Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «РR - як складова частина комунікативної політики підприємства на міжнародному ринку (2003 рік)» (ID:28884)

| Размер: 348 кб. | Объем: 124 стр. | Стоимость: 75 грн. | Добавлена: 14.02.2008 | Код продавца: 1 |
СодержаниеРЕФЕРАТ 3
ВСТУП 5
Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ 8
1.1. Сутність міжнародних маркетингових комунікацій 8
1.2. Поняття та сутність паблік рілейшнз 15
1.3. РR - як складова частина загальної стратегії підприємства 23
Розділ 2. ІНСТРУМЕНТАРІЙ ТА МЕТОДИ ПРОВЕДЕННЯ РR-ЗАХОДІВ НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ 30
2.1. Особливості організації діяльності PR-підрозділів у закордонних компаніях 30
2.2. Адаптація ідеології підприємства до психології та культури країни на території якої працює підприємство 40
2.3 Управління процесом паблік рілейшнз 44
2.4 PR і взаємовідносини підприємства з суб’єктами ринку 51
2.5 Аналіз основних методів пороведення PR-кампаній на міжнародних ринках 65
Розділ 3. АНАЛІЗ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ КОМПАНІЇ KAWASAKI ТА НАПРЯМКИ ЇЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ 81
3.1. Загальна характеристика об’єкта дослідження 81
3.2. Аналіз основних методів здійснення зовнішніх комунікацій компанії та резерви підвищення їх ефективності 84
Висновок 106
Перелік використаної літератури 107
Додаток 1. Алгоритм успішного проведення кампаній, їхнього планування, організації, контролю й оцінки ефективності, результативності 111
Додаток 2. Технічна характеристика Kawasaki Ninja ZX-12R 112
Додаток 2. Технічна характеристика Kawasaki Ninja ZX-12R 112
Додаток 3. Прес-реліз компании «Ультра Си» 113
Додаток 4. Список ЗМІ для запрошення на прес-конференцію і презентацію 114
Додаток 5. Бюджет проведення презентації 116

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураПерелік використаної літератури
1. Алешина И.В. Паблик Рилейшнз для менеджеров. М:ИКФ «ЭКМОС», 2002 г., 480 с.
2. Багиев Г.Л. Методы получения и обработки маркетинговой информации. - СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 1996.
3. Багиев Г.Л. Основы организации маркетинговой деятельности на предприятии. -Л.: ЛОПВНТОЭ, 1990. - 260 с.
4. Багиев Г.Л., Красикова Н.И. Мотивация коммерческих коммуникаций в системе маркетинга.- СПб.: Изд-во СПбУЭиФ, 1994.- 86 с.
5. Багиев Г.Л., Томилов В.В., Чернышева З.А. Маркетинг и культура предпринимательства. - СПб.: СПбУЭФ, 1995.
6. Багиев Г.Л.,Аренков И.А. Основы маркетинговых исследований. Учебное пособие.- Спб.: Изд-во СПбУЭиФ, 1996. -94 с.
7. Блэк Сэм. Паблик Рилейшнз. Пер. с. англ. М.: Сирин, 2002 г., 202 с.
8. Бодуан Жан Пьер. Управление имиджем компании. Паблик рилейшнз: предмет и мастерство. Пер. с.фр. - М.: Консалтинговая группа «Имидж-Контакт»: ИНФРА-М, 2001. – 233 с.
9. Василик М., старший вице-президент и управляющий директор PBN Корпоративне позиціонування Управління репутацією. // Презентации выставки REX 2002
10. Вествуд Дж. "Маркетинговый план". Спб: "Питер", 2001 г.
11. Вишнякова М. Концепция формирования имиджа компании (общий подход и рекомендации).// Практический маркетинг №5, 2001
12. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология
и практика. - М.: Финпресс, 1998. - 224с.
13. Игнатьев Д., Бекетов А., Сарокваша Ф. "Настольная энциклопедия Public Relations". Спб: «Энциклопедия маркетинга», 2003.
14. Ильинский В. Проведение выигрышной выставки. // Презентации выставки REX 2002
15. Капферер Жан-Ноэль. Торговые марки: испытание практикой. Новые реальности современного брэндинга. Пер с.фр. – М.: Консалтинговая группа «Имидж-Контакт»: ИНФРА-М, 2002. – 211 с.
16. Клименко Е.Н. Теоретические аспекты исследования рынка как инструмента обоснования маркетинговой стратегии предприятия. Харьков:ХГЭУ, 2002
17. Ключковская Я., старший менеджер по работе с клиентами Romyr & Associates. Пиарить или не пиарить? Public Relations в маркетинговом миксе. // Презентации выставки REX 2002
18. Королько В.Г. Основы паблик рилейшнз. М., "Рефл-бук", К.: "Ваклер" - 2000. - 528 с.
19. Корпоративные документы компании Lexicon Branding (материалы сайта http://www.lexicon-branding.com/ )
20. Корпоративные материалы PR-агентства «Ansdell Russia».
21. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. - М.: Ростингер,1996.
1996.-704с.
22. Кретов И.И. Маркетинг на предприятии. - М.: Финстатинформ, 1994.-143с.
23. Кромптон Аластер . «Мастерская рекламного текста», М., Изд-во «Довгань»,1995 год
24. Курейко В., директор по развитию бизнеса Publicity Creating. Украинский рынок PR: вчера, сегодня, завтра.// Презентации выставки REX 2002
25. Ламбен Ж.Ж. Стратегический маркетинг. - СПб.: Наука, 1996.
26. Муратова О. Интернет-ТЕХНОЛОГИИ и Public Relations: тенденции и перспективы развития. http://www.cvacubo.com/pr/5/
27. Ноздрева Р.Б., Цыгичко Л.И. Как побеждать на рынке. - М.: Финансы и статистика, 1996.
28. Ньюсом Даг, Терк Джуди Ван Слайк, Крукеберг Дин. Все о PR. Теория и практика паблик рилейшнз. -7-е изд. Пер. с.англ. - М.: Консалтинговая группа «Имидж-Контакт»: ИНФРА-М, 2001. – 628 с.
29. Оксана Щегельська. Брендинг на споживчих і промислових ринках http://management.com.ua/marketing/mark002.html
30. Перция В., директор BrandAid. Позиционирование и брендинг: что важнее?// Презентации выставки REX 2002
31. Погорєлов А. Шеф-редактор журнала «Компаньон», Председатель правления Издательского дома «Максимум». PR компании.с точки зрения ЗМІ. // Презентации выставки REX 2002
32. Порохов С. Ловушка для журналиста. Из материалов журнала "Индустрия рекламы", http://www.ir-magazine.ru/
33. Савченко А., директор компании "Аntanta.net". Теория маркетинга в Интернете. История создания сайта www.marketing.web-standart.net. // Презентации выставки REX 2002
34. Самые успешные PR-кампании в мировой практике: Пер. с. англ. М.: Консалтинговая группа «Имидж-Контакт», ИНФРА-М, 2002. – VIII, 310 c.
35. Сироткин Д. Выработка эффективной бизнес-модели для компании. Исследовательско-консультационная фирма "АЛЬТ", Санкт-Петербург, 2002
36. Создание торговой марки: опыт десяти наиболее успешных британских практиков. /Под ред. Дона Коули: Пер. с. англ. – М.: Консалтинговая группа «Имидж-Контакт»: ИНФРА-М, 2002. – 240 с.
37. Старостина А. А., Кравченко В. А., Маркетинговые исследования на стадии разработки идеи нового товара. К:НТУУ «КПИ», 2001
38. Старостина А. А., Кравченко В. А., Маркетинговые исследования при разработке новых товаров. К:НТУУ «КПИ», 2001
39. Томилов В.В. Культура организации международных коммуникаций. Спб: «Энциклопедия маркетинга», 2003.
40. Федотов А. Kawasaki ZX-12R или в поисках алгоритма достижения успеха PR-кампании. М.: Хрустальный апельсин, 2001
41. Чимшит С.И. Обзор методов маркетинговых исследований.. Днепропетровск:ДАУБиП, 2001 г.
42. PR сегодня: новые подходы, исследования, международная практика. /Пер. с. англ. –М.: Консалтинговая группа «Имидж-Контакт»: ИНФРА-М, 2002. – 493 с.
Періодичні видання
43. «Drive», N 6 2000 року
44. «Автопанорама», N 6 2000 року
45. «Автопилот», N 5 2000 року
46. «Ведомости»,17 листопаду 2000 року
47. «Клакстон», N 8 2000 року
48. «Компания», N 21 2000 року
49. «Медведь», N 46 2000 року
50. «Мото», N 7 2000 року
51. «Птюч», N 5 2000 року
Ресурси мережі Інтернет
52. Матеріали сайту http://cfin.ru
53. Матеріали сайту http://management.com.ua
54. Матеріали сайту http://marketing.spb.ru
55. Матеріали сайту http://promo.ru
56. Матеріали сайту http://rex.ua
57. Матеріали сайту http://www.avertisingage.com/
58. Матеріали сайту http://www.brandconsult.com/
59. Матеріали сайту http://www.brandist.com/
60. Матеріали сайту http://www.ereklama.ru/
61. Матеріали сайту http://www.pr.com/
62. Матеріали сайту http://www.reklamist.com/
63. Матеріали сайту http://www/.comcom-2.com

Заказ Заказать Купить «РR - як складова частина комунікативної політики підприємства на міжнародному ринку (2003 рік)»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Збутова політика в зовнішньоекономічній діяльності підприємств медичного та фармацевтичного профілю
  • МАРКЕТИНГОВА КОМУНІКАТИВНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА
  • Реклама та PR-технолоії в системі комунікативної політики
  • Реклама та PR-технолоії в системі комунікативної політики
  • Конкуренція і конкурентноздатність на міжнародному ринку
  • Україна на міжнародному ринку капіталів
  • Міжнародна маркетингова цінова політика галузі
  • Економічне обґрунтування товарної та цінової політики фірми за умови сильної конкуренції на ринку
  • Облікова політика підприємства
  • Проблеми функціонування та інформаційної підтримки фондового ринку в Україні
  • Контрольна робота з фінансів
Cгенерировано за 0.032612 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...