|
-
Пабліситі
Завдання:
1. Пабліситі
2. Комплекс просування товарів:
2.1. керамічні вироби
2.2. Діагностичне обладнання для автомайстерень
-
Особливості еластичності попиту на звичайні товари та товари низької якості. Товари Гіффена
1. Особливості еластичності попиту на звичайні товари та товари низької якості. Товари Гіффена 1
ТЕСТИ 6
ЗАДАЧА 2. Визначте двома способами оптимальний обсяг виробництва для конкурентної фірми, якщо ринкова ціна товару становить Р=25 грн, а загальні витрати наведені у таблиці. 7
-
. Стимулююча функція ціни
Зміст
1. Стимулююча функція ціни 3
2. Види споживчих товарів. Нормальні товари і товари низької категорії 5
Література 12
-
. Стимулююча функція ціни
Зміст
1. Стимулююча функція ціни 3
2. Види споживчих товарів. Нормальні товари і товари низької категорії 5
Література 12
-
Маркетинг інформаційних продуктів і послуг
Вступ 3
1.Інформаційна технологія розрахунків цін на товари 4
1.1 Значення правильного та оперативного визначення ціни на товари 4
1.2 Варіанти вирішення проблем ціноутворення в умовах використання інформаційних технологій 5
2. Ситуаційне завдання 14
Висновки 19
Література 20
-
Матеріали, та технологія виробництва
ЗМІСТ
Вступ........................................................................................................... 3
1. Загальна класифікація, та виробництва скла...................................... 4
1.1. Неорганічне скло загальнотехнічного призначення....................... 4
1.2. Ситаміни..............................................................................................10
1.3. Керамічні матеріали загальнотехнічного призначення...................11
1.4. Продукція неорганічної хімії.............................................................17
2. Матеріали, та технологія виробництва............................................... 18
2.1. Способи виробництва скломатеріалів.............................................. 18
3. Вироби суспільного призначення........................................................ 22
3.1. Асортимент виробів суспільного призначення................................ 22
Висновки.....................................................................................................28
Список використаної літератури....... ..................................................... 29
-
Промисловий маркетинг
1. Фактори і методи ціноутворення на промислові товари - 3 -
Методи ціноутворення - 7 -
2. Прогнозування попиту на промислові товари - 9 -
Особливості аналізу попиту на зарубіжному ринку. - 14 -
Список використаної літератури - 19 -
-
Маркетинг інформаційних продуктів і послуг
Вступ 3
1.Інформаційна технологія розрахунків цін на товари 4
1.1 Значення правильного та оперативного визначення ціни на товари 4
1.2 Варіанти вирішення проблем ціноутворення в умовах використання інформаційних технологій 5
2. Ситуаційне завдання
Ви - менеджер фірми. Скористайтесь інформаційними послугами Інтернет у галузі маркетингу. Складіть комплекс маркетингу даної послуги, з детальним описом продукту, ціни користування, методів розповсюдження та просування цього продукту. 14
Висновки 19
Література 20
-
Мета пропуску через митний кордон україни. пропуск для вільного використння, пропуск з метою тимчасового ввезення (вивезення). товари, що не підлягають пропуску через митний кордон україни
Зміст
17. Мета пропуску через митний кордон україни. пропуск для вільного використння, пропуск з метою тимчасового ввезення (вивезення). товари, що не підлягають пропуску через митний кордон україни 2
27. Положення про порядок відкриття та експлуатації митного-ліцензійного складу. Основні засади функціонування, вимоги до переміщення МЛС, які товари не дозволяється зберігати на МЛС 7
Задача 1 17
Задача 2 19
Задача 3. 22
Література 25
-
Мета пропуску через митний кордон україни. пропуск для вільного використння, пропуск з метою тимчасового ввезення (вивезення). товари, що не підлягають пропуску через митний кордон україни
Зміст
17. Мета пропуску через митний кордон україни. пропуск для вільного використння, пропуск з метою тимчасового ввезення (вивезення). товари, що не підлягають пропуску через митний кордон україни 2
27. Положення про порядок відкриття та експлуатації митного-ліцензійного складу. Основні засади функціонування, вимоги до переміщення МЛС, які товари не дозволяється зберігати на МЛС 7
Задача 1 17
Задача 2 19
Задача 3. 22
Література 25
-
Оцінка зростання цін споживчого ринку
Зміст Вступ 4
Розділ 1. Встановлення цін на споживчі товари та послуги 6
1.1.Структура ринку споживчих товарів з позицій ціноутворення 6
1.2.Специфічні прийоми формування цін на споживчі товари 12
1.3.Ціноутворення на споживчі послуги 17
Розділ 2. Аналіз зростання цін споживчого ринку в Україні 21
2.1.Методи цінового регулювання 21
2.2.Вплив держави на ціни і ціноутворення 25
Розділ 3. Ефективність заходів держави в області цінової політики 30
Висновки 36
Список використаної літератури 38
Cгенерировано за 0.018237 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|