному знеціненню?
21. Для якої із наступних ситуацій на ринку товарів і послуг можна запропонувати синхромаркетинг?
22. Зниження цін порівняно з цінами конкурентів і розширення збутової мережі - шляхи реалізації:
23. До ринку організацій - споживачів не входять:
24. Який підхід до розробки бюджету ви застосуєте для нового підрозділу?
25. Найвища вибірковість аудиторії є перевагою:
26. Бувають наступні типи звітів бази даних:
27. Які з перерахованих факторів перешкоджають активному делегуванню повноважень:
28. Дивізіональна організаційна структура має такі різновиди:
29. Цілі організації повинні відповідати таким основним вимогам:
30. Виберіть з вищенаведеного переліку змістовні теорії мотивування: 1 - теорія А. Маслоу. 2 - теорія Врума. 3 - теорія МакКлелланда. 4 - теорія 2-х факторів Герцберга. 5 - теорія очікувань. б - теорія справедливості.
31. Один з напрямків кадрової роботи в організації, орієнтований на визначення стратегії, етапів розвитку просування спеціалістів це:
32. Про який вид адаптації йде мова: «Внутрішнє середовище організації негативно впливає на нового працівника»?
33. До основних факторів маркетингового макросередовища фірми не відноситься:
34. Маркетингову стратегію потрібно змінювати:
35. Круїзна компанія організовує круїз до узбережжя Антарктиди. Кількість місць обмежено, а якість послуг для туристів надзвичайно висока. Підприємство використовує стратегію:
36. Основними методами планування є:
37. Нормативний метод планування передбачає розрахунок планових показників на основі:
38. За термінами, на які розробляються техніко-економічні показники, плани поділяються на:
39. Система «точно в строк» — це:
40. Основним принципом системи виробництва «точно в строк» є:
41. Яке місто України було першим визволено українськими партизанами під час ІІ Світової війни?
42. Де встановлено пам’ятний знак на честь остаточного вигнання німецьких військ з України під час ІІ Світової війни?
43. Виділити курорт з грязьолікуванням:
44. Виділити острівний кліматичний курорт:
45. Конфлікт в сценарії анімаційної програми – це:
46. До матеріально-технічної бази дозвілля в курортному готелі не належить:
47. Який вид туризму за метою подорожі визначається як пріоритетний?
48. Який захід державної туристичної політики України, згідно законодавчих і програмних документів, спрямований на впорядкування діяльності туристичних підприємств і організацій?
49. Фірма, яка самостійно виготовляє турпродукт носить назву:
50. Туризм «молодіжний» виділяється за принципом:
51. Назвіть оптимальну температуру повітря в номері в опалювальний сезон:
52. Нормативи на значок «Турист України» було визначено у:
53. Основні риси, що характерні для транспортної системи періоду великих географічних відкриттів:
54. Перевезення собак великих порід у купе залізничного поїзду є:
55. На бенкеті «Чай» подають:
56. Обслуговування бенкету «Фуршет» закінчується подачею:
57. Провідними центрами освітнього туризму Європи є:
58. Провідними рекреаційними районами Європи є:
59. Кого можна назвати подвижником екскурсійної справи в Києві ?
60. Що є основою екскурсії ?
Cгенерировано за 0.012021 секунд
|