Отправьте SMS со своего мобильного телефона на короткий номер 7190 с текстом сообщения 7520
В ответном СМС вы автоматически получите логин и пароль*.
Для скачивания материала введите логин и пароль полученные в СМС:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины.
Тариф - 10 грн. Відповідно до вимог чинного законодавства України наведено повну вартість послуги у гривнях з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ.
Полученные логин и пароль деактивируются после успешного использования более 2 раз.
-
Карпенко-Карий (Іван Карпович Тобілевич)
-
Бездуховність - прояв зла у житті Карпенко-Карий
Бездуховність - прояв зла у житті Карпенко-Карий
-
Технологія харчування контрольна
Вступ 1.Сучасні погляди на роль харчових волокон у функціонуванні організму. Позитивний і негативний вплив 2. Сучасні погляди на фізіологічну роль холестерину. Чи небезпечне ваше харчування для життя. Висновки
-
Аудит капіталу
1 Аудиторський висновок про результати перевірки аудиту розрахунків з постачальниками та покупцями безумовно позитивний 3 2. Составить аудит висновок про результати перевірки операцій з основними засобами умовно позитивний 5 Список використаної літератури
-
Мій улюблений міфологічний герой
Мій улюблений міфологічний герой
-
Мій улюблений герой роману „Айвенго”
Мій улюблений герой роману „Айвенго”
-
Твір-опис "Мій улюблений герой" з казки "Мауглі"
Твір-опис "Мій улюблений герой" з казки "Мауглі"
-
Мій улюблений герой Мольєрівської комедії (Міщанин шляхтич)
Мій улюблений герой Мольєрівської комедії (Міщанин шляхтич)
-
Ахілл - відважний воїн і герой троянської війни
Ахілл - відважний воїн і герой троянської війни
-
Проблема особистого щастя в романі М Лєрмонтова Герой нашого часу
Проблема особистого щастя в романі М Лєрмонтова Герой нашого часу
-
Вічна проблема влади грошей у трагікомедії Івана Карпенко - Карого «Сто тисяч» у світовому мистецтві та реальному житті
Вічна проблема влади грошей у трагікомедії Івана Карпенко - Карого «Сто тисяч» у світовому мистецтві та реальному житті
-
Велесова книга
Література 1. Карпенко Н. Велесова книга. – К., 1998. 2. Лозко Г. Велесова книга як пам’ятка праукраїнської культури // Диво слово. – 1999. – № 11. 3. Шевчук В. Загадкова “Велесова книга” // Хроніка-2000. – 1994. – № 3-4.
-
Аудиторський висновок
1 Аудиторський висновок про результати перевірки аудиту розрахунків з постачальниками та покупцями безумовно позитивний Список використаної літератури
-
Пам’ятки другої Севастопольської оборони “
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МІСТО-ГЕРОЙ СЕВАСТОПОЛЬ І ЙОГО ІСТОРІЯ 5 РОЗДІЛ 2. ВІЙСЬКОВІ ДІЇ В КРИМУ (осінь 1941 – поч. літа 1942 р.) 9 РОЗДІЛ 3. ПАМ’ЯТКІ ДРУГОЇ СЕВАСТОПОЛЬСЬКОЇ ОБОРОНИ 25 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35
-
:” Пам’ятки другої Севастопольської оборони “
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МІСТО-ГЕРОЙ СЕВАСТОПОЛЬ І ЙОГО ІСТОРІЯ 5 РОЗДІЛ 2. ВІЙСЬКОВІ ДІЇ В КРИМУ 8 2.1. ОКУПАЦІЯ КРИМУ ФАШИСТАМИ 8 2.2. ГЕРОЇЧНА ОБОРОНА СЕВАСТОПОЛЯ ТА КРИМСЬКА ОПЕРАЦІЯ. 12 РОЗДІЛ 3. ПАМ’ЯТНІ МІСЦЯ ПЕРІОДУ ВЕЛИКОЇ ВІТЧИЗНЯНОЇ ВІЙНИ 23 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33
-
Символіка кольорів у новелістиці М. Хвильового
Література 1. Агеєва В. Автор і герой у структурі новели Миколи Хвильового // Слово і час. – 1993. – № 12. 2. Гроно нездоланних співців. – К., 1997. 3. Мукомела О. Невідоме: Сторінки літературної дискусії // Слово і час. – 1990. – № 1. 4. Савицька Л. Лінгвоестетичний аналіз новел М. Хвильового “Я (Романтика)” // Дивослово. – 1998. – № 11. 5. Хвильовий М. Твори у 2 т. – К., 1990.
-
«Бондарівна» Івана Карпенка-Карого
Вступ. П`єса “Бондарівна” була написана у 1884 році видатним українським драматургом Іваном Карповичем Тобілевичем (сценічний та літературний псевдонім – Іван Карпенко-Карий). Це був період бурхливого розвитку українського театру. На Україні існувало декілька професійних театральних труп, в яких грали українські актори, й причому тематика їх постанов була також суто українською (“Наталка-полтавка”, “Москаль-чарівник”, “Кум-мірошник” і т.п.). Публіка на Україні дуже схвально оцінювала українські вистави: вони були яскравими, включали до себе багато народних пісень та танців. Герої цих творів були дотепні, винахідливі, багаті на внутрішню красоту люди. Але наприкінці ХІХ століття український театр став потребувати написання нових творів для сцени, тому що деякі популярні твори українських драматургів ішли на сцені більш як 50 років. Іван Карпенко-Карий був одним із тих авторів, які значно збагатили репертуар української сцени, наповнили драматичні твори новим соціальним змістом. За словами І.Франка, “він був одним із батьків новочасного українського театру, визначним артистом та при тім великим драматургом, якому рівного не має наша література та якому щодо ширини і багатства творчості, артистичного викінчення і глибокого продумання тем, бистрої обсервації життя та ясного і широкого світогляду не дорівнює ані один із сучасних драматургів те тільки Росії, але й інших слов`янських народів”. П`єса “Бондарівна” була найулюбленішим твором Карпенка-Карого. Вона різко відрізняється від інших його драм і у творчості письменника займає окреме місце. Не дуже щаслива була сценічна доля п`єси: незважаючи на успіх при перших виставах (1885), “Бондарівна” потроху зійшла з театральної сцени – життя кінця ХІХ століття вимагало вже не “романтичних казок”, а творів, що глибоко аналізували стан суспільства, наштовхували глядача на вирішення питання “Що робити?”. Надана робота розповідає про умови та обставини створення Іваном Карпенком-Карим “Бондарівни”, особливості цього твору та значення п`єси в театральному процесі того часу. Висновки. Драма “Бондарівна” має глибокий соціальний та національно-визвольний зміст. Вона яскраво, на базі значного фольклорного матеріалу, відображає реальні історичні події в українському селі XVII століття. Теми, які знайшли в ній своє відображення близькі та зрозумілі сучасним українським читачам. Проблеми, що підняв письменник, є актуальними і в наш час та потребують свого подальшого вирішення. Відношення до себе та долі України таких героїв п`єси, як Бондар, Тарас, Тетяна, викликають повагу та надають зразок для наслідування всіма справжніми українцями. Разом з тим, виходячи з аналізу твору, який має місце у цій роботі, можна пояснити деяку “холодність” колишньої театральної публіки до вистав “Бондарівни”. На мою думку, п`єса написана в кращих традиціях романтизму. По-перше, в ній використаний оригінальний фольклорний матеріал, історична бувальщина героїчного минулого свого народу – чудова українська пісня про Бондарівну, яка вже сама по собі містить елементи поетизації, “романтизації” життя простої, але дуже вродливої дівчини. По-друге, у своєму творі І.Карпенку-Карому вдалося опоетизувати не тільки саму Бондарівну, але й середовище, що оточує дівчину. При цьому, цілком природно, не акцентувалась увага читача на інших сторонах буття колишнього українського села, які є вже не такі привабливими для ока читача. Це і міжособистісні відносини людей, які часом були дуже далекі від ідеалу, навіть, у такому героїчному столітті як XVII ст., це і багато просто негативних побутових явищ, які, безперечно, мали місце в той нелегкий час. Але, час романтизму на момент виходу п`єси у світ пройшов. Дійсність вимагала від письменників не пригладженого, а реального відображення життя як простого народу, так і його верхівки. Це був час революційних демократів, які взяли курс на корінне перетворення існуючого суспільства. Поява красивої казки, якою була “Бондарівна”, може й викликала ненависть до злодіїв-поляків, але не відповідала на багато запитань, які ставило людям ХІХ століття. Українські танки, пісні, яскраві національні костюми в значному ступені прикрашали театральне дійство, Разом із тим, ці прикраси як би натякали на те, що положення простого народу в ті часи не було важким. Це йшло всупереч думці тодішнього суспільства про те, що положення народу завжди було важким і, саме зараз прийшов час, нарешті, йому допомогти ціною революційних перетворень. Мила, ніжна “Бондарівна” вступила в певний конфлікт з реальним станом справ у громадянському суспільстві того часу. Можливо, ті високі ідеали Любові, Честі, Обов`язку, якими проникнута ця п`єса, знайдуть відгук у душах людей сучасного покоління? Хто знає. Але всепоглинаючий прагматизм нашого часу дає мало надії на те, що молодь ХХІ століття віддасть перевагу Бондарівні на користь сучасним героям – безжалісним суперменам та багатіям.
-
Керамічні товари - фаянс
Список використаної літератури 1. Агбаш В. Л., Ели¬зарова В. Ф., Лойко Д. Товароведение непродовольственных товаров: /Учеб. пособие для торг. вузов/— 2-е изд., перераб. — М.: Экономика, 1989. 2. Кардашиди И.П., Мишустин В.И. Непродовольственные товары. – М., 1995. 3. Карпенко Н. Чарiвнiсть дозволеноi розкоши. – Салон, 2001, №1-2., с. 28 – 35. 4. Фейгенбаум. Контроль качества продукции. – М.: Экономика, 1986. 5. Семененко С.В. Экспертиза товаров: Учебное пособие. – Белгород: БКАПК, 1997. 6. Справочник товароведа: (Непродовольственные товары). В 3-х т. Т. 3/Н. Г. Асутурьян, А. В. Викторов, Е. В. Зайцев и др. — З -е изд.,перераб. — М.: Экономика, 1999. 7. Экспертиза потребительских свойств новых товаров. /Валицкий А.И. и др. – М.: Экономика, 1981.
-
Керамічні товари, фарфор
Список використаної літератури 1. Агбаш В. Л., Ели¬зарова В. Ф., Лойко Д. Товароведение непродовольственных товаров: /Учеб. пособие для торг. вузов/— 2-е изд., перераб. — М.: Экономика, 1989. 2. Кардашиди И.П., Мишустин В.И. Непродовольственные товары. – М., 1995. 3. Карпенко Н. Чарiвнiсть дозволеноi розкоши. – Салон, 2001, №1-2., с. 28 – 35. 4. Семененко С.В. Экспертиза товаров: Учебное пособие. – Белгород: БКАПК, 1997. 5. Справочник товароведа: (Непродовольственные товары). В 3-х т. Т. 3/Н. Г. Асутурьян, А. В. Викторов, Е. В. Зайцев и др. — З -е изд.,перераб. — М.: Экономика, 1999. 6. Шишкин И.Ф. Метрология, стандартизация и управление качеством. – М.: Издательство стандартов, 1990. 7. Экспертиза потребительских свойств новых товаров. /Валицкий А.И. и др. – М.: Экономика, 1981.
-
П’єса «Бондарівна» Івана Карпенка-Карого
Вступ. 3 1. Обставини створення п`єси. “Бондарівна” – початок творчого шляху Івана Карпенка-Карого. 4 2. Особливості будови п`єси, її сюжетної лінії та характеристик героїв. 7 3. Ідеї та проблеми п'єси 10 Висновки. 14 Список використаної літератури 16 Вступ П`єса “Бондарівна” була написана у 1884 році видатним українським драматургом Іваном Карповичем Тобілевичем (сценічний та літературний псевдонім – Іван Карпенко-Карий). Це був період бурхливого розвитку українського театру. На Україні існувало декілька професійних театральних труп, в яких грали українські актори, й причому тематика їх постанов була також суто українською (“Наталка-полтавка”, “Москаль-чарівник”, “Кум-мірошник” і т.п.). Публіка на Україні дуже схвально оцінювала українські вистави: вони були яскравими, включали до себе багато народних пісень та танців. Герої цих творів були дотепні, винахідливі, багаті на внутрішню красоту люди. Але наприкінці ХІХ століття український театр став потребувати написання нових творів для сцени, тому що деякі популярні твори українських драматургів ішли на сцені більш як 50 років. Іван Карпенко-Карий був одним із тих авторів, які значно збагатили репертуар української сцени, наповнили драматичні твори новим соціальним змістом. За словами І.Франка, “він був одним із батьків новочасного українського театру, визначним артистом та при тім великим драматургом, якому рівного не має наша література та якому щодо ширини і багатства творчості, артистичного викінчення і глибокого продумання тем, бистрої обсервації життя та ясного і широкого світогляду не дорівнює ані один із сучасних драматургів те тільки Росії, але й інших слов`янських народів”. П`єса “Бондарівна” була найулюбленішим твором Карпенка-Карого. Вона різко відрізняється від інших його драм і у творчості письменника займає окреме місце. Не дуже щаслива була сценічна доля п`єси: незважаючи на успіх при перших виставах (1885), “Бондарівна” потроху зійшла з театральної сцени – життя кінця ХІХ століття вимагало вже не “романтичних казок”, а творів, що глибоко аналізували стан суспільства, наштовхували глядача на вирішення питання “Що робити?”. Надана робота розповідає про умови та обставини створення Іваном Карпенком-Карим “Бондарівни”, особливості цього твору та значення п`єси в театральному процесі того часу. Висновки Драма “Бондарівна” має глибокий соціальний та національно-визвольний зміст. Вона яскраво, на базі значного фольклорного матеріалу, відображає реальні історичні події в українському селі XVII століття. Теми, які знайшли в ній своє відображення близькі та зрозумілі сучасним українським читачам. Проблеми, що підняв письменник, є актуальними і в наш час та потребують свого подальшого вирішення. Відношення до себе та долі України таких героїв п`єси, як Бондар, Тарас, Тетяна, викликають повагу та надають зразок для наслідування всіма справжніми українцями. Разом з тим, виходячи з аналізу твору, який має місце у цій роботі, можна пояснити деяку “холодність” колишньої театральної публіки до вистав “Бондарівни”. На мою думку, п`єса написана в кращих традиціях романтизму. По-перше, в ній використаний оригінальний фольклорний матеріал, історична бувальщина героїчного минулого свого народу – чудова українська пісня про Бондарівну, яка вже сама по собі містить елементи поетизації, “романтизації” життя простої, але дуже вродливої дівчини. По-друге, у своєму творі І.Карпенку-Карому вдалося опоетизувати не тільки саму Бондарівну, але й середовище, що оточує дівчину. При цьому, цілком природно, не акцентувалась увага читача на інших сторонах буття колишнього українського села, які є вже не такі привабливими для ока читача. Це і міжособистісні відносини людей, які часом були дуже далекі від ідеалу, навіть, у такому героїчному столітті як XVII ст., це і багато просто негативних побутових явищ, які, безперечно, мали місце в той нелегкий час. Але, час романтизму на момент виходу п`єси у світ пройшов. Дійсність вимагала від письменників не пригладженого, а реального відображення життя як простого народу, так і його верхівки. Це був час революційних демократів, які взяли курс на корінне перетворення існуючого суспільства. Поява красивої казки, якою була “Бондарівна”, може й викликала ненависть до злодіїв-поляків, але не відповідала на багато запитань, які ставило людям ХІХ століття. Українські танки, пісні, яскраві національні костюми в значному ступені прикрашали театральне дійство, Разом із тим, ці прикраси як би натякали на те, що положення простого народу в ті часи не було важким. Це йшло всупереч думці тодішнього суспільства про те, що положення народу завжди було важким і, саме зараз прийшов час, нарешті, йому допомогти ціною революційних перетворень. Мила, ніжна “Бондарівна” вступила в певний конфлікт з реальним станом справ у громадянському суспільстві того часу. Можливо, ті високі ідеали Любові, Честі, Обов`язку, якими проникнута ця п`єса, знайдуть відгук у душах людей сучасного покоління? Хто знає. Але всепоглинаючий прагматизм нашого часу дає мало надії на те, що молодь ХХІ століття віддасть перевагу Бондарівні на користь сучасним героям – безжалісним суперменам та багатіям.
-
Загальна характеристика Києва
Вступ 3 1. Загальна характеристика Києва. 5 2. Основні об'єкти туризма Києва 8 2.1. Софійський собор. 11 2.2. Києво-Печерська Лавра. 11 2.3. Поділ 11 2.3.1. Контрактова площа 12 2.3.2. Церква Богородиці 13 2.4. Андріївський узвіз 13 2.4.1. Замок Річарда 14 2.4.2. Андріївська церква 14 2.5. Хрещатик 15 2.6. Майдан Незалежності. 18 2.7. Володимирська вулиця 19 2.8. Ярославів Вал 20 2.8.1 Золоті ворота 20 2.8.2. Театральний інститут імені Карпенко-Карого 20 2.9. Михайлівська площа 21 2.10. Липки 22 2.11. Мариїнський палац 22 2.12. Інститутська вулиця 23 2.12.1. Будинок із химерами 23 2.12.2. Пам'ятник Яковченко 24 2.13. Вулиця Городецького 24 2.14. Бесідки і альтанки 25 3. Загальна характеристика Київської області. 26 3.1. Основні об'єкти туризму Київської області. 27 Висновок 32 Список використаної літератури 35
-
ОБЛІК НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ
ВСТУП 3 1. ВИЗНАЧЕННЯ ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ 4 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РАХУНКІВ 12 «НЕМАТЕРІАЛЬНІ АКТИВИ», 19 «НЕГАТИВНИЙ ГУДВІЛ» 7 3. НЕМАТЕРІАЛЬНІ АКТИВИ: ВИЗНАННЯ, ОЦІНКА, ПЕРЕОЦІНКА. 9 3.1. ВИЗНАННЯ НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ. 9 3.2. ОЦІНКА НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ. 11 3.3. ПЕРЕОЦІНКА НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ 14 3.4. ЗМЕНШЕННЯ КОРИСНОСТІ НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ 17 4. ДОКУМЕНТУВАННЯ, ГОСПОДАРСЬКИХ ОПЕРАЦІЙ 19 4.1 ОБЛІКОВІ РЕГІСТРИ 19 6. ОБЛІК КАПІТАЛЬНИХ ІНВЕСТИЦІЙ В ПРИДБАННЯ, (СТВОРЕННЯ) НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ 21 6.1. ПРИДБАННЯ НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ ЗА ГРОШОВІ КОШТИ. 21 6.2. ПРИДБАННЯ НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ В ОБМІН НА ІНШІ ОБ'ЄКТИ. 22 6.3. БЕЗОПЛАТНЕ ОТРИМАННЯ НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ. НЕМАТЕРІАЛЬНІ АКТИВИ, ВНЕСЕНІ ДО СТАТУТНОГО КАПІТАЛУ. 23 7. ОБЛІК РУХУ НЕМАТЕРІАЛЬНИХ, АКТИВІВ 25 7.1. ІНВЕНТАРИЗАЦІЯ НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ 26 8. ОСОБЛИВОСТІ ОБЛІКУ НЕГАТИВНОГО ГУДВІЛУ 28 9. АМОРТИЗАЦІЯ, НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ 30 ВИСНОВОК 32 ЛІТЕРАТУРА 33
-
Вплив емоцій на особистість людини
Вступ 3 Розділ І. 5 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЕМОЦІЙНОГО ЖИТТЯ ОСОБИСТОСТІ 5 1.1. Сутність емоцій та їх значення у житті людини 5 1.2. Класифікація емоцій. 9 Висновки до 1-го розділу 15 Розділ 2. 16 ЕМОЦІЇ ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ 16 2.1. Регулятивне значення емоцій в самотворенні особистості. 16 2.2. Негативний вплив емоційного фактору на особистість. 21 Висновки до 2-го розділу 25 Розділ ІІІ 26 ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ЕФЕКТУ ЕМОЦІЙНОГО ЗГОРЯННЯ НА ОСОБИСТІСНУ СФЕРУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ 26 3.1. Теоретичні основи дослідження. 26 3.2. Отримання емпіричних результатів. 28 3.2.1. Визначення рівня домагань респондентів. 28 3.2.2. Визначення степені емоційного вигоряння респондентів 31 3.2.3. Інтерпретація результатів дослідження 35 Висновки до 3-го розділу 37 Загальні висновки 38 Список використаної літератури 40 Додатки 42 Вступ Актуальність дослідження. В епоху інформаційних і соціальних технологій, інтенсивного розвитку науки і техніки змінюється темп і насиченість суспільного життя. Людина з’являється залученою до швидкоплинних, високоінформативних та емоційно напружених соціальних процесів. В таких умовах особливого значення набуває афектно-вольова сфера особистості. Її стійкість, здатність протистояти фізичному та моральному навантаженню обумовлює життєздатність індивіда, його психологічне здоров’я, продуктивність діяльності в професійній сфері. Зріст нервових захворювань спричиняється дією негативних емоційних чинників, з якими людина часом не здатна справитися. Стреси, дистреси та психічні розлади стали головною ознакою сучасного життя. В психології, практичний напрям якої прагне до створення умов щодо психологічної підтримки та захисту людини, емоційна сфера є об’єктом тривалих наукових досліджень, коріння яких сягають глибини століть. Терміни „афекти” і „пристрасті були основоположними для розгляду афективної сфери у працях „Про душу” Арістотеля, „Пристрасті душі” Декарта, „Етика” Спінози, „Антропологія з прагматичного досвіду” Канта та ін. Емпіричні дослідження емоцій розпочалися з постанням психології як науки у сучасному розумінні цього слова. Основоположні положення емоційних процесів описані у творах У. Джемса (1884), Г. Ланге (1890), І.М. Сєченова (1904), І.П. Павлова (1905), В. Кеннона і Ч. Шеррінгтона (1910), В.М. Бехтерєва (1929). В сучасній науці розвинувся цілий напрям дослідження емоційної сфери, провідними представниками якого стали: Л.М. Аболін, І.Д. Бех, В.К. Вілюнас, Л.С.Виготський, В. Вунд, Б.І. Додонов, О.В. Запорожець, К.Є. Ізард, І.С. Кон, О.І. Кульчицька, О.М.Леонтьєв, В.С. Мухіна, Я.З. Неверович, С.Л. Рубінштейн, П.В. Симонов, О.Я. Чебикін, Т.М. Чебикіна. Важливими у сучасній психологічній науці є дослідження впливу емоційних чинників на професійну діяльність індивіда, особливо у сфері науки і освіти. Емоційний компонент у педагогічній творчості, педагогічній майстерності було розглянуто в дослідженнях Ю.П. Азарова, Л.М. Ахмедзянової, Ф.Н. Гоноболіна, В.А. Кан-Калика, М.Д. Никандрова, Д.Ф. Ніколенка, А.С. Макаренка, І.Є. Синиці, В.О.Сухомлинського та ін. В працях Л.І. Божович, Л.А. Гапоненко, Н.Ф. Каськової, М.Г.Демидової, Р.П. Мільруда, А.В. Петровського, О.П. Саннікової, П.М. Якобсона та інших дослідників вивчалися прояви емоційності як фактора, що здійснює позитивний або негативний вплив на організацію навчально-виховного процесу й успішність професійної діяльності в цілому. Однак, численні теоретичні розробки в даній сфері призвели до виникнення різних підходів та різного тлумачення феноменів емоцій та почуття. Крім того, не зважаючи на значну теоретичну базу дослідження емоційних процесів, не вдалося розробити дієвої та ефективної методики долання психологічних перешкод в ході спілкування. Праця багатьох професіоналів, в тому числі і педагогів, залишилася досить вразливою від емоційного перевантаження. Тому метою даної роботи є теоретичний аналіз та узагальнення напрацювань в даній області, визначення впливу емоцій на особистість. Об’єкт дослідження – емоційна сфера особистості. Предмет дослідження – вплив емоцій на формування та розвиток особистості педагогічного працівника. Для реалізації мети дослідження передбачено виконання наступних завдань: – узагальнити теоретичні напрацювання психологів в області емоційної сфери; – проаналізувати шкідливий вплив негативних емоційних процесів на формування особистості; – зібрати та проаналізувати емпіричний матеріал щодо впливу феномену емоційного згоряння на формування особистісних якостей педагога. Методи дослідження. У теоретичній частині використано методи аналізу, узагальнення та синтезу існуючого наукового матеріалу з проблем емоційної сфери. В емпіричній частині для вивчення міри вираженості та симптомів синдрому емоційного вигоряння вчителя використовувалась методика діагностики емоційного вигоряння В.В.Бойко та методика визначення рівня домагань Шварцландера.
-
психологія і педагогіка
Вступ 3 1. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ КЛІМАТ (СУТНІСТЬ ТА КЛАСИФІКАЦІЯ ЕМОЦІЙ, ВІДЧУТТЯ) 4 1.1. Соціально-психологічний клімат 4 1.2. Сутність та класифікація емоцій, відчуття 6 2. ВЛАСТИВОСТІ, ФУНКЦІЇ, ВИДИ МОВИ 11 2.1. Мова як засіб спілкування. Властивості мови. 11 2.2. Види мови. 13 2.3. Функції мови . 15 Висновки 17 Література 18 Вступ Спілкування між людьми – достатньо складний і багатофакторний процес. Він вимагає певних знань, вмінь, навичок від всіх фахівців, особливо від тих, які присвятили своє життя роботі з людьми. Особливої важливості спілкування набуває в сфері виробництва, бізнесу, освіти – там, де необхідна сумісна діяльність багатьох людей для досягнення певного результату. Досвідчені керівники установ, організацій під час обміну досвідом акцентують увагу слухачів на необхідності створення сприятливого психологічного клімату в колективах, вміння знаходити спільну мову з підлеглими і з колегами по роботі. Незамінними є навики спілкування в діяльності таких фахівців як педагоги і психологи. Соціально-психологічний клімат, емоції, мова і мовлення, – психологічні категорії, які необхідно ретельно вивчати для набуття практики успішного спілкування та управління. Надана робота розглядає сутність, класифікацію, властивості вищевказаних понять та їх компонентів. Висновки 1. Поняття соціально-психологічного клімату, відчуттів, почуттів і емоцій, а також мови і мовлення мають в психології спільні точки дотику, коли йдеться про необхідність вдосконалення процесу міжособистого спілкування. По емоційному стану членів малої групі можна робити судження про сприятливість або несприятливість соціально-психологічного клімату в ній. Це має неабияке практичне значення для осіб, які працюють з людьми. Слово і мовлення займають в цьому процесі місце головних знарядь, за допомогою яких можна впливати на людей. 2. Для створення сприятливого соціально-психологічного клімату в колективі необхідно постійно вести моніторинг емоційно-вольових процесів, які в ньому тривають. Враховуючи те, що емоції учасників спілкування завжди є відбиттям їх внутрішнього духовного світу в вигляді певних реакцій, можна ці знання використовувати для здійснення корекції в діях керівника, вихователя, психолога. 3. Значна роль при цьому відводиться мові і мовленню. Знайти, вміти підібрати вірні слова, змогти переконати співрозмовника, допомогти йому подолати негативний психологічний стан або змінити внутрішню установку – ось головні функціональні призначення цих понять, які повинен використовувати психолог для покращення соціально-психологічного клімату в групі.
-
Психологічні прийоми ефективного спілкування
Вступ 3 1. Прийоми атракції 4 2. Активне вислуховування 6 3. Переконання 9 4. Прийняття рішень 11 Висновки 14 Література 15 Вступ Спілкування займає особливе місце в діяльності всіх тих, хто працює з людьми. Спілкування для них – це не тільки спосіб задовольнити суто людську потребу в соціальному контакті, а й знаряддя, спосіб вплинути на іншу людину. Тому спілкування є невід’ємною складовою професійної діяльності педагогів, психологів, управлінців будь-якого рівня. В ході спілкування вони реалізують завдання, що стоять перед ними, здійснюють вплив на своїх підлеглих та вихованців. Через це становиться зрозумілим, чому в даних професійних сферах мають місце підвищені вимоги до успішності спілкування. Воно у великій степені залежить від особистісних, комунікативних якостей людини, її знань психології, прийомів та методик ефективного спілкування. В психології досліджуються багато феноменів, котрі необхідно враховувати для досягнення успішності спілкування. В даній роботі будуть розглянуті тільки чотири питання, в яких таким чи іншим чином будуть розглянуті аспекти ефективного спілкування. Висновки Ефективність спілкування значним чином залежить від особистості того, хто його здійснює. Знаючи психологічні особливості співрозмовника, а також прийоми впливу на нього, завжди можна організувати та здійснювати високопродуктивне спілкування. Початок успішного спілкування залежить від атракції – вміння людини створити позитивний психологічний образ про себе в свідомості партнера з спілкування. Такий спосіб не тільки діє безпосередньо в ході бесіди, а й зберігає своє значення при подальших контактах з даною людиною. Уміння активно слухати необхідно в ході ведення розмови. Його можна віднести, образно кажучи, до серединної частини контакту, яка розпочинається після знайомства і відрекомендування себе співрозмовнику. Активне слухання не тільки сприяє встановленню довірчих відносин з ним, а й дозволяє отримати максимальну кількість інформації, зрозуміти справжні мотиви поведінки та слів людини. Для управлінців, психологів і педагогів вирішальне значення має не тільки вміння слухати, а й спроможність переконувати людину, змушувати її змінюватися, діяти у відповідності з задумом вихователя, керівника. Прийняття рішення здійснюється на підставі результатів спілкування. Воно являється результатом застосування індивідом всіх своїх психологічних, моральних і ділових якостей, відображає степінь розвитку творчих сил людини, її громадянську та особистісну зрілість.
-
Основні чинники міцного шлюбу і сім’ї
Вступ 3 1. Проблеми існування та функціонування сім'ї 4 2. Соціальні фактори кризи сучасної сім’ї та чинники міцності шлюбно-сімейних відносин 10 Висновки 19 Список використаної літератури 20 Вступ Сім'я відіграє велику роль у сучасному суспільстві. Вона є первинною клітиною соціальних груп, класів, які утворюють соціальну структуру будь-якої країни. Життя більшості людей так чи інакше пов'язане з сім'єю – своєрідним мікросвітом, де сплітаються складні економічні, політичні, психологічні, ідеологічні, фізіологічні та інші соціальні проблеми. Будучи залежним від економічного становища країни, від політики, рівня культури, сімейне життя впливає на стан національної економіки, політичні події тощо. Вивчення сім'ї, шлюбу має глибоке практичне значення, воно є важливою передумовою розуміння багатьох процесів, які відбуваються у суспільстві. У цьому плані дуже важливим в соціології є вивчення чинників міцного шлюбного союзу людей. Висновки Якість функціонування сім'ї як малої групи залежить від соціально-психологічних характеристик подружжя. Визначальним у становленні молодого подружжя є їх спільні сімейні цінності. Факторами, детермінуючими створення подружжям міцної сім'ї, є характерологічні якості, просімейна мотивація, диференціація сімейних та індивідуальних меж, розподіл сімейних ролей. Сім'я як мала група має певні особливості, які залежать від індивідуальних властивостей членів групи. Як правило, сім'я має консервативну соціальну структуру, яка може не змінюватися протягом тривалого часу, а її особливості обумовлюють життєдіяльність та стабільність родини. Головними чинниками міцного шлюбу і сім’ї можна вважати економічні (рівень матеріального забезпечення, наявність житла), психологічні (психологічна сумісність подружжя, їх спільні цінності, інтереси, потреби, вміння безконфліктно поводитися в напружених ситуаціях), соціальні (допомога батьків, їх участь у вирішенні життєвих труднощів, позитивний вплив рідних і друзів під час розв’язання сімейних конфліктів), інтимні (сексуальна привабливість подружжя одне для одного). Для оптимізації шлюбно-сімейних відносин суспільству необхідно вирішувати низку соціальних питань. Але багато залежить і від індивіда. Соціологи вважають, що стабільність шлюбу, сім'ї значною мірою залежить від волі людини до досягнення щастя, успіху в шлюбі, вироблення особистісної установки на терпимість до партнера, членів сім'ї. Важливу роль відіграє організація взаємодії у сім'ї, заснована на врахуванні реальних можливостей членів сім'ї. Вагомим чинником зміцнення шлюбних взаємин є спільна, значима для обох діяльність.
-
Розвиток соціології в ХІХ столітті
Вступ 3 1. ПОЯВА І СТАНОВЛЕННЯ СОЦІОЛОГІЇ ЯК НАУКИ 4 2. ПОЯВА І РОЗВИТОК СОЦІОЛОГІЧНИХ ШКІЛ І НАПРЯМКІВ У ХІХ СТОЛІТТІ 7 3. ВНЕСОК ЕМІЛЯ ДЮРКГЕЙМА, МАКСА ВЕБЕРА І КАРЛА МАРКСА У РОЗВИТОК СОЦІОЛОГІЇ 12 4. РОЗВИТОК ЕМПІРИЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У КЛАСИЧНИЙ ПЕРІОД 17 Висновки 19 Список використаної літератури 20 Вступ Соціологія – це розгалужена система знань, яка включає в себе загальну теорію про становлення, розвиток і функціонування соціальних спільностей різного рівня і відносин між ними, це галузеві і спеціальні соціологічні теорії, які охоплюють порівняно вузьку предметну сферу, а також ще більш вузькі спеціалізовані прикладні розробки часткових соціальних проблем. Розвиток соціології слід розглядати в нерозривній єдності з тими процесами, що відбувалися в суспільстві, науці протягом історії людства. Дослідження становлення соціологічної думки з найдавніших часів допоможе уяснити логічний зв’язок між зародженням перших теорій про суспільство і виникненням сучасної наукової дисципліни. Найбільш важливим для становлення соціології науковці вважають ХІХ століття – час, коли появився "позитивний" метод вивчення соціальних явищ, а також були розроблені основи класичної соціології. Висновки Соціологія як наука постала лише на початку ХІХ століття. Попередній період розвитку соціологічних знань можна вважати етапом накопичення теорій, концепцій, поглядів про суспільні явища. Кількість інформації щодо суспільства на певному етапі перейшла в іншу якість і сприяла створенню нової наукової дисципліни. Хід розвитку соціології показав, що протягом ХІХ століття ця наука знала і злети, і певні кризи. Не завжди з порозумінням відносилися до соціології навіть деякі науковці, вважаючи, що вона підмінює собою або історію, або політологію, або соціальну філософію. У численних дискусіях визначився предмет дослідження цієї науки. Мислителів XIX ст. приваблювали впевненість у нездоланності соціальної еволюції, визнання закономірності всього існуючого, точність висновків. Західна соціологія цього періоду розвивалася під впливом двох основних концепцій, органічно пов'язаних з позитивізмом, – еволюції та натуралізму. Теоретична соціологія прагнула реконструювати головні фази історичної еволюції, описавши одночасно структуру суспільства. Розвиток суспільства соціологи-позитивісти розглядали як прямолінійну еволюцію, а його структуру зводили до механічного підпорядкування різних елементів. Залежно від того, що висували вони на передній план – природні чинники, рушійні сили соціального розвитку, методологічні зразки певної природничої науки, формувалися певні натуралістичні школи в соціології.
-
Фактори психологічної стійкості людини: фактори соціального середовища, особливі фактори
Вступ 3 1. Психологічна стійкість особистості як об’єкт впливу соціальних і психологічних факторів. 4 2. Фактори соціального середовища. 8 3. Особливі фактори психологічної стійкості людини. 14 Висновки 21 Література 22 Вступ Людина постійно долає які-небудь труднощі, проте далеко не всі вони здійснюють руйнівну дію на психіку. Не кожна особиста проблема, внутрішньоособистісний або міжособистий конфлікт, відчуття кризи неминуче приводять до стресу. Зберігати рівний настрій і внутрішню гармонію дозволяє психологічна стійкість особи. Питання психологічної стійкості особи має величезне практичне значення, оскільки стійкість охороняє людину від дезинтеграції і внутрішніх розладів, створює основу внутрішньої гармонії, повноцінного психічного здоров'я, високої працездатності. Особливої актуальності питання збереження психологічної стійкості набувають в умовах травмуючих ситуацій. Кожна людина, відповідно до свого рівня стійкості, по-різному реагує на стрес. Крім внутрішніх, психологічних властивостей індивіда, на формування стійкості впливають фактори соціального середовища та інші фактори, наявність яких обумовлює підвищення або, навпаки, пониження стійкості. В даній роботі будуть розглянуті саме фактори соціального характеру, а також інші, особливі, фактори, що визначають психологічну стійкість людини. Висновки Психотравмуючи ситуації вимагають підвищеної психологічної стійкості людини. Головними факторами, які визначають таку стійкість є внутрішні і (особистісні) ресурси і зовнішні (міжособова взаємодія, соціальна підтримка). Головними зовнішніми факторами виступають макро- і мікрофактори соціального середовища, від яких залежить формування певного рівня психологічної стійкості людини. Соціальне мікросередовище – сім’я, навчальний заклад, група одноліток, трудовий колектив – є найголовнішими факторами, які прискорюють чи стримують процес самореалізації особистості, а також є необхідною умовою успішного розвитку цього процесу. Якщо вплив цих факторів позитивний, то значно зростає здатність людини до опору в конкретній психотравмуючій ситуації. Людині завжди необхідно відчувати себе частиною „ми”, часткою якої-небудь групи. Усвідомлюючи приналежність до певної спільноти людина знаходить опору в житті. Підтримує людину та збільшує її стійкість віра – релігійна віра або віра в магічні сили. Людина створює у своїй свідомості відповідні конструкти, які захищають її в стресових ситуаціях. В цьому випадку відповідальність за свій стан, розвиток та безпеку, особистість перекладає з своїх плеч на дію вищих сил, які, на її думку, краще впораються з розв’язанням проблеми. В таких ілюзіях людина знаходить психологічну підтримку, заспокоєння та стабільність.
-
Лабораторна робота №1
Лабораторна робота №1 Основні способи ведення електронного бізнесу Мета роботи: ознайомитися з організацією сайта та електронного магазину Корпоративні сайти 3. В лабораторній роботі розглянемо інтернет-сайт аудиторської компанії: • Аудиторська фірма Інсайт • www.insait.com.ua • На сайті розміщена наступна інформація про фірму [1]: Незалежна аудиторська фірма Товариство з обмеженою відповідальністю "Інсайт" створена 13 червня 1995 року. За цей час ми змогли вийти в першу десятку ведучих аудиторських фірм. Ми пропонуємо високу якість аудиторських послуг за помірні ціни, несемо відповідальність за завдані збитки, здійснюємо перевірку відповідності оподаткування та маємо кваліфікованих робітників. Ми дотримуємось принципу підтримки оптимального рівня цін за якість високого рівня, що дозволяє Вам отримати економічний ефект від співпраці з нами, а система мінімальних цін із застосуванням відсотка економічного ефекту відрізняється гнучкістю та дає можливість проявити індивідуальний підхід до клієнта. Наш підхід до проведення аудиту базується на принципах ретельності, ефективності, об'єктивності. Ми застосовуємо єдиний методологічний підхід, що ґрунтується на знаннях і досвіді. Наша робота виконується економічно, шляхом концентрації наших зусиль на важливих угодах і статтях, а також шляхом обмеження кількості робіт мінімальним обсягом, що необхідний для отримання достатнього ступеня впевненості. Організація консультацій З питань аудиту, бухгалтерського обліку, оподаткування, акціонування, аналізу та організації фінансово-економічної діяльності підприємств та об'єднань. Надання послуг З питань аудиту, акціонування, обігу цінних паперів та інших видів економіко-правового забезпечення. Створення підприємств Інформаційно-консультаційне супроводження створення підприємств, впровадження бухгалтерського та податкового обліку. Проведення перевірок та експертиз Стосовно фінансового стану, оцінки балансу, грошових надходжень, виробничої потужності суб'єктів господарювання при створенні ними спільних підприємств, отриманні (наданню) кредитів, реалізації інших проектів. Аудит фінансової звітності Підготовленої у відповідності до Положень (стандартів) бухгалтерського обліку (П(с)БО) та Міжнародних стандартів бухгалтерського обліку (МСБО). Аудит податкової звітності. Оперативний аудит. Аналіз фінансового стану. Оцінка бізнесу та компанії. Компіляція (трансформація) Фінансової звітності, підготовленої згідно з Положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку (П(с)БО) у відповідності з Міжнародними стандартами бухгалтерського обліку (МСБО). Складання фінансової звітності У відповідності до МСБО або (П(с)БО) Проведення перевірок звітності Стану обліку, стану збереження майна, стану внутрішнього контролю підприємств; аналіз, прогнозування та розробка рекомендацій. Ведення обліку та звітності Складання звітності та декларацій, постійне ведення обліку з складанням звітності. Методичне забезпечення Аудиту, обліку та звітності підприємств. Реструктуризація підприємств Управлінський консалтинг ГОЛОВНИЙ ОФІС м. Київ вул. Хорива, 50/13 тел. 044 425-06-32 тел. 044 490-90-53 [email protected] ФІЛІАЛ Хмельницька область, м. Нетiшин, вул. Набережна, 1/33 тел. 03848 3-72-17 [email protected] [1] - www.insait.com.ua Структура сайта наступна: 1- «Життя фірми» (головна сторінка) - загальна інформація про фірму, дата її заснування, свідоцтво про реєстр суб’єкта аудиторської діяльності, сфера роботи. 2- «Аудиторські послуги» - перелік послуг, що надаються фірмою. 3- «Консультації» - відповіді консультантів фірми на запитання. Тут є форма для запитань, яку можна заповнити На мою думку, до даного сайту необхідно було б додати: • Історичну довідку про фірму. • Фото керівництва і співробітників з телефонними номерами, електронними адресами та ICQ. • Статті з друкованих видань про фірму. • Відгуки клієнтів про послуги фірми. • Розділ новин компанії. • Перелік клієнтів. • Перелік партнерів. • Інтернет ресурси. Корисні лінки. Характеристика дизайну сайту: • Дизайн даного сайту є доволі простим, що забезпечує відмінне завантаження на будь-якому ПК; • Гама кольорів спонукає до перегляду сайту; • Сайт не перегружений контентом; • Сайт не перенавантажений графікою. Інформація сайту зорієнтована на осіб зацікавлених у послугах фірми. Швидше за все сайт оновлюється досить рідко, оскільки розділу новин не існує. Розробником даного сайту є персонал фірми про що свідчить підпис: My I desisgn©2004-2006 аудиторська фірма «Інсайт». [1] На даному сайті будь-яка реклама відсутня. Даний сайт поступається в структурі, контенті корпоративному сайту фірми «Схід-Захід Аудит» (www.ewaudit.com.ua).[2] Котрий регулярно оновлюється і містить в собі розділ новин. Систему авторизації. Пошук на сайті. Останній курс обміну валют, та інше. [2] - www.ewaudit.com.ua Основною перевагою даного сайту є те, що він досить простий в плані візуального наповнення, дизайну, що забезпечить швидше завантаження сторінок і не відволікатиме потенційного клієнта фірми графікою. Основним негативом, є недостатня кількість контенту, тобто досить мало текстової інформації на сайті. Форми інтернет-торгівлі 3. - Назва магазину – Gorgany.com - Електронна адреса – www.gorgany.com - В магазині можна придбати Туристичне спорядження для екстріму, пригод та відпочинку. - Ціни на сайті подаються знизу під зображенням товару - Замовлення товару. Спочатку необхідно зареєструватись на сайті. Зробити вибір товару. Додати до кошика. Заповнити форму «Спосіб доставки». Заповнити форму «Спосіб оплати». Підтвердити замовлення. - Знижки є. - Способи оплати. Готівка (для Києва та Львова), накладний платіж, платіжною карткою НСМЕП, кредитною карткою Visa/Mastercard - Система доставки товару охоплює всі регіони України. - Інтерфейс інтернет-магазину є досить зручний для користувача. - В організації магазину присутні наступні недоліки: найбільшим недоліком електронних магазинів є те, що не можна торкнутися товару та оцінити його візуально; доставка товару покупцю займає тривалий час; доставка товару у віддалені регіони України (всі окрім міст Київ та Миколаїв, де є представництва) є досить коштовною [3]. - Онлайновий бізнес займає певний сегмент ринку, що дозволяє просувати товар в мережі Інтернет і сприяє паралельному веденню офлайнового бізнесу в містах розміщення організації-засновника магазину чи її представництв. Даний факт дозволяє стверджувати, що онлайновий бізнес є відображенням офлайнового бізнесу. [3] - www.gorgany.com Головна сторінка корпоративного сайту [1] Головна сторінка інтернет-магаз Самостійна робота №1 Основні способи ведення електронного бізнесу: Інтернет-аукціони, Підтримка електронного бізнесу: Системи платежів для електронної комерції 1. Інтернет-аукціони Мета роботи: ознайомитись з організацією аукціону та механізму його функціонування Для порівняння розглянемо два аукціони: • Molotok.ru [1] • Bid.com.ua [2] Системи рейтингових оцінок: • На Молоток.ру рейтинг учасника є основним індикатором його репутації на сайті. Рейтинг можуть змінювати тільки безпосередні учасники операції (контрагенти): продавець і покупець. При цьому в рейтингу враховуються тільки унікальні відгуки: відгуки, розміщені одним користувачем і мають однакову оцінку, змінять рейтинг його контрагента тільки на одиницю незалежно від загальної кількості таких відгуків. Іншими словами, один користувач може збільшити або зменшити рейтинг іншому учаснику - своєму контрагенту - тільки один раз. Рейтинги розраховуються за наступними правилами: - позитивні відгуки від унікального контрагента збільшують рейтинг на 1; - негативні відгуки від унікального контрагента зменшують рейтинг на 1; [1] – www.molotok.ru [2] – www.bid.com.ua Рейтинг виводиться в круглих дужках біля псевдоніма учасника на сторінці опису лота. При цьому відповідно до Правилами проведення аукціону Molotok.Ru, якщо користувач одержує рейтинг -3 і менш, його доступ на інтернет-аукціон автоматично припиняється. • На bid.com.ua рейтинг – є найголовніший параметр, виходячи з нього, Ваші потенційні партнери вирішуватимуть, мати з вами справу чи ні. Відразу, по закінченню реєстрації ваш рейтинг рівний нулю. Після здійснення покупки або продажу, Ваш опонент залишає Вам відгук: позитивний, нейтральний або негативний. Відповідно, один негативний відгук зменшує на одиницю ваш рейтинг, позитивний – збільшує, нейтральний – залишає без змін. Позитивний рейтинг Ви одержите, якщо партнер буде задоволений Вами. Ви вчасно сплатили покупку, вчасно відправили проданий товар, заздалегідь, якісно упакувавши його, тобто вели себе як порядна людина. Рейтинг відображається праворуч від імені користувача в дужках. Наприклад, рейтинг Good (5) позитивний і дорівнює п'яти. А рейтинг Good (-2) негативний. Надання інформації про лоти надається текстовим та візуальним шляхом. Для збільшення шансів товару на продаж використовують: • На Молоток.Ру підсвічування дає упевненість, що Ваш лот буде помічений, і Покупці звернуть на нього увагу. Тим самим збільшуючи вірогідність того, що Ваш лот буде проданий. Підсвічування також відображається, коли Покупець, використовуючи фільтр, хоче побачити тільки лоти, виставлені на продаж з фотографією (Галерея). Підсвічування можна використовувати з іншими рекламними опціями: Жирний заголовок, Початок списку і т.д. Якщо вибрати цю опцію, назва Вашого лота буде виділена жирним шрифтом, завдяки цій рекламній опції, назва лота виділятиметься в списку інших лотів вибраної категорії. Жирний заголовок - це найдешевший спосіб прорекламувати Ваш лот і збільшити рівень Ваших продажів. Початок списку - це відмінний спосіб прорекламувати Ваш лот. Якщо під час виставляння лота н продаж, Ви виберіть цю опцію, то назва лота буде відображена на початку списку лотів, а також: - будуть відображені в списку лотів, що Рекомендуються; - в результатах пошуку. Початок списку також працює, коли Покупець використовуючи фільтр, хоче проглянути лоти тільки з фотографією (Галерея). Початок списку гарантує інтерес Покупців до Вашого лота, що багато разів збільшує шанси його продажу. • на bid.com.ua виділення лотів кольором, зробить назву Вашого товару відразу впадаючою в очі серед інших назв в загальному списку. Давно відомо, що люди завжди в першу чергу звертають увагу на відмінні від інших посилання. Будь-хто, хто переглядатиме сторінку обов'язково помітить його. Виділення лотів жирним шрифтом зробить назву Вашого товару відразу впадаючим в очі серед інших назв в загальному списку лотів. Зверху сторінки будь-якої товарної категорії є місце для публікації реклами Вашого товару. Розміщення товару на головній сторінці (статичний банер). Лот від відразу потрапляє на головну сторінку. Його фото гарантовано побачать всі відвідувачі bid.com.ua. Процедура реєстрації: • На Молоток.Ру. 1. Заповніть форму. Зверніть увагу на правильність написання адреси e-mail. Якщо адреса буде введена з помилкою, Ви не зможете одержати повідомлення для завершення реєстрації. Також указуйте, будь ласка, достовірні і повні дані при заповненні форми. 2. Ознайомтеся з Угодою. Підтвердження реєстрації означає ухвалення всіх пунктів і правил, сформульованих в Угоді про надання послуг, а також у всіх його невід'ємних частинах. Наголосіть галочкою на відповідному полі, якщо Ви приймаєте Угоду і Вам більше 18 років, і натискуйте "Продовжити". 3. Одержите e-mail, підтверджуючий Вашу реєстрацію. Кликніть на посилання в одержаному листі для того, щоб перейти на другий етап реєстрації. 4. Створіть псевдонім і пароль. Подумайте, який псевдонім підходить Вам якнайбільше - адже саме під цим ім'ям Вас знатимуть інші учасники торгів. • На bid.com.ua для того, щоб реєструватися на сайті, потрібно: 1. Ознайомитися з «Угодою про надання послуг на інтернет-аукціоні bid.com.ua». Вона знаходиться на сторінці реєстрації. Це невелике зведення простих і зрозумілих правил, які дозволять і покупцям, і продавцям відчувати себе комфортно. 2. Заповнити всі поля розділу Реєстрація. Ввівши інформацію в пропоновану форму, перевірте правильність написання і підтвердити реєстрацію. У цей момент, на вказаний e-mail буде висланий лист з даними активації. Спілкування: • На Молоток.Ру поставити питання продавцю Ви можете у форумі по лоту. Для цього на сторінці аукціону, що зацікавив Вас, пройдіть по посиланню "Обговорити лот" і залиште повідомлення у форумі. Не забудьте наголосити у формі відправки повідомлення на опції "Відправляти по вказаному E-mail відповіді на Ваше повідомлення", щоб одержувати повідомлення про відповіді на Ваше питання. Ви можете створити власне повідомлення для Покупця, яке буде додане до стандартного повідомлення e-mail, одержуване Покупцем від Молоток.Ру після завершення аукціону. Повідомлення висилатиметься після успішного завершення аукціонного торгу або продажу за ціною Купити Зараз! Тому повідомлення повинне бути універсальним і підходити під будь-яку операцію. У розділі "Країна Молоток" виділено декілька форумів, призначених для спілкування між користувачами на різні теми. Докладніше про призначення кожного форуму Ви можете прочитати під його тематичною назвою. Якщо Ви хочете обговорити якусь тему або поставити питання, виберіть самий відповідний для цього форум, створіть нове повідомлення або виберіть тему, яка вже обговорюється. • На bid.com.ua важливою частиною торгів на є можливість для користувачів виказати свою думку один про один з допомогою Системы отзывов. Такі оцінки допоможуть всім користувачам сформувати власну думку про благонадійність потенційних покупців або продавців. Тому після завершення операції обов'язково залиште відгук своєму контрагенту. У умовах кількості пропозицій, що постійно росте, важливо уміти оцінювати надійність свого партнера. Кожен з аукціонів, що ми розглянули має систему підсказок, що допоможе новачку зорієнтуватися на аукціоні. Аукціон bid.com.ua, надто складний, на мою думку . Інтерфейс сайту Молоток.Ру є цікавішим і простішим в користуванні. 2. Системи платежів для електронної комерції. Мета роботи: отримати практичні навички використання платіжних систем для здійснення інтернет платежів. Порівняльна таблиця платіжних систем. Питання Електронні платіжні Internet – системи WebMoney Transfer CyberPlat PayCash Limonex Ukrmoney 1. Які установи on-line є організаторами створення цих платіжних систем? WebMoney Transfer http://webmoney.ru ОАО «КиберПлат» http://www.cyberplat.ru/ ОАО "Алкор PayCash" http://paycash.ru/ Privat-EQ http://limonex.com Privat-EQ Ukrmoney.com 2. До якого типу електронних платіжних систем їх можна віднести – дебетових чи кредитових? Дебетових та кредитових Дебетових Дебетових Дебетових Дебетових 3. Які схеми електронних платежів користувачам на цих сайтах? миттєві безпечні транзакції, для проведення яких досить мати підключений до мережі Інтернет, комп'ютер. За допомогою вбудованої служби конфіденційних повідомлень можна вести захищене листування з іншими учасниками, обговорювати деталі операцій, коментувати проведення транзакцій. схема В2В2С, яка поєднує можливості існуючих схем міжкорпоративних інтернет-розрахунків и електронних платежів фізичних осіб Спеціальний рахунок для торгівлі відкривати не потрібно. Розрахунки на сайтах, які підключені к системі та розрахунки між учасниками на спеціальні рахунки При реєстрації учаснику надається три рахунки в різних валютах, відриті в Приватбанку. Можливе перерахування коштів з рахунку на інший рахунок, або на картковий рахунок в Приватбанку 4. Як саме можна стати користувачем цих платіжних систем? Завантажити програмне забезпечення - WEBMONEY KEEPER. Під’єднати термінали і касові апарати до системи. Можливе використання модуля платежів через ПК. Існує три варіанта інтеграції PayCash в існуючий магазин: за допомогою кошелька-каси, по схемі прямого платежу і через центр прийому платежів. Реєстрація на сайті Реєстрація на сайті 5. Чи надають ці платіжні системи можливість створення і підтримки Internet – магазинів Так. Так Так Так Так 6. Як вирішуються на цих сайтах питання захисту комерційної і особистої інформації при її передаванні мережею? Необхідне знання унікального 12-значного ідентифікатора користувача, його особистого пароля, а також місця розташування в пам'яті комп'ютера файлів з секретним ключем і гаманцями. Всі повідомлення в системі передаються в закодованому вигляді, з використанням алгоритму захисту інформації подібного RSA з довжиною ключа більше 1024 біт. Для кожного сеансу використовуються унікальні сеансові ключі і т.д. Використовується електронний цифровий підпис з довжиною ключа 512 біт. Учасники розрахунків строго визначені. Використання сертифікатів, шифрування даних використання захищеного SSL-з’єднання використання захищеного SSL-з’єднання 7. Чи можна використовувати у цих платіжних системах електронний цифровий підпис для автенфікації користувачів Так Так Так Так Так 8. Чи є регіональні обмеження на використання цих платіжних систем? Ні Країни СНД Ні Україна Україна 9. Чи мають сайти цих платіжних систем демонстраційний режим роботи, з допомогою якого пересічний користувач Internet може ознайомитися з їх роботою? Так Так Ні Ні Так 10. Якщо на питання 9 відповідь позитивна, з’ясуйте, яка з перелічених платіжних систем надає найбільші можливості роботи в демонстраційному режимі і які саме? Є можливість працювати в демо-режимі імітуючи роботу Інтернет-магазина Є можливість працювати в демо-режимі імітуючи роботу Інтернет-магазина 11. Чи зручний для користувача інтерфейс мають ці сайти? Проведіть порівняльний їх аналіз Найбільш зручний Зручний Не зовсім зручний Достатньо зручний Дуже зручний 12. Як можна придбати програмне забезпечення для користування цими електронними платіжними системами і створення Interner- магазину, користування послугами Internet-банкінгу (якщо система надає таку послугу) Безкоштовно завантажити з сайту Безкоштовно завантажити з сайту Безкоштовно завантажити з сайту Через сайт (спеціальне ПЗ не потрібно) Через сайт (спеціальне ПЗ не потрібно) 13. Якими способами клієнт може зберігати електронну готівку? В гаманці, або переведення в готівку. Збереження електронних коштів, переведення в готівку, обмін на інші електронні валюти В гаманці, або переведення в готівку. Збереження електронних коштів, переведення в готівку, обмін на інші електронні валюти Збереження електронних коштів, переведення в готівку, обмін на інші електронні валюти CyberCheck кредитування здійснюється по наступній схемі: після того, як покупець провів оплату через свій рахунок, обслуговуваний CyberCheck, система фіксує факт оплати і повідомляє про нього продавця. При цьому вона бере на себе роль гаранта по доставці грошей. Продавець, знаючи, що гроші «пішли» до нього на рахунок і що система доставить їх обов'язково, виконує свої зобов'язання по операції, не чекаючи надходження грошей на свій рахунок, тим самим кредитуючи покупця. Це нагадує відому схему, коли продавцю після оплати факсом шлеться копія платіжного доручення, проте тут система бере на себе гарантії, що «копія» не буде фальшивою або підробленою і що гроші дійдуть до одержувача. WebMoney не бере на себе ніяких гарантій, вона лише надає учасникам зручний механізм, що дозволяє відпускати товари і послуги в кредит. Тим, хто працює в системі анонімно, цей механізм неприступний, з кредитами може працювати лише той, чия особа засвідчена WebMoney. WebMoney веде кредитну історію учасників, яка доступна всім атестованним партнерам. Їм самим надається вирішувати на підставі цієї історії, довіряти своєму респонденту чи ні. У випадку, якщо учасник, обтяжений боргом, не повернув його вчасно, система спрямовує засоби, що є у нього, на погашення боргу. До тих пір, поки борг не повернений, боржнику доступні в рамках системи тільки дві операції: перевести гроші в систему і віддати їх кредитору. Кредитні картки у західних країнах все ще залишаються найпопулярнішим видом Інтернет-платежів. [3] - www.webmoney.ru [4] – www.cyberplat.ru [5] – www.paycash.ru
|