-
Збутова політика в зовнішньоекономічній діяльності підприємств медичного та фармацевтичного профілю
Предмет: Маркетинг медичних і фармацевтичних послуг
Зміст
Вступ 3
1. Збутова політика на міжнародному ринку фармацевтичної продукції як складова частина загальної маркетингової стратегії 4
2. Особливості збутової політики підприємств на міжнародному ринку фармацевтичної продукції 10
Висновки 20
Література 22
Додатки 23
Додаток 1.
Основні техніко-економічні показники виробничо-господарської діяльності ВАТ “Фарм-Сервіс”
-
МАРКЕТИНГОВА КОМУНІКАТИВНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА
ЗМІСТ
ВСТУП ……………………………………………………………………... 3
РОЗДІЛ 1. ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ
1.1. Вплив маркетингової комунікативної політики на ефективність діяльності підприємства…………………………………………... 6
1.2. Маркетингові стратегії просування товарів на ринок та методичні підходи до оцінки ефективності комунікативної політики підприємства……………………………………………. 31
Висновки по першому розділу………………………………….………. 42
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ КОМПАНІЇ “ДКС УКРАЇНИ”.
2.1. Аналіз діяльності компанії, її потужностей та потенціалу........................................................………………….… 45
2.2. Діагностика маркетингової комунікативної політики та аналіз ефективності її використання…………………………………….. 55
Висновки по другому розділу…………………………………………... 60
РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗАХОДІВ ПО ПРОСУВАННЮ КОМПАНІЇ “ДКС УКРАЇНИ” НА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНОМУ РИНКУ.
3.1. Визначення цілей, завдань і стратегій програми просування компанії на ринок……………………………………………… 63
3.2. Рекомендації по основним заходам маркетингової комунікативної політики корпорації…………………………….. 70
Висновки по третьому розділу………………………………….... 85
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ…………………………………………………... 88
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………………... 92
ДОДАТКИ
-
Реклама та PR-технолоії в системі комунікативної політики
Зміст
Вступ 3
1 Реклама в системі комунікативної політики 4
1.1 Мета та завдання рекламної діяльності 4
1.2 Програма рекламної діяльності 6
1.3 Засоби поширення рекламної інформації 9
2 PR – технології в системі комунікативної політики 12
2.1 Робота з громадськістю 12
2.2 Пропаганда, як складова PR 13
Висновок 15
Використана література 16
-
Реклама та PR-технолоії в системі комунікативної політики
Зміст
Вступ 3
1 Реклама в системі комунікативної політики 4
1.1 Мета та завдання рекламної діяльності 4
1.2 Програма рекламної діяльності 6
1.3 Засоби поширення рекламної інформації 9
2 PR – технології в системі комунікативної політики 12
2.1 Робота з громадськістю 12
2.2 Пропаганда, як складова PR 13
Висновок 15
Використана література 16
-
Конкуренція і конкурентноздатність на міжнародному ринку
План.
1. Конкуренція і конкурентноздатність на міжнародному ринку. П’ять сил конкуренції відповідно до досліджень М.Портера. Роль випадку. Роль уряду.
2. Зовнішньоекономічні стратегії: вибір закордонного ринку, його аналіз, визначення форми, участі. Фактори, що впливають на вибір способу виходу на міжнародний ринок.
3. Поняття, цілі і політика міжнародних комунікацій. Принципи і нові підходи у формуванні комунікативної політики фірм на зовнішньому ринку.
4. Практичне завдання.
-
Україна на міжнародному ринку капіталів
ВСТУП 3
1. ЕТАПИ РОЗВИТКУ ТА ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО КАПІТАЛУ 4
2. УКРАЇНА НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ ЦІННИХ ПАПЕРІВ 8
3. УКРАЇНА НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ ІНВЕСТИЦІЙ 14
4. МІСЦЕ УКРАЇНИ НА МІЖНАРОДНОМУ КРЕДИТНОМУ РИНКУ 20
ВИСНОВКИ 29
ЛІТЕРАТУРА 30
-
Міжнародна маркетингова цінова політика галузі
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МІЖНАРОДНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ 6
1.1. Основи маркетингової діяльності на міжнародному ринку 6
1.2. Методи планування ринкової стратегії 12
1.3. Цінова політика на зовнішньому ринку 23
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МІЖНАРОДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ «__» 32
2.1. Загальна характеристика підприємства 32
2.2. Дослідження міжнародної діяльності підприємства 43
2.3. Аналіз маркетингового середовища на ринку 49
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 64
3.1. Розробка цінової стратегії підприємства 64
3.2. Оцінка запропонованих заходів вдосконалення маркетингової і цінової політики підприємства 84
ВИСНОВОК 91
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 99
Додатки 112
Дослідження міжнародного маркетингового середовища ринку соків
-
Економічне обґрунтування товарної та цінової політики фірми за умови сильної конкуренції на ринку
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи товарної та цінової політики підприємства 5
1.1 Економічне визначення сильної конкуренції на ринку 5
1.2 Сутність та значення цінової політики підприємства 7
1.3 Товарна політика підприємства: цілі та складники 11
Розділ 2. Дослідження товарної та цінової 14
політики фірми за умови сильної конкуренції на ринку 14
2.1 Характеристика підприємства туристичної галузі ТОВ «...» 14
2.2 Характеристика ринку та визначення місця ТОВ «...» на ринку сильної конкуренції 16
2.3 Оцінка товарної політики ТОВ «...» 21
2.4 Оцінка цінової політики ТОВ «...» 24
Розділ 3. Обґрунтування вибору цінової та товарної політики підприємства 27
3.1 Механізм розробки цінової та товарної політики підприємства 27
3.2 Пропозиції щодо вдосконалення цінової та товарної політики підприємства 31
Висновки 32
Список використаної літератури 34
Додатки 37
-
Проблеми функціонування та інформаційної підтримки фондового ринку в Україні
1.Фондовий ринок, як складова частина фінансового ринку 3
2.Стан сучасного фондового ринку України та проблеми його функціонування 7
3.Українська фондова біржа 12
4. Інформаційна підтримка фондового ринку 17
5.Перспективи та шляхи розвитку фондового ринку України 19
Висновки 22
Література 24
-
Контрольна робота з фінансів
ЗМІСТ
1. Фінансова політика як складова частина економічної і соціальної політики держави. Стратегія і тактика фінансової політики. 3
2. Економічна суть та джерела формування бюджетних доходів 9
3. Сутність і класифікація фінансових ринків 12
Список використаної літератури 20
-
Оперативне управління виробничими запасами підприємства в умовах ринкової економіки
ВСТУП 3
1 Теоретична частина 4
Вітчизняні та закордонні методи управління виробничими запасами підприємства 4
2 АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА 14
2.1 Дослідження діяльності підприємства за період, що аналізується 14
2.2 Аналіз системи управління матеріальними ресурсами та виробничими запасами підприємства 23
3 ПРОЕКТНА ЧАСТИНА РОЗРОБКА ПОЛІТИКИ ОПЕРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ВИРОБНИЧИМИ ЗАПАСАМИ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ РИНКУ 25
3.1. Оперативне управління виробничими запасами підприємства на основі альтернативних методів оцінки виробничих запасів 25
3.2 Вплив методу оцінки запасів на фінансові результати роботи підприємства 29
3.3 Оптимізація розміру запасів методами лінійного програмування 33
ВИСНОВКИ 36
ЛІТЕРАТУРА 38