|
-
Загальна характеристика почуттів
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Дослідження ролі відчуттів у пізнавальній діяльності людини 5
РОЗДІЛ 2. Дослідження зорових відчуттів 8
РОЗДІЛ 3. Дослідження м’язово-суглобових відчуттів 10
ВИСНОВКИ 12
СПИСОК ВИТКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 15
-
Практичне заняття: Психологія старшокласника: діагностування особистості, пам'яті, мислення
ДОСЛІДЖЕННЯ № 1. Роль відчуттів у пізнавальній діяльності людини 3 ДОСЛІДЖЕННЯ № 2. Концентрація уваги 5 ДОСЛІДЖЕННЯ № 3. Оперативна пам’ять 7 ДОСЛІДЖЕННЯ № 4. Аналітичність мислення 9 ВИСНОВКИ 11 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 14
-
Поняття про відчуття, його види, властивості
Вступ 3
1. Загальна характеристика пізнавальних процесів. Поняття про відчуття 5
1.2. Фізіологічне підґрунтя відчуттів 6
1.3. Природа відчуттів 8
1.4. Класифікація і різновиди відчуттів 9
1.5. Загальні властивості і закономірності відчуттів. 15
1.6. Взаємодія відчуттів. 19
1.7. Поняття про сприйняття 21
2. Дослідження хронобіологічних особливостей сприйняття часу й простору 24
Висновок 27
Використана література 29
Об'єктом дослідження є процес формування сенсорного образу на основі відчуттів.
Предмет дослідження – особливості формування сенсорного образу у процесі творчої діяльності.
Мета дослідження полягає у вивченні процесів формування сенсорних образів на основі відчуттів та їх впливу на психічну діяльність.
Метою дослідження стало вивчення хронобіологічних особливостей точності сприйняття часу й простору.
Методи й організація дослідження. Усього в дослідженні взяли участь 40 чоловік: спортсмени, що спеціалізуються в різних видах спорту (9), особи, що займаються фізичною культурою (13), і не займаються спортом (18). Дослідження точності сприйняття часу й простори здійснювалося за допомогою спеціально розробленої методики, що включала завдання на оцінювання й відмірювання тимчасових і просторових інтервалів. Для оцінки сприйняття часу людиною як особистістю використаний соціально-перцептивний інтуїтивний тест, для вивчення диференціальних характеристик прогнозу часу поведінкових реакцій у діапазоні "повільно" - тест соціально-інтуїтивної перцепції динаміки поводження. Статистична обробка даних полягала в розрахунку коефіцієнтів парних кореляцій і вірогідності розходжень за критерієм T-Cтьюдента й F-Фишера
-
Чуття, дотики тепла чи холоду
Вступ......................................................................................................3
1. Характеристика відчуттів................................................................4
1.1. Поняття відчуттів.....................................................................4
1.2. Нейрофізіологічні основи відчуттів........................................5
2. Характеристика шкірних та теплових аналізаторів.......................8
2.1. Шкірні відчуття.........................................................................8
2.2. Температурно-сенсорна система..............................................9
Висновки...............................................................................................10
Використана література.......................................................................11
-
Загальна характеристика відчуттів
Вступ 3
Загальна характеристика відчуттів 4
Виникнення, перебіг та функції відчуттів 5
Висновок 11
Література 12
-
Загальна характеристика відчуттів
Вступ 3
Загальна характеристика відчуттів 4
Виникнення, перебіг та функції відчуттів 5
Висновок 11
Література 12
-
Відчуття: сутність, закономірності, шляхи формування та розвитку
План:
Вступ
1. Сутність і закономірності відчуттів
2. Шляхи формування та розвитку відчуттів
Висновок
-
Діяльність як умови розвитку особистості
зміст
Вступ 3
Розділ І. Діяльність основний фактор всебічного розвитку особистості 6
1.1. Значення діяльності в розвитку особистості 6
1.2. Методологічний принцип єдності свідомості і діяльності 9
1.3. Особливості перебігу діяльності дітей молодшого шкільного віку. 12
1.4.Характерні особливості учбової діяльності молодших школярів 17
Розділ ІІ. Дослідження навчальної діяльності молодших школярів 25
2.1.Дослідження спрямованності молодших школярів, як відношення до навчальної діяльності 25
2.2.Аналіз результатів дослідження 27
2.3. Рекомендації щодо інтелектуального розвитку особистості 31
Висновки 33
Список використаної літератури 36
Тест. ВИЗНАЧЕННЯ СПРЯМОВАНОСТІ ОСОБИСТОСТІ
Мета дослідження: теоретично обґрунтувати психологічні особливості і методичні аспекти впливу психологічних умов на розвиток особистості у процесі діяльності.
Завдання дослідження:
1. Проаналізувати наукову літературу з проблеми дослідження.
2. Обґрунтувати теоретичні засади дослідження ролі психологічних умов у інтелектуальному розвитку особистості в процесі діяльності.
3. Виявити психологічні особливості навчальної діяльності дітей молодшого шкільного віку у розвитку їх розумових здібностей.
4.Вивчити значення ролі навчання для розвитку психічних пізнавальних процесів і розумових здібностей дітей молодшого шкільного віку.
Об`єкт дослідження: діти молодшого шкільного віку у процесі засвоєння знань і розвитку їх розумових здібностей.
Предмет дослідження: психологічні умови ролі навчання у розвитку розумових здібностей дітей молодшого шкільного віку
-
Феноменологія відчуттів
Вступ 3
1. Феноменологія відчуттів 4
2. Особливості визначення верхнього та нижнього порогів слухової чутливості 6
3. Закономірності протікання слухових відчуттів та явища з ними пов’язані 9
Висновки 11
Список використаної літератури 12
-
Феноменологія відчуттів
Вступ 3
1. Феноменологія відчуттів 4
2. Особливості визначення верхнього та нижнього порогів слухової чутливості 6
3. Закономірності протікання слухових відчуттів та явища з ними пов’язані 9
Висновки 11
Список використаної літератури 12
Cгенерировано за 0.190318 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|