|
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 75214104
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 20 любых страниц работы.
См. также:
-
ДОСЛІДЖЕННЯ РОЛІ КРЕДИТУВАННЯ У ГОСПОДАРСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
Вступ 3
1. Значення кредитування в діяльності підприємств 5
1.1. Економічна сутність кредитування та його необхідність в розвитку підприємств 5
1.2. Функції кредиту 7
1.2. Види кредитів та їх характеристика 13
2. Дослідження ролі кредитування у господарській діяльності підприємств 21
2.1. Економічна характеристика діяльності 21
2.3. Аналіз кредитної політики банку 25
2.3. Оцінка кредитних операцій 31
Висновки 43
Список використаної літератури 47
-
Теоретичний аналіз психолого-педагогічних досліджень ролі уяви в ігровій діяльності дошкільників
Зміст
Вступ .. 3
1. Розділ 1. Теоретичний аналіз психолого-педагогічних досліджень ролі уяви в ігровій діяльності дошкільників. 5
§1. Теоретичне уявлення про уяву його видах і функціях 5
§2. Психологічні особливості уяви дітей дошкільного віку 22
§3. Прояв уяви в ігровій діяльності дошкільників 26
Висновок по 1 главі 31
2. Розділ 2. Досвід експериментального дослідження ролі уяви в дошкільному віці 33
§1. Організація і методики вивчення особливостей уяви в дошкільному віці 33
§2. Результати вивчення особливостей уяви в дошкільному віці і їх аналіз. 37
§3. Психолого-педагогічні рекомендації по розвитку уяви у дітей 45
Висновок по 2 главі 49
Висновок 51
3. Бібліографія 52
4. Додаток 53
-
Програма соціального дослідження (дослідження соціопсихологічних проблем мотивації діяльності особистості взагалі, і вибору нею місця роботи зокрема)
План:
1. Опис актуальності проблеми (важливість вивчення даної проблеми, мотивація обрання теми) 3
1. Формулювання теми (проблема яка вивчається, із вивченням об’єкту та причини дослідження) 3
2. Визначення мети та основних завдань (різні сторони проблеми, наявність і поширення проблеми, суб’єктивні та об’єктивні чиники які зумовлюють проблемну ситуацію і постають її причинами) 4
4. Формування анкети (декілько блоків питань, кількість блоків питань має відповідати кількості завдань. Має містити стандартних блок питань. Складатися з закритих і напіівзакритих питань) 5
5. Формування робочих гіпотез (власне бачення дослідника яформульоване в імовірносній формі стосовно різних сторін проблемної сетуації, кількість гіпотиз має відповідати кількості завдань) 6
Література 7
-
Особливості дослідження емоцій і почуттів людини
Теоретична частина 3
1. Характеристика методів дослідження емоцій і почуттів людини 3
2. Труднощі у застосуванні методів і методик вивчення емоційної сфери особистості 7
Практична частина 9
Лабораторна робота № 1 9
Лабораторна робота № 1
Мета: ознайомити студентів із процедурою дослідження рівня тривожності (за методикою Філліпса).
Методика особистісна. Призначена для вивчення рівня і характеру тривожності, пов'язаною зі школою у дітей молодшого і середнього віку. Стимульний матеріал тесту складається з 58 питань, які можуть зачитуватися школярам, а можуть і пропонуватися письмово. На кожне питання потрібно однозначно відповісти «та чи ні». Автором виділяються наступні чинники (шкали) тривожності:
...
Лабораторна робота № 2 12
Мета: сформувати у студентів уміння застосовувати методику дослідження самооцінки емоційного стану особистості.
Методика дослідження самооцінки особистості по
Дембо – Рубінштейн.
...
Лабораторна робота № З 15
Мета: сформувати у студентів навички використання методів візуальної психодіагностики (згідно з методикою розпізнавання емоцій за виразом обличчя).
Розпізнавання емоцій проводиться за наступною схемою
Основні параметри
1. Стать сприйманої людини і пов'язані з цим психологічні якості.
2. Вікові особливості індивіда і загальне враження про пройдений ним життєвий шлях.
3. Тнп статури і обумовлені типові особливості (пік¬нік, атлетик, астенік).
4. Специфічний людський тип (художній, мислительний, змішаний).
5. Тип темпераменту (сангвінічний, флегматичний, холеричний, ме¬ланхолічний) і його можливі поєднання (складний темперамент).
6. Тнп особистості (що пізнає, емоційно-комунікативний, практи¬чний).
7. Вид професійної діяльності людини.
Додаткові дані
8. Голова і обличчя: співвідношення частин голови; загальна будова обличчя і його пропорції; лоб, зморшки, бровн; очі і ніс; рот і підборіддя.
9. Мімічні рухи, особливості погляду, окремо сміх і усмішка. Особливості ходи, постава, характеристики стійкі і посадки.
10. Форма рук і пальців, особливості жестикуляції (жести захисту, оцен¬ки, агресивності, відвертості і т. д.).
11. Характеристики голосу і дистанція в спілкуванні (швидкість і гучність мови, артикуляція, висота і режим голосу, відстань в розмові та ін.).
12. Загальне читання "сигналів тіла" і характеристика основних рис особистості (активність — пасивність, егоїзм — альтруїзм, екстраверсія —інтроверсія, воля—безволля, впевненість — невпевненість, відкритість—лице¬мірство і т. д.)
13. Особливості оформлення зовнішнього вигляду і "територіального" оточення (кольори, яким віддається перевага, предмети особистого ужитку, обстанов¬ка і т. д.).
14. Особливості протікання поведінкових реакцій (характер емоційних проявів).
Список використаної літератури 19
Додаток 21
-
Експериментально-психологічні методи дослідження мислення та мовлення людини
Теоретична частина 3
1. Характеристика методів дослідження мислення та мовлення особистості 3
2. Послідовність проведення емпіричного дослідження особливостей мислення 5
3. Типові помилки в дослідженні мислення й мовлення особистості та методи запобігання їм. 8
Практична частина 10
Лабораторна робота № 1 10
Лабораторна робота № 1
Мета: ознайомити студентів із процедурою визначення лабільності-ригідності розумових процесів за допомогою методу "словесний лабіринт".
Мета: виявлення рухливості або лабільності розумових процесів.
Лабораторна робота № 2 14
Мета: сформувати у студентів уміння застосовувати методику дослідження особливостей наочно-образного мислення "піктограма".
Необхідний матеріал: Чисті аркуші паперу, прості та кольорові олівці, секундомір.
Лабораторна робота № З 17
Мета: сформувати у студентів навички дослідження за методикою вивчення індивідуально-психологічних особливостей мислення "відгадування загадки".
Список використаної літератури 19
-
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЯВУ СТРЕСУ У ЛЮДИНИ В ПЕРІОД СЕРЕДНЬОЇ ДОРОСЛОСТІ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ СТРЕСОВИХ СТАНІВ В ПЕРІОД СЕРЕДНЬОЇ ДОРОСЛОСТІ 4
1.1 Аналіз літератури з проблеми дослідження у вітчизняній та зарубіжній психології 4
1.2 Особливості прояву стресових станів 7
1.3 Симптоми стресу 10
1.4 Періоди мобілізації адаптаційних резервів 13
Висновки до розділу 1 23
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЯВУ СТРЕСУ У ЛЮДИНИ В ПЕРІОД СЕРЕДНЬОЇ ДОРОСЛОСТІ 24
2.1 Причини виникнення стресових ситуацій в період середньої дорослості 24
2.2 Обґрунтування та опис методик дослідження. Аналіз результатів 25
2.4 Практичні рекомендації з подолання стресових станів 27
Висновки до розділу 2 34
ВИСНОВКИ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36
-
У процесі дослідження встановіть особливості емоційного стану людини, не відволікаючи її від роботи
1. Теоретичні основи дослідження емоційного стану людини. 3
2. Встановлення емоційного стану людини. 7
І. Позитивні.
ІІ. Негативні.
Картка спостереження за емоційним станом
Список використаної літератури 14
У процесі дослідження встановіть особливості емоційного стану людини, не відволікаючи її від роботи:
А) який метод психології можна використати в цьому разі і чому?
Б) На підставі чого можна визначити емоційний стан цієї людини?
-
Феноменологія відчуттів
Вступ 3
1. Феноменологія відчуттів 4
2. Особливості визначення верхнього та нижнього порогів слухової чутливості 6
3. Закономірності протікання слухових відчуттів та явища з ними пов’язані 9
Висновки 11
Список використаної літератури 12
-
Феноменологія відчуттів
Вступ 3
1. Феноменологія відчуттів 4
2. Особливості визначення верхнього та нижнього порогів слухової чутливості 6
3. Закономірності протікання слухових відчуттів та явища з ними пов’язані 9
Висновки 11
Список використаної літератури 12
-
Загальна характеристика відчуттів
Вступ 3
Загальна характеристика відчуттів 4
Виникнення, перебіг та функції відчуттів 5
Висновок 11
Література 12
-
Основні параметри відчуттів
Вступ 3
1. Вплив уяви на стан організму 4
2. Основні параметри відчуттів 7
Висновки 9
Список використаної літератури 10
Cгенерировано за 0.764557 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|