|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Международний маркетинг
Вступ 3
1. Конкуренція і конкурентноздатність у системі міжнародного маркетингу 5
1.1. Конкуренція і її значення в маркетингу 5
1.2. Поняття конкурентноздатності країни на світовому ринку 8
2. Аналіз конкуренції в міжнародному маркетингу 14
2.1. Виявлення конкурентів, визначення їхніх цілей і стратегій на зовнішніх ринках 14
2.2. Оцінка конкурентів і їхньої лінії поведінки 17
3. Міжнародні маркетингові стратегії на зовнішніх ринках 23
3.1. Конкурентні позиції 23
3.2. Залежність вибору стратегії від місця, займаного компанією, на зовнішніх ринках 25
Висновок 36
Список літератури: 38
-
принципи і методи регулювання зовнішніх торгівельних операцій (на прикладі ВАТ)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗОВНІШНІХ ТОРГОВИХ ОПЕРАЦІЙ УКРАЇНИ 5
1.1. Основні види зовнішніх торгових операцій та їх регулювання 5
1.2. Принципи і методи регулювання зовнішніх торгових операцій 16
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЗОВНІШНІХ ТОРГІВЕЛЬНИХ ОПЕРАЦІЙ (НА ПРИКЛАДІ ВАТ „__”) 21
2.1. Аналіз базових показників економіко-господарської діяльності підприємства 21
2.2. Аналіз ефективності зовнішніх торгових операцій підприємства 24
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗОВНІШНІХ ТОРГОВЕЛЬНИХ ОПЕРАЦІЙ 32
3.1. Заходи, що сприятимуть підвищенню ефективності зовнішньоторговельних відносин України 32
3.2. Проблеми імпортних операцій в Україні та методи їх поліпшення 35
3.3. Економічні методи підвищення ефективності імпортних операцій в діяльності підприємства 45
ВИСНОВКИ 48
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 51
-
Загальна характеристика методів психологічного дослідження
Вступ 2
1. Основні вимоги до методів психології. 6
2. Основні методи психології. 8
3. Додаткові методи: тест опитування бесіда аналіз продуктів діяльності узагальнення незалежних характеристик самооцінка. 11
4. Кількісний та якісний аналізи дослідження психічних явищ. 16
Висновки 17
Список використаної літератури 18
-
Дослідження поведінки покупців на товарному ринку та їх роль у плануванні виробничих товарів
АНОТАЦІЯ 3
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1 Теоретичні аспекти дослідження поведінки покупців на товарному ринку 7
1.1 Сутність та роль дослідження поведінки покупців на товарному ринку 7
1.2 Методи дослідження товарного ринку та його суб’єктів 14
РОЗДІЛ 2 Аналіз діяльності підприємства на товарному ринку (на прикладі ЗАТ „Тайрекс”) 35
2.1 Загальна організаційно-технічна характеристика підприємства 35
2.2 Аналіз ринку, на якому працює підприємство 48
РОЗДІЛ 3 Основні напрямки вдосконалення системи дослідження поведінки покупців на товарному ринку та планування виробничих товарів 62
3.1 Дослідження споживчих переваг методом анкетування 62
3.2 Розробка та маркетинг конкурентоспроможних товарів та послуг 68
ВИСНОВКИ 74
ЛІТЕРАТУРА 78
ДОДАТОК А. Фінансова звітність ЗАТ «Тайрекс» 83
ДОДАТОК Б. Анкета для виявлення споживчих переваг у покупців побутової техніки 85
ДОДАТОК В. Інформація про чисельність працівників ЗАТ „Тайрекс” за окремими підрозділами в 2001-2003 рр. 88
ДОДАТОК Г. Аналіз зовнішніх макроекономічних факторів оточення, що справляють вплив на ЗАТ „Тайрекс” 89
ДОДАТОК Д. Аналіз факторів загроз і можливостей середовища прямого впливу щодо діяльності ЗАТ „Тайрекс” 90
ДОДАТОК Е. Обсяги реалізації продукції ЗАТ „Тайрекс” за видами (тис. грн.) 91
ДОДАТОК Ж. Основні розділи бізнес-плану 92
Розділ 1 Загальні відомості про проект 92
Розділ 2 Аналіз ситуації на ринку 92
Розділ 3 Опис інвестиційного проекту 93
Розділ 4 Виробничий план 93
Розділ 5. План маркетингу 96
Розділ 6 Організаційний план 98
Розділ 7. Оцінка ризиків і страхування 100
Розділ 8. Фінансовий план 102
ДОДАТОК З. Чиста поточна вартість проекту наростаючим підсумком 110
-
Дослідження поведінки покупців на товарному ринку та їх роль у плануванні виробничих товарів (на прикладі підприємства)
АНОТАЦІЯ 3
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1 Теоретичні аспекти дослідження поведінки покупців на товарному ринку 7
1.1 Сутність та роль дослідження поведінки покупців на товарному ринку 7
1.2 Методи дослідження товарного ринку та його суб’єктів 14
РОЗДІЛ 2 Аналіз діяльності підприємства на товарному ринку (на прикладі ЗАТ „Тайрекс”) 35
2.1 Загальна організаційно-технічна характеристика підприємства 35
2.2 Аналіз ринку, на якому працює підприємство 48
РОЗДІЛ 3 Основні напрямки вдосконалення системи дослідження поведінки покупців на товарному ринку та планування виробничих товарів 62
3.1 Дослідження споживчих переваг методом анкетування 62
3.2 Розробка та маркетинг конкурентоспроможних товарів та послуг 68
ВИСНОВКИ 74
ЛІТЕРАТУРА 78
ДОДАТОК А. Фінансова звітність ЗАТ «Тайрекс» 83
ДОДАТОК Б. Анкета для виявлення споживчих переваг у покупців побутової техніки 85
ДОДАТОК В. Інформація про чисельність працівників ЗАТ „Тайрекс” за окремими підрозділами в 2001-2003 рр. 88
ДОДАТОК Г. Аналіз зовнішніх макроекономічних факторів оточення, що справляють вплив на ЗАТ „Тайрекс” 89
ДОДАТОК Д. Аналіз факторів загроз і можливостей середовища прямого впливу щодо діяльності ЗАТ „Тайрекс” 90
ДОДАТОК Е. Обсяги реалізації продукції ЗАТ „Тайрекс” за видами (тис. грн.) 91
ДОДАТОК Ж. Основні розділи бізнес-плану 92
Розділ 1 Загальні відомості про проект 92
Розділ 2 Аналіз ситуації на ринку 92
Розділ 3 Опис інвестиційного проекту 93
Розділ 4 Виробничий план 93
Розділ 5. План маркетингу 96
Розділ 6 Організаційний план 98
Розділ 7. Оцінка ризиків і страхування 100
Розділ 8. Фінансовий план 102
ДОДАТОК З. Чиста поточна вартість проекту наростаючим підсумком 110
-
РR - як складова частина комунікативної політики підприємства на міжнародному ринку (2003 рік)
РЕФЕРАТ 3
ВСТУП 5
Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ 8
1.1. Сутність міжнародних маркетингових комунікацій 8
1.2. Поняття та сутність паблік рілейшнз 15
1.3. РR - як складова частина загальної стратегії підприємства 23
Розділ 2. ІНСТРУМЕНТАРІЙ ТА МЕТОДИ ПРОВЕДЕННЯ РR-ЗАХОДІВ НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ 30
2.1. Особливості організації діяльності PR-підрозділів у закордонних компаніях 30
2.2. Адаптація ідеології підприємства до психології та культури країни на території якої працює підприємство 40
2.3 Управління процесом паблік рілейшнз 44
2.4 PR і взаємовідносини підприємства з суб’єктами ринку 51
2.5 Аналіз основних методів пороведення PR-кампаній на міжнародних ринках 65
Розділ 3. АНАЛІЗ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ КОМПАНІЇ KAWASAKI ТА НАПРЯМКИ ЇЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ 81
3.1. Загальна характеристика об’єкта дослідження 81
3.2. Аналіз основних методів здійснення зовнішніх комунікацій компанії та резерви підвищення їх ефективності 84
Висновок 106
Перелік використаної літератури 107
Додаток 1. Алгоритм успішного проведення кампаній, їхнього планування, організації, контролю й оцінки ефективності, результативності 111
Додаток 2. Технічна характеристика Kawasaki Ninja ZX-12R 112
Додаток 2. Технічна характеристика Kawasaki Ninja ZX-12R 112
Додаток 3. Прес-реліз компании «Ультра Си» 113
Додаток 4. Список ЗМІ для запрошення на прес-конференцію і презентацію 114
Додаток 5. Бюджет проведення презентації 116
-
РR - як складова частина комунікативної політики підприємства на міжнародному ринку
РЕФЕРАТ 3
ВСТУП 5
Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ 8
1.1. Сутність міжнародних маркетингових комунікацій 8
1.2. Поняття та сутність паблік рілейшнз 15
1.3. РR - як складова частина загальної стратегії підприємства 23
Розділ 2. ІНСТРУМЕНТАРІЙ ТА МЕТОДИ ПРОВЕДЕННЯ РR-ЗАХОДІВ НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ 30
2.1. Особливості організації діяльності PR-підрозділів у закордонних компаніях 30
2.2. Адаптація ідеології підприємства до психології та культури країни на території якої працює підприємство 40
2.3 Управління процесом паблік рілейшнз 44
2.4 PR і взаємовідносини підприємства з суб’єктами ринку 51
2.5 Аналіз основних методів пороведення PR-кампаній на міжнародних ринках 65
Розділ 3. АНАЛІЗ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ КОМПАНІЇ KAWASAKI ТА НАПРЯМКИ ЇЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ 81
3.1. Загальна характеристика об’єкта дослідження 81
3.2. Аналіз основних методів здійснення зовнішніх комунікацій компанії та резерви підвищення їх ефективності 84
Висновок 106
Перелік використаної літератури 107
Додаток 1. Алгоритм успішного проведення кампаній, їхнього планування, організації, контролю й оцінки ефективності, результативності 111
Додаток 2. Технічна характеристика Kawasaki Ninja ZX-12R 112
Додаток 2. Технічна характеристика Kawasaki Ninja ZX-12R 112
Додаток 3. Прес-реліз компании «Ультра Си» 113
Додаток 4. Список ЗМІ для запрошення на прес-конференцію і презентацію 114
Додаток 5. Бюджет проведення презентації 116
-
Праця як основний вид діяльності людини
План
Вступ
1. Праця як основний вид діяльності людини
2. Фізіолого-психологічні особливості праці
3. Предмет, методологічні принципи й методи дослідження у фізіології та психології праці:
3.1 предмет фізіології та психології праці;
3.2 методологічні принципи;
3.3 методи дослідження
Висновки
Використана література
-
РR (ПР) - як складова частина комунікативної політики підприємства на міжнародному ринку
Відгук
РЕФЕРАТ 3
ВСТУП 5
Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ 8
1.1. Сутність міжнародних маркетингових комунікацій 8
1.2. Поняття та сутність паблік рілейшнз 15
1.3. РR - як складова частина загальної стратегії підприємства 23
Розділ 2. ІНСТРУМЕНТАРІЙ ТА МЕТОДИ ПРОВЕДЕННЯ РR-ЗАХОДІВ НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ 30
2.1. Особливості організації діяльності PR-підрозділів у закордонних компаніях 30
2.2. Адаптація ідеології підприємства до психології та культури країни на території якої працює підприємство 40
2.3 Управління процесом паблік рілейшнз 44
2.4 PR і взаємовідносини підприємства з суб’єктами ринку 51
2.5 Аналіз основних методів пороведення PR-кампаній на міжнародних ринках 65
Розділ 3. АНАЛІЗ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ КОМПАНІЇ KAWASAKI ТА НАПРЯМКИ ЇЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ 81
3.1. Загальна характеристика об’єкта дослідження 81
3.2. Аналіз основних методів здійснення зовнішніх комунікацій компанії та резерви підвищення їх ефективності 84
Висновок 106
Перелік використаної літератури 108
Додаток 1. Алгоритм успішного проведення кампаній, їхнього планування, організації, контролю й оцінки ефективності, результативності 113
Додаток 2. Технічна характеристика Kawasaki Ninja ZX-12R 114
Додаток 2. Технічна характеристика Kawasaki Ninja ZX-12R 114
Додаток 3. Прес-реліз компании «Ультра Сі» 115
Додаток 4. Список ЗМІ для запрошення на прес-конференцію і презентацію 116
Додаток 5. Бюджет проведення презентації 118
-
Основні методи дослідження політичної психології
Вступ 3
1. Методи дослідження політичної психології 5
2. Методологічні засади політичної психології 11
Висновки 13
Список використаної літератури 15
Cгенерировано за 0.011931 секунд
|