-
Маркетинг у сфері некомерційної діяльності
1. Маркетинг у сфері некомерційної діяльності. Маркетинг послуг, місць, ідей. Маркетинг організацій, маркетинг окремих осіб. Самомаркетинг.
2. Аналіз організації служби маркетингу та маркетингової діяльності ВАТ „Полісянка”
3. Оцінка конкурентоспроможності продукції
Список використаної літератури
-
ПІДВИЩЕННЯ ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ РИНКОВИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи маркетингу в туризмі 5
1.1. Маркетинг в туризмі 5
1.2. Концепції маркетингу в туризмі 8
1.3. Особливість стратегій розвитку туристичних підприємств 11
Розділ 2. Особливість маркетингу туристичної фірми "Супутник" 19
2.1. Характеристика спектру послуг туристичної фірми "Супутник" 19
2.2. Сутність маркетингових досліджень туристичної фірми "Супутник" 24
Розділ 3. Удосконалення маркетингових заходів просування туристичного продукту в умовах становлення ринкових відносин в Україні
31
3.1. Розробка концепції маркетингу просування послуг туристичної фірми "Супутник" 31
3.2. Стимулювання споживачів 32
3.3. Стимулювання роздрібних туристичних агентств 33
3.4. Пропаганда туризму 36
3.5. Особливості проведення рекламних компаній 37
ВИСНОВКИ 40
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 44
-
ПІДВИЩЕННЯ ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ РИНКОВИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
Розділ 1. Теоретичні основи маркетингу в туризмі 5
1.1. Маркетинг в туризмі 5
1.2. Концепції маркетингу в туризмі 8
1.3. Особливість стратегій розвитку туристичних підприємств 11
Розділ 2. Особливість маркетингу туристичної фірми „Супутник” 19
2.1. Характеристика спектру послуг туристичної фірми „Супутник” 19
2.2. Сутність маркетингових досліджень туристичної фірми „Супутник” 24
Розділ 3. Удосконалення маркетингових заходів просування туристичного продукту в умовах становлення ринкових відносин в Україні 31
3.1. Розробка концепції маркетингу просування послуг туристичної фірми „Супутник” 31
3.2. Стимулювання споживачів 32
3.3. Стимулювання роздрібних туристичних агентств 33
3.4. Пропаганда туризму 36
3.5. Особливості проведення рекламних компаній 37
ВИСНОВКИ 40
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 44
-
СУТЬ МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНОМУ, КУРОРТНОМУ ТА ТУРИСТИЧНОМУ СЕРВІСІ
1. Сутність та зміст маркетингу в туризмі
2. Становлення та розвиток туристичного маркетингу
3. Функції маркетингу в туризмі
4. Основні умови та принципи застосування маркетингу в туризмі
-
Роль маркетингової діяльності у прийнятті рішень
Зміст
Вступ 4
Розділ 1. Методи маркетингу 7
1.1. Метод орієнтації на продукт, виріб, послугу 7
2.2. Метод орієнтації на споживача 10
Розділ 2. Інтегрований маркетинг як спосіб вирішення управлінських проблем 14
2.1. Інтегрований маркетинг 14
2.2. Як керувати маркетингом 16
2.3. Маркетинг відкритих систем 19
Розділ 3. Завоювання своєї власної ніші ринку 23
3.1.Вертикальний маркетинг 23
3.2. Маркетинг, орієнтований на горизонтальну нішу ринку 25
3.2. Стратегічне планування і роль маркетингу в організації 31
Висновки 36
Список використаної літератури 38
-
Економічна ефективність менеджменту в туризмі
ЗАВДАННЯ:
1. Економічна ефективність менеджменту в туризмі. Показники.
2. Формування ефективної організаційної структури туризму.
3. Умови і правила здійснення комерційної діяльності в туризмі
-
Механізм формування маркетингового комплексу туристичного підприємства
Курсова бакалаврська
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГУ В ТУРИЗМІ 6
1.1. Маркетинг в туризмі: поняття, зміст і концепція 6
1.2. Маркетинговий комплекс туристичного підприємства 9
1.3. Управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства 16
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ « » 20
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 20
2.2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 29
2.3. Особливості маркетингової діяльності в туристському підприємстві 43
РОЗДІЛ 3. ОПТИМІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОГО КОМПЛЕКСУ ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ « » 47
3.1. Обгрунтування необхідності удосконалення маркетингового комплексу туристичного підприємства 47
3.2. План заходів щодо удосконалення маркетингового комплексу туристичному підприємства 59
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 69
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 74
ДОДАТКИ 79
-
Маркетинг в индустрии гостеприимства и туризма
Введение
1. Маркетинг в индустрии гостеприимства и туризма
2. Рынки
2.1. Массовый маркетинг
2.2. Маркетинг, ориентированный на товар
2.3. Целевой маркетинг
3. Деление рынка на сегменты
4. Основы сегментации рынка гостиничных услуг
4.1.Географическая сегментация
4.2.Демографическая сегментация
4.3.Психографическая сегментация
4.4.Сегментация по типу поведения
5. Требования для эффективной сегментации
6. Определение привлекательных сегментов рынка гостиничных услуг
Заключение
Список используемой литературы
-
Сегментирование рынка гостиничных услуг
План
Введение.
1.Маркетинг в индустрии гостеприимства и туризма.
2.Рынки
2.1. Массовый маркетинг.
2.2. Маркетинг, ориентированный на товар.
2.3. Целевой маркетинг.
3.Деление рынка на сегменты
4.Основы сегментации рынка гостиничных услуг
4.1.Географическая сегментация
4.2.Демографическая сегментация
4.3.Психографическая сегментация
4.4.Сегментация по типу поведения
5.Требования для эффективной сегментации
6.Определение привлекательных сегментов рынка гостиничных услуг
Заключение
Список используемой литературы
-
Стратегії розподілу в маркетингу
Список використаної літератури.
1.Маркетинг: принципи і функції: Навч. посібник для вищих навч. закладів. – Київ: НВФ Студцентр, 2001. – 320 с.
2.Котлер Ф. Основи маркетингу. – М.: прогрес, 1990.
3.Маркетинг Упоряд., вступ. Ст. А.І. Кредисова. – К.: Україна, 1994. – 399 с.
4.Маркетинг Под ред. Е.А. Уткіна. – М.: Ассоциация авторов и издателей Тандем. Изд-во ЭКМОС, 1998.
-
Географія туризму
Зміст
1 Основні напрямки туристичної політики державного
регулювання.............................................................................................
3
2 Органи державної виконавчої влади в туризмі. Основні засади в
туризмі.......................................................................................................
5
3 Територіальна і правова організація туризму в Україні....................... 8
Список використаної літератури................................................................ 10
-
Концепция маркетингових отношений
Введение3
1. Особенности концепции маркетинга отношений3
2. Маркетинг отношений в некоммерческой сфере4
3. Деловая сеть и маркетинг отношений10
Заключение13
Литература15