Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Методи дослідження пріоритетів та психології покупців на зовнішніх ринках» (ID:13900)

| Размер: 194 кб. | Объем: 29 стр. | Стоимость: 35 грн. | Добавлена: 13.04.2005 | Код продавца: 3 |
СодержаниеВступ 3 Розділ 1. Значення інформації в міжнародному маркетингу та особливості дослідження пріоритетів та психології покупців на зовнішніх ринках 5 1.1. Значення інформації в міжнародному маркетингу 5 1.2. Психологічні чинники поведінки покупця 8 1.3. Особливості дослідження психології покупців на зовнішніх ринках 13 Розділ 2. Основні методи дослідження пріоритетів та психології покупців на зовнішніх ринках 16 2.1. Методи збирання первинної інформації 16 2.2. Спеціалізовані методи дослідження психології споживачів 21 2.2.1 Mystery shopping 21 2.2.2. Споживчі (щоденникові) панелі 22 2.2.3. Моніторинг споживачів, громадської думки 24 2.2.4. Омнібус 25 2.2.5. Ролінгове опитування 27 Висновки 29 Література 30 Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураЛІТЕРАТУРА 1. Балакирева О.Н., Комарова Н.Н. Исследовательские возможности и методология подготовки и проведения фокус-групп // Маркетинговые исследования / Под общ. ред. Е.В. Ромата. – Харьков: НВФ «Студцентр», 2001. – С. 92-100. 2. Белановский С.А. Метод фокус-групп. – М.: Магистр, 1996. – 272 с. 3. Беляевский И.К. Маркетинговое исследование: информация, анализ, прогноз: Учеб. пособие. – М.: Финансы и статистика, 2001. – 320 с. 4. Березин И. С. Маркетинг и исследования рынков. – М.: Русская Деловая Литература, 1999. – 416 с. 5. Войчак А.В. Маркетингові дослідження: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. – К.: КНЕУ, 2001. – 119 с. 6. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. – 2-е издание, переработанное и дополненное. – М.: Издательство «Финпресс», 2000. – 464 с. 7. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. – М.: Прогресс, 1990. – 736 с. 8. Маркетинговые исследования / Под общ. ред. Е.В. Ромата. – Харьков: НВФ «Студцентр», 2001. – 352 с. 9. Международный кодекс МТП и ЕСОМАР по практике маркетинговых и социальных исследований // Кретов И.И. Маркетинг на предприятии: Практическое пособие. – М.: Финстатинформ, 1994. – С. 141-154. 10. Парсяк В.Н., Рогов Г.К. Маркетинговые исследования. – К.: Наукова думка, 1995. – 145 с. 11. Полторак В. Маркетингові дослідження: сутність, методи, технології // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2000. – 1. – С. 108-128 12. Полторак В.А. Маркетингові дослідження: Навчальний посібник. – Київ: Центр навчальної літератури, 2003. – 387 с. 13. Ромат Е.В. Представление результатов маркетингового исследования // Маркетинг и реклама. – 2001. – С. 24-26. 14. Савельев Є.В. Європейська інтеграція і маркетинг. Наукові нариси. – Тернопіль: Карт-бланш, 2003. – 482 с. 15. Соціологія: короткий енциклопедичний словник / За заг. ред. B.I. Воловича. – К.: Укр. центр духовн. культури, 1998. – 736 с. 16. Старостина А.А. Маркетинговые исследования. -М.: Изд. дом «Вильямс», 2001. – 320 с. 17. Сэндидж Ч.Г., Фрайбургер В., Ротцолл К. Реклама: теория и практика: Пер. с англ. – М.: Прогресс, 1989. – С. 112-113. 18. Управління зовнішньоекономічною діяльністю: Навч. посібник / Під заг. ред. А. І. Кредісова / Пер. з рос. Н. Кіт, К. Серажим. – К., 2000. – 448 с. 19. Фарберова Э.Н. Методология и организация обследования бюджетов домашних хозяйств в восточноевропейских странах (на примере Польши) // Труд за рубежом. – 1995. – №3. – С. 20 – 29. 20. Фоксол Г., Голдсмит Р., Браун С. Психология потребителя в маркетинге. – СПб: Питер, 2001. – 352 с. 21. Хант Ч., Зартарьян В. Разведка на службе вашего предприятия. – К.: Укрзакордонвизасервис, 1992. – 160 с. 22. Хрупкий В.Е., Корнеева И.В. Современный маркетинг: настольная книга по исследованию рынка: Учеб. пособие – 2-изд. – М.: Финансы и статистика, 1999. – 528 с. 23. Циганкова Т.М. Управління міжнародним маркетингом: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 2001. – 132 с. 24. Черчилль Г.А. Маркетинговые исследования. – СПб: Питер, 2000. – 752 с. 25. Шашин П.Б. Метод экспертных оценок. – М., 1987. -120 с. 26. Яковенко И. Проективные методы как ключ к выявлению глубинных мотивов потребителей // Маркетинг и реклама. – 2001. – №3. – С. 18-21.
Дополнительная информация139
Рік написання: 2005
Заказ Заказать Купить «Методи дослідження пріоритетів та психології покупців на зовнішніх ринках»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Международний маркетинг
  • принципи і методи регулювання зовнішніх торгівельних операцій (на прикладі ВАТ)
  • Дослідження поведінки покупців на товарному ринку та їх роль у плануванні виробничих товарів (на прикладі підприємства)
  • Дослідження поведінки покупців на товарному ринку та їх роль у плануванні виробничих товарів
  • РR - як складова частина комунікативної політики підприємства на міжнародному ринку (2003 рік)
  • РR - як складова частина комунікативної політики підприємства на міжнародному ринку
  • РR (ПР) - як складова частина комунікативної політики підприємства на міжнародному ринку
  • Загальна характеристика методів психологічного дослідження
  • Праця як основний вид діяльності людини
  • Теоретичні проблеми психології розлучення
Cгенерировано за 0.177003 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...