|
Експресивні можливості звуків українськлї мови
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Експресивні можливості звуків українськлї мови», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Постанова вимови під час вивчення англійської мови
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Навчання фонетичного матеріалу (формування фонетичної компетенції) учнів на уроках іноземної мови 5 1.1. Фонетичний мінімум при навчанні іноземної мови 5 1.2. Вимоги до ви мови учнів 5 1.3. Навчання звуків іноземної мови 8 1.4. Навчання інтонації іноземної мови 11 Розділ 2. Постанова ви мови під час вивчення англійської мови 17 2.1. Використання лінгафонного встаткування при навчанні ви мови на уроках англійської мови 17 2.2. До навчання інтонації усного непідготовленого монологічного мовлення 25 Висновки 35 Резюме 37 Список використаної літератури 38 >>>>
-
Контрольна робота з української мови
1. Що таке фонетика? Звуки мови. Чому звуки поділяються на голосні й приголоснії Склад голосних української мови. Склад приголосних української мови. Дзвінкі й глухі приголосні. Тверді й м'які приголосні. Вимова м'яких приголосних. Звукосполучення ДЗ, ДЖ, їх вимова. Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт. Що таке звук, а що таке буква і яка між ними відповідність1? Співвідношення звуків і букв Я, Ю, Є, І, Щта їх звукове значення. Букви Г, Ґ та їх звукове значення. Позначення м'якості приголосних на письмі буквами Ь, Я, Ю, Є, І. 2. Ритміко-інтонаційне членування мовлення. Що таке склад (основні правила складоподілу; які є склади в українській мові)? Що таке наголос (характеристика українського наголосу)? Основні правила переносу. 3.Правила вживання та написання м'якого знака. Правила вживання апострофа. Правила ви мови слів з апострофом. Написання сполучень ЙО та БО. 4. Правопис власних та загальних назв. Правила вживання великої літери: а) у власних назвах з одного слова; б) у власних назвах, які складаються з кількох слів. Написання слів іншомовного походження. 5. Чергування голосних української мови: а) 3 чим пов'язане чергування [о], [е] з [і]. Які є відхилення від закономірностей цього чергування, б) Коли чергуються [о] з [е] після шиплячих звуків та []]; у яких випадках порушується це чергування? 6. Чергування приголосних звуків: [г] - [ж] -[з'], [к] - [ч] -[ц']» [х] - [ш] -[с']. Які зміни приголосних звуків відбуваються при словозміні та при словотворенні. Зміни приголосних при творенні відносних прикметників і прислівників за допомогою суфікса -СБК-, вищого ступеня прикметників з допомогою суфікса -Ш-; іменників за допомогою суфікса -СТВ-, іменників із суфіксом -ИН- від прикметників на -СЬК-, -СК-, -ЦБК-. 1. Вимова груп приголосних (уподібнення, спрощення}. Спрощення в групах приголосних звуків. Групи приголосних, у яких відбувається спрощення. Подвоєння та подовження приголосних. Вимова подовжених і подвоєних приголосних. Які приголосні подовжуються і за якої у мови? Що таке збіг однакових приголосних, коли він відбувається? 8.Що таке морфологія? Що вивчає морфологія? За якими ознаками визначаються частини мови? Будова слова. Значущі частини слова (корінь, префікс, суфікс, закінчення). Словотвір. Твірні основи при словотворенні. Основа похідна й непохідна. Основні способи словотворення в українській мові (морфологічні та неморфологічні). Основні способи творення іменників, прикметників, дієслів. 9. Складні слова. Способи їх творення. Сполучні голосні О, Е у складних словах. Написання складних слів (іменників, прикметників, прислівників, сполучників) разом і через дефіс. Творення і правопис складноскорочених слів. >>>>
-
Контрольна робота вступ до мовознавства
1. Генеалогічна класфікація мов. Використання порівняльно - історичного методу.Загальна характеристика найбільш поширених мовних сімей 2 2. Класифікація голосних звуків 10 3. Проблема походження мови 12 Використана література: 22 >>>>
-
Білети з фонетики
1. Аспекти вивчення фонетичної будови мови. Місце фонетики в системі української мови. Теоретичне й практичне значення фонетики. 2. Поняття артикуляції. Фази артикуляції. Коартикуляція. 3. Артикуляційна база, визначення, характеристика української артикуляційної бази. 4. Артикуляційні характеристики голосних. Класифікація голосних за місцем і способом творення. 5. Наголошені й ненаголошені голосні в українській мові. Артикуляційна характеристика. 6. Артикуляційні характеристики приголосних. Класифікація приголосних за активним мовним органом. 7. Артикуляційні характеристики африкат. 8. Класифікація приголосних за способом творення. 9. Артикуляційні характеристики задньоязикових приголосних. 10. Губні приголосні, їх артикуляційні характеристики, проблема їх класифікації за активним мовним органом. твердих звуків, за винятком положення куточків і губ, які більш розтягнені. 11. Шумні приголосні, їх артикуляційні характеристики. 12.Сонорні приголосні, їх артикуляційні характеристики. 13. Типи взаємодії звуків у потоці мовлення: комбінаторні й позиційні зміни. 14. Транскрипція, її типи. 15. Асиміляція в системі голосних сучасної української мови. 16. Асиміляція в системі приголосних сучасної української мови. 17. Акомодація приголосних сучасної української мови. 18. Акомодація голосних сучасної української мови. 19. Позиційні зміни в системі голосних сучасної української мови. 20. Позиційні зміни в системі приголосних сучасної української мови. 21. Власне лінгвістичний аспект вивчення звукової будови мови. Поняття фонеми в різних фонологічних концепціях (ЩФШ, МФШ, Празька школа, М.С.Трубецькой та його внесок у фонологію). 22. Фонема й алофон. Визначення фонеми й алофона. Звук - алофон - фонема. 23.Типи алофонів. Визначення основного (головного) алофона. 24. Комбінаторний алофон, визначення, приклади. 25. Позиційний алофон, визначення, приклади. 26. Факультативний алофон, визначення, приклади. Питання про комбінований алофон (накладання алофонів). 27. Поняття диференційної ознаки фонеми. 28. Поняття інтегративної ознаки фонеми. 29. Система голосних фонем сучасної української мови. 30. Система приголосних фонем сучасної української мови. Встановлення фонематичності звуків. Критерії фонематичності звука. Фонологічна інтерпретація взаємодії звуків. Поняття "додаткової дистрибуції" фонем. додаткової дистрибуції. 31. Метод добору мінімальних пар (квазіомонімів). 32. Метод дистрибутивного аналізу. 33. Синтагматична вісь фонемної системи. Типи змін фонем. Модифікації й чергування. 34. Модифікації голосних фонем. 35. Модифікації приголосних фонем. 36. Живі чергування фонем. 37. Живі чергування приголосних фонем. Типи, загальна характеристика. 38. Історичні чергування фонем. Типи, характеристика. 39. Найдавніші чергування голосних фонем. 40. Пізніші чергування голосних фонем. 41. Історичні чергування приголосних фонем як наслідок перехідних палаталізацій. 42. Історичні чергування приголосних фонем як наслідок впливу /й/. 43. Історичні чергування приголосних на морфемному шві при формо- і словотворенні. 44. Питання про фонематичність напівпом'якшених приголосних в українській мові. 45. Питання про фонематичність подовжених приголосних в українській мові. >>>>
-
Історія розвиток та культура німецької мови
ЗМІСТ Вступ 3 1. Германські мови –загальні відомості 4 2. Фонетичний та граматичний устрій німецької мови 10 3. Періодизація історії німецької мови 12 4. Діалекти та національні варіанти німецької мови 14 Висновок 18 Список використаних джерел 19 >>>>
-
ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ДЕРЖАВНОЇ. УКРАЇНСЬКА МОВА У ХХ СТОЛІТТІ
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ДЕРЖАВОТВОРЧА ФУНКЦІЯ МОВИ 4 1.1. Мова як система. Суспільний характер мови 4 1.2. Функції мови у сучасному суспільстві. 5 1.3.Державотворча функція мови 6 РОЗДІЛ ІІ. СТАНОВЛЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ДЕРЖАВНОЇ 8 2.1. Проблема державних мов в історичному екскурсі 8 2.2. Розвиток української мови як державної: проблеми і перспективи 9 ВИСНОВОК 14 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 15 >>>>
-
Походження та формування української мови
П л а н Вступ 1. Початок формування української мови 2. Давність мови 3. Зв’язок української та російської мови 4. Сучасні гіпотези про походження української мови Висновки Список використаної літератури >>>>
-
Державний статус мови
Зміст Вступ 3 1. Державний статус мови 4 2. Закон про українську мову 6 3. Питання мови з Конституції України 7 4. Структура та функції мови 9 Висновки 13 Список використаної літератури 15 >>>>
-
Державний статус мови
Зміст Вступ 3 1. Державний статус мови 4 2. Закон про українську мову 6 3. Питання мови з Конституції України 7 4. Структура та функції мови 9 Висновки 13 Список використаної літератури 15 >>>>
-
Особливості опанування іноземної мови в початковій школі
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Психологічні основи навчання іноземної мови у початковій школі 5 1.1. Особливості навчання іноземної мови у початковій школі 5 1.2. Цілі та зміст навчання іноземної мови на початковому ступені 13 1.3. Розвиток індивідуальності молодшого школяра засобами іноземної мови 16 Розділ 2. Особливості опанування іноземної мови в початковій школі 21 2.1. Цілі опанування іноземної мови в початковій школі 21 2.2. Вивчення англійської мови через гру 24 2.3. Варіанти декількох розробок уроків іноземної мови в початковій школі 26 Висновки 32 Резюме 34 Список використаної літератури 35 >>>>
-
Вплив звуків на живі організми
Вплив звуків на живі організми >>>>
-
Формування української національної мови
План Вступ 3 1. Формування української національної мови 3 2. Статус української мови як державної в світі. 8 3. Закони про мови в Україні. 9 Висновок 12 Література 13 >>>>
-
Формування української національної мови
План Вступ 3 1. Формування української національної мови 3 2. Статус української мови як державної в світі. 8 3. Закони про мови в Україні. 9 Висновок 12 Література 13 >>>>
-
Походження української мови
Зміст Вступ 2 1. Походження назви “Україна” 3 2. Походження української мови 6 3. Місце української мови серед слов’янських мов 7 4. Закон про мови в УРСР 7 5. Літературна мова - нормалізована і легітимізована загальноукраїнська мова 8 Висновки 9 Використана література 10 >>>>
-
Структура уроку іноземної мови (англійської)
Вступ. 2 1. Урок, як основна форма організації навчання. 3 1.1. Особливості уроку та його структури, як форми організації навчання. 3 1.2. Вимоги до уроку іноземної мови. 6 1.2.1. Мовленнєва спрямованість уроку іноземної мови. 6 1.2.2. Комплексність уроку іноземної мови. 7 1.2.3. Іноземна мова - мета і засіб навчання. 8 1.2.4. Висока активність розумово-мовленевої діяльності учнів. 8 1.2.5. Різноманітність форм роботи учнів. 9 1.2.6. Мотиваційне забезпечення навчальної діяльності. 10 2. Типи та структура уроків англійської мови. 12 2.1. Критерії класифікації уроків англійської мови. 12 2.2. Дидактико-методичні моделі уроків англійської мови. 15 2.3. Аналіз уроку англійської мови. 18 3. Практична частина. 24 Висновок. 31 Література. 32 >>>>
-
Контрольна з української ділової мови
1. Роль мови в суспільному житті 2 2. Походження терміна "український" 3 3. Місце української мови серед інших слов'янських мов 4 4. Видатні діячі культури та українські письменники про мову 5 5. Українська мова на сучасному етапі 5 6. Закон про мову 6 7. Державний статус української мови 7 Список використаної літератури 9 >>>>
-
УКРАЇНСЬКЕ ДІЛОВЕ МОВЛЕННЯ
Введення Походження мови Поняття літературної мови та мовної норми Форми сучасної української літературної мови Мова писемних текстів >>>>
-
Роль і значення мови в суспільному житті.
Зміст Вступ 1. Роль і значення мови в суспільному житті 2. Функції мови 2.1. Функції рідної мови 2.1.1. Комунікативна 2.1.2. Ідентифікаційна 2.1.3. Експресивна 2.1.4. Гносеологічна функція 2.1.5. Мислетворча функція 2.1.6. Естетична функція 2.1.7. Культуроносна функція. 2.1.8. Номінативна функція 2.2. Функції другої мови 3. Лінгвістичний аспект лінгвокраїнознавства Висновки Список використаних джерел >>>>
-
Роль мови в пізнані
Вступ / 1. Розмаїття образів мови. Мова та екзистенція і дискус / 2. Конструктивність мови щодо світу людини / 3. Здійснення людини у мові / Висновки / Список використаних джерел >>>>
-
Психолінгвістика мови та мовлення
ВСТУП 3 1. Поняття мови і мовлення в психолінгвістиці 5 2. Основні особливості сприйняття мови із слуху 13 3. Мовлення та особистість 15 ВИСНОВКИ 20 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 21 >>>>
-
Функціональні стилі сучасної української мови
1. Функції мови. Поняття мовного стилю 3 2. Порівняльна характеристика стилів сучасної української мови 5 Список використаних джерел 8 >>>>
-
Особливості формування фонетико-фонематичного виникнення вад мови та методи корекції
ПЛАН Вступ 3 Розділ 1. Особливості формування фонетико-фонематичного виникнення вад мови та методи корекції 4 1.1. Виникнення вад мови та методи корекції 4 1.1.1. Особливості розвитку фонематичного слуху 4 1.1. 2. Патології розвитку захворювань (дизартрії, ринололії, афазії та інші, коротка характеристика хвороб мови), що сприяють виникненню фонетико-фонематичних дефектів мови 6 1.2. Особливості занять з дітьми дошкільного віку, що мають фонетико-фонематичні вади мови 14 1.2.1. Особливості корекційних занять з дітьми дошкільного віку, що мають фонетико-фонематичні вади мови 14 1.2.2. Можливості впровадження корекційних вправ в навчально-виховному процесі фізичного виховання дітей дошкільного віку 20 Розділ 2. Задачі, методи та організація дослідження 27 2.1. Задачі дослідження 27 2.2. Характеристика методів дослідження 27 2.3. Організація дослідження 27 Розділ 3. Розробка методичних рекомендацій по проведенню логопедичних занять з дітьми дошкільного віку, що мають фонетико-фонематичні вади мови 28 3.1. Можливість впровадження корекційних вправ в процесі фізичного виховання дітей дошкільного віку 28 3.2. Розробка рекомендацій по впровадженню логоритмічних занять для дітей дошкільного виховання з урахуванням віку дітей 32 Висновки 41 Список використаної літератури 42 >>>>
-
Особливості формування фонетико-фонематичного виникнення вад мови та методи корекції
ПЛАН Вступ 3 Розділ 1. Особливості формування фонетико-фонематичного виникнення вад мови та методи корекції 4 1.1. Виникнення вад мови та методи корекції 4 1.1.1. Особливості розвитку фонематичного слуху 4 1.1. 2. Патології розвитку захворювань (дизартрії, ринололії, афазії та інші, коротка характеристика хвороб мови), що сприяють виникненню фонетико-фонематичних дефектів мови 6 1.2. Особливості занять з дітьми дошкільного віку, що мають фонетико-фонематичні вади мови 14 1.2.1. Особливості корекційних занять з дітьми дошкільного віку, що мають фонетико-фонематичні вади мови 14 1.2.2. Можливості впровадження корекційних вправ в навчально-виховному процесі фізичного виховання дітей дошкільного віку 20 Розділ 2. Задачі, методи та організація дослідження 27 2.1. Задачі дослідження 27 2.2. Характеристика методів дослідження 27 2.3. Організація дослідження 27 Розділ 3. Розробка методичних рекомендацій по проведенню логопедичних занять з дітьми дошкільного віку, що мають фонетико-фонематичні вади мови 28 3.1. Можливість впровадження корекційних вправ в процесі фізичного виховання дітей дошкільного віку 28 3.2. Розробка рекомендацій по впровадженню логоритмічних занять для дітей дошкільного виховання з урахуванням віку дітей 32 Висновки 41 Список використаної літератури 42 >>>>
-
Шляхи збагачення лексики української мови через ЗМК
Зміст Вступ 3 1. Історичні шляхи збагачення української мови: запозичення з російської, білоруської, інших слов’янських мов та неслов’янські елементи в складі української лексики 5 2.Мовленнєві особливості періодичних видань 11 3. Шляхи збагачення мови ЗМК через газетну лексику 14 Висновки 20 Список використаної літератури 21 Метою курсової роботи є вивчення шляхів поповнення лексичного складу української мови через засоби комунікації. Завдання дослідження полягають у наступному: 1. Дослідити історичні переду мови та шляхи збагачення української мови. 2. Вивчити особливості мови засобів масової комунікації. 3. Зробити дослідження шляхів збагачення мови через українську пресу. Предметом курсової роботи є шляхи збагачення української мови. Об’єкт дослідження - засоби масової комунікації та їх вплив на розвиток мови. >>>>
-
Новозеландський варіант англійської мови
Зміст Розділ 1. Соціолінгвістична ситуація в Новій Зеландії……………………..3 1.1 Социолінгвістіка як наука………………………………………….5 1.2 Мовна ситуація в Новій Зеландії……………………………….....12 Розділ 2. Новозеландський варіант англійської мови……………………...18 2.1. Особливості вживання англійської мови в Новій Зеландії……..18 2.2. Запозичення з мови маорі…………………………………………19 2.3. Аналіз вживання новозеландського варіанту англійської мови в різних сферах діяльності………………………………………22 Висновки………………………………………………………………………27 Список використаної літератури…………………………………………….28 >>>>
-
"Особливості організації і проведення уроку англійської мови на середньому ступені середньої загальноосвітньої школи"
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ І ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА СЕРЕДНЬОМУ СТУПЕНІ НАВЧАННЯ 5 1.1. ВИМОГИ ДО УРОКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 5 1.2. ТИПИ І СТРУКТУРА УРОКІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 12 1.3. АНАЛІЗ УРОКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 16 1.4. ПЛАНУВАННЯ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА СЕРЕДНЬОМУ СТУПЕНІ НАВЧАННЯ 21 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА СЕРЕДНЬОМУ СТУПЕНІ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 26 2.1. ПОЄДНАННЯ РІЗНИХ ФОРМ РОБОТИ ТА ТВОРЧИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 26 2.2. ПРОВЕДЕНЯ УРОКУ НА ТЕМУ "ПАСКА" ("EASTER") В СЬОМОМУ КЛАСІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 32 ВИСНОВКИ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 47 >>>>
-
Українська мова (науковий доклад)
1.Вступ 3 2.Мовна проблема в Україні і сьогодення 6 3.Становище, статус, доля і роль мови в суспільстві. Мовленнєва ситуація м. Києва. Думки пересічних громадян 11 4.Значення рідної мови для київських школярів 17 5. Особливості ставлення до мови з віком 21 6. Відношення до рідної мови студентів вищих навчальних закладів. 23 Мовна поведінка та мовні орієнтації курсантів національного університету МВСУ 23 7.Тенденції розвитку мовної ситуації серед прийдешніх поколінь 29 8. Чинники впливу на ставлення молоді до рідної мови 33 9.Висновки 35 Список використаної літератури 40 >>>>
-
Ознаки часу в мові ЗМІ (Журналістика)
Вступ 2 Розділ І. Демократизація суспільства - демократизація мови 4 1.1. Трансформація в суспільстві 4 1.2. Демократизація преси і мови 10 1.3. Розкутість українських газет 12 Розділ ІІ. Вплив російської мови 17 2.1. Лінгвоцид 30-х років ХХ століття 17 2.2. Суржик як мовно-культурна проблема 23 Розділ ІІІ. Особливості сучасної мови 28 3.1. Іншомовні слова в друкованих виданнях 28 3.2. Доцільність і точність вживання англомовних слів 30 3.3. Мовні помилки у ЗМІ 37 Висновки 43 Список використаної літератури 45 >>>>
-
ЗНАЧЕННЯ МОВИ В ЖИТТІ СУСПІЛЬСТВА ТА ЛЮДИНИ
ВСТУП 3 1. Значення мови як показника культури й інтелектуального розвитку української нації 4 2. Конструктивність мови щодо світу людини 6 3. Здійснення людини у мові 10 ВИСНОВКИ 13 використанА ЛІТЕРАТУРА 15 >>>>
-
Мова - суспільне явище
Зміст Мова - суспільне явище 2 Національна, державна та літературна мова 3 Характеристика основних положень "Закону про мови в Українській РСР". Шляхи вдосконалення чинного законодавства в галузі мовної політики 6 Конституція Укураїни про функціонування та розвиток мови в Україні, правовий статус української мови 7 Функції мови в житті суспільства 9 Мова і право. Мова як першоелемент і форма права. Мова права, її специфіка, функції, сфера вживання. Роль і значення мови права у розвитку української літературної мови 13 Офіційно - діловий стиль юридичного мовлення, його функції та стильові риси 17 Стилі й жанри мовлення 22 Список використаної літератури 23 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.010748 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|