Меню

Реклама

TOP реферати

Цікаве

Тема: «Психологічні прийоми ефективного спілкування» (ID:33381)

| Размер: 19 кб. | Объем: 12 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 28.03.2010 | Код продавца: 0 |
Содержание Вступ 3
1. Прийоми атракції 4
2. Активне вислуховування 6
3. Переконання 9
4. Прийняття рішень 11
Висновки 14
Література 15


Вступ
Спілкування займає особливе місце в діяльності всіх тих, хто працює з людьми. Спілкування для них – це не тільки спосіб задовольнити суто людську потребу в соціальному контакті, а й знаряддя, спосіб вплинути на іншу людину. Тому спілкування є невід’ємною складовою професійної діяльності педагогів, психологів, управлінців будь-якого рівня. В ході спілкування вони реалізують завдання, що стоять перед ними, здійснюють вплив на своїх підлеглих та вихованців. Через це становиться зрозумілим, чому в даних професійних сферах мають місце підвищені вимоги до успішності спілкування. Воно у великій степені залежить від особистісних, комунікативних якостей людини, її знань психології, прийомів та методик ефективного спілкування.
В психології досліджуються багато феноменів, котрі необхідно враховувати для досягнення успішності спілкування. В даній роботі будуть розглянуті тільки чотири питання, в яких таким чи іншим чином будуть розглянуті аспекти ефективного спілкування.

Висновки
Ефективність спілкування значним чином залежить від особистості того, хто його здійснює. Знаючи психологічні особливості співрозмовника, а також прийоми впливу на нього, завжди можна організувати та здійснювати високопродуктивне спілкування.
Початок успішного спілкування залежить від атракції – вміння людини створити позитивний психологічний образ про себе в свідомості партнера з спілкування. Такий спосіб не тільки діє безпосередньо в ході бесіди, а й зберігає своє значення при подальших контактах з даною людиною.
Уміння активно слухати необхідно в ході ведення розмови. Його можна віднести, образно кажучи, до серединної частини контакту, яка розпочинається після знайомства і відрекомендування себе співрозмовнику. Активне слухання не тільки сприяє встановленню довірчих відносин з ним, а й дозволяє отримати максимальну кількість інформації, зрозуміти справжні мотиви поведінки та слів людини.
Для управлінців, психологів і педагогів вирішальне значення має не тільки вміння слухати, а й спроможність переконувати людину, змушувати її змінюватися, діяти у відповідності з задумом вихователя, керівника.
Прийняття рішення здійснюється на підставі результатів спілкування. Воно являється результатом застосування індивідом всіх своїх психологічних, моральних і ділових якостей, відображає степінь розвитку творчих сил людини, її громадянську та особистісну зрілість.
Литература Література
1. Андреева Г.М. Социальная психология. – М., 1996. – 376 с.
2. Білюк О.В. В.О.Сухомлинський про виховання особистості школяра: навч.-метод. посібник. – Миколаїв, Іліон, 2007. – 160c.
3. Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. – К., Либідь, 1997. – 376с.
4. Ломов Б.Ф. Системность в психологии: Избранные психологические труды. – М., Институт практической психологии, 1996. – 384с.
5. Морозов А. В. Деловая психология. Курс лекций. – СПб., Издательство «Союз», 2000. – 315 с.
6. Реан А. А., Бордовская Н. В., Розум С. И. Психология и педагогика. – СПб., Питер, 2002. – 432 с.
7. Рубинштейн С. Л. Основы общей психологи. – СПб., Питер, 1998. – 688с.
8. Скрипченко О.В., Долинська Л.В., Огороднійчук З.В., Зелінська Т., Лисянська Загальна психологія. – К., А.П.Н., 1999. – 461с.
9. Словарь практического психолога / С.Ю. Головин (сост.). – Минск, Харвест, 1997. – 800с.
10. Ягупов В.В. Педагогіка. – К., Либідь, 2002. – 560 с.

Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Психологічні аспекти організації ділового спілкування
  • СПЕЦІФІКА ТА ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМІ СПІЛКУВАННЯ “ПЕДАГОГ-ІНТЕГРОВАНА ГРУПА”
  • Специфіка професійного спілкування в діяльності педагога що працює в інтегрованих групах
  • Професійне спілкування працівників системи соціального захисту населення
  • Професійне спілкування працівників системи соціального захисту населення
  • Контрольна робота з типології управління
  • Психологічні особливості ділового спілкування
  • Психологічні прийоми та позитивні якості успішного ділового спілкування
  • Стратегія і тактика ділового спілкування
  • Техніка і технологія ділової бесіди
  • Технології спілкування в переговорному процесі
Cгенерировано за 0.038537 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Від партнерів

Оновлення

Реклама

Від партнерів