|
-
Психологічні аспекти організації ділового спілкування
Вступ 3
1. Важливість і значимість ділового спілкування менеджера 3
1.1. Форми і особливості ділового спілкування 3
1.2. Основні етапи і тактичні прийоми ведення переговорів 5
1.3. Протиріччя і характер їх вирішення в ході ділового спілкування 5
2. Психологічні аспекти організації ділового спілкування 7
2.1. Підготовка переговорів 7
2.2. Етапи і тактичні прийоми переговорів 9
2.3. Психологічні аспекти організації ділового спілкування 9
3. Прийоми проведення переговорів 10
3.1. Раціональні прийоми підготовки і проведення бесід і нарад 10
3.2. Прийоми переконання в діловому спілкуванні 12
3.3. Форми організації ділових контактів 14
Висновки 16
Список використаної літератури 16
-
СПЕЦІФІКА ТА ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМІ СПІЛКУВАННЯ “ПЕДАГОГ-ІНТЕГРОВАНА ГРУПА”
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВЕДЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ 5
1.1. Поняття професійного спілкування 5
1.2. Функції професійного спілкування в педагогічній діяльності 8
1.3. Стратегії та тактики професійного спілкування 9
1.4. Особистісні якості педагога, що сприяють веденню ефективного професійного спілкування 13
РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМІ СПІЛКУВАННЯ “ПЕДАГОГ-ІНТЕГРОВАНА ГРУПА” 15
2.1. Поняття групи, колективу, інтегрованої групи 15
2.2. Специфіка міжособистісних відносин в інтегрованих групах 17
2.3. Бар’єри спілкування в системі відносин “педагог - інтегрована група” 18
2.4. Психологічні особливості професійного спілкування 20
РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА. ТРЕНІНГ ЕФЕКТИВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМ “ПЕДАГОГ - ІНТЕГРОВАНА ГРУПА” 26
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35
-
Специфіка професійного спілкування в діяльності педагога що працює в інтегрованих групах
ВСТУП 4
Розділ 1. Психолого-педагогічні особливості ведення професійного спілкування 1.1. Поняття професійного спілкування 7
1.2. Функції професійного спілкування в педагогічній діяльності 10
1.3. Стратегії та тактики професійного спілкування 11
1.4. Особистісні якості педагога, що сприяють веденню ефективного професійного спілкування 14
Розділ 2. Психологічні закономірності професійного спілкування в системі спілкування “педагог-інтегрована група” 17
2.1. Поняття групи, колективу, інтегрованої групи 17
2.2. Специфіка міжособистісних відносин в інтегрованих групах 20
2.3. Бар’єри спілкування в системі відносин “педагог - інтегрована група” 21
2.4. Психологічні особливості професійного спілкування 24
2.4.1. Стеріотипізація, проекція, ідентифікація, емпатія і рефлексія в професійному спілкуванні 25
РОЗДІЛ 3. Практична частина. Тренінг ефективного професійного спілкування в систем “педагог - інтегрована група” 29
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
-
Професійне спілкування працівників системи соціального захисту населення
Вступ 3
Розділ 1. Загальне поняття про спілкування, його функції 5
1.1. Спілкування його структура та функції 5
1.2. Психологічні способи впливу в процесі спілкування. Прийоми підвищення ефективності спілкування 9
1.3. Фактори, які впливають на спілкування 12
Розділ 2. Професійне спілкування працівників системи соціального захисту населення 14
2.1. Спілкування - один з основних інструментів професійної діяльності соціального працівника 14
2.2. Модель, етапи та засоби професійного спілкування соціального працівника 17
2.3. Особливості спілкування з людьми, які мають різні типи психологічної конституції 25
2.4. Вдосконалення навичок слухання 30
Висновки 34
Список використаних джерел 36
-
Професійне спілкування працівників системи соціального захисту населення
Вступ 3
Розділ 1. Загальне поняття про спілкування, його функції 5
1.1. Спілкування його структура та функції 5
1.2. Психологічні способи впливу в процесі спілкування. Прийоми підвищення ефективності спілкування 9
1.3. Фактори, які впливають на спілкування 12
Розділ 2. Професійне спілкування працівників системи соціального захисту населення 14
2.1. Спілкування - один з основних інструментів професійної діяльності соціального працівника 14
2.2. Модель, етапи та засоби професійного спілкування соціального працівника 17
2.3. Особливості спілкування з людьми, які мають різні типи психологічної конституції 25
2.4. Вдосконалення навичок слухання 30
Висновки 34
Список використаних джерел 36
-
Контрольна робота з типології управління
ЗМІСТ
1. Управлінська практика і теорії ососбистості 3
2. Менеджер як особистість і його мотиваційна сфера 4
3. Методи вивчення ососбистості з метою удосконалення управління 5
4. Методи психологічного впливу в системах управління 7
5. Мотивація як фактор управління особистістю 9
6. Психологія колективних форм контролю 10
7. Психологічні умови ефективного управлінського спілкування 12
8. Психологічні прийоми генерації альтернатив 13
9. Професіограма та її основні складові 14
Список використаних джерел 16
-
Психологічні особливості ділового спілкування
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретична частина 5
1.1. Історико-психологічні аспекти дослідження проблеми ділового спілкування 5
1.2. Характеристика ділового спілкування 12
1.2.1. Визначення спілкування, його класифікація 13
1.2.2. Психологічні особливості ділового спілкування 16
1.2.3 Зони спілкування 17
1.2.4. Фази спілкування 18
1.2.5.Форми і функції спілкування 19
1.2.6. Стратегія і тактика спілкування 20
1.2.7. Рівні ділового спілкування 21
Розділ 2. Практична частина 23
2.1. Методика дослідження 23
2.2. Організація проведення дослідження та результати 29
2.3. Рекомендації щодо досягнення взаєморозуміння у спілкуванні 31
Висновки 36
Список використаних джерел 37
Додатки 39
-
Психологічні прийоми та позитивні якості успішного ділового спілкування
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ 5
1.1. Теоретико-методологічні основи дослідження прийомів ділового спілкування 5
1.2. Особливості становлення культури ділового спілкування 8
1.3. Психологічні прийоми успішного ділового спілкування 13
РОЗДІЛ 2. ОБҐРУНТУВАННЯ ТА ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПСИХОЛОГІЧНИХ ПРИЙОМІВ ТА ПОЗИТИВНИХ ЯКОСТЕЙ УСПІШНОГО ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ (практика) 21
2.1. Організація дослідження 21
2.2. Констатуючий експеримент 22
2.3. Формуючий експеримент 23
2.4. Контрольний експеримент 31
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35
-
Стратегія і тактика ділового спілкування
Вступ 3
1. СУТНІСТЬ СТРАТЕГІЇ І ТАКТИКИ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ 4
2. СТРАТЕГІЇ УСПІШНОГО ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ 6
3. ТАКТИЧНІ ПРИЙОМИ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ. 9
Висновки 14
Список використаної літератури 15
Вступ
В бізнесі одним із основних моментів, що визначають його успішність, вважається вміння вести комерційні переговори. Вони є елементом ділового спілкування, яке пронизує усю сферу професійної діяльності. Без ефективного спілкування немислимо сьогодні успішне ведення справ, отримання хороших прибутків. Знання психологічних основ спілкування необхідно використовувати не тільки в розмовах з потенційними споживачами або постачальниками продукції, а й з співпрацівниками своєї кампанії – колегами, підлеглими, вищестоящим керівництвом.
Сьогодні існують посібники з основ ведення бізнесу, котрі надають поради, як організовувати та здійснювати успішне спілкування, отримувати максимальну користь при веденні переговорного процесу. При цьому особлива увага приділяється стратегії і тактики ділового спілкування, про які й піде мова в цій роботі.
Висновки
Стратегія і тактика є ланками одного процесу, який визначає успішність ділового спілкування. Якщо тактика визначає конкретні засоби і прийоми, що використовуються при зверненні до колег по роботі або при веденні комерційних переговорів, то стратегія розглядає це все на більш високому рівні. Стратегія визначає загальну, генеральну лінію поведінки, враховує не тільки міжособистісні, психологічні фактори, а й фактори зовнішнього середовища – економічні, соціальні, географічні, етнічні і навіть політичні. Все це має свій специфічний вплив на особливості подальшої взаємодії.
В першу чергу необхідно сформувати стратегічний план при підготовці та проведенню ділових переговорів або інших видів ділового спілкування. В подальшому, виходячи з нього, формуються засоби і прийоми конкретного впливу на співрозмовника, які складають собою тактичний арсенал поведінки бізнесмена. Всі тактичні прийоми успішного ведення бізнесу розроблені на основі хорошого знання психології людини, психології ведення бізнесу, і спрямовані на підвищення успішності спілкування.
Застосування тактичних прийомів базується на розумінні того, що партнер з спілкування є людською особистістю з притаманним тільки для неї набором психологічних, моральних та ділових якостей. Пошук шляхів ефективного впливу на нього поєднаний з вивченням особистості, мотивів її поведінки, способів реагування в конфліктній ситуації. Тому вивчення психологічних особливостей спілкування є нагальною умовою конструювання ефективної поведінки в бізнесі.
-
Техніка і технологія ділової бесіди
Вступ 2
1. Ділова бесіда як основна форма ділового спілкування. 3
2. Запитання співбесіднику та їх психологічний зміст. 9
3. Психологічні прийоми впливу на партнера по спілкуванню. 13
Висновки 18
Список використаної літератури 19
-
Технології спілкування в переговорному процесі
Вступ 3
1. Соціальна природа та сутність переговорів 4
2. Моральні принципи переговорного процесу 6
3. Технології ефективного спілкування 8
4. Комунікативні стилі і тактичні прийоми ведення переговорів 10
Висновки 15
Список літератури 16
Cгенерировано за 0.038537 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|