Реклама

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!

n/a

Тема: «Інтернет як засіб маркетингу у туризмі» (ID:11512)

| Размер: 30 кб. | Объем: 24 стр. | Стоимость: 1 СМС | Добавлена: 11.02.2007 | Код продавца: 2 |
Содержание План

Вступ 3
1. Інтернет як засіб маркетингу в туризмі 4
2. Проведення маркетингової кампанії в Інтернет 6
2.1. Web-сервер (Web-сайт) фірми 6
2.2.Визначення цілей маркетингової кампанії 7
2.3. Проведення маркетингових досліджень 8
2.4.Формування концепції і структури Web-серверу 9
2.5. Вибір місця розміщення й імені домена Web-серверу 10
2.6.Реклама Web-серверу 11
2.7. Основні методи баннерної реклами. 13
3. Українська індустрія туризму в Інтернет 13
3.1. Турфірми і турагентства 14
3.2.Санаторії, курорти, пансіонати 15
3.3. Готелі 16
3.4.Турклуби 17
3.5.Електронні видання 18
3.6. Регіони України 18
3.7. Турсайти для іноземних туристів 20
Висновок 22
Список літератури та інформаційних витоків 24

Просмотр
Просмотр Просмотреть с сайта...
Скачивание
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Інтернет технології у професійній роботі менеджера

  • СУТЬ МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНОМУ, КУРОРТНОМУ ТА ТУРИСТИЧНОМУ СЕРВІСІ

  • Інтернет як засіб маркетингу в туризмі

  • Інтернет як засіб маркетингу в туризмі

  • Маркетингова діяльність у мережі Інтернет

  • Інтернет та його вплив на паблік рілейшнз

  • Шляхи ефективного використання інтернет-технологій в підприємницькій діяльності на прикладі підприємства “Активсайт”

  • Шляхи ефективного використання інтернет-технологій в підприємницькій діяльності на прикладі підприємства “Активсайт

  • ПІДВИЩЕННЯ ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ РИНКОВИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ

  • ПІДВИЩЕННЯ ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ РИНКОВИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ


Cгенерировано за 0.010605 секунд
загрузка...