|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Шляхи ефективного використання інтернет-технологій в підприємницькій діяльності на прикладі підприємства “Активсайт”
Вступ 6
Розділ 1. Інтернет і його роль в бізнесі 8
1.1 Інтернет як предмет і засіб електронного бізнесу 8
1.2. Розвиток мережі Інтернет у світі 11
1.3 Розвиток мережі Інтернет в Україні 16
1.4 Правове регулювання в сфері інформаційної діяльності та електронної комерції в Україні і в світі 21
1.5 Висновки по першому розділу 30
Розділ 2. Використання Інтернет-технологій у підприємницькій діяльності 32
2.1 Моделі бізнесу, засновані на використанні Інтернет 32
2.2 Створення Web-caйту компанії і управління його змістом 37
2.3 Маркетинг в інтернет-проектах 42
2.3.1Складання маркетинг-плану 42
2.3.2 Типова структура медіа-плану для інтернет-проекту 48
2.3.3 Переваги і недоліки І-маркетингу 50
2.4 Методи реклами інтернет-проектів 52
2.5 Оффлайнова реклама інтернет-проектів 58
2.6 Висновки по другому розділу 63
Розділ 3. Схема маркетинг-плану рекламного агентства «Активсайт» 65
3.1 Опис послуг, ціна, асортимент 65
3.2 Бізнес-модель 66
3.3 Конкуренти 71
3.4 Ринок, характеристика, обсяг, потенціал 72
3.5 Стратегія і тактика 73
3.6 Висновки по третьому розділу 74
Висновки 75
Список літератури 77
Додаток 1. Двадцятка популярних серверів (Лютий 2002) 79
Додаток 2. Двадцятка популярних слів (Лютий 2002) 80
Додаток 3. Дизайн сторінки “Послуги” сайту http://activesite.krapka.net 81
-
Використання Інтернет-технологій в науковій діяльності
Вступ 3
1. Інтернет як феномен кінця ХХ ст. 6
1.1. Основні відомості про всесвітню мережу 6
1.2. Інтернет – нові можливості для бібліотечних технологій 8
1.3. Напрями застосування Інтернет-технологій у науковій діяльності 10
2. Інтернет-технології в діяльності українських науковців 16
2.1. Технологія пошуку наукової інформації у Інтернет 16
2.2. Інтернет-технології для задоволення інформаційних потреб науковців і фахівців 22
3. Інтернет-технології в діяльності українських науковців : підсумки і перспективи 32
3.1. Роль Інтернет у вищій освіті 32
3.2. Концепція системи реферування української наукової літератури 37
Висновки 49
Література 52-54
-
Адресная рассылка
1. Как проводить адресную рассылку, какие цели ставит перед собой адресная рассылка и каким кретериям она должна соответствовать 3
2. Как составить базу потенциальных заказщиков и по каким источникам получить информацию 4
3. Как презентовать фирму и услуги. Переговоры по результатам рассылки 5
Литература 7
1. Кривов’яз О.В. “Шляхи ефективного використання інтернет-технологій в підприємницькій діяльності”. Випускна робота., К:КІБіТ, 2002 р.
2. Лук’янець Т.І. Рекламний менеджмент. К:КНЕУ, 1998 р.
3. Агрессивный маркетинг или партизанская война в малом бизнесе / Сост.: В. А. Седлинек и др. — Самара: СДП, 1992.
4. Айзенберг М. Менеджмент рекламы. — М.: ИнтелТех, 1993.
-
Управління рекламною діяльністю
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні основи управління рекламною діяльністю 6
1.1. Сутність і особливості рекламної діяльності за умов вітчизняного ринку 6
1.2. Основні засоби реклами та специфіка їх використання 16
1.3. Особливості застосування Інтернет-технологій в рекламній діяльності 20
1.4. Методологічні аспекти організації ефективного рекламного менеджменту 33
Розділ 2. Управління рекламною діяльністю в "..." 38
2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика організації 38
2.2. Аналіз рекламних стратегій "..." 41
2.3. Аналіз системи організації та управління рекламою в організації 50
Розділ 3. Інтернет-технології як одна із складових підвищення ефективності рекламної діяльності "..." 65
3.1. Обґрунтування доцільності використання можливостей мережі Інтернет в рекламній діяльності "..." 65
3.2. Розробка програми Інтернет-реклами в "..." 76
3.3. Прогноз ефективності запропонованих заходів 80
Висновки 82
Література 84
Додаток А. Кодекс "..." 88
Додаток Б. Статут "..." 91
Додаток В. Головна сторінка офіційного сайту "..." 100
Додаток Г. Каталог елітних рекламних площадок України 102
-
Управління інформаційними технологіями в туризмі (на прикладі туристичного підприємства)
ВСТУП 3
1. Використання інформаційних технологій в туризмі 5
1.1. Сутність , значення та роль інформаційних технологій в туристичному бізнесі 5
1.2. Процес автоматизації туристичних агенцій 12
1.3. Створення ефективного сайту тур агенції: реклама туристичних послуг 20
2. Аналіз діяльності туристичного підприємства ТОВ 25
2.1. Характеристика туристичного підприємства ТОВ 25
2.2. Аналіз господарської діяльності туристичного підприємства ТОВ 35
2.3. Дослідження процесу інформатизації туристичної фірми ТОВ 40
3. Вдосконалення процесу управління інформаційними технологіями на туристичному підприємстві 45
3.1. Створення системи управлінського впливу на процес інформатизації в туризмі 45
3.2. Перспективи розвитку туристичних Інтернет - проектів 52
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 61
ДОДАТКИ 63-67
-
Маркетингова діяльність у мережі Інтернет
Вступ 3
1. Вплив інтернет –технологій на маркетингову дяльність підприємства 3
2. Електрона комерція, як сучасний різновид товарного ринку 8
3. Брендінг та інтернет 19
4. Інтернет-реклама як інструмент сучасного маркетингу 26
Висновок 29
Список літератури 31
-
Управління процесами створення фірми малого бізнесу в Україні
Вступ 2
1. Технологія заснування власної справи 3
1.1 Організаційно-правові форми підприємницької діяльності 3
1.2 Організація підприємницької діяльності 5
1.3 Механізм створення власної справи 9
2. Порядок реєстрації нового підприємства за чинним законодавством України 14
2.1 Порядок реєстрації у виконкомі 14
2.2 Порядок відкриття рахунку в банку, реєстрації та обліку в деяких державних органах 16
3. Аналіз процедури створення фірми малого бізнесу на прикладі ТОВ «Активсайт» 21
3.1. Бізнес-план ТОВ «Активсайт» 21
Висновки 23
Література 24
Додаток 1. Типова схема державної реєстрації новоствореного підприємства в Україні 26
Додаток 2. Бізнес-план ТОВ «ActiveSite» 28
-
Організація виробництва на прикладі Інтернет-Кафе "Чат"
ЗМІСТ
Вступ 4
1. Поняття організації, її структура та типи 5
1.1 Поняття організації, організаційної структури, типи організаційних структур 5
1.2 Стратегія і практична діяльність фірми 14
1.3 Внутрішньогосподарська структура підприємства й оборот його виробничих фондів 19
2. Організація діяльність мережі комп’ютерних клубів "Чат" 23
2.1 Загальна техніко-економічна характеристика підприємства Інтернет-Кафе "Чат" 23
2.2 Організаційна структура підприємства 24
2.3. Оцінка стратегії підприємства та фінансові результати діяльності 28
3. Шляхи поліпшення ефективності діяльності Інтернет-кафе "Чат" 36
3.1. Технічні аспекти підвищення ефективності роботи Інтернет-кафе 36
3.2. Шляхи збільшення рентабельності Інтернет-кафе 40
Висновки 45
Список використаної літератури 48
-
Управління процесами створення фірми малого бізнесу в Україні
Зміст
Вступ 2
1. Технологія заснування власної справи 3
1.1 Організаційно-правові форми підприємницької діяльності 3
1.2 Організація підприємницької діяльності 5
1.3 Механізм створення власної справи 9
2. Порядок реєстрації нового підприємства за чинним законодавством України 14
2.1 Порядок реєстрації у виконкомі 14
2.2 Порядок відкриття рахунку в банку, реєстрації та обліку в деяких державних органах 16
3. Аналіз процедури створення фірми малого бізнесу на прикладі ТОВ «Активсайт» 21
3.1. Бізнес-план ТОВ «Активсайт» 21
Висновки 23
Література 24
Додаток 1. Типова схема державної реєстрації новоствореного підприємства в Україні 26
Додаток 2. Бізнес-план ТОВ «ActiveSite» 28
-
Маркетинг - Основний напрямок господарської діяльності підприємства
ВСТУП 3
1 МАРКЕТИНГ: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ 5
1.1 Маркетинг: сутність, цілі, принципи та функції 5
1.2 Історичні етапи і концепції розвитку маркетингу 9
1.3 Проблеми реалізації підприємствами маркетингової діяльності 13
2 ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 16
2.1 Побудова організації структури маркетингу на підприємстві 16
2.2 Розробка комплексу маркетингу та його вплив на господарську діяльність підприємства 24
2.3 Оцінка ефективності маркетингових програм 26
3 ПЕРСПЕКТИВА ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ В ПІДПРИЄМНИЦЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 33
3.1 Зарубіжний досвід використання маркетингу в господарській діяльності підприємства 33
3.2 Шляхи вдосконалення використання маркетингу в діяльності підприємств 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 45
Cгенерировано за 0.020149 секунд
|