Реклама

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!

n/a

Тема: «Інтернет як засіб маркетингу в туризмі» (ID:11498)

| Размер: 16 кб. | Объем: 20 стр. | Стоимость: 1 СМС | Добавлена: 11.02.2007 | Код продавца: 2 |
Содержание
План 1
Вступ 2
1. Інтернет як засіб маркетингу в туризмі 3
1.1. Можливості і переваги Інтернету для турбізнесу і туризму: 4
2. Проведення маркетингової кампанії в Інтернет 5
2.1. Web-сервер (Web-сайт) фірми. 5
2.2.Визначення цілей маркетингової кампанії 6
2.3. Проведення маркетингових досліджень 7
2.4.Формування концепції і структури Web-серверу. 7
2.5. Вибір місця розміщення й імені домена Web-серверу. 8
2.6.Реклама Web-серверу. 9
2.7. Основні методи баннерної реклами. 11
3. Українська індустрія туризму в Інтернеті. 12
3.1. Турфірми і турагентства. 12
3.2.Санаторії, курорти, пансіонати. 13
3.3. Готелі 13
3.4.Турклубы 14
3.5.Електронні видання. 15
3.6. Регіони України 15
3.7. Турсайты для іноземних туристів. 17
Висновок 18
Список літератури й інформаційних джерел 20

Просмотр
Просмотр Просмотреть с сайта...
Скачивание
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Інтернет технології у професійній роботі менеджера

  • СУТЬ МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНОМУ, КУРОРТНОМУ ТА ТУРИСТИЧНОМУ СЕРВІСІ

  • Інтернет як засіб маркетингу у туризмі

  • Інтернет як засіб маркетингу в туризмі

  • Маркетингова діяльність у мережі Інтернет

  • Інтернет та його вплив на паблік рілейшнз

  • Шляхи ефективного використання інтернет-технологій в підприємницькій діяльності на прикладі підприємства “Активсайт”

  • Шляхи ефективного використання інтернет-технологій в підприємницькій діяльності на прикладі підприємства “Активсайт

  • ПІДВИЩЕННЯ ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ РИНКОВИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ

  • ПІДВИЩЕННЯ ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ РИНКОВИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ


Cгенерировано за 0.011619 секунд
загрузка...