|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
ОСНОВНІ ПАРАМЕТРИ ТЕГ.
ЗМІСТ
1. ВСТУП. 4
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА. 6
1. ТИПИ ТЕРМОЕЛЕКТРИЧНИХ ГЕНЕРАТОРІВ. 6
а) Термогенератори на хімічному паливі 7
б) Сонячні генератори. 10
в) Радіоізотопні ТЕГ. 14
г) ТЕГ з відновлюючими джерелами тепла,
утілізуючими викиди тепла. 18
2. ОСНОВНІ ПАРАМЕТРИ ТЕГ. 20
а) ЕРС ТЕГ. 20
б) Внутрішній опір. 20
в) Теплопровідність. 21
г) Вихідна електрична потужність ТЕГ. 21
д) ККДТЕГ. 22
3. ПОХИБКИ ТА ПОМИЛКИ ВИМІРЮВАНЬ. 23
4. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 28
4.1. Установка для дослідження термоелектричного генератора. 28
4.2. Дослідні дані. 37
ІІІ. ВИСНОВКИ. 42
IV. ЛІТЕРАТУРА. 43
-
Етика Контрольна робота
1. Особливості моралі традиційного суспільства 3
2. Естетичне чуття 8
Література 13
-
Контрольна робота адміністративне право
1. Поняття та особливості адміністративно-правових відносин. 3
2. Кабінет Міністрів України як суб'єкт адміністративного права 5
Ситуаційне завдання. 13
Яка з наведених ситуацій тягне за собою настання адміністративне деліктних правовідносин:
а) подання громадянином скарги, з приводу надання неякісних послуг постачання тепла в квартиру;
б) звернення підприємства, що створюється, за реєстрацією до міської державної адміністрації;
в) неявка військове зобов'язаного у військовий комісаріат, без поважної причини.
Бібліографія 14
14
-
Плавильные пламенные печи
СОДЕРЖАНИЕ
Введение 4
1. Плавильные пламенные печи 5
1.1. Доменная печь 5
1.2. Мартеновские печи 10
1.3. Конвертеры 15
2. Пламенные нагревательные печи 19
2.1. Печи для нагрева слитков 19
2.2. Печи с шагающим подом 24
2.3. Методические печи 26
2.4. Печи трубопрокатных и кузнечных цехов 31
3. Пламенные термические печи 37
3.1. Печи термической обработки сортового проката 37
3.2. Печи для термической обработки горячекатаных листов 39
3.3. Печи для термической обработки холоднокатаных листов и ленты 42
4. Расчетная часть 47
4.1. Определение калориметрической температуры горения топлива и исследование ее зависимости от коэффициента расхода воздуха 51
4.2. Определение калориметрической температуры горения топлива при коэффициенте расхода воздуха n = 1,05. 53
4.3. Определение калориметрической температуры горения топлива при коэффициенте расхода воздуха n = 1,3. 55
4.4. Определение калориметрической температуры горения топлива при коэффициенте расхода воздуха n = 1,6. 56
4.5. Определение калориметрической температуры горения топлива при коэффициенте расхода воздуха n = 1,9. 57
4.6. Определение калориметрической температуры горения топлива при коэффициенте расхода воздуха n = 2,3. 58
4.7. Исследование влияния теплоты сгорания топлива на коэффициент использования тепла 60
Выводы 63
Список использованной литературы 66
-
Масаж при гіпертонічній хворобі
Зміст
Вступ 4
Розділ 1. Вплив масажу на організм. Загальний масаж 6
1.1. Аналітичний огляд літературних джерел із методики масажу 6
1.2. Загальні засади масажу хворих на гіпертонічну хворобу 11
Розділ 2. Методики масажу при гіпертонічній хворобі 16
2.1. Ефективність застосування традиційного масажу при гіпертонічній хворобі 16
2.2. Точковий масаж при гіпертонічній хворобі 20
Розділ 3. Аналізи досліджень 24
3.1. Результати досліджень класичного масажу 24
3.2. Результати досліджень точкового масажу 25
Висновки 27
Список використаної літератури 30
Новизна дослідження – в нашому дослідженні ми намагалися досконально вивчити, проаналізувати та поєднати 2 методики масажу – загальний та східний.
Практичне значення дослідження. Результати дослідження можуть стати корисними при подальшому курсі вивчення масажу, а також для спеціалістів, які вже практикують.
Предметом дослідження курсової роботи є масаж, як лікувальна процедура.
Об’єкт – гіпертонічна хвороба, її стадії та засоби лікування масажем.
Після масажу у хворих виникають позитивні суб'єктивні відчуття, поліпшується самопочуття, зменшуються болі і скутість, з'являється відчуття приємного тепла; в одних випадках наступає бадьорість, в інших — приємна сонливість.
-
Современные системы закаливания. Плюсы и минусы.
СОДЕРЖАНИЕ:
СТРУКТУРА РАБОТЫ ....................................................................................4
ВВЕДЕНИЕ .........................................................................................................5
ТЕОРЕТИЧЕСКАЯ ЧАСТЬ :
1. Слагаемые здоровья ....................................................................................7
2. Главное - образ жизни .................................................................................7
3. Целебные силы природы ...........................................................................10
4. Ни мороз не страшен, ни жара ..................................................................13
5. Температура тела и внешняя среда .........................................................13
6. Приход и расход тепла ................................................................................14
7. Реакции на охлаждение ..............................................................................18
8. Реакции на высокие температуры ...........................................................20
9. Основные заповеди закаливания .............................................................22
10. От простого - к сложному ..........................................................................22
11. Барометр самочувствия .............................................................................25
12. Закаливание воздухом :
12.1.Вокруг воздушный океан ..........................................................................29
12.2.Как рыба в воде ..........................................................................................29
12.3.С чего начать ..............................................................................................30
13.Закаливание водой :
13.1.Секреты водных процедур ........................................................................31
13.2.Кто не боится насморка! ...........................................................................32
13.3.Заплывы в полынье ....................................................................................33
14.Баня :
14.1.Баня парит, баня правит ............................................................................35
14.2.С легким паром? .........................................................................................35
14.3.Помылся, как вновь народился .................................................................37
14.4.Разумная осторожность .............................................................................38
15.Закаливание солнцем :
15.1.Этот целительный солнечный свет ..........................................................39
15.2.Волшебные лучи ........................................................................................39
15.3.Солнце - не только друг ............................................................................41
15.4.Максимум - в июне, минимум в декабре ................................................43
МАТЕРИАЛЫ И МЕТОДЫ ИССЛЕДОВАНИЯ ......................................45
ПРАКТИЧЕСКАЯ ЧАСТЬ :
1.Воздушные процедуры :
1.1.Ну - ка, ветер, гладь нам кожу! ..................................................................46
1.2.Хилый - в шубу, здоровый - в мороз ........................................................48
1.3.Узелки на память мамам и папам ..............................................................50
2.Водные процедуры :
2.1.От обтираний - к купаниям ........................................................................54
2.2.Старые истины .............................................................................................62
2.3.Восстановители сил .....................................................................................63
2.4.Ныряем ... в сугроб ......................................................................................64
2.5.Зима. Идем купаться! ..................................................................................65
2.6.Родителям на заметку ..................................................................................68
3.Банные премудрости :
3.1.Свойства щедрого жара ...............................................................................73
3.2.Вредна баня или нет? ...................................................................................76
3.3.Источник бодрости .......................................................................................77
3.4.Вредно ли париться детям! ..........................................................................79
4.Солнечные ванны :
4.1.От весны до бабьего лета .............................................................................80
4.2.Сеансы в фотариях .......................................................................................82
4.3.Пусть всегда будет солнце! .........................................................................84
РЕЗУЛЬТАТЫ ..................................................................................................85
ВЫВОДЫ ...........................................................................................................86
ЗАКЛЮЧЕНИЕ ................................................................................................87
ЛИТЕРАТУРА ..................................................................................................88
-
Современные системы закаливания. Плюсы и минусы.
СОДЕРЖАНИЕ:
СТРУКТУРА РАБОТЫ ....................................................................................4
ВВЕДЕНИЕ .........................................................................................................5
ТЕОРЕТИЧЕСКАЯ ЧАСТЬ :
1. Слагаемые здоровья ....................................................................................7
2. Главное - образ жизни .................................................................................7
3. Целебные силы природы ...........................................................................10
4. Ни мороз не страшен, ни жара ..................................................................13
5. Температура тела и внешняя среда .........................................................13
6. Приход и расход тепла ................................................................................14
7. Реакции на охлаждение ..............................................................................18
8. Реакции на высокие температуры ...........................................................20
9. Основные заповеди закаливания .............................................................22
10. От простого - к сложному ..........................................................................22
11. Барометр самочувствия .............................................................................25
12. Закаливание воздухом :
12.1.Вокруг воздушный океан ..........................................................................29
12.2.Как рыба в воде ..........................................................................................29
12.3.С чего начать ..............................................................................................30
13.Закаливание водой :
13.1.Секреты водных процедур ........................................................................31
13.2.Кто не боится насморка! ...........................................................................32
13.3.Заплывы в полынье ....................................................................................33
14.Баня :
14.1.Баня парит, баня правит ............................................................................35
14.2.С легким паром? .........................................................................................35
14.3.Помылся, как вновь народился .................................................................37
14.4.Разумная осторожность .............................................................................38
15.Закаливание солнцем :
15.1.Этот целительный солнечный свет ..........................................................39
15.2.Волшебные лучи ........................................................................................39
15.3.Солнце - не только друг ............................................................................41
15.4.Максимум - в июне, минимум в декабре ................................................43
МАТЕРИАЛЫ И МЕТОДЫ ИССЛЕДОВАНИЯ ......................................45
ПРАКТИЧЕСКАЯ ЧАСТЬ :
1.Воздушные процедуры :
1.1.Ну - ка, ветер, гладь нам кожу! ..................................................................46
1.2.Хилый - в шубу, здоровый - в мороз ........................................................48
1.3.Узелки на память мамам и папам ..............................................................50
2.Водные процедуры :
2.1.От обтираний - к купаниям ........................................................................54
2.2.Старые истины .............................................................................................62
2.3.Восстановители сил .....................................................................................63
2.4.Ныряем ... в сугроб ......................................................................................64
2.5.Зима. Идем купаться! ..................................................................................65
2.6.Родителям на заметку ..................................................................................68
3.Банные премудрости :
3.1.Свойства щедрого жара ...............................................................................73
3.2.Вредна баня или нет? ...................................................................................76
3.3.Источник бодрости .......................................................................................77
3.4.Вредно ли париться детям! ..........................................................................79
4.Солнечные ванны :
4.1.От весны до бабьего лета .............................................................................80
4.2.Сеансы в фотариях .......................................................................................82
4.3.Пусть всегда будет солнце! .........................................................................84
РЕЗУЛЬТАТЫ ..................................................................................................85
ВЫВОДЫ ...........................................................................................................86
ЗАКЛЮЧЕНИЕ ................................................................................................87
ЛИТЕРАТУРА ..................................................................................................88
-
1. Визначення філософії. 2. Теорія пізнання. 3. Види суджень
1. ВИЗНАЧЕННЯ ФІЛОСОФІЇ 3
2. ТЕОРІЯ ПІЗНАННЯ. 9
3. ВИДИ СУДЖЕНЬ 14
Висновки 17
Література 18
Висновки
Всі питання даної роботи поєднані однією темою – пізнання світу. Філософія спрямована на пізнання найбільш загального, “сутнісного і вічного”, дає змогу розкривати закономірні зв’язки, вловлювати закони Всесвіту. Філософія, як різновид суспільної свідомості, є формою відображення дійсності у свідомості людини. Філософія будь-яка, незалежно від її спрямування і сутності – це форма пізнання, пошук істини, спроба проникнути у світ речей, ідей і явищ.
Людина як суб’єкт пізнання володіє свідомістю та самосвідомістю. Свідомість є внутрішнім світом відчуттів, думок, ідей і інших духовних феноменів, які безпосередньо не сприймаються органами чуття і принципово не можуть стати об'єктами наочно-практичної діяльності будь-кого з людей. Самосвідомість – виділення людиною себе з об'єктивного світу, усвідомлення і оцінка свого відношення до світу, себе як особи, своїх вчинків, дій, думок і відчуттів, бажань і інтересів.
Судження, які досліджує наука логіка, є формою мислення людини. Мислення, в свою чергу – це розумова, інтелектуальна діяльність, процес відображення дійсності в мозку суб’єкту. Судження є більш складною, ніж поняття, формою мислення – воно складається щонайменше з двох понять – суб'єкта і предиката, формуючи висловлювання щодо існування предмета як такого, наявності чи відсутності в нього певних якостей, взаємин між іншими предметами. За допомогою суджень людина пізнає дійсність в процесі мислення.
-
Виробнича програма підприємства
2. Технологічний розділ. 4
2.1. Виробнича програма підприємства 4
2.2. Схема виробничого процесу підприємства 5
2.3. Розрахунок та проектування складських приміщень 6
2.3.1 Проектування складських приміщень втілює в себе висвітлення таких питань: 6
2.3.2 Розподіл сировини за місцем її зберігання та розрахунок площі складських приміщень. 9
2.4. Проектування процесу механічної кулінарної обробки сировини 13
2.4.1 Проектування процесу механічної кулінарної обробки сировини в овочевому цеху 14
2.4.2 Проектування процесу механічної кулінарної обробки сировини в м’ясо-рибному цеху. 17
2.4.3. Проектування процесу механічної кулінарної обробки сировини та приготування холодних закусок у цеху холодних закусок. 21
2.4.4 Проектування процесу механічної кулінарної обробки сировини у борошняному цеху. 25
2.5. Проектування процесу теплової кулінарної обробки продукції в гарячому цеху. 28
2.6 Проектування торговельних, адміністративних, технічних та інших приміщень 39
4.2. Заходи по раціональному використанню енергоресурсів 49
4.2.1 Формування витрат електричної енергії 49
4.2.2. Визначення витрат теплоенергетичних ресурсів, річних витрат тепла на опалення. 55
2.10. Санітарно-гігієнічне забезпечення на підприємстві 56
2.10.1. Забезпечення виконання санітарно-гігієнічних вимог на території забудови. 56
2.10.2 Забезпечення санітарних умов при зберіганні та переробці сировини, виготовленні н/ф та реалізації продукції. 57
2.10.3 Порядок здійснення контролю санітарного стану, забезпечення підприємства мийними та дизенфікційними засобами. 58
2.10.4. Заходи по підвищенню санітарної культури та освідченності співробітників підприємства, організація медоглядів. 59
2.11. Рекламне забезпечення діяльності підприємства. 60
4.2. Заходи з охорони праці, техніки безпеки та охорони навколишнього середовища. 61
4.3.1 Виявлення потенційних небезпек та виробничих шкідливостей. 62
4.3.2. Заходи, які враховувались при розробці проекту будівлі та розміщенні устаткування. 62
4.3.3 Заходи щодо оформлення приміщень. 64
4.3.4 Заходи щодо врахування вимог в боротьбі з шумом та вібрацією. 65
4.3.5. Заходи до вимог освітлення. 66
4.3.6 Заходи по техніці безпеки при обслуговуванні устаткування. 67
4.3.7 Забезпечення вимог пожежної безпеки. 68
4.3.8 Евакуація людей при пожежі. 70
4.3.9 Заходи по охороні навколишнього середовища. 70
5. Економічна частина 71
5.1. Розрахунок об’єма товарооборота та валового доходу 71
5.2. Розрахунок чисельності працівників підприємства та фонду оплати праці. 81
5.2.1. Розрахунок чисельності працівників підприємства. 81
5.2.2. Розрахунок фонду оплати праці. 84
5.3 Розрахунок витрат підприємства 89
5.4 Результати виробничої та торгової діяльності. 99
5.5. Розрахунок ефективності інвестицій 101
-
Радіація на службі людини
Вступ 3
1. Ядерна фізика в хімії 4
2. Ядерна фізика в археології 5
3. Ядерна фізика в медицині 7
4. Ядерна фізика в геології 9
Висновки 13
Список літератури 13
Вступ
Ядерна фізика – порівняно молода наука, але темпи її розвитку настільки високі, що вже сьогодні досягнення фізиків-ядерників вражають своєю масштабністю.
Завдяки ядерній фізиці промисловість озброїлася атомними електростанціями і реакторами для опріснення води й отримання трансуранових елементів. Крім того, були винайдені джерела γ- випромінювання для дефектоскопії, активаційний аналіз для експрес-визначення домішок у сплавах, вугіллі тощо. Величезне значення мають ізотопні джерела струму і тепла. їх застосовують для енергопостачання важкодоступних районів і автоматичних станцій (наприклад, метеорологічних або супутників Землі). Джерела γ-випромінювання застосовуються для автоматизації різних операцій (наприклад, вимірювання щільності середовища, товщини вугільного шару і т. ін.).
У сільському господарстві знайшли застосування установки для опромінення овочів і фруктів з метою вберегти їх від гниття й цвілі. Крім того, розроблені способи виведення нових сортів рослин шляхом генетичних трансмутацій.
Неоціненною є допомога ядерної фізики в геології, медицині, біології і багатьох інших областях знань завдяки тому, що за її допомогою можна одержувати неймовірно точні й швидкі результати.
Однак чорнобильська катастрофа поставила під сумнів ідею використання ядерної енергії як оптимальної альтернативи природним джерелам енергії Крім того, з кожним роком чимраз гострішою стає проблема поховання ядерних відходів, а ядерна зброя дотепер залишається одним із найнебезпечніших видів озброєння. Техногенні катастрофи, які останнім часом почастішали, висунули перед ученими нове завдання – навчитися використовувати ядерну фізику, максимально убезпечивши навколишнє середовище й людину від можливих негативних наслідків.
Висновки
Таким чином, явище радіоактивності широко використовується в галузях народного господарства. Особливого поширення для людей його використання знайшло в області медицини, де жодне серйозне лікування не обходиться сьогодні без рентгена. Крім цього, завдяки випромінюванню наука отримала надійний інструмент практичного підтвердження багатьох теорій, які потребували якісного та кількісного аналізу. На жаль, використання радіоактивності також пов’язане і з шкідливістю дії радіоактивного опромінювання на людину, що стає джерелом для неї підвищеної небезпеки та впливає на подальше його розповсюдження та розвиток.
-
Проблема істини філософії
Вступ 3
1. Поняття істини та еволюція її розуміння в історії філософії та культури. 4
2. Проблеми критерію істини. Основні концепції. 8
3. Істина в філософії, науці та праві. 12
Висновки 19
Література 20
Вступ
Проблема істини споконвіку цікавила мислителів. Без спроб її розв’язання не обходилася і не обходиться в даний час жодна область знання. У філософії із самого початку осмислення пізнавальної проблематики постало питання: якщо ми сприймаємо дійсність через певні наші образи, уявлення й поняття, то якою мірою можемо бути впевнені в їх надійності? Зазначене питання постає у гносеології як питання про істину в пізнанні. Погляди на дану проблему безперервно змінювалися. Філософи пропонували і уточнювали нові концепції розуміння і пізнання світу.
Як у минулому, так й в сучасних умовах три великих цінності залишаються високим мірилом як людських діянь, так й самого життя людини – її служіння істині, добру та красі. Перша уособлює цінність знання, друга – моральні підвалини життя і третя – служіння цінностям мистецтва. При тому істина є тим фокусом, у якому з'єднуються добро й краса.
Для того, щоб розібратися в проблемі істини слід проаналізувати питання пізнаваності світу, суверенності мислення, шляху, який проходить наше мислення в ході досягнення істини, розгледіти перехід від абстрактного до конкретного, уяснити питання відношення абсолютної і відносної істини, а також її критеріїв.
Висновки
Істина постає не як щось застигле, вічне, незмінне, а як процес функціонування інтелектуального складника суспільно-історичного життя. У цьому процесі наявні чуттєва, раціонально-логічна та досвідно-практична складові частини. Тому й ознаки істини на різних рівнях її функціонування можуть бути різні: чуття засвідчує нам фактичність існування або неіснування будь-чого; мислення фіксує суттєві та необхідні зв’язки, характеристики, риси реальності; практика та досвід окреслюють умови та межі застосування розумових конструкцій.
Якби пізнання із самого свого початку не було б істинним сприйняттям дійсності, то людина не могла б не тільки розумно перетворювати навколишній світ, але й пристосуватися до нього. Сам факт існування людини, історія науки та практики підтверджують справедливість цього положення. Разом з тим, слід визнати, що шлях до істини завжди був тривалим, суперечливим. Він постійно підвернений впливу крайнощів та оману.
Діалектика пізнання абсолютної істини, як пізнання світу в цілому, полягає в тому, що вона складається із суми відносних істин, а в кожній відносній істині мають місце елементи, частинки абсолютного знання, тобто такого знання, яке не може бути спростоване в майбутньому. Отже, пізнання істини – це процес взаємодії, співвідношення абсолютної і відносної істин: абсолютне знання розкривається через відносне, а відносне має у собі абсолютне, його елементи.
Критеріїв істини існує багато, але найголовнішим на сьогоднішній день є практика. Крім практики існують і інші критерії: чуттєвий, логічний, естетичний, але всі вони, кінець кінцем, опосередковані практикою. Тому суспільна практика є вирішальним і загальним критерієм істини.
Cгенерировано за 0.597873 секунд
|