Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Планування в системі охорони здоров’я України.» (ID:20181)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       39 стр.
Размер в архиве:   266 кб.

установ до фінансування послуг, які вони надають, незалежно від форми власності таких установ. Пацієнт може
обирати будь-якого лікаря, держава сплачує лікарю за його послуги згідно установлених у каталозі розцінок;



економічно стимулювати сімейних лікарів до практики у сільській місцевості;



децентралізувати фінансові потоки: сплачувати за послуги, контролювати якість їх надання та ефективність
планування коштів мають органи місцевого самоврядування та місцеві адміністрації, а не Міністерство охорони
здоров’я;



посилити фінансування первинної допомоги.



Іншим, не менш важливим елементом реформи має бути забезпечення системи охорони здоров’я додатковими джерелами
фінансування



Збільшувати фінансування на охорону здоров’я потрібно лише одночасно зі зміною принципів цього фінансування.
Самі по собі додаткові гроші нічого не вирішують.



Додатковими джерелами фінансування охорони здоров’я має бути обов’язкове медичне соціальне страхування – з
часом, коли буде створено механізм (тут питання, оскільки вся Європа це використовує, але це досить лівий
крок. Тим більше, це означатиме збільшення навантаження на фонд оплати праці – а ми як раз в іншому місці,
присвяченому розвитку підприємництва, говоримо про скорочення видатків у соціальні фонди. Нелогічно). Але – це
треба робити після того, коли змінимо структуру, коли стане зрозумілим, скільки грошей нам не вистачає на
охорону здоров’я. Одночасно, варто оптимізувати структуру фонду, який буде розпоряджатися грошима, зменшити
кількість чиновників та ланок.



Введення платних послуг (що є надлишковими), які можуть надавати заклади охорони здоров’я. Йдеться виключно
про речі, які не пов’язані прямо з процесом лікування: більш комфортні умови (одномісні палати), додаткові
послуги (телевізор тощо). При цьому має чітко забезпечуватися затверджені стандарти лікування.



Третім напрямком реформи має бути сприяння розвитку і підвищенню якості приватної медицини.



Люди, які мають можливість і хочуть користуватися приватною медициною, повинні мати таке право. Головне для
держави – не заважати розвитку приватної медицини, і опікуватися тим, щоб вона у своїй роботі дотримувалася
високих стандартів.



Підготовлений перехід до страхової медицини з плануванням страхових принципів, механізмів і технологій є, на
нашу думку, одним із системостабілізуючих напрямків реформи охорони здоров'я. Введення медичного страхування
варто розглядати як складову частину нового виду соціально-економічних відносин у галузі.



На нашу думку, існуючу систему охорони здоров'я варто диференціювати на дві підсистеми: охорона здоров'я й
медична допомога. Забезпечення населення медичною допомогою й охорона здоров'я принципово різні в підходах до
реалізації функцій - збереження, зміцнення й відновлення. Нові моделі системи й механізми управління
відповідно до вимог сучасного менеджменту повинні включати: теорію систем, системний підхід із шістьма
аспектами, п’ятифазовий процес управління, децентралізацію, первинність функції перед структурою, психологічні
аспекти, комплексний підхід у роботі з кадрами.



Підвищення реальної доступності медичної допомоги стане можливим при створенні правових, економічних і
організаційних умов для надання медичної допомоги, види, якість і обсяги якої будуть відповідати рівню
захворюваності й запитам населення, сучасному рівню медичної науки, а також ресурсам [15, с. 40].



При реформуванні системи фінансування в умовах демократії й розширення прав органів місцевого самоврядування
необхідна система договірного й перспективного комплексного планування як засоби відновлення єдності політики
в охороні здоров'я. Це вимагає створення комісій для розробки методик планування, ціноутворення, фінансових
нормативів, оцінки планування ресурсів, оскільки фінансові нормативи вартості медичної допомоги не враховують
видатків, необхідних для реструктуризації охорони здоров'я, занижують витрати на медикаменти, а також фіксують
відносно низький рівень заробітної плати медичних працівників, які одержують частину доходів за рахунок
тіньових платежів пацієнтів.



Необхідний перехід на принцип фінансування охорони здоров'я з механізмами прозорого контролю всіх стадій руху
фінансових коштів: формування, розподіли й витрати.



Вважається, що подушевий принцип фінансування охорони здоров'я докорінно змінить економічні умови діяльності
органів управління, послабить їхню зацікавленість у підтримці нерентабельних медичних установ, створить
передумови для орієнтації на кінцеві показники здоров'я населення й пошук ефективних варіантів планування
наявних ресурсів. Органи охорони здоров'я одержать можливість маневрувати кадровими, матеріальними й
фінансовими ресурсами, а також застосовувати більш раціональні форми організації медичної допомоги без ризику
зменшення загальної суми фінансування.



Для забезпечення державних гарантій по наданню медичної допомоги населенню, на нашу думку, варто
перепрофілювати або взагалі вивести із системи суспільної охорони здоров'я частину фінансово незабезпечених і
неефективно використовуваних медичних організацій; розширити управлінську самостійність керівників і
організаційно-правових форм медичних організацій; перетворити державні й муніципальні медичні установи в
некомерційні організації з різними співзасновниками.



Тактично значимим завданням для підвищення доступності медичної допомоги населенню є посилення державного
регулювання платної медичної допомоги, надаваної в державних і муніципальних установах. З його допомогою
вдасться обмежити безконтрольне заміщення безкоштовної медичної допомоги платної, скоротити масштаби тіньового
ринку медичних послуг і т.п.



Доцільно передбачити в податковому законодавстві вилучення особистих видатків на медичну допомогу з


Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів