|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Поняття і сутність міжнародного маркетингу
План.
1. Поняття і сутність міжнародного маркетингу. Концепція міжнародного маркетингу. Мета міжнародного маркетингу. Задачі міжнародного маркетингу. Структура міжнародного маркетингу.
2. Загальні і попередні дослідження, спеціальні дослідження, тести. Види дослідницьких маркетингових фірм. Національні особливості та їх вплив на методи збору маркетингової інформації в конкретній країні.
3. Життєвий цикл товару в міжнародному маркетингу. Рішення щодо асортиментної політики в міжнародному маркетингу.
4. Практичне завдання.
-
ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ
Вступ..........................................................................................................................3
1.Поняття та суть міжнародного маркетингу...................................................5
2. Особливості міжнародного маркетингу.........................................................7
3. Стратегія і тактика міжнародного маркетингу..........................................10
4.Маркетингова політика розподілу на прикладі «...» ............................................................................................................12
Висновки.................................................................................................................18
Список використаної літератури......................................................................20
-
Міжнародний маркетинг
Вступ
Розділ 1. Інтернаціоналізація світового господарства та нові пріоритети маркетингу
1.1. Міжнародна торгівля товарами в умовах глобалізації
1.2. Суть та основні риси транс націоналізації
Розділ 2. Поняття та особливість міжнародного маркетингу
2.1. Поняття і сутність міжнародного маркетингу
2.2. Загальні риси і відмінності внутрішнього і міжнародного маркетингу
2.3. Організаційні форми міжнародного маркетингу в Україні
2.4. Управління міжнародним маркетингом
2.5. Стратегії проникнення на зовнішній ринок
Висновки
Список використаних джерел
-
Міжнародний маркетинг
Вступ
Розділ 1. Інтернаціоналізація світового господарства та нові пріоритети маркетингу
1.1. Міжнародна торгівля товарами в умовах глобалізації
1.2. Суть та основні риси транс націоналізації
Розділ 2. Поняття та особливість міжнародного маркетингу
2.1. Поняття і сутність міжнародного маркетингу
2.2. Загальні риси і відмінності внутрішнього і міжнародного маркетингу
2.3. Організаційні форми міжнародного маркетингу в Україні
2.4. Управління міжнародним маркетингом
2.5. Стратегії проникнення на зовнішній ринок
Розділ 3. Аналіз маркетингової діяльності ЗАТ „Ужгородська швейна фабрика”
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
-
Засади організації міжнародного маркетингу
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ 4
2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ (на прикладі холдингу «__» ) 17
ВИСНОВКИ 23
ЛІТЕРАТУРА 24
-
Вивчення середовища міжнародного маркетингу
План.
1. Вивчення середовища міжнародного маркетингу.
2. Рішення про доцільність виходу на зовнішній ринок.
3. Рішення про методи виходу на ринок.
4. Рішення про структуру комплексу міжнародного маркетингу.
5. Структура служб маркетингу за кордоном.
Практичне завдання.
-
Міжнародний маркетинг
1. Міжнародні аспекти маркетингу. Принципи й методи міжнародного маркетингу. 3
2. Сутність експортної товарної політики. Призначення ринкового потенціалу експортного товару. 12
3. Обмежувальна торгова практика та ставлення до монополій у різних країнах. Комерційні операції на міжнародних торгових біржах. 21
Список використаної літератури 32
-
Международний маркетинг
Вступ 3
1. Конкуренція і конкурентноздатність у системі міжнародного маркетингу 5
1.1. Конкуренція і її значення в маркетингу 5
1.2. Поняття конкурентноздатності країни на світовому ринку 8
2. Аналіз конкуренції в міжнародному маркетингу 14
2.1. Виявлення конкурентів, визначення їхніх цілей і стратегій на зовнішніх ринках 14
2.2. Оцінка конкурентів і їхньої лінії поведінки 17
3. Міжнародні маркетингові стратегії на зовнішніх ринках 23
3.1. Конкурентні позиції 23
3.2. Залежність вибору стратегії від місця, займаного компанією, на зовнішніх ринках 25
Висновок 36
Список літератури: 38
-
Еволюція концепції маркетингу
План
1. Різні версії визначення маркетингу.
2. Роль маркетингу в ринковій економіці.
3. Концепції маркетингу.
4. Основні принципи маркетингу.
-
Стратегія і тактика маркетингової діяльності
Зміст
Вступ…………………………………………………………………………...
РОЗДІЛ 1. Особливості міжнародного фармацевтичного маркетингу........
1.1. Характеристика середовища міжнародного маркетингу.....
1.2. Практика маркетингової діяльності міжнародних
фармацевтичних фірм...............................................................
РОЗДІЛ 2. Стратегія і тактика маркетингової діяльності
фармацевтичного підприємства з іноземним капіталом..............................
2.1. Стратегії виходу на міжнародний ринок.................................
2.2. Тактика маркетингової діяльності фармацевтичного
підприємства...............................................................................
РОЗДІЛ 3. Політика фармацевтичних фірм по розподілу продукції…….
3.1. Роль каналів розподілу……………………………………….
3.2. розподілу продукції фармацевтичних фірм..........................
Висновок.........................................................................................................
Використані джерела.....................................................................................
-
Стратегія і тактика маркетингової діяльності
Зміст
Вступ…………………………………………………………………………... 3
РОЗДІЛ 1. Особливості міжнародного фармацевтичного маркетингу........ 4
1.1. Характеристика середовища міжнародного маркетингу..... 4
1.2. Практика маркетингової діяльності міжнародних
фармацевтичних фірм............................................................... 8
РОЗДІЛ 2. Стратегія і тактика маркетингової діяльності
фармацевтичного підприємства з іноземним капіталом.............................. 12
2.1. Стратегії виходу на міжнародний ринок................................. 12
2.2. Тактика маркетингової діяльності фармацевтичного
підприємства............................................................................... 18
РОЗДІЛ 3. Політика фармацевтичних фірм по розподілу продукції……. 27
3.1. Роль каналів розподілу………………………………………. 27
3.2. Розподілу продукції фармацевтичних фірм.......................... 34
Висновок......................................................................................................... 45
Використані джерела..................................................................................... 42
Cгенерировано за 0.017907 секунд
|