|
Запитання і відповіді про Айвенго
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Запитання і відповіді про Айвенго», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Дати відповідь на чотири запитання свого варанту, створивши для кожної відповіді окремий докумерт
1. Дати відповідь на чотири запитання свого варанту, створивши для кожної відповіді окремий докумерт: А) Операції зі стовпчиками та рядками в Microsoft Word Б) Перевірка орфографії та граматики В) Основи роботи з табличним редактором Microsoft Excel Г) Побудова діаграм і графіків в Microsoft Excel >>>>
-
Мужній і шляхетний лицар Айвенго (Образ Айвенго. В. Скотт)
Мужній і шляхетний лицар Айвенго (Образ Айвенго. В. Скотт) >>>>
-
Художні засоби створення історичного і місцевого колориту в романі В.Скотта „Айвенго”
Зміст Вступ 2 1. Історичні романи Вальтера Скотта 4 2. Роман „ Айвенго” – втілення історії Англії 10 3. Створення історичного і місцевого колориту в романі В. Скотта „ Айвенго” 11 3.1. Історичний колорит в романі 11 3.2. Національний колорит 14 3.2. „Антикварний роман” Вальтера Скотта 16 4. Вальтер Скотт – історичний романіст 20 Висновки 26 Список використаних джерел 27 >>>>
-
Контрольна з мікроекономіки
1. Проаналізуйте ситуацію, що подана у графічній формі та дайте відповіді на питання. 3 1.1. В якому періоді функціонує дане підприємство, якщо воно діє на ринку монополістичної конкуренції? 3 1.2. Чи отримує підприємство економічний прибуток при обсягах випуску Ц1, Ц2? 3 1.3. За якого обсягу виробництва та рівню ціни фірма отримує лише нормальний прибуток? 3 2. Дайте відповіді на теоретичні запитання. 5 2.1. Рівновага ринку і підприємства у тривалому періоді за умов досконалої конкуренції, її рухливість та механізм відновлення. 5 2.2. Рівновага споживача: сутність та обґрунтування з ординалістських позицій. 5 Список використаної літератури 15 >>>>
-
Оцінка системи внутрішнього контролю
ЗМІСТ 1. Оцінка системи внутрішнього контролю. 3 2. Надати відповіді на запитання. 10 3. Виходячи з умов та місту задачі необхідно скласти й обґрунтувати її розв’язок, послідовно виклавши його у формі текстового або табличного звіту. 19 Список використаної літератури. 23 >>>>
-
Мій улюблений герой роману „Айвенго”
Мій улюблений герой роману „ Айвенго” >>>>
-
Національний колорит у літературних творах Шолом-Алейхема «Хлопчик-мотл», «Тев’є» (свята, традиції), Вальтер Скотт «Айвенго» (рицарська доба, турніри, як вони відбувалися), Гоголь «Тарас Бульба» (козацька доба, як жили, одягалися, що їли). Розкрити, що таке колорит.
Вступ 2 1. Національний колорит у творах М.В. Гоголя 3 2. Образ рицарської доби у літературі. Вальтер Скотт та його « Айвенго» 9 3. Творчість Шолом-Алейхема 14 3.1. Творчий шлях письменника 14 3.2. Національний колорит у творах Шолом-Алейхема 16 Висновки 19 Список використаної літератури 21 >>>>
-
Чи можна назвати Айвенго ідеальним лицарем
Чи можна назвати Айвенго ідеальним лицарем >>>>
-
Оцінка фінансового стану підприємства, її необхідність і значення
Зміст 1. Оцінка фінансового стану підприємства, її необхідність і значення 3 2. Дайте відповіді на запитання тестів 14 3. Задача 19 Література 20 >>>>
-
Оцінка фінансового стану підприємства, її необхідність і значення
Зміст 1. Оцінка фінансового стану підприємства, її необхідність і значення 3 2. Дайте відповіді на запитання тестів 14 3. Задача 19 Література 20 >>>>
-
Цитатна характеристика роману Вальтера Скотта „Айвенго”
Цитатна характеристика роману Вальтера Скотта „ Айвенго” >>>>
-
Чим приваблює сучасного читача роман Вальтера Скотта „Айвенго”?
Чим приваблює сучасного читача роман Вальтера Скотта „ Айвенго”? >>>>
-
Порівняльна характеристика леді Ровени і Ребеки з роману В. Скотта "Айвенго"
Порівняльна характеристика леді Ровени і Ребеки з роману В. Скотта " Айвенго" >>>>
-
Чи потрібні лицарі? Тези до вивчення роману Вальтера Скотта "Айвенго"
Чи потрібні лицарі? Тези до вивчення роману Вальтера Скотта " Айвенго" >>>>
-
Аудит засновницьких документів, обліку статутного фонду і розрахунків із засновниками
ЗМІСТ 1. Аудит засновницьких документів, обліку статутного фонду і розрахунків із засновниками. 3 2. Надати відповіді на запитання. 10 3. Виходячи з умов та місту задачі необхідно скласти й обґрунтувати її розв’язок, послідовно виклавши його у формі текстового або табличного звіту. 15 Список використаної літератури. 19 >>>>
-
Макроекономіка ВАРІАНТ № 14
1. Проаналізуйте ситуацію, що подана у графічній формі та дайте відповіді на питання: 2 1.1. Яка величина сукупних змінних витрат (VC) виробництва 100 од. продукції? 2 1.2. З якого обсягу виробництва (Q) починає діяти закон спадної граничної продуктивності змінного фактору? 2 1.3. Яка величина сукупних постійних витрат (FC)? 2 2. Дайте відповідь на теоретичне запитання: 4 Поняття ринкової рівноваги. Зрівноважувальна функція ціни та рівноважної кількості товару. 4 3. Проілюструйте графічно та поясність: 8 Надлишок споживача, надлишок виробника і чисті втрати суспільства за умов монополії. 8 Література. 17 >>>>
-
Безготівкові розрахунки фізичних осіб в іноземній валюті
Вступ І. Теоретична частина 1. Загальні засади здійснення операцій в іноземній валюті: 1.1. Поняття іноземної валюти та валютних операцій 1.2. Суб’єкти, які можуть здійснювати валютні операції 2. Порядок відкриття та облік операцій поточних рахунків фізичних осіб в іноземній валюті 2.1. Поняття поточного рахунку та правила їх відкриття: 2.1.1. Поняття поточного рахунку 2.1.2. Порядок відкриття поточного рахунку фізічним особам-резидентам 2.1.3. Порядок відкриття поточного рахунку фізичним особам-нерезидентам 2.2. Принципи ведення бухгалтерського обліку коштів до запитання клієнтів в банку 2.2.1. Структура відображення коштів до запитання фізичних осіб в іноземній валюті у Плані рахунків 2.2.2. Організація аналітичного та синтетичного обліків за коштами до запитання фізичних осіб ІІ. Практична частина 3. Документальне оформлення та облік операцій за поточними рахунками фізичних осіб на прикладі досвіду Закарпатської дирекції ВАТ “Укрсоцбанк” Висновки Список використаної літератури >>>>
-
К/р з міжнародного маркетингу
Теорія: Аналіз стратегії виходу фірм вітчизняних виробників на зовнішній ринок та розробка міжнародного маркетингового комплексу 1. Анотація відповіді, 2. Схема, що узагальнює відповідь на запитання, 3. основна частина, 4. Приклади з діяльності фірм на зарубіжних ринках, які ілюструють основні положення теоретичного питання, 5. Висновки та рекомендації щодо діяльності фірм на зарубіжних ринках. Практика: Аналіз діяльності АТ “Взуттьовик” на закордонних ринках Практична частина має на меті розвиток у студентів навичок щодо вибору альтернативних рішень з питань : сегментація світового ринку, вибір рийку та стратегії виходу на зовнішній ринок, товарна, комунікаційна та політика розподілу на світових ринках. Обравши напрямок роботи, яка може бути пов'язана з аналізом досвіду та проблеми міжнародної маркетингової діяльності вітчизняних або зарубіжних фірм, згідно з варіантом обирається сфера діяльність підприємств. Варіант 10 Одяг (взуття) >>>>
-
Логістика
1. Дати відповіді на теоретичні запитання 3 1. Еволюція концепції логістики. Види та характеристика концепцій логістики 3 2. Поняття запасів. Мотивація формування запасів та причини створення запасів 8 3. Характеристика функціональних областей логістики 12 4. Підтримка логістичного менеджменту через інформаційне забезпечення логістичного процесу, прогнозування, логістичне адміністрування 17 2. Дати аналіз практичної діяльності вибраного Вами підприємства у сфері логістики 19 3. Розв’язати творчі ситуації 22 3.1. Ви є логістиком-менеджером консалтингової фірми з надання логістичних послуг на ринку України. Керівництво поставило Вам завдання визначити річні витрати на зберігання товарів промислово-виробничої фірми «ПромВиріб». Проаналізувати і розрахувати дану задачу Ви можете, спираючись на такі дані: - витрати на зберігання товарів становлять 25% закупівельної ціни одиниці товару; - закупівельна ціна одиниці товару - 125 грн.; - оптимальний розмір партії поставки - 725 одиниць. Список використаної літератури 28 >>>>
-
Техніко - криміналістичне дослідження документів
План 1. Техніко - криміналістичне дослідження документів. 2. Вивчення особи учасника процесу. 3. На папері схематично замалюйте доріжку слідів взуття, назвіть її елементи і вкажіть на схемі. 4. Під час обшуку за місцем проживання одинокого М., підозрюваного у скоєнні квартирних крадіжок, було виявлено ряд предметів жіночого одягу. На запитання слідчого, звідки в нього ці речі. М. відповів, що купив їх в одного незнайомого чоловіка, припускаючи, що вони можуть пригодитися після одруження. Слідчий не відобразив ці пояснення в протоколі обшуку. Через дві години при допиті - М. на це ж запитання відповів інакше - що це речі його померлої сестри, яка була в нього проїздом минулого року та залишила їх у нього. На зауваження слідчого про зміну позиції М. заперечував факт обговорення цього питання з ним раніше. Якої помилки допустив слідчий? >>>>
-
Техніко - криміналістичне дослідження документів
План 1. Техніко - криміналістичне дослідження документів. 2. Вивчення особи учасника процесу. 3. На папері схематично замалюйте доріжку слідів взуття, назвіть її елементи і вкажіть на схемі. 4. Під час обшуку за місцем проживання одинокого М., підозрюваного у скоєнні квартирних крадіжок, було виявлено ряд предметів жіночого одягу. На запитання слідчого, звідки в нього ці речі. М. відповів, що купив їх в одного незнайомого чоловіка, припускаючи, що вони можуть пригодитися після одруження. Слідчий не відобразив ці пояснення в протоколі обшуку. Через дві години при допиті - М. на це ж запитання відповів інакше - що це речі його померлої сестри, яка була в нього проїздом минулого року та залишила їх у нього. На зауваження слідчого про зміну позиції М. заперечував факт обговорення цього питання з ним раніше. Якої помилки допустив слідчий? >>>>
-
Контрольна з української мови
Вправа 1. Дайте відповідь на запитання: 1. Що таке літературна мова? 2. Які найголовніші ознаки літературної мови? 3. У яких формах реалізується літературна мова? Що таке мовна норма? 4. На яких ознаках ґрунтується нормативність мовного явища? 5. Які типи норм розрізняють у сучасній українській літе¬ратурній мові? Наведіть приклади різних норм та охаракте¬ризуйте їх. Розрізняють різні типи норм: 6. Що таке кодифікація? Назвіть головні типи лінгвістич¬них словників. Вправа 2. Переписуючи, поставте наголос у словах. Пра¬вильність його перевірте за словником наголосів. Вправа 3. Прочитайте слова, правильно наголошуючи їх. Випишіть слова, які мають подвійний наголос, та запам'я¬тайте їх. Вправа 4. Прочитайте слова, визначте, які з поданих гра¬матичних форм іменників чоловічого роду II відміни є норма¬тивними. Відповідь обґрунтуйте. Вправа 5. Прочитайте словосполучення, виправте по¬милки. Запишіть правильно. Довести до відома, виділити кошти на підручники, завдя¬ки підтримці, Вправа 6. Прочитайте подані слова. Чи єнормативним їх уживання? Відповідь обґрунтуйте. • Пошлина (русизм)- Мито; Вправа 7. Прочитайте подані синонімічні ряди. Які з форм доцільно вживати в офіційно-діловому стилі? адресат; апеляція, звернення, петиція, клопотання, скарга; відомості, Вправа 8. Запишіть словосполучення, добираючи з ду¬жок найбільш точне слово. Мотивуйте свій вибір. Вправа 9. Згрупуйте подані слова в синонімічні ряди. Обґрунтуйте можливість використання їх у ділових паперах. Вправа 10. Дайте відповіді на запитання: Що таке мовний стиль? Дайте визначення стилю. Які стилі властиві сучасній українській літературній мові? В яких підстилях та жанрах реалізуються стилі укра¬їнської мови? Які найголовніші ознаки цих стилів? Вправа 11. Прочитайте подані тексти. Визначте, до якого стилю належить кожен із них. Відповідь обґрунтуйте Назвіть найголовніші ознаки офіційно-ділового стилю. Використана література >>>>
-
Правове забезпечення трудової дисципліни
Вступ 3 1. Поняття трудової дисципліни 4 2. Методи забезпечення трудової дисципліни: поняття, види та сучасні підходи 5 3. Внутрішній трудовий розпорядок, як основа трудової дисципліни 9 4. Заохочення та дисциплінарна відповідальність, як засіб забезпечення трудової дисципліни 11 Висновки 24 Задача 1 26 При укладенні колективного договору профком РСУ-5 наполягав, щоб він містив зобов'язання власника щодо удосконалення форм оплати праці, поліпшення житлових умов працівників і недопущення звільнення за прогул без попередньої згоди профкому лише членів профспілки. Адміністрація РСУ-5 не погодилась із думкою профкому. А як вирішені ці питання в законодавстві про працю? Задача 2 27 Виконайте пошукові дії і обґрунтуйте відповіді на такі запитання, посилаючись на необхідні норми права: 1. Чи вправі власник чи уповноважений ним орган застосовувати заходи заохочення працівника, який має дисциплінарні стягнення? 2. Які заохочення можуть застосовуватися до працівників? 3. Чи можливе поєднання дисциплінарного і громадського стягнення? 4. У чому правова відмінність дисциплінарної відповідальності від дисциплінарного стягнення? 5. У чому правова сутність підвищеної матеріальної відповідальності працівника? Список джерел 35 >>>>
-
Банківська справа
План Умови завдань 3 Відповіді 4 Використана література 12 >>>>
-
Практичне завдання основи менеджменту (на прикладі підприємства)
Тема 2. Функції менеджменту 3 2.1. Планування як функція менеджменту 3 2.1.1. Практична робота: "Планування малого бізнесу з використанням методу послідовного опису дій" 3 Мета роботи: Практична робота полягає у розробці етапів щодо: місту діяльності новоствореного підприємства з надання певного виду послуг: 3 Хід роботи: 3 1. Визначення цілей 3 Частина перша. Необхідно дати відповіді на наступні запитання: 3 Якою справою Ви хотіли б займатися? 3 Які потреби людей Ви хочете задовольнити? 3 Яких клієнтів Ви хочете обслуговувати? 3 Як Ви плануєте це робити? 3 Частина друга. Сформулюйте мету Вашого підприємства фразою із 20-25 слів. 4 2. Характеристика послуг 4 Частина перша. Побудуйте таблицю, в якій перерахуйте всі види послуг, які пропонує Ваша фірма. Укажіть, яким чином Ви хочете їх надати, їх властивості (у чому вони полягають?), їх користь (що вони дають клієнту? Чому клієнт ними користується?). 4 Частина друга. Дайте відповідь на запитання, використовуючи наступну шкалу оцінок: відмінно, добре, задовільно, погано. Дайте пояснення до кожного запитання: 6 Якою буде якість Ваших послуг? 6 Наскільки Ваші послуги виправдовують очікування клієнта? 6 В якій мірі найменування Ваших послуг розкривають їх користь для клієнта? 6 Якщо пропонує Ваша фірма різні види послуг, то чи сумісні вони між собою? 6 Чи є в розпорядженні Вашої фірми все необхідне для надання даного виду послуг? 6 Чи є у Вас необхідні матеріали і чи легко Ви їх дістанете? 7 3. Ціноутворення 7 Які ціни й гонорари на Ваші послуги? (Перерахуйте). 7 Ви здійснюєте оплату готівкою чи обслуговуєте в кредит? 7 Які види знижок пропонує Ваша фірма? 7 Чи берете Ви оплату за непередбачені послуги? 8 Які ціни передбачаєте встановити? 8 Як на Ваш погляд клієнти будуть сприймати ціни? 8 Чи вважаєте Ви Ваші ціни конкурентноздатними? Узагальніть Ваші відповіді. 8 4. Реклама 9 Дайте повні відповіді на наступні запитання: 9 Як можна переконати людей користуватися Вашими послугами? 9 Як організувати пряму пропозицію послуг? 9 Як краще використати засоби інформації? 9 Які слід організувати публічні виступи? 10 Які слід використати особисті зв'язки з метою реклами? 10 Які стимули необхідно за пропонувати? 10 Як організувати рекламу поштою? 10 В якій мірі слід використовувати платні оголошення? 11 5. Характеристики клієнтури 16 1. Який середній вік Ваших клієнтів? (Молодше 25 років; 26-30; 31-35; 36-40; 41-50; 51-60; старші 60 років). 16 Яке співвідношення чоловіків і жінок серед Вашої клієнтури? 17 Де мешкають Ваші клієнти? 17 Наші клієнти мешкають на території всієї України, де є Інтернет – зв’язок. 17 Який середньорічний дохід Ваших клієнтів? 17 Яка основна причина, що спонукає їх до користування Вашими послугами? 17 Які підприємства є Вашими клієнтами (за чисельністю персоналу, величиною основного капіталу)? Як давно вони існують? Яка їх перспектива? 17 Де вони знаходяться? 18 3. Який середньорічний обсяг реалізації їх продукції? Висновки: узагальніть всі відповіді на запитання і визначить п'ять загальних характеристик Вашої клієнтури. 18 6. Спілкування й обслуговування клієнтів 19 Частина перша. Спілкування з клієнтами. 19 Погляньте на рекламні брошури, фірмові бланки й візитки Вашої фірми. Яке враження справлять ці предмети про фірму у клієнта? 19 Чи допускаються описки в листах, які посилаються Вашою фірмою? 19 Як Ви чи Ваші службовці відповідатимуть по телефону? (Як часто Ви будете піднімати телефонну слухавку? Яким тоном будете розмовляти? Який у Вас буде темп мовлення? Як часто Ви будете вимовляти слова?). 19 Чи завжди Ваш телефон буде працювати в робочі години? 19 Як швидко Ви будете реагувати на ділові дзвінки й візити? 19 Яким чином Ви будете залагоджувати суперечки між фірмою та клієнтом? 20 Яке враження справить Ваше приміщення на клієнтів? 20 8. Як довго Ваш відвідувач буде чекати прийому? 20 Частина друга. Обслуговування клієнтів. 20 Чи маєте Ви намір посилити інформування клієнтів щодо надання послуг? 20 Наскільки терміново Ви плануєте виконувати замовлення Вашої клієнтури? 20 Який порядок обслуговування клієнтів Ви встановите на Вашій фірмі? (Сформулюйте однією фразою). 21 Чим обслуговування на Вашій фірмі буде відрізнятися від обслуговування клієнтів на інших фірмах? 21 7. Конкуренція 21 1. Охарактеризуйте своїх конкурентів. 21 2. Проаналізуйте переваги і слабкі сторони конкурентів. 22 8. Прогноз на майбутнє 23 1. Складіть і заповніть таблицю за формою. 23 9. Тенденції у Вашій галузі та їх вплив. 24 1. Які назріваючі зміни у Вашій галузі можуть вплинути на Ваше підприємство? 24 Які майбутні зміни у сфері послуг Вашої галузі можуть вплинути на Вашу діяльність? 24 Які зміни в оплаті праці можуть віддзеркалитися на Вашому підприємстві? 25 Які зміни в системі управління можуть стосуватися роботи Вашого підприємства? 25 Література. 27 Підприємство займатиметься торгівлею друкованої продукції (книги, альбоми, журнали) та продукцією – мас - медіа ( відео, аудіо –записи) через створення Інтернет –магазину. >>>>
-
задача позовна давнисть
Умова Чернігівський Гастрономторг пред’явив претензію Полтавському консервному заводу про повернення різниці в ціні і про сплату штрафу за частково браковану продукцію, яку він поставив 15 серпня 1996 року. Завод повернув різницю в ціні, але сплатити штраф безмотивно відмовився. Акт експертизи був складений 20 серпня 1996 р. З метою захисту своїх прав Гастрономторг звернувся до суду. Завдання 1. Висвітліть поняття ї значення позовної давності і строки: 2. Назвіть вимоги, на які позовна заява не поширюється 3. Вкажіть, як визначається початок перебігу позовної давності В резолютивній частині: 1. Дайте аргументовані посилання на конкретні нормативні акти, відповіді на такі запитання: А. з якої дати повинні включатись строк позовної давності у даному випадку. Б. коли закінчується строк пред’явлення позову за умовами цієї задачі, який порядок його пред’явлення і розгляду. 2. Напишіть резолютивну частину рішення господарського суду за позовом гастроном торгу дотримуючись вимог господарсько- процесуального кодексу України, щодо його змісту (п.4. ст94) >>>>
-
Інвестування
1.Характеристика сутності інвестицій та їх структура. 3 2.Відповіді на тести 15 3.Задачі 16 Список літератури 22 >>>>
-
Техніка і технологія ділової бесіди
Вступ 2 1. Ділова бесіда як основна форма ділового спілкування. 3 2. Запитання співбесіднику та їх психологічний зміст. 9 3. Психологічні прийоми впливу на партнера по спілкуванню. 13 Висновки 18 Список використаної літератури 19 >>>>
-
Анкетування як метод соціального дослідження
1. Анкета — основний інструмент дослідження 3 2. Основні вимоги до запитань анкети 4 3. Помилки формулювань 6 4. Допоміжні запитання 11 5. Процес підготовки анкети 13 Список використаної літератури 18 >>>>
-
Соціологія. Відповіді на питання
1. ОСОБЛИВОСТІ НАТОВПУ ТА ПУБЛІКИ: СПІЛЬНЕ І ВІДМІННЕ 3 2. МЕТОД ЕКСПЕРТНИХ ОЦІНОК 6 3. СОЦІАЛЬНИЙ ПОРТРЕТ НАРКОМАНА 10 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 1.227911 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|